.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روش داعش برای جذب زنان و دختران
(ادامه)
کشف جسد قایقران گیلانی در تالاب انزلی
مردم گیلان جسد شادی سرخیل را امروز در تالاب انزلی کشف کردند.(ادامه)
مراسم ختم مرتضی پاشایی برگزار شد
مراسم ختم مرتضی پاشایی بعد از ظهر امروز در مسجد امیرالمومنین تهران و با حضور خیل عظیم هوادارانش برگزار شد.(ادامه)
«حبیب» به خانه پاشایی رفت
شب گذشته در حالی که خانه پدری مرتضی پاشایی میزبان تعداد زیادی از هالی هنر بود، «حبیب محبیان» نیز به دیدار خانواده پدری این خواننده پاپ رفت.(ادامه)
جانباز شیمیایی ساروی به خیل همرزمان شهیدش پیوست
حسین علی مقدسی اجارستاقی، پس از تحمل مدت ها جراحات ناشی از جنگ تحمیلی به خیل همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
اعلام زمان برگزاری آزمون عملی استخدامی شهرداری‌های مازندران
(ادامه)
عصبانیت شدید یک نماینده از مشاور روحانی
کوچک‌زاده گفت:‌ مشاور دست چندم رییس‌جمهور هر روز دست گل جدیدی به آب می‌دهد و لباسی که پوشیده اندازه او نیست و باید مهار شود.(ادامه)
حضور بهاره رهنما در مقتل خوانی برج میلاد
(ادامه)
ادامه سرپرستی وزارت علوم با حکم رهبری
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به پایان مهلت سرپرستی وزارت علوم در روز ۲۹ آبان گفت: در صورت رأی عدم اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم ادامه سرپرستی این وزارتخانه نیاز به حکم حکومتی مقام معظم رهبری خواهد داشت.(ادامه)
مرحوم مرتضی پاشایی و فوتبال /عکس
این عکسی است که لحظاتی قبل مازیار فلاحی روی اینستاگرامش قرار داده و در مورد آن نوشته است: اين عكس مال قبل از البوم مرتضي هست .. يكي از روز هايي كه با هم براي تمرين سپكتاكرا ميرفتيم و اخرش به فوتبال ختم ميشد البته.. ! فك من هم ضربه خورد ، لثه هام ، از داخل تركيد كه اگه محمد اسماعيلي نبود به كنسرت فرداش نميرسيدم ... روز هايي كه مرتضي مثل اهو ميدويد .. اين پست رو گذاشتم كه ياد روزهاي خوب بكنيم ...و اهنگهاي شاد مرتضي رو هم دوره بكنيم ... به اسمون كه نگاه بكني ميبينيش كه با لبخند ازون بالا نگاهمون ميكنه .. دوباره نگاه كن(ادامه)
یک استقلالی به همراه برادرخواننده اش/عکس
این عکسی است که سعید عرب، خواننده پاپ در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و برای آن نوشته است: دركنار برادرام تمرين استقلال و زير نظر داريم.(ادامه)
تشيع پيکر مادر شهيد عباس بابايی+تصاوير
(ادامه)
آیا ماه صفر نحس است؟
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در پاسخ به سئوالی در خصوص نحس بودن ایام به ویژه ماه صفر نظر خود را اعلام نمودند. (ادامه)
ازدحام در مراسم یادبود مرتضی پاشایی
(ادامه)
انتقاد شدید از روحانی در صحن علنی مجلس
قاسم جعفری در سخنانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم خطاب به رئیس جمهور گفت: چه شده که تصادفا همه وزرای پیشنهادی از گروه آقای معین و مجموعه‌ی ایشان معرفی می‌شوند؟ آیا این موضوع تصادفی است.(ادامه)
سرپرستی وزارت علوم نیاز به حکم حکومتی دارد
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به پایان مهلت سرپرستی وزارت علوم در روز ۲۹ آبان گفت: در صورت رأی عدم اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم ادامه سرپرستی این وزارتخانه نیاز به حکم حکومتی مقام معظم رهبری خواهد داشت.(ادامه)
دانشگاه‌نباید فضای‌سیاسی‌کاری باشد
(ادامه)
رونمایی از تنديس علی کريمی /تصاویر
در منطقه وردآورد تهران جایی که علی کریمی کودکی خود را آن جا گذراند، از مجسمه این اسطوره باشگاه پرسپولیس رونمایی شد.حسین کلانی، حمید استیلی و احمد رضا عابدزاده از میهمانان ویژه این مراسم بودند.(ادامه)
شمال نیوز :  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود برنامه‌های "فخرالدین احمدی دانش آشتیانی" را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت به این وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رأی اعتماد ندادند... مجلس به دانش آشتیانی هم رای اعتماد نداد
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود برنامه‌های "فخرالدین احمدی دانش آشتیانی" را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت به این وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رأی اعتماد ندادند...(ادامه)
حجله مرحوم مرتضی پاشایی /عکس
(ادامه)
آشپزی بازیکن جوان پرسپولیس /عکس
مهدی طارمی مهاجم جوان تیم پرسپولیس در صفحه اجتماعی خودش تصویر زیر را منتشر کرده و نوشته: «آشپزی هم خوبه ها.»(ادامه)
کارت خبرنگاری در دوران قدیم / عکس
اصویری از کارت خبرنگاری در دوران قدیم.(ادامه)
نظر آیت‌الله مکارم درباره عقد غیرحضوری
(ادامه)
چند میلیون نفر از مردم ایران ورزش می کنند
نماینده دبیرخانه شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: تنها 15 میلیون نفر از جمعیت 75 میلیونی کشور به نوعی فعالیت ورزشی دارند.(ادامه)
بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب
مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن امسال برای خدمت سربازی مراجعه کنند، اضافه خدمتشان بخشیده می شود.(ادامه)
فرماندار قائم‌شهر: رفتار اعضای شورای شهر باعث دلسردی یک سرمایه‌گذار شد!
فرماندار قائم‌شهر با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران، گفت: باید راهی برای ورود بخش خصوصی به دستگاه‌های اجرایی پیدا کنیم تا مشکلات موجود کاهش یابد و در این راستا تمامی مدیران اجرایی آنچه در توان دارند برای حمایت از سرمایه‌گذاران بگذارند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل گفت : در گذشته مبلغ حق الصدور پروانه کسب به جای واریز مستقیم به حساب اتحادیه ها، متاسفانه در دفاتر بخش های 7 گانه شهرستان بابل بلوکه می شد. پس از مدتی فقط مبلغ ناچیزی به حساب اتحادیه ها برگردانده می شد، همین امر باعث می شد اتحادیه ها، با مشکل مواجه شوند. حمایت امام جمعه و نمایندگان از هیات رییسه جدید اتاق اصناف بابل
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل گفت : در گذشته مبلغ حق الصدور پروانه کسب به جای واریز مستقیم به حساب اتحادیه ها، متاسفانه در دفاتر بخش های 7 گانه شهرستان بابل بلوکه می شد. پس از مدتی فقط مبلغ ناچیزی به حساب اتحادیه ها برگردانده می شد، همین امر باعث می شد اتحادیه ها، با مشکل مواجه شوند.(ادامه)
آزمون در راه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس این روزها دچار حاشیه‌هایی شده است و این حاشیه‌ها تا دربی نیز در این باشگاه ادامه خواهد داشت.(ادامه)
آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ارشد 94
دکتر حسین توکلی افزود: تاکنون 644 هزار و 665 نفر در آزمون کارشناسی ارشد 94 ثبت نام کرده اند و افراد تا فرداشب فرصت دارند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.(ادامه)
با جایگزین برتر وایبر و واتس‌اپ آشنا شوید(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.