.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پدر رئیس شد و فرزند مدیر روابط عمومی پدر!
رئیس یکی از ادارات استان که مدت زمان زیادی هم از بر سر کار آمدنش نمی گذرد، فرزند خود را به عنوان مسئول روابط عمومی اداره منصوب کرده است!(ادامه)
شمال نیوز: فراطی‌گری و تروریسم، معضلات بزرگ منطقه هستند که باید با آن مقابله کرده و آن را کنار زد و ما خواهان حاکم شدن اعتدال و صلح و دوستی در منطقه هستیم. روحانی: تحریم، سلاحی زنگ‌زده و بی‌حاصل است
شمال نیوز: فراطی‌گری و تروریسم، معضلات بزرگ منطقه هستند که باید با آن مقابله کرده و آن را کنار زد و ما خواهان حاکم شدن اعتدال و صلح و دوستی در منطقه هستیم.(ادامه)
سرکرده‌جدید داعش‌رونمایی شد+تصویر
پیام البغدادی در توییتر، سرکرده بعدی داعش را مشخص کرده است.(ادامه)
تصاوير صفحه اول روزنامه هاي پنجشنبه
(ادامه)
برنامه‌ جدی کارگزاران برای مجلس و خبرگان
عضو حزب کارگزاران از برنامه‌ریزی قوی و جدی حزب متبوع خود برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خبر داد و گفت: من قصد استعفا از کارگزاران را ندارم. (ادامه)
درمان «ابوبکر البغدادی» توسط اسرائیلی‌ ها؟!
برخی از حامیان گروه تروریستی داعش در توئیتر از درمان سرکرده این گروه زیر نظر چند پزشک متخصص اسرائیلی خبر داده‌اند. (ادامه)
تصویری از اقدام وحشیانه داعشی ها (18+)
اعضای گروهک تروریستی داعش در یکی دیگر از جنایات خود در شهر دیرالزور سوریه، جنازۀ سربریدۀ سه نفر را در یکی از معابر عمومی این شهر به صلیب کشیدند. (ادامه)
مصاحبه ای که سبب شکایت دایی از مایلی کهن شد
آقایان «سیرمونی» ندارند، ببینید با محسن قهرمانی چه کار کردند و چه بلایی سرش آوردند. مگر اشتباهات داوری در تمام دنیا اتفاق نمی‌افتد؟ بگذارید اصل ماجرا را به شما بگویم. اصل جریان این است که پای یک بدنساز وسط است که به آقایان وابسته است و جریان‌ها برای 2،3 سال پیش است که داوری‌ها به نفع آقایان بوده است.(ادامه)
زن سعودی به فرزند داعشی ‎اش پیوست +عکس
(ادامه)
تعلیق فعالیت 18 فوتبالیست
(ادامه)
اخراج گزارشگر زن به دلیل زیبائی!+عکس
(ادامه)
هدیه یک فوتبالیست برای کودکان/عکس
هافبک کروات تیم شاختار دونتسک در اقدامی جالب توجه 20 تن نارنگی برای کودکان اوکراینی خریداری کرد.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
وزیر ارشاد بالاخره به نمایشگاه مطبوعات آمد
(ادامه)
وضعیت وخیم بازیگر تئاتر+ عکس
(ادامه)
برگزاری جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» در مازندران
(ادامه)
برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد در دانشگاه پردیس فرهنگیان مازندران
(ادامه)
دفع سموم بدن با مصرف نعناع
(ادامه)
«محمود خاوری» در کانادا محبوس است
(ادامه)
نانوایی در دوره قاجار /عکس
(ادامه)
گلایه مرتضی پاشایی از شایعه‌سازی‌ها
«مرتضی پاشایی» می‌گوید برخی به جای اینکه برای سلامتی من دعا کنند و روحیه ام را بالا ببرند، با شایعه مرگم غم بزرگی بر دل من نشانده‌اند.(ادامه)
ادعای نماینده نور از نماینده‌ای که چهار ماه است مجلس نمی‌آید!
هیچ یک از نمایندگان قبل از گرفتن مرخصى نمی‌‏توانند غیبت کنند، مگر با عذر موجه از قبیل بیمارى یا حوادث غیرمترقبه‌. غیر از این موارد، هیچ نماینده‌ای حق غیبت از جلسات صحن علنی و یا کمیسیون‌های مربوطه را ندارد. نماینده‌‏اى که بیش از یکصد ساعت پیاپی یا دویست و پنجاه ساعت غیرمتوالى از اوقات رسمى جلسات مجلس و کمیسیون را بدون عذر موجه در یک سال غیبت کند، مستعفى شناخته خواهد شد.(ادامه)
57 کشته در حوادث رانندگي مهر ماه مازندران
(ادامه)
توصیه هایی برای افزایش عمر باتری دستگاه اندرویدی
اچ‌تی‌سی دریم، نخستین تلفن همراه اندرویدی، دارای باتری 1,150 میلی آمپری و نمایشگر 3.2 اینچی بود. امروزه با روند افزایشی تقاضا برای نمایشگرهای بزرگتر اندازه 4.7 و 5 اینچ برای موبایل هوشمند اندرویدی رایج است و ظرفیت باتری آنها نیز به بیش از 3,000 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است.(ادامه)
مایلی خواسته تا دایی از او عذر بخواهد؟
محمد مایلی کهن با رضایت علی دایی تا شنبه باید زندان اوین را ترک کند اما مربی اسبق تیم ملی می گوید این خیال را ندارد و می خواهد تا پایان محکومیتش در زندان بماند.(ادامه)
 شمال نیوز: متقاضیان کار که مراحل استخدامی را به شکل قانونی گذرانده اند از اسفندماه امسال مشغول به کار می شوند. تمام استخدامی ها از اسفند ماه مشغول به کار می شوند(خبر)
شمال نیوز: متقاضیان کار که مراحل استخدامی را به شکل قانونی گذرانده اند از اسفندماه امسال مشغول به کار می شوند.(ادامه)
خداحافظی نان با سفرهای مردم!
هنوز از یادها نرفته است که اردیبهشت ماه سال 91 و همزمان با ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، دولت وقت نرخ خرید تضمینی گندم را بالا برد و این وعده را به کشاورزان داد که گندم با کیفیت آنها را با قیمتی بالاتر از سال گذشته خریداری می‌کند. در همان زمان بود که زمزمه های گرانی نان در جامعه پیچید و سرانجام با اعلام رسمی قیمت نان به حقیقت بدل شد.(ادامه)
شمال نیوز : در نگاه اول گمان می رفت منظورو نگرانی فدراسیون از آمادگی مازندران برای میزبانی ، امکانات و زیر ساخت ها باشد اما بعدا کاشف به عمل آمد که پایتخت نشینان فدراسیون میلغ قابل توجه ای را مطالبه کرده اند تا این میزبانی به مازندران اعطا شود ! ابراز رضایت رسول خادم از امکانات جویبار برای میزبانی رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان !
شمال نیوز : در نگاه اول گمان می رفت منظورو نگرانی فدراسیون از آمادگی مازندران برای میزبانی ، امکانات و زیر ساخت ها باشد اما بعدا کاشف به عمل آمد که پایتخت نشینان فدراسیون میلغ قابل توجه ای را مطالبه کرده اند تا این میزبانی به مازندران اعطا شود !(ادامه)
شمال نیوز : مقام عالي دولت در استان با اشاره به خصوصيات جنگلي كوهستاني و پتانسيل درياي خزر تاكيد كرد :  با توجه به پتانسيل ها و ظرفيت هاي بي نظير مازندران در سه حوزه صنعت ، گردشگري و كشاورزي انتظار داريم تا سطح مبادلات اقتصادي وتجاري دو كشور افزايش يابد ... ارتقاء سطح روابط تجاري ايران و قرقيزستان به 100 ميليون دلار
شمال نیوز : مقام عالي دولت در استان با اشاره به خصوصيات جنگلي كوهستاني و پتانسيل درياي خزر تاكيد كرد : با توجه به پتانسيل ها و ظرفيت هاي بي نظير مازندران در سه حوزه صنعت ، گردشگري و كشاورزي انتظار داريم تا سطح مبادلات اقتصادي وتجاري دو كشور افزايش يابد ...(ادامه)
درآمد دولت کنونی، یک سوم دولت گذشته
(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.