.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
 به جد در رفع موانع تولید استان و در کارگروه های مختلف که با حضور مسئولین استانی برگزار می گردد بوده و از تمامی ظرفیت ها دراین حوزه استفاده خواهیم کرد. تداوم رصد فعالیت های واحدهای تولیدی در مازندران
به جد در رفع موانع تولید استان و در کارگروه های مختلف که با حضور مسئولین استانی برگزار می گردد بوده و از تمامی ظرفیت ها دراین حوزه استفاده خواهیم کرد.(ادامه)

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت:کرایه سرویس مدارس در ساری امسال کمتر از ۲۰ درصد افزایش یافت. افزایش کرایه سرویس مدارس در ساری
مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت:کرایه سرویس مدارس در ساری امسال کمتر از ۲۰ درصد افزایش یافت.(ادامه)



مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از رسیدگی به شکایت بانک های رفاه و سرمایه و اعاده عین ارز دریافتی از سوی شرکت های متخلف خبر داد.
صدور حکم استرداد ارز دریافتی و تعلیق 6 ماهه کارت بازرگانی در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از رسیدگی به شکایت بانک های رفاه و سرمایه و اعاده عین ارز دریافتی از سوی شرکت های متخلف خبر داد. (ادامه)


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صمت مازندران گفت: ۹۲ خدمت شناسنامه دار به متقاضیان، در سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران ارائه می‌شود. ارائه ۹۲ خدمت در سازمان صمت مازندران
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صمت مازندران گفت: ۹۲ خدمت شناسنامه دار به متقاضیان، در سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران ارائه می‌شود.(ادامه)
نساجی مهمان خودروسازان تهرانی در هفته سوم لیگ برتر
قرمزپوشان قائمشهری در سومین هفته لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف سایپا تهران خواهد رفت.(ادامه)
۵ فایده مصرف سرکه سیب
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.(ادامه)
راه‌آهن شمال ثبت جهانی می‌شود/حضور بازرسان یونسکو در مازندران
سرپرست اداره کل راه‌آهن شمال از حضور نمایندگان یونسکو برای ثبت جهانی راه‌آهن شمال خبر داد.(ادامه)
فرماندار : ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری با سرعت در حال اجرا است
فرماندار ساری با اشاره به اختصاص 500 میلیارد ریال برای زباله‌سوز مرکز مازندران گفت: ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری با سرعت در حال اجرا است.(ادامه)
عکس/ تشییع پیکر مرحوم عسگراولادی
مراسم تشییع پیکر عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با حضور شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی در حال برگزاری است.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۴ شهریور ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۷ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۰۵۲۰۰ تومان است. (ادامه)
ترافیک عادی و روان در جاده‌های منتهی به شمال
رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودرو‌ها اکنون در همه جاده‌های مازندران عادی و روان است.(ادامه)
۱۵ دانش آموز کنکوری مازندران رتبه برتر منطقه ۲ را کسب کردند
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: ۱۵ دانش آموز استان رتبه یک تا ۱۰ کنکور سراسری را در منطقه ۲ کسب کرده اند.(ادامه)
جدول/ تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی
(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس/ فغانی رفت
آخرین تصویر از علیرضا فغانی داور فوتبال در فرودگاه امام خمینی پیش از مهاجرت و ترک تهران به مقصد استرالیا را مشاهده می کنید.(ادامه)
رشد ۲۵ درصدی تلفات موتورسواران در جاده های مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تعداد کشته شدگان موتور سوارها در حوادث ترافیکی در چهار ماهه سالجاری را ۴۵ نفراعلام کرد وگفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه رشد ۲۵ درصدی دارد.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۶/۲۴ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۶/۲۴
قیمت دلار امروز ۲۴ شهریور ۹۸ به ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
طی حکمی از سوی دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور، «عزیزه امامی» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان منصوب شد. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور، «عزیزه امامی» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان منصوب شد.(ادامه)
نماینده پرحاشیه رشت گفته است: ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم. نماینده رشت: پناهیان دنبال شهرت و ديده شدن است/ پول کارگران را از پاکت منبرها بدهید!
نماینده پرحاشیه رشت گفته است: ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم.(ادامه)
نمایندگان در مناطق خود با فشارها و لابی‌ها مواجه‌اند؛ درنتیجه مجبورند تحت‌تأثیر آن فشارها موضوع تأیید صلاحیت‌ها را انجام دهند؛ به‌ویژه در انتخابات شوراها گاهی کسانی نامزد می‌شوند که صاحب قدرت یا ثروت هستند و می‌توانند به‌نوعی بر آینده کاری نماینده مجلس هم تأثیرگذار باشند ریشه فسادهای بزرگ در شوراهای شهر چیست؟ / ردپای برخی نمایندگان مجلس در تخلفات شوراها / سازوکار فعلی انتخابات شوراها بسیار خطرناک و بیمار است
نمایندگان در مناطق خود با فشارها و لابی‌ها مواجه‌اند؛ درنتیجه مجبورند تحت‌تأثیر آن فشارها موضوع تأیید صلاحیت‌ها را انجام دهند؛ به‌ویژه در انتخابات شوراها گاهی کسانی نامزد می‌شوند که صاحب قدرت یا ثروت هستند و می‌توانند به‌نوعی بر آینده کاری نماینده مجلس هم تأثیرگذار باشند(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس / عکسی کمتر دیده شده از رضا شاه در ژوهانسبورگ
(ادامه)
خوب و بد تانن‌های موجود در چای
از آنجایی که تانن ها به طور طبیعی توسط گیاهان تولید می شوند، پژوهش ها نشان داده اند که احتمالا به روشی مشابه با پلی فنول های دیگر در بدن عمل می کنند و با ارائه خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی می توانند به پیشگیری از بیماری کمک کنند.(ادامه)
عکس/ ۲ مهاجم جنجالی
نیمار و ایکاردی دو مهاجمی هستند که در فصل نقل و انتقالات جنجال های فراوانی به پا کردند و سرانجام نیمار در پاریسن ژرمن ماندگار شد و ایکاردی هم از اینتر به جمع پاریسی ها اضافه شد.(ادامه)
خبر سکته قلبی پژمان بازغی تکذیب شد
مدیر برنامه پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، خبر سکته قلبی این هنرمند را تکذیب کرد. (ادامه)
آقا داماد خوش‌تیپ 10 زن صیغه‌ای دارد / رویا 3 روز بعد از عروس شدن فهمید!
تازه داماد که 10زن صیغه‌ای داشت با برداشت کردن پول عروس 3 روزه ناپدید شد.(ادامه)
سوپراستار محبوب ایرانی درکنار آقاپسرش/ عکس
تصویر منتشر شده از شهاب حسینی و پسرش محمدامین را مشاهده می کنید. (ادامه)
ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی «پایتخت۶»
تهیه‌کننده سریال «پایتخت» از شروع کار در آذرماه خبر داد و گفت این روزها سریال نوروزی شبکه یک سیما در پیش‌تولید است. (ادامه)
یک نماینده: مجلس دیگر در رأس امور نیست
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هم در جمع کسانی است که معتقدند دیگر مجلس در رأس امور نیست. غلامرضا تاجگردون اما شاید با خیلی از معتقدان به این تئوری یک تفاوت دیدگاه جدی هم داشته باشد و آن اینکه تأکید دارد این وضعیت نه صرفاً ناشی از خود مجلس و ترکیب آن بلکه محصول اتفاقات و فرآیندهایی است که در نهادهای دیگر افتاده است.(ادامه)
برانکو از الاهلی اخراج شد
سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان از سمتش کنار گذاشته شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.