.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زن ایرانی که در70سالگی مشهور شد+عکس
وقتی فرزندان «ننه مکرمه» گاو محبوب او را بدون اطلاع او فروختند،‌ غمی که مدت‌ها در دل این زن جا خوش کرده بود،‌ باعث شد قلم به دست بگیرد و احساساتش را روی کاغذ پیاده کند. نخستین طرح او، شکلی از همان گاوی بود که از دست دادنش مکرمه را بسیار غمگین کرده بود.(ادامه)
اطلاعیه ناجا در آستانه محرم
(ادامه)
انتقاد شدید شریعتمداری از روحانی
باید از جناب آقای روحانی پرسید که آیا گفت‌وگوی حضرت امام حسین علیه‌السلام با دشمن از این نوع بود؟ و حضرت می‌خواستند امتیازی به عمرسعد بدهند! و در مقابل از او امتیازی بگیرند؟! چه کسی می‌تواند انکار کند که گفت‌وگوی سیدالشهداء علیه‌السلام با سران شرک و نفاق از نوع نصیحت و دعوت آنان به صراط‌مستقیم الهی و دست کشیدن از کفر و پلیدی بود(ادامه)
دولت پاسخگوی خسارت 50 میلیارد تومانی سیل مازندران باشد
(ادامه)
شایعه اسیدپاشی به زنان بدحجاب گرچه در برخی شبکه های مجازی غیرگسترده پخش شد، اما به صورت رسمی اولین بار از خبرگزاری ایسنا منتشر شد. کبریتی که این خبرگزاری کشید، خیلی زود به انبار شایعه افتاد و شعله اش دستمایه پیدایش صفحات اجتماعی بیشتر راجع به این موضوع و حرف و حدیث های مردم شد. چرا اسیدپاشی در اصفهان گرفتار شایعه شد؟(خبر)
شایعه اسیدپاشی به زنان بدحجاب گرچه در برخی شبکه های مجازی غیرگسترده پخش شد، اما به صورت رسمی اولین بار از خبرگزاری ایسنا منتشر شد. کبریتی که این خبرگزاری کشید، خیلی زود به انبار شایعه افتاد و شعله اش دستمایه پیدایش صفحات اجتماعی بیشتر راجع به این موضوع و حرف و حدیث های مردم شد.(ادامه)
بازیگران مشهور با همسرانشان/عکس
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
سعید معروف در کنار جومونگ /عکس
سعید معروف بی تردید یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران حال حاضر ورزش ایران است. درخشش فوق العاده او در قالب تیم ملی والیبال چنین شرایطی را پیش پای معروف قرار داده است.(ادامه)
شمال نیوز: مازندران که در بین همه تعاریف و توصیفاتش، لقبی را بالاتر از دیار علویان برای خود نمی پسندد، همواره مشحون از بزرگان دینی و سرآمدان عرصه علم و فقاهت بوده که هدایت عامه جامعه را به نیکویی انجام داده و اتصال دینی مردم را با خدای خویش استمرار بخشیده و در یک کلمه از دنیا و آخرت مردم توأماً نگاهبانی کرده اند. نکوداشت مرحوم آیت الله ایازی و دو یادگار سرافرازش!
شمال نیوز: مازندران که در بین همه تعاریف و توصیفاتش، لقبی را بالاتر از دیار علویان برای خود نمی پسندد، همواره مشحون از بزرگان دینی و سرآمدان عرصه علم و فقاهت بوده که هدایت عامه جامعه را به نیکویی انجام داده و اتصال دینی مردم را با خدای خویش استمرار بخشیده و در یک کلمه از دنیا و آخرت مردم توأماً نگاهبانی کرده اند.(ادامه)
گویا حواشی این روزهای آزاده نامداری تمامی ندارد. در تازه‌ترین این موارد، خبرگزاری دانشجو در یادداشتی شدیدالحن، حجاب نامداری را نشانه نفاق او خوانده است.
یادداشت شدیدالحن درباره چادر آزاده نامداری
گویا حواشی این روزهای آزاده نامداری تمامی ندارد. در تازه‌ترین این موارد، خبرگزاری دانشجو در یادداشتی شدیدالحن، حجاب نامداری را نشانه نفاق او خوانده است. (ادامه)
احمدی‌نژاد و همسرش/ تصویر
اعظم السادات فراحی همسر محمود احمدی نژاد که بر خلاف اکثر همسران روسای جمهور کشورهای مختلف حاشیه آنچنانی نداشته و همیشه در سایه رئیس جمهورش دیده می شود. وی متولد تهران اما اصالتا مشهدی است،شیمی خوانده و فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت است. اولین زن رئیس جمهوری بود که نمایندگی رئیس دولت در مرکز امور زنان در دولت دهم را برعهده گرفته بود.(ادامه)
توزیع اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان سیلاب در مازندران
در پی بارش باران و جاری شدن سیلاب در شهرستان های نوشهر، چالوس ، رامسر ، تنکابن ، نور و بابل امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با تجهیزات کامل به مناطق و روستاهای حادثه دیده اعزام و به کمک آسیب دیدگان شتافتند. (ادامه)
اعدام زنی که تسلیم خواسته شیطانی نشد/ عکس
گروه تروریستی داعش زن شجاع عراقی که یک فرد متجاوز به عنف عضو این گروه را کشته بود، سر برید. (ادامه)
توصیه آیت‌الله جوادی آملی به رسانه ها
مفسر قرآن کریم گفت: رسانه‌ها باید در مسیری گام بردارند که مشکل جامعه را حل کرده و در این زمینه باید عالمانه رفتار کنند. (ادامه)
بدون شرح و زیبا /عکس
(ادامه)
آبشار 58 متری تودارک تنکابن /عکس: امید جعفرنژاد طبیعت زیبای تنکابن(خبر)
آبشار 58 متری تودارک تنکابن /عکس: امید جعفرنژاد(ادامه)
صادقعلي رنجبر تفکر جهادی، شاخصه اصلی شخصیت مدیریتی مرحوم مهندس رحیمی(يادداشت)
صادقعلي رنجبر(ادامه)
قبلي 1 ... 49 50 51 52 53 54

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.43 seconds.