.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : این افراد با عوامفریبی که بواسطه خرید مدرک  آن هم از دانشگاهها و موسسات بی کیفیت آسیای میانه انجام داده اند  ، در حقیقت بی صداقتی و تفکر سودجویانه خود را در فریب افکارعمومی به نمایش گذاشته اند. .... معجزه توسعه در مازندران با مدیران بی سواد محقق نمی شود!(يادداشت)
شمال نیوز : این افراد با عوامفریبی که بواسطه خرید مدرک آن هم از دانشگاهها و موسسات بی کیفیت آسیای میانه انجام داده اند ، در حقیقت بی صداقتی و تفکر سودجویانه خود را در فریب افکارعمومی به نمایش گذاشته اند. ....(ادامه)
شمال نیوز : ارسلان رسولی اظهار کرد: جای تعجب اینکه همکار فرهنگی‌ام کتاب را به روی من پرت می‌کند و می‌گوید به‌جای این چرندیات به‌فکر پول نان باش که نمیری! البته این نوع تفکر شامل همه فرهنگیان فرهیخته کلاردشت نمی‌شود..... آموزش و پرورش کلاردشت کتاب «بازگشت ازقیامت» را به نویسنده پس داد
شمال نیوز : ارسلان رسولی اظهار کرد: جای تعجب اینکه همکار فرهنگی‌ام کتاب را به روی من پرت می‌کند و می‌گوید به‌جای این چرندیات به‌فکر پول نان باش که نمیری! البته این نوع تفکر شامل همه فرهنگیان فرهیخته کلاردشت نمی‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز : از حاشیه‌ این بازی می‌توان به این نکته اشاره کرد که محمد مایلی‌کهن، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بعد باخت و با شنیدن سوت پایان به وسط زمین دوید و به سمت رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی یورش برد و همین هیجان سبب شد تا چندقدم مانده به مدیرعامل، مایلی‌کهن دچار حمله قلبی شده و به زمین بیافتد..... برد شیرین نساجی مازندران و حمله قلبی مایلی کهن !
شمال نیوز : از حاشیه‌ این بازی می‌توان به این نکته اشاره کرد که محمد مایلی‌کهن، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بعد باخت و با شنیدن سوت پایان به وسط زمین دوید و به سمت رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی یورش برد و همین هیجان سبب شد تا چندقدم مانده به مدیرعامل، مایلی‌کهن دچار حمله قلبی شده و به زمین بیافتد.....(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به یکی دیگر از اظهارات دولت یازدهم در خصوص خالی بودن انبارهای کالاهای اساسی در آستانه مذاکرات هسته ای پاسخ داد.

دومین بیانیه احمدی‌نژاد علیه روحانی؛ این بار درباره «انبارهای خالی»/ دولت یازدهم با کدام خزانه انبار‌ها را پر کرده است؟
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به یکی دیگر از اظهارات دولت یازدهم در خصوص خالی بودن انبارهای کالاهای اساسی در آستانه مذاکرات هسته ای پاسخ داد. (ادامه)
زمان اعلام نظر شورای نگهبان درباره بودجه ۹۶
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس ۲۲ اسفند جلسه علنی دارد گفت: شنبه آینده نظر شورای نگهبان درباره بودجه به پارلمان اعلام می‌شود. (ادامه)
لحظات کمتر دیده شده از سردار «خیبر» +تصاویر
شهید «محمد ابراهیم همت» از سرداران شهید دوران دفاع مقدس بود که ۱۷ اسفند در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل شد.(ادامه)
چگونه ورزش کردن را آغاز کنیم؟
بسیاری از افراد نمی‌دانند که چگونه ورزش کردن را شروع کنند و چطور پیش بروند که به هدف‌های ورزشی خود برسند. شروع ورزش مراحل مختلفی دارد که باید انجام شوند.(ادامه)
قیمت‌ جدید محصولات خودرو + جدول
قیمت روز برخی از خودروهای صفربه شرح زیر است.(ادامه)
وقتی استرس دارید قهوه نخورید
دانشمندان در تازه‌ترین بررسی‌های خود دریافتند که ایجاد خواب آلودگی پس از صرف قهوه و همچنین مصرف این نوشیدنی در زمان استرس بسیار خطرناک است.(ادامه)
عکس: یک داروغه در دوره قاجار
تصویری از یک داروغه در دوره قاجار را ببینید.(ادامه)
جبهه طرفداران انقلاب اسلامی در انتخابات جریان قوی و مؤثری را راه‌اندازی کند
نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه طرفداران انقلاب اسلامی باید در انتخابات بتواند قطب محکم، منسجم و قابل توجه و یک جریان قوی و مؤثر را راه‌اندازی کند.(ادامه)
عدم هدف‌گذاری مناسب و شناخت صحیح در زندگی علت اصلی طلاق است
استاد دانشگاه و از روانشناسان برتر کشور گفت: عدم هدف‌گذاری مناسب و شناخت صحیح در زندگی علت اصلی طلاق است. (ادامه)
خواص لیمو ترش و آبلیمو
آبلیمو نه تنها باعث فرایند هضم بهتر و سالم‌تری می‌شود، بلکه سموم (زهرابه‌های) دستگاه گوارش شما را رقیق می‌کند و باعث از بین رفتن علائم سوءهاضمه، نظیر سوزش شکم، آروغ و نفخ هم می‌شود. (ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، سه شنبه 17 اسفند + جدول
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار:(ادامه)
جذب دو برابری اعتبار مکانیزاسیون کشاورزی
دو برابر سهمیه مازندران، اعتبار مکانیزاسیون بخش کشاورزی جذب شده است.(ادامه)
پیکر احمد عزیزی کجا دفن می‌شود؟
خواهر احمد عزیزی گفت: پیکر مرحوم برادر در آرامگاهی نزدیک مزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده خواهد شد.(ادامه)
همدلی و وحدت در مازندران مهم است
استاندار مازندران، همدلی و وحدت در امور استان را موضوع اساسی بیان کرد.(ادامه)
پارک جنگلی چالدره در مسیر تنکابن به دو هزار
پارکی زیبا جنگلی چالدره در ۱۸ کیلومتری مسیر تنکابن به دو هزار با ۹۴ هکتار مساحت در میان دلتای دو رود سه هزار و دو هزار و محل اتصال آنها با درختهای بلند و کلبه های جنگلی اش قرار گرفته است.(ادامه)
تصویری از ضریح امامین عسکریین(ع)
تصویری از ضریح امامین عسکریین(ع) در سامرای عراق را مشاهده می کنید.(ادامه)
مهدی توکلی شهردار نوشهر شد
مهدی توکلی با پنج رای مثبت به عنوان شهردار جدید نوشهر انتخاب شد.(ادامه)
پست اینستاگرامی رضا يزدانی پس از مرخص شدن از بیمارستان + تصویر
رضا يزدانی آزادكار وزن ٩٧ كيلوگرم كشتی آزاد در پست اینستاگرامی خود از مرخص شدن پيش از موعودش از بيمارستان خبر داد.(ادامه)
عکس/ حرم حضرت معصومه(س) در دوره قاجار
عکس/ حرم حضرت معصومه(س) در دوره قاجار(ادامه)
4راز ضد پیری
هیچ قرص جادویی ضد پیری برای صاف نگه داشتن پوستتان، ورزیده نگه داشتن عضلاتتان و پرپشت نگه داشتن موهایتان برای همیشه وجود ندارد. ولی استراتژیهای ساده ای به نفع بدنتان وجود دارد که در این مقاله پیش رویتان است.(ادامه)
حکم اعدام قاتل مامور پلیس گلستان تایید شد
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حکم قصاص فردی که مهر امسال در عملیات تعقیب و گریز، مامور نیرو انتظامی استان را به شهادت رسانده بود در شعبه ۱۵ دیوان عالی کشور تایید شد.(ادامه)
آخرین اخبار از پرداخت سود سهام عدالت
رئیس کل سازمان خصوصی سازی از پرداخت سود سهام عدالت به ۴۹ میلیون نفر تا اسفند ۹۶ خبر داد و انتخاباتی بدون این طرح را رد کرد.(ادامه)
عکس/ دومین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری
دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز به‌ ریاست آیت‌الله جنتی آغاز شد. (ادامه)
۱۶۴ شرکت در مازندران منحل شدند
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از ثبت ۷۴۸ شرکت سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۱۶۴ شرکت نیز امسال منحل شد.(ادامه)
۲۵ هزار مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای استان مازندران از اعزام ۲۵ هزار مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  صالحی امیری با تغییر حجت الله ایوبی، ریاست سازمان سینمایی را به محمد مهدی حیدریان محول کرد. حیدریان  در دوره ی اصلاحات، معاونت سینمایی وزارت ارشاد را برعهده داشت. .... مدیر مازنی سینمایی کشور از سوی « وزیر مازندرانی » برکنار شد
شمال نیوز : صالحی امیری با تغییر حجت الله ایوبی، ریاست سازمان سینمایی را به محمد مهدی حیدریان محول کرد. حیدریان در دوره ی اصلاحات، معاونت سینمایی وزارت ارشاد را برعهده داشت. ....(ادامه)
دومین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری آغاز شد
دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز به‌ ریاست آیت‌الله جنتی آغاز شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.