.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه نخست روزنامه های استان یکشنبه 22 اسفند
(ادامه)


حیاتی با تکذیب خبر فوت شدن خود، از فعالیت خیانت گونه افراد ناباب در فضای مجازی به منظور جذب مخاطب سخن گفت. واکنش گوینده مشهور خبر به خبر فوت خود
حیاتی با تکذیب خبر فوت شدن خود، از فعالیت خیانت گونه افراد ناباب در فضای مجازی به منظور جذب مخاطب سخن گفت.(ادامه)
یک خانم کوچولو مافیای سینمای ایران شده است
لیلا اوتادی در «هفت» به مافیای سینمای ایران اشاره کرد که به دست یک دختر کوچولو افتاده است.(ادامه)
گناهی که شیطان هم از آن متنفر است
یکی از آموزه‌های مهم تربیتی که مورد تاکید مکتب انسان ساز اسلام قرار دارد، ضرورت حفظ حرمت و آبروی دیگران است.(ادامه)
ساخت خودروهای برقی در مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از اجرایی شدن طرح ساخت و تولید خودرو با سوخت تجدید پذیر یا الکتریکی در مازندران خبر داد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شکلات تلخ معجزه می‌کند!
تغذیه عامل مهمی در افزایش باروری است به طوری که خوراکی‌های معرفی شده در این مطلب گاهی برای درمان ناباروری مردان توصیه می‌شوند.(ادامه)
تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز در مازندران با 7 هزار نیروی پلیس
7 هزار نیروی پلیس تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز را در مازندران برعهده دارند.(ادامه)
خط قرمز پلیس مازندران در چهارشنبه آخرسال
پلیس مازندران در چهارشنبه آخر سال به همراه دستگاه قضائی در صحنه حضور خواهد داشت .(ادامه)
بر اثر این حادثه، چندین خودرو به شدت آسیب دیده و عملیات جابه‌جایی درخت و بازگشایی خیابان توسط نیروهای آتش نشانی و راهور در حال انجام است. سقوط درخت بر روی خودروی پراید و مصدومیت زن ۳۸ ساله در ساری + تصاویر
بر اثر این حادثه، چندین خودرو به شدت آسیب دیده و عملیات جابه‌جایی درخت و بازگشایی خیابان توسط نیروهای آتش نشانی و راهور در حال انجام است.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
کشف 550 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران گفت: 550 هزار نوع مواد محترقه غیرمجاز در آستانه چهارشنبه سوری در مازندران کشف و برخی از اماکن فروشندگان مواد محترقه هم پلمپ شد.(ادامه)
عیادت رییس‌جمهور از آیت‌الله نورمفیدی
(ادامه)
شمال نیوز :پروژه‌ ای که قرار بود ظرف مدت 6 ماه انجام شود، بعد از گذشت دو سال تنها نیمی از آن انجام شد و معلوم نیست باقیمانده آن چه زمانی انجام شود.... وقتی احداث 2 دوربرگردان 2 سال طول می کشد !
شمال نیوز :پروژه‌ ای که قرار بود ظرف مدت 6 ماه انجام شود، بعد از گذشت دو سال تنها نیمی از آن انجام شد و معلوم نیست باقیمانده آن چه زمانی انجام شود....(ادامه)
پرتغال ضد یخ می آید
(ادامه)
سال 96 چند روز تعطیلی دارد؟
سال جدید در ساعت 13 و 58 دقیقه و 40 ثانیه روز دوشنبه 30 ام اسفند تحویل می شود.(ادامه)
امروز مردم از آسیب های اجتماعی و مشکلات معیشتی و اقتصادی به شدت رنج می برند و نیاز است تا حمایت های لازم از آن ها صورت بگیرد، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی استانداران به جای حل مشکلات معیشتی مردم به دنبال حاشیه سازی هستند. انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از سخنان حاشیه ساز استاندار
امروز مردم از آسیب های اجتماعی و مشکلات معیشتی و اقتصادی به شدت رنج می برند و نیاز است تا حمایت های لازم از آن ها صورت بگیرد، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی استانداران به جای حل مشکلات معیشتی مردم به دنبال حاشیه سازی هستند.(ادامه)
همه هنرمندانی که در سال ۹۵ از دنیا رفتند /تصاویر
از ابتدای سال ۹۵ چهره‌های فرهنگی و هنری بسیاری را در رشته‌های مختلف از دست داده‌ایم.(ادامه)
رهبر انقلاب: منکر فقط بدحجابی نیست/ گناه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هم منکر است
(ادامه)
درحالیکه بسیاری از چهره های نزدیک به روحانی، مخالف ایده «نامزد پوششی» در کنار روحانی در انتخابات 96 هستند، اخبار واصله حکایت از آن دارد که گروهی دیگر از ذی نفوذان دولت ، در تدارک کاندیداتوری سه مقام ارشد دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری هستند. تلاش برای کاندیداتوری جهانگیری، قاضی زاده هاشمی و نوبخت در انتخابات ریاست جمهوری 96 در کنار روحانی
درحالیکه بسیاری از چهره های نزدیک به روحانی، مخالف ایده «نامزد پوششی» در کنار روحانی در انتخابات 96 هستند، اخبار واصله حکایت از آن دارد که گروهی دیگر از ذی نفوذان دولت ، در تدارک کاندیداتوری سه مقام ارشد دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری هستند.(ادامه)
شاخص های احساس مسئولیت در دولتمردان(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : در جدیدترین مورد نقض معنای عبارت "دانشجوی روزانه دانشگاه دولتی"، شاهد آن هستیم که در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برخی دانشکده‌ها به صورت ایالتِ خودمختار، از دانشجویان برای استفاده از آزمایشگاه هزینه دریافت می‌کنند..... دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و بنگاهی‌سازی دانشگاه!
شمال نیوز : در جدیدترین مورد نقض معنای عبارت "دانشجوی روزانه دانشگاه دولتی"، شاهد آن هستیم که در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برخی دانشکده‌ها به صورت ایالتِ خودمختار، از دانشجویان برای استفاده از آزمایشگاه هزینه دریافت می‌کنند.....(ادامه)
جامعه امروزی ما بیش از هر چیز دلتنگ و تشنه ایمان، صداقت، تواضع و مظلومیت الگوهای درخشانی چون شهید رجایی است که جز به خدا و عشق به خدمت و پایداری در راه ارزش‌ها و آرمان‌های الهی به چیز دیگری نیندیشند و حاضر باشند آبروی خود را با خدا معامله کنند. مدیران بادرد؛ مدیران بی‌درد(ديدگاه)
جامعه امروزی ما بیش از هر چیز دلتنگ و تشنه ایمان، صداقت، تواضع و مظلومیت الگوهای درخشانی چون شهید رجایی است که جز به خدا و عشق به خدمت و پایداری در راه ارزش‌ها و آرمان‌های الهی به چیز دیگری نیندیشند و حاضر باشند آبروی خود را با خدا معامله کنند.(ادامه)
پُر رقبه‌ترین موقوفه کشور در ساری سنددار شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: موقوفه محمدباقر تاجر ساروی با 5 هزار و 700 رقبه که به‌عنوان یکی از پُر رقبه‌ترین موقوفه کشور به‌شمار می‌رود، سنددار شد.(ادامه)
سفره عیدتان این شیرینی را کم دارد!
شیرینی کویری خیلی خوشمزه بوده و بافتش نرم و عالی است و در دهان آب می‌شود. شاید انتخاب اسم کویری برای این شیرینی به خاطر ظاهر کویر مانندش باشد. (ادامه)
گزینه احتمالی اصلاح طلبان برای شهرداری تهران
اردیبهشت ماه امسال بود که ماجرای « فیش های حقوقی نجومی » برخی مدیران دولتی ازطریق شبکه‌های اجتماعی فاش شد و بهت سنگینی در کشور ایجاد کرد.(ادامه)
سومین بیانیه احمدی نژاد خطاب به مردم
احمدی‌نژاد سومین بیانیه خود را منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: «این تالاب‌خواری توسط برادر یکی از نمایندگان مجلس عضو فراکسیون محیط زیست مجلس انجام شده است. احتمال می‌دهیم که شخص نماینده در جریان تخلف برادر خود نبوده است اما پس از رسانه‌ای شدن این موضوع انتظار برخورد قاطع با این موضوع را از او داریم»..... تالاب‌خواری توسط برادر یکی از نمایندگان مجلس و بی‌تفاوتی اداره‌کل محیط‌ زیست !
شمال نیوز : وی افزود: «این تالاب‌خواری توسط برادر یکی از نمایندگان مجلس عضو فراکسیون محیط زیست مجلس انجام شده است. احتمال می‌دهیم که شخص نماینده در جریان تخلف برادر خود نبوده است اما پس از رسانه‌ای شدن این موضوع انتظار برخورد قاطع با این موضوع را از او داریم».....(ادامه)
شمال نیوز : وی به فرموده مقام معظم رهبری در مورد مدیریت جهادی اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی اینکه 100 روزه پارک ملل احداث شود، 29 روزه امام‌زاده یحیی تعریض شود و تلاش در احداث زیر گذر میدان فرح‌آباد و تبدیل کردن پادگان قدیم ساری به بوستان ولایت که در حال اجراست..... به سنگ‌اندازی‌ها توجهی ندارم ؛ سرم را فقط در مقابل مردم خم می‌کنم
شمال نیوز : وی به فرموده مقام معظم رهبری در مورد مدیریت جهادی اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی اینکه 100 روزه پارک ملل احداث شود، 29 روزه امام‌زاده یحیی تعریض شود و تلاش در احداث زیر گذر میدان فرح‌آباد و تبدیل کردن پادگان قدیم ساری به بوستان ولایت که در حال اجراست.....(ادامه)
بارش‌های پراکنده از امشب در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امشب تا صبح فردا شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده و وزش باد در استان هستیم.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.