.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اعتراض ۵نفره که تفریح خبرنگاران شد+عکس
(ادامه)
تصاویر دیده نشده از غلامحسین مظلومی
در آخرین ماه تابستان سال جاری، تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال و همچنین برخی مسئولین از مرحوم غلامحسین مظلومی دیدار داشتند.این تصاویر مربوط به دوران درمان آن مرحوم و نقاهت پس از شیمی درمانی وی و همچنین برخی عکس هایی است که توسط ایشان در اختیار تابناک قرار داده شده میباشد./عکس : علی علیزاده(ادامه)
نظر شما درباره این عکس چیست؟
غلامحسین مظلومی بعد از ظهر چهارشنبه و به دلیل بیماری سرطان معده دار فانی را وداع گفت.مظلومی که از مدت ها پیش و به دلیل حاد شدن شرایط جسمی اش در بیمارستان بستری شده بود این بار در بازی زندگی نتوانست سرطان را دریبل بزند و در 64 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
انزلی دختر قایقرانش رابه خاک سپرد /تصاویر
مردم شهرساحلی انزلی پیکر "شادی سرخیل" عضو تیم قایقرانی شهرشان را میان حزن و اندوه در آرامستان طالب آباد به خاک سپردند.(ادامه)
خوردنی‌ هایی برای تقویت‌ تمرکز
برای افزایش تمرکز، سلول‌های مغز نیازمند ماده‌ای به اسم «میلین» هستند که این چربی در امگا3 (موجود در ماهی‌های چرب) وجود دارد. پس با مصرف ماهی‌های چرب هر روز از این نوع ماده استفاده کنید.(ادامه)
پلمب 150 واحد صنفی متخلف
(ادامه)
جمعه کرج - چالوس یکطرفه می شود
(ادامه)
دوران اقتدار غلامحسین مظلومی / عکس
(ادامه)
تسلیت پرسپولیسی ها به خاطر مظلومی
(ادامه)
رپرتاژ مشکوک صداوسیما برای وزیر نفتی+عکس
(ادامه)
ناگفته‌هایی از بیماری مرتضی پاشایی
(ادامه)
این عضو شورای اسلامی شهر بابل در پی بی نتیجه ماندن اقدامات رسمی خود، شهردار و برخی مدیران و معاونان شهرداری را به مناظره عمومی فراخواند، که در موعد مقرر علیرغم حضور قاطبه مردم، شهردار ومعاونان وی از حضور در مناظره خودداری کردند.+ تکمیلی / مراسم مردمی تجلیل از «منصف » در بابل عضو منتقد شورای بابل بازداشت و راهی زندان شد !
این عضو شورای اسلامی شهر بابل در پی بی نتیجه ماندن اقدامات رسمی خود، شهردار و برخی مدیران و معاونان شهرداری را به مناظره عمومی فراخواند، که در موعد مقرر علیرغم حضور قاطبه مردم، شهردار ومعاونان وی از حضور در مناظره خودداری کردند.+ تکمیلی / مراسم مردمی تجلیل از «منصف » در بابل(ادامه)
هوشنگ گلمکانی
با این «ناهار‌خوران» غریبه‌ام!(يادداشت)
هوشنگ گلمکانی (ادامه)
داعش در 300 کیلومتری اروپا
(ادامه)
واردات یک میلیون پیراهن مشکی چینی !
(ادامه)
ناگفته‌هایی از بیماری مرتضی پاشایی
دکتر توکلی گفت: مبارزه مرتضی او را یک سال زنده نگه داشت و حتی تا ۲ روز قبل از فوتش، امید بسیار به زندگی و زنده مانده داشت و قرار بود به یکی از کشورها برای اجرای کنسرت برود. (ادامه)
مهم ترین ویژگی‌های بودجه 94
(ادامه)
دستگیری 4 نفر به اتهام توهین به مقدسات در وایبر
(ادامه)
8 روش کلاهبرداری از کارت‌های بانکی
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های روز پنجشنبه
(ادامه)
تصاویری از نشست سران سه قوه
سران قوای مجریه، قضائیه و مقننه در جلسه ای به بررسی آخرین تحولات و روند برنامه های کلان کشور پرداختند(ادامه)
بهترین بازیکن جهان در حال ظرف شستن/ عکس
(ادامه)
عکس/ مرتضی پاشایی و مازیار فلاحی در حال سپک تاکرا بازی کردن
(ادامه)
روایت عضو جامعه مدرسین از جانشین‌های احتمالی آیت‌الله کنی در جامعه روحانیت
(ادامه)
عکس/ قاب خاطرات غلامحسین مظلومی
(ادامه)
شمال نیوز : جلسه عصر چهارشنبه شوراي شهر ساري در حالی تشكيل نشد که با عدم حضور برخی از اعضای شورا به حد نصاب نرسید !... جلسه شورای شهر ساری تعطیل شد !
شمال نیوز : جلسه عصر چهارشنبه شوراي شهر ساري در حالی تشكيل نشد که با عدم حضور برخی از اعضای شورا به حد نصاب نرسید !...(ادامه)
وی میزان سهم یارانه‌های کشور را در بودجه عمومی دولت 19 درصد اعلام کرد و ‌‌مبلغ یارانه را 44 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: ‌روزانه دولت 150 میلیارد تومان به مردم یارانه می‌دهد.... مردم به درخواست رئیس جمهور برای انصراف از دریافت یارانه ‌پاسخ مثبتی ندادند
وی میزان سهم یارانه‌های کشور را در بودجه عمومی دولت 19 درصد اعلام کرد و ‌‌مبلغ یارانه را 44 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: ‌روزانه دولت 150 میلیارد تومان به مردم یارانه می‌دهد....(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور به مازندران سفر می‌کند
(ادامه)
جدیدترین اقدام سیاسی «علی لاریجانی»
(ادامه)
موج پیامک تخریبی علیه «فرهادی»
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.