.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شاعرانه/ آب هم تشنه ی لب های حسین است
سروده ای از استاد محمد رضا جعفری با عنوان"آب هم تشنه ی لب های حسین است: تقدیم به همه ی شیعیان و شیفتگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)(ادامه)


علیرضا اسدی به‌عنوان مدیرعامل جدید تیم نساجی مازندران منصوب شد. اسدی مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران شد
علیرضا اسدی به‌عنوان مدیرعامل جدید تیم نساجی مازندران منصوب شد.(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه احتمالا حدود ۷۰ هزار نفر از استان در اربعین حسینی روانه کربلا می شوند از اعلام امادگی ۱۶ موکب تاکنون خبر داد. احتمال حضور ۷۰ هزار زائر مازندرانی اربعین حسینی در کربلا
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه احتمالا حدود ۷۰ هزار نفر از استان در اربعین حسینی روانه کربلا می شوند از اعلام امادگی ۱۶ موکب تاکنون خبر داد.(ادامه)
میثاق بانوان مازندرانی با حضرت زینب (س)
همایش چند هزار نفری رهروان زینبی (سلام الله علیها) ویژه بانوان در دوازدهم محرم همراه با امضای طومار میثاق با حضرت زینب(سلام الله علیها) در مازندران برگزار شد.(ادامه)

نماینده، ولی فقیه در مازندران در پیامی از صدا و سیمای استان در پوشش ویژه برنامه‌های محرم قدردانی کرد. قدردانی نماینده، ولی فقیه در مازندران از رسانه ملی در استان برای پوشش برنامه‌های محرم
نماینده، ولی فقیه در مازندران در پیامی از صدا و سیمای استان در پوشش ویژه برنامه‌های محرم قدردانی کرد.(ادامه)
پیام آیت الله طبرسی به مناسبت درگذشت مادرشهیدان داداشی
(ادامه)


مؤسس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: نتایج رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ توسط تایمز اعلام شد که بر این اساس 40 دانشگاه ایرانی در بین دانشگاه‌های برتر جهان قرار دارند که رتبه اول در بین ۴۰ دانشگاه برتر ایرانی جهان به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اختصاص دارد. دانشگاه نوشیروانی بابل رتبه اول ایران در بین برترین دانشگاه‌های جهان
مؤسس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: نتایج رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ توسط تایمز اعلام شد که بر این اساس 40 دانشگاه ایرانی در بین دانشگاه‌های برتر جهان قرار دارند که رتبه اول در بین ۴۰ دانشگاه برتر ایرانی جهان به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اختصاص دارد. (ادامه)
نماینده آمل در مجلس با بیان اینکه باید هرچه لازم است به مردم گفته شود و نباید مردم را نامحرم بدانیم، گفت: شفافیت لازم و ضروری است و باید محقق شود. یوسفیان‌ملا: شفافیت لازم و ضروری است/ نباید مردم را نامحرم بدانیم
نماینده آمل در مجلس با بیان اینکه باید هرچه لازم است به مردم گفته شود و نباید مردم را نامحرم بدانیم، گفت: شفافیت لازم و ضروری است و باید محقق شود.(ادامه)
استاندار:تصویب ۵۵۰۰ پروژه عمرانی در مازندران
استاندار مازندران گفت: امسال پنج هزار و ۵۰۰ پروژه با اعتبار بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در استان مصوب شده است. (ادامه)
پسر هوادارِ استقلال دست به خودکشی زد
مسعود خلیفه جوانی اهل روستای طلحه دشتستان که چندی پیش سنگ قبرش را با نشان باشگاه استقلال ساخته بود، خودکشی کرد. (ادامه)
این روزها واژه سلبریتی واژه ای پرکاربرد در دنیا می باشد. به طور خلاصه می توان معنای سلبریتی را در شهرت و محبوبیت فردی که جمعی از افراد یک کشور را تحت تأثیر قرار می دهد خلاصه کرد. معنای سلبریتی چیست؟ و به چه کسانی سلبرینی گفته می شود؟
این روزها واژه سلبریتی واژه ای پرکاربرد در دنیا می باشد. به طور خلاصه می توان معنای سلبریتی را در شهرت و محبوبیت فردی که جمعی از افراد یک کشور را تحت تأثیر قرار می دهد خلاصه کرد.(ادامه)
به خواب رفتن دست و پا، زنگ خطر کدام بیماری‌هاست؟
شایع‌ترین دلیل بی حسی موقت پا، عادت‌هایی است که بر اثر آن فشار به اعصاب وارد شده و جریان خون را به سمت اندام تحتانی کاهش می‌دهد(ادامه)
 همین ابزار مفید در بعضی مواقع می‌تواند شما را گمراه کند و یا علیه‌تان عمل کند؟ 



۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید
همین ابزار مفید در بعضی مواقع می‌تواند شما را گمراه کند و یا علیه‌تان عمل کند؟ (ادامه)

بادام برای سلامتی بسیار مفید است و اثرات مختلفی بر آن دارد. خوردن بادام برای فشار خون بالا، کلسترول بالا و بیماران دیابتی فواید بسیاری دارد، علاوه بر این، از بادام هم برای خونسازی در بدن استفاده می‌شود کاهش قند خون با این خوراکی
بادام برای سلامتی بسیار مفید است و اثرات مختلفی بر آن دارد. خوردن بادام برای فشار خون بالا، کلسترول بالا و بیماران دیابتی فواید بسیاری دارد، علاوه بر این، از بادام هم برای خونسازی در بدن استفاده می‌شود(ادامه)


پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سؤالی درباره «فروختن نذورات عزاداری»، پاسخ رهبر انقلاب به این سؤال را منتشر کرد. پاسخ رهبر انقلاب به سؤالی درباره «فروختن نذورات عزاداری»
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سؤالی درباره «فروختن نذورات عزاداری»، پاسخ رهبر انقلاب به این سؤال را منتشر کرد.(ادامه)
چند نفر از نمایندگان به طرح شفافیت آرا رأی دادند؟
شمال نیوز: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه 195 نفر از نمایندگان طرح شفافیت آرا را امضا کردند و فقط 50 نفر به آن رأی دادند، گفت: بعید می‌دانم در این مجلس طرح‌هایی مثل طرح شفافیت آرای نمایندگان با قید 2 فوریت رأی بیاورد.(ادامه)
واکنش دبیر ستاد احیا امر به معروف به مطلب اینستاگرام صبا کمالی
دبیر ستاد احیا امر به معروف به مطلب اینستاگرام صبا کمالی واکنش نشان داد:(ادامه)
معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور خبر داد و گفت: در تلاش برای رفع مشکلات حقوقی متقاضیان مسکن مهر هستیم. نبیان: تکمیل ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور
معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور خبر داد و گفت: در تلاش برای رفع مشکلات حقوقی متقاضیان مسکن مهر هستیم.(ادامه)
افشاگری کتایون ریاحی از تصمیم و اقدامش به خودسوزی که ناکام ماند
(ادامه)
در حالی قرار است شبنم نعمت‌زاده روز دوشنبه هفته آتی توسط قاضی مسعودی مقام محاکمه شود که اتهام بزرگ وی اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور است. جزئیاتی از اتهام اصلی شبنم نعمت زاده
در حالی قرار است شبنم نعمت‌زاده روز دوشنبه هفته آتی توسط قاضی مسعودی مقام محاکمه شود که اتهام بزرگ وی اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور است.(ادامه)
هشدار درباره پیامک جعلی کارت سوخت
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد مالکان خودرو‌ها مراقب پیامک و سایت‌های جعلی کارت سوخت باشند.(ادامه)
۷۶۱ نانوایی متخلف در مازندران شناسایی شده است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد تعداد ۷۶۱ واحد نانوایی متخلف در سراسر استان شناسایی شده است. (ادامه)
به این چهار عکس خوب دقت کنید
(ادامه)
حدیث امام سجاد(ع) درباره مردم آخرالزمان
امام سجاد علیه السلام در سخنی ارزشمند فرموده‌اند مردم زمان غیبت که امامت حضرت مهدی(عج) را باور دارند از مردم همه زمانها برتر هستند.(ادامه)
به نظر می‌رسد با توجه به احتمال هزینه‌های بالای این سفر برای زائران ایرانی در نتیجه افت ارزش ریال، سازماندهی دولتی و مردمی از سوی دو کشور ایران و عراق در بخش حمل و نقل و تغذیه رایگان زائران به صورت گسترده‌تری انجام شود تا هزینه‌های زیادی بر ایرانی‌هایی که مایل به شرکت در مراسم اربعین هستند، تحمیل نشود. ارزان‌ترین راه سفر به عتبات در ایام اربعین ۹۸ کدام است؟ + قیمت‌ها
به نظر می‌رسد با توجه به احتمال هزینه‌های بالای این سفر برای زائران ایرانی در نتیجه افت ارزش ریال، سازماندهی دولتی و مردمی از سوی دو کشور ایران و عراق در بخش حمل و نقل و تغذیه رایگان زائران به صورت گسترده‌تری انجام شود تا هزینه‌های زیادی بر ایرانی‌هایی که مایل به شرکت در مراسم اربعین هستند، تحمیل نشود.(ادامه)
عکس/ ژست مشترک جهرمی با شریعتمداری
در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات دولت.(ادامه)
اگر امام حسین (ع) کربلا نمی‌رفت، چه می‌شد؟
دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان درخصوص علت رفتن سیدالشهدا به کربلا را منتشر کرده است.(ادامه)
عکس/ هیات بانوان بیت الزهرا(س)
هیات بانوان بیت الزهرا سلام الله علیها در سال ۱۳۷۹ به همت خانم ناصری تاسیس شد. هیاتی که تمام فعالیت های آن توسط دختران جوان انجام میشود .(ادامه)

صبا کمالی بابت پست اهانت آمیز خود به مقدسات عذرخواهی کرد. عذرخواهی صبا کمالی بابت پست اهانت آمیزش +عکس
صبا کمالی بابت پست اهانت آمیز خود به مقدسات عذرخواهی کرد.(ادامه)
قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی+ جدول
برنج طارم اصل مهماندوست به میزان ۴.۵ کیلوگرم به قیمت ۱۱۴ هزار و ۱۷۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد. (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.