.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
درمان‌های طبیعی برای بوی بد دهان
بوی بد دهان نشانه‌ای از یک مشکل اساسی مانند بهداشت دهان و دندان، رژیم غذایی ضعیف، بیماری لثه، پوسیدگی دندان یا سایر بیماری‌های جدی‌تر مانند بیماری‌های کبدی یا دیابت است. (ادامه)
قیمت خودرو‌های پرفروش در ۲۱ شهریور ۹۸ +جدول
قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی همراه است.(ادامه)
 توبه یعنی برگشت به خدا، برگشت از راه خطا، توجّه دادن دل به پروردگار و رو را به طور کامل به خدا کردن. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است
توبه یعنی برگشت به خدا، برگشت از راه خطا، توجّه دادن دل به پروردگار و رو را به طور کامل به خدا کردن. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است.(ادامه)
خطر حذف پرسپولیس را تهدید نمی‌کند
دروازه‌بان و مهاجم اسبق تیم پرسپولیس با گرفتن مطالبات خود از این باشگاه با پرسپولیس تسویه کردند.(ادامه)
مازندرانی‌ها و تهرانی‌ها رکوردار بیشترین غریق در دریای مازندران
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: بیشترین مغروقان طی 124 روز گذشته مربوط به استان‌های مازندران و تهران با 6 تن، کرج و گلستان با پنج تن بوده است.(ادامه)
معاون استاندار: سرای تجاری مازندران در ولگاگراد افتتاح می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به ضرورت توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با کشورهای هدف گفت: سرای تجاری استان در ولگاگراد افتتاح می شود.(ادامه)
شمال نیوز : سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، روز شنبه و پیش از فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از زندان آزاد شد. تصویری که از او منتشر شده در مسجدی در یزد بوده که در بین عزاداران حسینی نشسته است..... توضیح سعید مرتضوی در باره آزاد شدنش از زندان
شمال نیوز : سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، روز شنبه و پیش از فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از زندان آزاد شد. تصویری که از او منتشر شده در مسجدی در یزد بوده که در بین عزاداران حسینی نشسته است.....(ادامه)
امکان ابتلا به «کبد چرب» در افراد دیابتی
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد درباره احتمال بروز کبد چرب در مبتلایان به دیابت نوع دو توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
درگیری با اعضای خانواده؛ مهم‌ترین علت خودکشی در مازندران
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران گفت: درگیری با اعضای خانواده؛ مهم‌ترین علت خودکشی در مازندران است.(ادامه)
انتصاب جدید در اداره کل حمل و نقل جاده ای مازندران
(ادامه)
ترامپ با پیشنهاد «خط اعتباری» مکرون برای حفظ برجام موافقت کرد
کریس مورفی سناتور آمریکایی از موافقت ترامپ با طرح فرانسه برای پرداخت ۱۵ میلیارد دلار به ایران در مقابل بازگشت از کاهش تعهدات برجامی خبر داد.(ادامه)
ترافیک محور کندوان و هراز نیمه سنگین است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیک در محورهای هراز و کندوان را نیمه سنگین اعلام کرد.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۱ شهریور ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۸۴۳ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۳۸ هزار تومان است.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۶/۲۱ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۶/۲۱
قیمت دلار امروز ۲۱ شهریور به ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)

شمال نیوز: استاندار مازندران در حکمی دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران را منصوب کرد. دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: استاندار مازندران در حکمی دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
جدول/ آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار
(ادامه)
جاده چالوس و هراز ۲ روز متوالی یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت:جاده چالوس و هراز به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، فردا جمعه ۲۲ شهریور و روز شنبه ۲۳ شهریورماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
احتمال بارش پراکنده باران در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
آخرین شب مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب (عکس)
(ادامه)
آسیا به تراکتور چشمک زد
با پایان فرصت تیم استقلال تهران برای تسویه بدهی‌های خود، وضعیت این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در هاله ابهام قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به غیرقانونی و ممنوع بودن انتقال اموال غیرمنقول به بیگانگان از شهروندان و مردم مازندران خواست: از فروش زمین به اتباع بیگانه خوداری کنند..... مازندرانی ها از فروش زمین به اتباع بیگانه خوداری کنند
شمال نیوز : وی با اشاره به غیرقانونی و ممنوع بودن انتقال اموال غیرمنقول به بیگانگان از شهروندان و مردم مازندران خواست: از فروش زمین به اتباع بیگانه خوداری کنند.....(ادامه)

رئیس جمهور در پاسخ به نامه سه خواهر روستایی در کرمان، به وزرای نیرو و آموزش و پرورش دستور داد اقدامات لازم را برای تامین آب و برق و نیز احداث مدرسه در روستای چاه پولاد قلعه گنج کرمان بعمل آورند. نامه روحانی به سه دختر روستایی
رئیس جمهور در پاسخ به نامه سه خواهر روستایی در کرمان، به وزرای نیرو و آموزش و پرورش دستور داد اقدامات لازم را برای تامین آب و برق و نیز احداث مدرسه در روستای چاه پولاد قلعه گنج کرمان بعمل آورند.(ادامه)
گرما یا سرما؛ کدام یک برای تسکین درد عضلات بهتر است؟
استفاده از کمپرس سرد بلافاصله پس از ورزش می تواند روند التهاب را کند کرده و درد را کاهش دهد. به طور خاص، سرمادرمانی به نظر می رسد در بهبود مفاصل متورم یا ملتهب موثر عمل می کند.(ادامه)
سقاخانه‌های قدیمی تهران +تصاویر
تهران حدود ۲۹۰ سقاخانه قدیمی دارد که اکثر آن‌ها در محدوده بازار جاخوش کرده‌اند و سقاخانه‌های «جاویدی»، «آئینه طهران»، «خدابنده لو»، «گذرقلی»، «نوروزخان» و... از قدیمی‌ترین سقاخانه‌های تهران به شمار می‌روند.(ادامه)
عکس/ وزیر ورزش و کاپیتان پرسپولیس در مراسم عزاداری
مسعود سلطانی فر و جلال حسینی در یک هیئت عزاداری حاضر شدند.(ادامه)
صف بستنی نذری در تهران +عکس
صف گرفتن بستنی نذری در تئاتر شهر(ادامه)
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. 
کدام نمایندگان از انتخابات ۹۸ انصراف دادند؟/ اکثریت مشتاق کاندیداتوری در مقابل اقلیت مردد + جدول
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. (ادامه)
استاندار : گفتمان سازی مسائل اجتماعی سبب پیشگیری از اعتیاد می شود
استاندار مازندران گفت: گفتمان سازی مسائل اجتماعی سبب افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از اعتیاد می شود.(ادامه)
۲۶۷ میلیون تردد در راههای مازندران ثبت شد/ کاهش تصادفات
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ثبت ۲۶۷ میلیون و ۲۹۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی در استان خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.