.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامه AFC به فدراسیون فوتبال عراق؛ قابل توجه پرسپولیس و استقلال!
کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد هنوز سهمیه عراق در لیگ قهرمانان آسیا باطل نشده است.(ادامه)
دردسرهایی از جنس آب یخ!
آب یخ و حتی نوشیدنی های سرد دیگر می توانند موجب منقبض شدن رگ های خونی شوند، و بر همین اساس اثری منفی بر گوارش داشته باشند.(ادامه)
محققان ایران، ضمن موفقیت در ساخت قرص «پلی پیل» برای پیشگیری از سکته‌های قلبی و مغزی، قوی‌ترین شواهد علمی از تاثیر این داروی ترکیبی بر کاهش بیش از ۵۰ درصدی بیماری‌های قلبی - عروقی و سکته‌های قلبی و مغزی را در بزرگ‌ترین کارآزمایی بالینی این نوع مطالعات در جهان ارائه کردند. کاهش ۵۰ درصدی سکته قلبی و مغزی با مصرف مستمر قرص «پلی پیل»
محققان ایران، ضمن موفقیت در ساخت قرص «پلی پیل» برای پیشگیری از سکته‌های قلبی و مغزی، قوی‌ترین شواهد علمی از تاثیر این داروی ترکیبی بر کاهش بیش از ۵۰ درصدی بیماری‌های قلبی - عروقی و سکته‌های قلبی و مغزی را در بزرگ‌ترین کارآزمایی بالینی این نوع مطالعات در جهان ارائه کردند.(ادامه)
عکس: سلفی به وقت چوپانی!
تصویری جالب و دیدنی از لحظه سلفی گرفتن یک چوپان کوچک با گاوهایش در اهر واقع در استان آذربایجان شرقی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
با توجه به حذف تیم الاهلی عربستان از لیگ قهرمانان و تساوی خانگی مقابل العداله در فصل جدید عربستان احتمال اخراج برانکو قوت گرفت. احتمال اخراج برانکو قوت گرفت !
با توجه به حذف تیم الاهلی عربستان از لیگ قهرمانان و تساوی خانگی مقابل العداله در فصل جدید عربستان احتمال اخراج برانکو قوت گرفت.(ادامه)
خبر ترور یا سوقصد به جان حجت الاسلام علیرضا پناهیان در فضای مجازی رسانه ای شد. خبر سوقصد به حجت الاسلام «پناهیان» در تهران
خبر ترور یا سوقصد به جان حجت الاسلام علیرضا پناهیان در فضای مجازی رسانه ای شد.(ادامه)
دو تن از نزدیکان این فرد، به قصد ارائه پیشنهاد رشوه و از طریق آشنایی با شوهر خاله بنده، به منزلمان آمدند و پیشنهاد رشوه 100 میلیون تومانی را دادند! البته حمایت فرماندار از ریاست یک عضو شورا در ازای گرفتن یک گوشی s10 سامسونگ
دو تن از نزدیکان این فرد، به قصد ارائه پیشنهاد رشوه و از طریق آشنایی با شوهر خاله بنده، به منزلمان آمدند و پیشنهاد رشوه 100 میلیون تومانی را دادند! البته(ادامه)
رونمایی از جدیدترین گزینه استانداری گیلان+سوابق
با طولانی شدن انتصاب استاندار جدید گیلان و مطرح شدن نام افراد برای تصدی این سمت، اینبار زمزمه ها در وزارت کشور از مطرح شدن نام خسرو ارتقایی حکایت دارد.(ادامه)

سوختگیری با کارت آزاد جایگاه‌های سوخت از امروز اول شهریور در هر بار سوختگیری از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافت. سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌ها محدود شد/۳۰ لیتر در هر سوختگیری
سوختگیری با کارت آزاد جایگاه‌های سوخت از امروز اول شهریور در هر بار سوختگیری از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافت.(ادامه)


آندره استراماچونی سرمربی استقلال پس از شکست مقابل ماشین سازی با عصبانیت و شکایت در کنفرانس خبری حاضر شد و از یک نفر که نمی داند منتسب به کجاست، شکایت کرد. خشم و داد و فریاد سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی
آندره استراماچونی سرمربی استقلال پس از شکست مقابل ماشین سازی با عصبانیت و شکایت در کنفرانس خبری حاضر شد و از یک نفر که نمی داند منتسب به کجاست، شکایت کرد.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال تهران در اولین دیدار خود در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر در وقت‌های تلف شده برابر ماشین سازی گل خورد تا این فصل از رقابت‌های لیگ را با باخت آغاز کند. شوک ماشین به استقلال در دقیقه ۹۵/آبی‌ها لیگ را با باخت شروع کردند
تیم فوتبال استقلال تهران در اولین دیدار خود در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر در وقت‌های تلف شده برابر ماشین سازی گل خورد تا این فصل از رقابت‌های لیگ را با باخت آغاز کند.(ادامه)
دروی دستی برنج توسط نماینده ولی‌فقیه در گیلان+ تصاویر
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با حضور در مزرعه برنج در شهرستان لنگرود با خداقوت گویی به همه کشاورزان گفت: در کنار کشاورز بودن در حقیقت توصیه به رونق تولید است.(ادامه)
واکنش نماینده مجلس به بازداشتش
(ادامه)
  شمال نیوز: مهندس داود کشاورزیان در غم از دست دادن برادرشان داغدار شد.

مهندس داود کشاورزیان در غم از دست دادن برادر خود داغدار شد
شمال نیوز: مهندس داود کشاورزیان در غم از دست دادن برادرشان داغدار شد. (ادامه)
شمال نیوز: مسجد جامع ساری که سال گذشته طی آتش سوزی مهیب بصورت کامل در آتس سوخت، امروز همزمان با روز جهانی مسجد پروژه بازسازی شده این بنای تاریخی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد چراغ مناره مسجد جامع ساری روشن و درهای مسجد به روی نمازگزاران باز شد
شمال نیوز: مسجد جامع ساری که سال گذشته طی آتش سوزی مهیب بصورت کامل در آتس سوخت، امروز همزمان با روز جهانی مسجد پروژه بازسازی شده این بنای تاریخی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد(ادامه)
فرماندار ساری گفت که همزمان با هفته دولت ۱۲۳ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۲۳ پروژه هفته دولت در ساری افتتاح می شود
فرماندار ساری گفت که همزمان با هفته دولت ۱۲۳ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.(ادامه)
افتتاح ۱۶ پروژه گردشگری مازندران در هفته دولت
۱۶ پروژه گردشگری مازندران به ارزش بیش از ۲۳۶ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.(ادامه)
برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرماندار میاندورود/ تودیعی بدون حضور فرماندار سابق
سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر معرفی شدمراسم تکریم و معارفه فرماندار میاندورود بدون حضور فرماندار تودیع شونده برگزار شده است.(ادامه)
شمال نیوز : دومین جلسه فعالان سیاسی و دبیران‌کل احزاب سیاسی استان به میزبانی اداره کل سیاسی استانداری مازندران در فرمانداری فریدونکنار برگزار شد. افزایش مشارکت سیاسی بانوان استان، با همکاری احزاب تحقق می‌یابد / نمایندگان مازندران برای جمعیت بیش از 49 درصدی زنان چه کردند؟ / هرنامزدی که برای مطالبات بانوان استان، برنامه مشخصی داشته باشد، در حوزه انتخابیه خود برنده خواهد شد
شمال نیوز : دومین جلسه فعالان سیاسی و دبیران‌کل احزاب سیاسی استان به میزبانی اداره کل سیاسی استانداری مازندران در فرمانداری فریدونکنار برگزار شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 35 36 37 38 39 40

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.