.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: علی‌اکبر ناطق نوری لحظاتی قبل در بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد. ناطق‌ در بیمارستان‌ بستری شد /عیادت سیدحسن خمینی از شیخ نور
شمال نیوز: علی‌اکبر ناطق نوری لحظاتی قبل در بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد.(ادامه)
شمال نیوز : مهندس قربانی تصریح کرد: گذشته از مواردی مانند کمک های مالی از طریق دادن تسهیلات بانکی و وام، سیاست های تشویقی عوارض و صدور پروانه توسط سازمان مسکن و شهرسازی و شهرداری و همچنین تراکم های تشویقی براساس مصوبات قانون بودجه سال.... احیای بافت فرسوده ، تحولی شگرف در توسعه شهرنشینی را به همراه دارد
شمال نیوز : مهندس قربانی تصریح کرد: گذشته از مواردی مانند کمک های مالی از طریق دادن تسهیلات بانکی و وام، سیاست های تشویقی عوارض و صدور پروانه توسط سازمان مسکن و شهرسازی و شهرداری و همچنین تراکم های تشویقی براساس مصوبات قانون بودجه سال....(ادامه)
شمال نیوز:  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان امروز مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و به گفته پزشکان معالج نتیجه عمل رضایت بخش بوده و حال عمومی امام جمعه گرگان مناسب است. حال عمومی امام جمعه گرگان رضایت بخش است
شمال نیوز: آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان امروز مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و به گفته پزشکان معالج نتیجه عمل رضایت بخش بوده و حال عمومی امام جمعه گرگان مناسب است.(ادامه)
پست فرزند شهید همت در سالروز شهادت پدر +عکس
محمدمهدی همت پست اخیر خود را به سالگرد شهادت پدرش اختصاص داد.(ادامه)
 شمال نیوز: پس از پایان دیدار نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی اتفاقات عجیبی رخ داد که منجر به غش کردن سرمربی ملوان و به حاشیه کشیده شدن این بازی شد. باشگاه نساجی قائمشهر در بیانیه ای به این اتفاقات واکنش نشان داده است... بیانیه شدیداللحن باشگاه نساجی مازندران علیه مایلی‌کهن
شمال نیوز: پس از پایان دیدار نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی اتفاقات عجیبی رخ داد که منجر به غش کردن سرمربی ملوان و به حاشیه کشیده شدن این بازی شد. باشگاه نساجی قائمشهر در بیانیه ای به این اتفاقات واکنش نشان داده است...(ادامه)
عکس | تقلای مرد عراقی و فرزندش برای فرار از دست داعش
(ادامه)
گاف هفت‌گانه احمدی‌نژاد
(ادامه)
شال نيوز: مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت: حقوق اسفند کارکنان و کارمندان دولت در این استان به حساب آنان واریز شد.
حقوق اسفند کارکنان دولت در مازندران واریز شد
شال نيوز: مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران گفت: حقوق اسفند کارکنان و کارمندان دولت در این استان به حساب آنان واریز شد. (ادامه)
ضیافت ناهار همسر ترامپ در کاخ سفید (+عکس)
ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ و بانوی اول آمریکا دیروز (چهارشنبه) به مناسبت روز جهانی زن مراسم ناهاری در کاخ سفید ترتیب داد. (ادامه)
ناگفته‌هایی از رد‌صلاحیت آیت‌ الله هاشمی
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با ویژه نامه نوروزی «روزنامه ایران» توضیحاتی درباره جلسه بررسی صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 92 ارائه کرد. (ادامه)
قدردانی آیت‌ الله جنتی از سیدحسن خمینی
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند. (ادامه)
تعیین تکلیف برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها / بررسی ۳ پیشنهاد وزارت کشور
نائب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از تعیین تکلیف برگزاری این انتخابات در سال آینده به صورت الکترونیک در هفته آینده خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : این عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد؛خدمت به مردم و نقش آفرینی موثر در ایجاد شهری آباد  با کمک و مشارکت شهروندان، امری مهم و تحسین برانگیز است اما اینکه فردی یا افرادی برای حصول این نتیجه میلیاردها تومان هزینه نمایند و از هر روش ممکن و ناممکن برای تحقق این هدف استفاد کنند هرگز نمی تواند عقلانی و قابل قبول باشد. .... کوتوله های فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی استحقاق نمایندگی مردم را ندارند
شمال نیوز : این عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد؛خدمت به مردم و نقش آفرینی موثر در ایجاد شهری آباد با کمک و مشارکت شهروندان، امری مهم و تحسین برانگیز است اما اینکه فردی یا افرادی برای حصول این نتیجه میلیاردها تومان هزینه نمایند و از هر روش ممکن و ناممکن برای تحقق این هدف استفاد کنند هرگز نمی تواند عقلانی و قابل قبول باشد. ....(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
قیمت طلاو سکه وارز در بازار(ادامه)
عکس/ تلفیق هواداران سایپا و پرسپولیس
(ادامه)
طبیعت زیبای زمستانی روستای سنگچال آمل
طبیعت جنگلی فوق‌العاده زیبا از جاذبه‌های منطقه چلاو روستای سنگچال آمل است.(ادامه)
دست‌نشان 5 بازیکن خونه‌به‌خونه را اخراج کرد
مازیار زارع، جلال رافخایی، امیرحسین فشنگ‌چی، یحیی نجاریان و حسین کریمی، پنج بازیکنی هستند که در اوایل فصل با سر و صدای زیاد به تیم فوتبال خونه‌به‌خونه پیوستند و بعد از تسویه حساب دیروز از لیست باشگاه خط زده شدند.(ادامه)
یکطرفه شدن جاده چالوس
جاده چالوس از ساعت 18 فردا یکطرفه است.(ادامه)
تحویل 9 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس مازندران
9 دستگاه آمبولانس‌ با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی معاون امور اجتماعی و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تحویل این دانشگاه شده است.(ادامه)
اعضای مجلس خبرگان به دیدار رهبر انقلاب رفتند
اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از ادای احترام به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به منظور دیدار با رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز در حسینیه امام خمینی حضور می‌یابند.(ادامه)
عکس/ حضور اعضای مجلس خبرگان در حرم امام خمینی(ره)
(ادامه)
عکس/ مراسم چهلمین روز شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو
مراسم چهلمین روز شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو عصر دیروز در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد .(ادامه)
طرح تفکیک زباله در شهرستان های مازندران اجرایی شود
استاندار مازندران گفت: طرح تفکیک زباله از مبداء در شهرستان های استان باید اجرایی شود و فرهنگسازی لازم در این زمینه صورت گیرد.(ادامه)
اقامه نماز میت بر پیکر «احمد عزیزی»
نماز میت بر پیکر «احمد عزیزی» شاعر نامی انقلاب و خالق اشعار عرفانی در کرمانشاه اقامه شد.(ادامه)
عکس/ طلوع زیبای خورشید در حرم رضوی
(ادامه)
راه اندازی نخستین اتوبوس هوشمند بازیافت در مازندران
مدیرعامل مدیریت پسماند ساری از راه‌اندازی نخستین اتوبوس هوشمند و کارگاهی مدیریت پسماند در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۸ نشانه فقر ویتامین دی را بشناسید
در طول ماه های سرد سال، اکثریت ما به اندازه کافی ویتامین دی دریافت نمی کنیم چرا که بهترین منبع این ویتامین همان نور آفتاب است.(ادامه)
امداد رسانی به کوهنورد تهرانی در قله دماوند
یک کوهنورد تهرانی پس از صعود قله دماوند به شرایط خطرناک تنفسی دچار شد و با کمک نیروهای امداد و نجات هلال احمر به مرکز درمانی گزنک انتقال یافت.(ادامه)
انتقاد اصولگرایان از اقدامات انتخاباتی احمدی‌ نژاد
هرچه به انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم اختلافات اصولگرایان از پشت‌پرده بیشتر نمایان می‌شود. ورود تیم یاران محمود احمدی‌نژاد به کارزار انتخاباتی آنها را نگران دوقطبی شدن فضای انتخابات کرده است. (ادامه)
آخرین فرصت ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان
ثبت‌نام در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان که از 5 اسفند ماه آغاز شده است تا روز یکشنبه 22 اسفندماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند جهت انجام ثبت‌نام به سامانه اسکان فرهنگیان مراجعه کنند.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.