.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نوروز خوانی در روستاهای مازندران
استقبال از بهار و عید نوروز در مناطق مختلف ایران،آداب و رسوم خاص خود را دارد که معمولاً نوروزخوانان پانزده روز قبل از فرا رسیدن عید نوروز به داخل روستاها می‌آیند و با خواندن اشعار در مدح امامان ترانه‌های محلی، فرارسیدن سال نو را به مردم مژده می‌دهند.(ادامه)
فرار از سکته قلبی با این خوراکیها!
متخصصان سلامت معتقدند تشویق مردم سراسر جهان به مصرف مقدار بیشتری میوه و سبزی می‌تواند به کاهش چشمگیر معلولیت و مرگ زودهنگام ناشی از بیماری‌های قلبی کمک کند. (ادامه)
پرسپولیس اولین بمب خود را منفجر کرد
(ادامه)
یک دختر پرسپولیسی روی سکوی استادیوم آزادی +عکس
در دیدار دیروز پرسپولیس و استقلال خوزستان یک دختر وارد ورزشگاه شده بود. (ادامه)
افشاي خيانت ستاره فوتبال ايران به همسرش
اخلاق تند یکی از ستاره های فوتبال ایران برای او دردسر درست کرد! (ادامه)
آغازتوزیع اسکناس های نو از امروز
توزیع اسکناس های نو ویژه شب عید از سوی سیستم بانکی در حالی از امروز آغاز می شود که قرار است در تهران ۷ هزار میلیارد ریال و در شهرستانها ۹ هزار میلیارد ریال پول تانخورده توزیع شود.(ادامه)
رضاییان اخراج شد چون جاسوس بود! +عکس
یک سایت اماراتی دلیل اخراج رامین رضاییان مدافع پرسپولیس را جاسوسی این بازیکن برای کارلوس کی‌روش عنوان کرد!(ادامه)
شمال نیوز شمال نیوز : : این سه نفر می‌توانند بخشی از سبد رای اصول‌گرایان را به سمت روحانی سوق دهند. روحانی در کنار اصلاح طلبان به حمایت‌های این سه چشم دوخته است.
دلخوشی روحانی به حمایت سه «اصولگرای شناسنامه‌دار» !
شمال نیوز شمال نیوز : : این سه نفر می‌توانند بخشی از سبد رای اصول‌گرایان را به سمت روحانی سوق دهند. روحانی در کنار اصلاح طلبان به حمایت‌های این سه چشم دوخته است. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان شنبه 21 اسفند
(ادامه)
شرایط امروز با آن زمان فرق کرده است. البته این نظرات اصلا به معنای نقض حرفهای گذشته نیست، بنده گفته بودم مستقیما وارد انتخابات نخواهم شد و از کسی حمایت نخواهم کرد اما هیچ کس نمی تواند در انتخابات و سایر مقاطع نسبت به سرنوشت ملت بی تفاوت و تماشاچی باشد و کشور را دو دستی تقدیم دشمنان ملت کند.
فعلا و البته فعلا در انتخابات مستقیم وارد نمی‌شوم/ سفرهای استانی ادامه دارد/ سکوت کنم که مردم را له کنند؟!
شرایط امروز با آن زمان فرق کرده است. البته این نظرات اصلا به معنای نقض حرفهای گذشته نیست، بنده گفته بودم مستقیما وارد انتخابات نخواهم شد و از کسی حمایت نخواهم کرد اما هیچ کس نمی تواند در انتخابات و سایر مقاطع نسبت به سرنوشت ملت بی تفاوت و تماشاچی باشد و کشور را دو دستی تقدیم دشمنان ملت کند. (ادامه)
پل هوایی عابر پیاده در جاده ساری-میاندورود فروریخت + تصاویر
حدود ساعت ۱۹ دیشب بر اثر برخورد یک خودرو با پل هوایی عابر پیاده در جاده ساری به میاندورود در مقابل روستای سمسکنده ساری ، پل عابر پیاده فروریخت.(ادامه)
بانوی ملی‌پوش نوشهری از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
محبوبه یوسف‌پور بانوی ملی‌پوش نوشهری پس از سال‌ها درخشش در تیم ملی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.(ادامه)
فواید لیمو عمانی را بشناسید
تاکنون چای عصرانه یا گل‌گاو‌زبان را با لیموعمانی خورده‌اید‌؟ پولکی‌هایی را که با گرد لیموعمانی مزه‌ای ترش و شیرین گرفته‌اند، تست کرده‌اید‌؟ اصلا می‌دانید لیموعمانی چه مزیتی دارد و از چه نوع لیمویی تهیه می‌شود و دلیل تلخ بودن آن چیست‌؟(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های ۲۱ اسفند
(ادامه)
افزایش نسبی دما در مازندران
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از تایید حکم جعف معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل خبر داد و گفت: این حکم از سوی وزارت کشور صادر شد و چند روز آینده مراسم معارفه فرماندار جدید برگزار می شود..... حکم فرماندار آمل صادر شد/ فرماندار جدید کیست ؟
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از تایید حکم جعف معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل خبر داد و گفت: این حکم از سوی وزارت کشور صادر شد و چند روز آینده مراسم معارفه فرماندار جدید برگزار می شود.....(ادامه)
شمال نیوز : دكتر سيد ناصر عمادي پزشك بدون مرز مازني و عضو هيأت علمي علوم پزشكي تهران با ٣٨ رأي در دومین سال پیاپی بعنوان نفر اول و  سيستاني معاون استانداري أصفهان  با ٢٤ رأي بعنوان نفر دوم.... پزشک بدون مرز مازنی عضو هیئت رئیسه مجمع هلال احمر کشور شد
شمال نیوز : دكتر سيد ناصر عمادي پزشك بدون مرز مازني و عضو هيأت علمي علوم پزشكي تهران با ٣٨ رأي در دومین سال پیاپی بعنوان نفر اول و سيستاني معاون استانداري أصفهان با ٢٤ رأي بعنوان نفر دوم....(ادامه)
شمال نیوز : وی مصرف چای داغ ، دخانیات ، سیگار ، تریاک ، قلیان ، موادمخدر ، عدم مصرف سبزیجات و میوجات به اندازه کافی ، مصرف آب آشامیدنی ناسالم ، عدم تحرک بدنی و چاقی 10 عامل مهم در ابتلا به سرطان مری برشمرد..... رتبه نخست مازندران در سرطان معده و مری !
شمال نیوز : وی مصرف چای داغ ، دخانیات ، سیگار ، تریاک ، قلیان ، موادمخدر ، عدم مصرف سبزیجات و میوجات به اندازه کافی ، مصرف آب آشامیدنی ناسالم ، عدم تحرک بدنی و چاقی 10 عامل مهم در ابتلا به سرطان مری برشمرد.....(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نور در خصوص انتخابات شورای شهر گفت: متاسفانه هیچگونه زیرساخت و فیلتری جهت نامزدشدن در انتخابات شورا وجود ندارد و هرکسی با هرشرایطی می‌‌تواند شرکت کند و رای بیاورد که این امر شایسته مردم و نظام جمهوری اسلامی نیست. .... انتقاد امام جمعه نور از تصویب حقوق‌های کلان برای مدیران توسط مجلس
شمال نیوز : امام جمعه نور در خصوص انتخابات شورای شهر گفت: متاسفانه هیچگونه زیرساخت و فیلتری جهت نامزدشدن در انتخابات شورا وجود ندارد و هرکسی با هرشرایطی می‌‌تواند شرکت کند و رای بیاورد که این امر شایسته مردم و نظام جمهوری اسلامی نیست. ....(ادامه)
فواید استفاده از ظروف سفالی
در ظروف فلزی مانند آلومینیم، نیکل و کروم، احتمال نشت فلز به مواد غذایی وجود دارد؛ درحالی‌ که این خطر در ظروف گلی وجود ندارد. همچنین، پخت‌وپز در سفال باعث حفظ بسیاری از مواد مغذی خوراکی ها می شود.(ادامه)
یک کیلومتر از چهار خطه کردن محور هراز با حضور وزیر راه به بهره برداری رسید
با حضور وزیر راه و شهرسازی یک کیلومتر دیگر از طرح ملی چهار خطه کردن محور هراز اجرا و به بهره برداری رسید.(ادامه)
ناطق نوری از بیمارستان مرخص شد‌
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ناطق‌نوری که به‌دلیل شکستگی مچ دست در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری‌شده بود، از بیمارستان مرخص شد.(ادامه)
محدودیت های ترافیکی 20 اسفند در جاده های مازندران
محدودیت های ترافیکی از ساعت 8 صبح امروز در جاده های مازندران اعمال شد.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
ریزش سنگ در جاده کندوان ۲ کشته برجای گذاشت
ریزش سنگ در محور کندوان و سقوط آن بر روی یک خودرو سبب مرگ ۲ نفر در جاده کندوان شد.(ادامه)
۵ میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق در نور کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف پنج میلیارد ریالی لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان نور و دستگیری متهم به قاچاق کالا خبر داد. (ادامه)
بازار شلوغ کاندیداتوری و به تمسخر گرفتن شایستگی‌ها(يادداشت)
(ادامه)
درمان سریع سردرد در عرض 30 ثانیه بدون دارو+دستورالعمل
بسیاری از مردم هنگام مواجهه با سردرد به مصرف انواع داروهای مسکن روی می‌آورند در حالی که روش‌های درمانی طبیعی‌ با عوارض جانبی بسیار کمتر برای بهبود این قبیل دردها وجود دارد. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح  پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، این مجلس را استثنایی، بسیار مهم و تأثیرگذار در حال و آینده کشور خواندند و با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت مسئولان در قبال مردم بویژه در مسائل معیشتی افزودند: باید با تلاش بی وقفه و عینی کردن آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم، حرکت پرافتخار ۴ دهه اخیر را شتاب و رونق بیشتری بخشیم.

مردم باید اثر اقتصادمقاومتی را در زندگی ببینند؛ اکنون اینگونه نیست / در قبال مسائل فرهنگی و معیشت مردم، به‌شدت مسئول هستیم(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، این مجلس را استثنایی، بسیار مهم و تأثیرگذار در حال و آینده کشور خواندند و با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت مسئولان در قبال مردم بویژه در مسائل معیشتی افزودند: باید با تلاش بی وقفه و عینی کردن آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم، حرکت پرافتخار ۴ دهه اخیر را شتاب و رونق بیشتری بخشیم. (ادامه)
جاده كرج - چالوس مسدود شد
پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: محور كرج - چالوس در استان مازندران محدوده دربند مسدود شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.