.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی و وزیر ورزش از پروژه های در دست احداث غرب مازندران
نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: شهرستان های نوشهر و چالوس و كلاردشت طی رزوهای شنبه یكشنبه و دوشنبه میزبان وزیر ورزش و رئیس سازمان میراث فرهنگی است. (ادامه)
دایر بودن کلاس های درس تا پایان هفته آینده
کلاس های درس همه مدارس مازندران تا پایان هفته آینده دایر است.(ادامه)
ید، ماده‌ای ضروری برای بدن
ید يكي از مواد لازم و ضروري براي بدن است. نتايج پژوهش‌هاي متعدد نشان مي‌دهد كه بيشتر مردم در سرتاسر جهان با كمبود اين ماده معدني مواجه هستند. به خاطر اينكه بدن ما قادر به سنتز آن نيست و فقط از طريق مواد غذايي جذب بدن مي‌شود.(ادامه)
۸۰ میلیارد ریال تسهیلات آبزی پروری در مازندران جذب شد
مدیرکل شیلات مازندران گفت: ۸۰ میلیارد ریال از تسهیلات بخش آبزی پروری در استان جذب شده است.(ادامه)
آرامش در بازارهای مازندران حاکم است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: آرامش در بازار استان حکمفرماست و با کمبود هیچ قلم کالای پرتقاضای شب عید مواجه نیستیم.(ادامه)
کدو حلوایی و اینهمه خاصیت!
کدو حلوایی همان‌طور که از نامش پیداست به خانواده‌ کدو تعلق دارد. رنگ آن معمولا زرد پررنگ یا نارنجی تیره است و پوست ضخیم و ناصافی دارد. این کدو اشکال متفاوتی دارد اما معمولا قسمت پایینی آن از سرش بزرگ‌تر است. (ادامه)
رامین رضاییان به استقلال تهران می‌رود!
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بعد از درگیری در اردوی امارات و اخراج از سوی برانکو ایوانکوویچ هنوز موفق به جلب رضایت سرمربی برای حضور در تمرینات نشده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان پنج شنبه 19 اسفند
(ادامه)
دستگیری پزشک قلابی در کلاردشت
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان كلاردشت از دستگیری پزشكی قلابی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
افتتاح مرکز مشاوره در پردیس
گزارش افتتاح مرکز مشاوره در پردیس صدیقه طاهره (س) دانشگاه فرهنگیان ساری(ادامه)
شمال نیوز: تازه ‌ترین رده‌ بندی اتحادیه جهانی کشتی در حالی اعلام شد که از 4 کشتی گیر برتر کشور دو نفر آن مازندرانی هستند.
دو مازندرانی در جمع برترین های دنیا
شمال نیوز: تازه ‌ترین رده‌ بندی اتحادیه جهانی کشتی در حالی اعلام شد که از 4 کشتی گیر برتر کشور دو نفر آن مازندرانی هستند. (ادامه)
کشف جسد مرد میانسال در بابل +عکس
(ادامه)
این روزها، هنگام تخم ریزی ماهی های سفید در دریای مازندران است. بر اساس قوانین محیط زیست، صید در این ایام ممنوع اعلام می شود اما در حاشیه غربی دریای خزر، صیادان محدودی هستند که برای کسب روزی خود به دریا میزنند. صیادان بر اساس تعهدی اخلاقی که نسبت به هم دارند، دستاوردهای محدودشان را سخاوتمندانه با یکدیگر تقسیم می کنند. مردان ماهیگیر چشم به راه بهار هستند تا صید ماهی دوباره رونق بگیرد و ماهی ها نان اهالی را بسازند. اعتقاد صیادان بر این است هرکسی از هرجایی میتواند در دریا ماهیگیری کند فقط نباید بحث و جدلی بینشان در بیافتد. ماهیگیرها بعد از هر صید با جمله «هزار شکار» برای هم آرزوی صید بهتر و بیشتری می کنند. نانِ دریا(خبر)
این روزها، هنگام تخم ریزی ماهی های سفید در دریای مازندران است. بر اساس قوانین محیط زیست، صید در این ایام ممنوع اعلام می شود اما در حاشیه غربی دریای خزر، صیادان محدودی هستند که برای کسب روزی خود به دریا میزنند. صیادان بر اساس تعهدی اخلاقی که نسبت به هم دارند، دستاوردهای محدودشان را سخاوتمندانه با یکدیگر تقسیم می کنند. مردان ماهیگیر چشم به راه بهار هستند تا صید ماهی دوباره رونق بگیرد و ماهی ها نان اهالی را بسازند. اعتقاد صیادان بر این است هرکسی از هرجایی میتواند در دریا ماهیگیری کند فقط نباید بحث و جدلی بینشان در بیافتد. ماهیگیرها بعد از هر صید با جمله «هزار شکار» برای هم آرزوی صید بهتر و بیشتری می کنند.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز: امید است آقای ایزددوست کارگران شرکت شیر پگاه را همانند فرزند خود که مدتی در واحد روابط عمومی اداره تحت تصدی پدر خود مشغول بود، ببیند.

بی اطلاعی مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان از شرط عجیب شرکت شیر پگاه!
شمال نیوز: امید است آقای ایزددوست کارگران شرکت شیر پگاه را همانند فرزند خود که مدتی در واحد روابط عمومی اداره تحت تصدی پدر خود مشغول بود، ببیند. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
رهبر انقلاب گفتند: واردات میوه جزو کارهای غلط است و مسئولان جز در موارد ضروری، باید از این کار جلوگیری کنند.
رهبر معظم انقلاب: باید جنگل ها را از دست اندازی سوداگران حفظ کرد/واردات میوه کار غلطی است(خبر)
رهبر انقلاب گفتند: واردات میوه جزو کارهای غلط است و مسئولان جز در موارد ضروری، باید از این کار جلوگیری کنند. (ادامه)
شمال نیوز : من و دوستانم باوجود انتقاداتی که به برجام داشتیم، از مذاکرات حمایت کردیم، و ترجیح دادیم که در شروع کار دولت جدید ، با عدم پیگیریِ انتقادات خود، کمکی به دولت کرده باشیم. ولی شما اولاً سیاست خارجی را محدود به برجام کردید و ثانیاً برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. .... هشدار رضایی به رئیس جمهور ؛ از اقتصاد داخلی تا سیاست خارجی
شمال نیوز : من و دوستانم باوجود انتقاداتی که به برجام داشتیم، از مذاکرات حمایت کردیم، و ترجیح دادیم که در شروع کار دولت جدید ، با عدم پیگیریِ انتقادات خود، کمکی به دولت کرده باشیم. ولی شما اولاً سیاست خارجی را محدود به برجام کردید و ثانیاً برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. ....(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اجرای طرح فروش اقساطی آجیل شب عید توهین به‌جایگاه معلمان است، گفت: 60 درصد بانک سرمایه متعلق به معلمان است ولی در این بین یک نفر به تنهایی 3 هزار و 900 میلیارد تومان وام گرفت که حقش نبوده است.... فروش اقساطی آجیل ، توهین به جایگاه معلمان است
شمال نیوز : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اجرای طرح فروش اقساطی آجیل شب عید توهین به‌جایگاه معلمان است، گفت: 60 درصد بانک سرمایه متعلق به معلمان است ولی در این بین یک نفر به تنهایی 3 هزار و 900 میلیارد تومان وام گرفت که حقش نبوده است....(ادامه)
شمال نیوز : دبیراجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی استان بدترین شرایط معیشتی را دارند، گفت: نزدیک به 65 درصد این بازنشستگان حداقل‌بگیر هستند..... جامعه کارگری در مازندران استثمار می شود / شرایط معیشتی بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران مناسب نیست
شمال نیوز : دبیراجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی استان بدترین شرایط معیشتی را دارند، گفت: نزدیک به 65 درصد این بازنشستگان حداقل‌بگیر هستند.....(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به وجود شعبه ویژه رسیدگی به جرائم سایبری در استان اشاره کرد و گفت: تخریب، تهدید، بد اخلاقی‌های انتخاباتی رصد می‌شود..... صدور حکم جلب برای 5 بدهکار بانکی در استان مازندران
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به وجود شعبه ویژه رسیدگی به جرائم سایبری در استان اشاره کرد و گفت: تخریب، تهدید، بد اخلاقی‌های انتخاباتی رصد می‌شود.....(ادامه)
دوبنده حسن یزدانی در موزه
دوبنده کشتی حسن یزدانی قهرمان المپیک 2016 برزیل در موزه کمیته بین المللی المپیک قرار گرفت.(ادامه)
واگذاری هما به سهام عدالت لغو شد
بر اساس مصوبه هیئت دولت، واگذاری ۴۰ درصد ارزش هما به طرح سهام عدالت لغو گردید.(ادامه)
گلایه فرزند «دهقان فداکار» از شایعات فضای مجازی
فرزند ریزعلی خواجوی انتشار خبر فوت دهقان فداکار را تکذیب کرد و با ابراز گلایه از منتشرکنندگان این گونه خبرها خواستار رسیدگی جدی در مورد این مسائل شد.(ادامه)
عکس/ ویسی بستری شد
عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان به خاطر عارضه سنگ کلیه و تشدید دوباره آن، شب گذشته در بیمارستان سپاهان بستری شد(ادامه)
ارتفاعات وَلمیس گلوگاه
ولميس(Valmis) روستای ولمازو از توابع شهرستان گلوگاه در ارتفاع 1500 متری از سطح دريا قرار دارد. (ادامه)
سال 96 چند روز تعطیلی دارد؟ +عکس
سال جدید در ساعت 13 و 58 دقیقه و 40 ثانیه روز دوشنبه 30 ام اسفند تحویل می شود.(ادامه)
چهار توصیه ورزشی عجیب و موثر
راه‌هایی برای افزایش کارایی ورزش وجود دارند که بعضی از آنها عجیب و غیر معمول هستند. با این حال موثر بودن آنها از سوی متخصصان ورزش تایید شده است.(ادامه)
۱۶۶ هکتار از عرصه های ملی در مازندران خلع ید شد
دادستان عمومی و انقلاب ساری گفت: ۱۶۶ هکتار اراضی ملی به ارزش ۱۹۷ میلیارد تومان خلع ید و به دامان منابع طبیعی بازگردانده شده است.(ادامه)
6 روش برای جوان نگه داشتن سلول‌های بدن
با افزایش سن انسان، سیستم ایمنی بدن نیز به واسطه پیری سلول های T، افت عملکرد خود را تجربه می کند و از این رو، نسبت به هر چیزی از سرماخوردگی تا سرطان آسیب پذیرتر خواهید شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.