.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تبادل آتش در مرز ایران و پاکستان
(ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات گروه‌های تروریستی بنيادگرا و افراطي در اینترنت همچنان تاثیرگذار است. شمار دختران و زنان جوانی که به این گرو‌ه‌ها به‌ویژه به "دولت اسلامی" می‌پیوندند، در حال افزایش است.
انگیزه پیوستن دختران به "داعش"
شمال نیوز: تبلیغات گروه‌های تروریستی بنيادگرا و افراطي در اینترنت همچنان تاثیرگذار است. شمار دختران و زنان جوانی که به این گرو‌ه‌ها به‌ویژه به "دولت اسلامی" می‌پیوندند، در حال افزایش است. (ادامه)
چالش گازی زمستان در راه است
به رغم افزایش ۳۲ درصدی عرضه گاز ایران به نیروگاه‌ها در فصلهای گرم سال، ایران انتظار دارد که این رقم در پاییز و زمستان به دلیل افزایش پیش‌بینی شده در مصرف گاز خانگی به میزان ۳.۵ برابر کاهش پیدا کند. (ادامه)
تصاویر/ صید ماهیان استخوانی دریای خزر
فصل صید انواع ماهیان استخوانی از دریای خزر هر ساله از اواخر مهرماه در گیلان آغاز و تا فروردین ماه سال بعد ادامه می یابد. فصل صید انواع ماهیان استخوانی از دریای خزر هر ساله از اواخر مهرماه در گیلان آغاز و تا فروردین ماه سال بعد ادامه می یابد. (ادامه)
حسین ماهینی کنار لیلارجبی(عکس)
حسین ماهینی که همچنان تکلیفش برای تیم آینده مشخص نیست روز گذشته به ورزشگاه انقلاب برای تمرین رفته بود و لیلا رجبی نقره ای ایران در اسیا و همسرش را دیدوبا هم عکس گرفتند. (ادامه)
شمال نیوز: تداوم ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین هایی که پروسه تغییر کاربری آنان صورت نگرفته و صراحتا از سوی معاونت عمرانی استاندار دستور توقف آن صادر شده است برگی دیگر و تنها یکی از موارد ناکارامدی این فرماندار به شمار می رود. ناکارامدی مدیریتی فرماندار شهرستان ساحلی و سکوت استاندار !
شمال نیوز: تداوم ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین هایی که پروسه تغییر کاربری آنان صورت نگرفته و صراحتا از سوی معاونت عمرانی استاندار دستور توقف آن صادر شده است برگی دیگر و تنها یکی از موارد ناکارامدی این فرماندار به شمار می رود. (ادامه)
زمان جلسه‌ رای اعتماد به وزیر پیشنهادی‌ علوم
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت جلسه رای اعتماد به « محمود نیلی احمدآبادی» وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری سه شنبه هفته آینده در مجلس برگزار می شود. (ادامه)
تصویر / حکم امام جمعه جدید بهشهر
(ادامه)
خودروی لوکس یک داعشی/ عکس
(ادامه)
حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده، کارشناس مسائل فقهی به پرتکرارترین سوالات، مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ داده‌اند که در ادامه متن  پاسخ‌ ایشان به این سوالات ارائه می‌شود: فتاوای رهبرانقلاب درباره برهنه شدن در عزاداری، هروله کردن، لطمه زدن، ذکر شور، قمه زنی، حضور زنان در دسته عزاداری و...(خبر)
حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده، کارشناس مسائل فقهی به پرتکرارترین سوالات، مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ داده‌اند که در ادامه متن پاسخ‌ ایشان به این سوالات ارائه می‌شود:(ادامه)
طلاق به خاطر علاقه همسر به مرد خيالي
(ادامه)
نفوذ جریانات سرد شمالی به کشور
(ادامه)
سیزدهمین سالگرد ارتحال علامه ایازی برگزار شد
شمال نيوز: سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله ایازی و دو فرزند برومندش امروز يكم آبان از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام والسلمین صالحی خوانساری در مسجد جامع رستمكلا برگزار می شود.(ادامه)
عکس/داعش در خیابان‌های کوبانی
تصاویری که اخیرا از تروریست‌های داعش منتشر شده آن‌ها را در خیابان‌ها و جاده‌های کوبانی و در حال استفاده از مهمات آمریکایی نشان می‌دهند. گفته می‌شود این تروریست‌ها سلاح‌هایی را که آمریکا برای مردم کوبانی پرتاب کرده است، تصاحب کرده و هم‌اکنون از این مهمات علیه مردم این شهر استفاده می‌کنند.(ادامه)
97 درصد مازندرانی ها باسوادند
(ادامه)
اولین معامله بین آمریکا و ایران بعد از ۳۵ سال
(ادامه)
مهناز افشار در باره اسیدپاشی چه نوشت؟
(ادامه)
اول،ارسال یک عکس بی حجاب؛بعدا رابطه نامشروع و سرانجام تجاوز دسته جمعی
(ادامه)
شمال نیوز: بیش از ۱۰۰ کارگر شاغل و بازنشسته نساجی مازندران صبح پنج شنبه برای سومین روز متوالی مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند. کارگران این واحد تولیدی حدود ۱۵ میلیارد تومان مطالبات معوقه دارند. تجمع کارگران و بازنشستگان نساجی مازندران
شمال نیوز: بیش از ۱۰۰ کارگر شاغل و بازنشسته نساجی مازندران صبح پنج شنبه برای سومین روز متوالی مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند. کارگران این واحد تولیدی حدود ۱۵ میلیارد تومان مطالبات معوقه دارند.(ادامه)
تصادف در محور هراز 10 کشته و زخمی برجای گذاشت
(ادامه)
یاسرهاشمی بینی‌اش را جراحی‌کرد+عکس
(ادامه)
زمان تعیین رئیس جدید مجلس خبرگان
(ادامه)
پاشیدن آب به صورت دختران توسط موتورسوارها
(ادامه)
تصاویر/ ورزش صبحگاهي مسئولین مازندران
ورزش صبحگاهی مسئولین مازندران در پارک ملل ساری(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با تائید روند اجرای ادغام از مرحله تعیین میزان دارایی و بدهی  توسط یکی از موسسه های حسابرسی و معتمد بورس و کارشناس رسمی دادگستری و تعیین ارزش سهام سهامداران، پرداخت سهام ... پایان موفق فرایند ادغام 23 تعاونی اعتبار در موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)
شمال نیوز: مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با تائید روند اجرای ادغام از مرحله تعیین میزان دارایی و بدهی توسط یکی از موسسه های حسابرسی و معتمد بورس و کارشناس رسمی دادگستری و تعیین ارزش سهام سهامداران، پرداخت سهام ...(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز صبح پنجشنبه ۱ آبان
(ادامه)
تبعید بازیگر معروف بخاطر تئاتر سیاسی
(ادامه)
اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر آیت‌الله مهدوی کنی
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بر پیکر رئیس فقید مجلس مجلس خبرگان رهبری اقامه نماز کردند.(ادامه)
برگزاری اولین جشنواره ملی عسل مازندران
(ادامه)
طلاق جنجالی فوتبالیست مشهور!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.