.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شهردار سابق شهر از کشور گریخت
منوچهر قائدی شهردار اسبق شهر جدید صدرا که به جرم ارتشا محکوم شده بود از کشور فرار کرد.(ادامه)
جزئیات ورود بانوان به آزادی در بازی ایران و کامبوج
غلامحسین زمان آبادی توضیح می دهد که چطور خانم ها می توانند برای حضور در اولین دیدار تیم ملی در راه جام جهانی مقابل کامبوج در تاریخ 18 مهرماه به ورزشگاه آزادی بیایند.(ادامه)
عکس/ رونمایی از پیراهن جدید سپاهان
بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه سپاهان، این پیراهن‌ها قرار است فقط در نیم‌فصل اول لیگ برتر استفاده شوند و برای نیم‌فصل دوم و همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، پیراهن‌های جدیدی طراحی خواهند شد.(ادامه)
ترافیک راههای مازندران نیمه سنگین است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیک در راههای استان را نیمه سنگین و پرحجم بیان کرد.(ادامه)
"سلامت کبد" با خوردن همزمان این مواد به "خطر" می‌افتد
یکی از دلایل مهم ابتلا به برخی بیماری‌های گوارشی و "ناراحتی‌های کبدی" خوردن همزمان برخی از مواد غذایی است که هیچ سازگاری با هم ندارند! در این مطلب، مروری داریم بر این مواد غذایی ناسازگار با هم.(ادامه)
نام نویسی بیش از ۱۷ هزار مازندرانی در سامانه سماح
جانشین کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی مازندران گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر مازندرانی از اول شهریور تاکنون در سامانه سماح نام نویسی کردند.(ادامه)
مدیرعامل جدید نساجی مازندران معرفی شد
پس از کش وقوس های فراوان ومعرفی گزینه های متعدد، " علیرضا اسدی" دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران انتخاب ومعرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز : شبکه استانی مازندران با درک درست از عمق عقائد و باورهای عاشورایی مردم مازندران از قدیم الایام تاکنون، یکی از گسترده‌ترین رویکردها را به وسعت جغرافیایی استان داشته و مراسم امسال نه در شبکه مازندران که حتی در شبکه‌های سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز انعکاس گسترده و مطول داشته و.... از « شکوه حماسه حسینی مازندران « تا « شگفتانه محرم ۹۸ »
شمال نیوز : شبکه استانی مازندران با درک درست از عمق عقائد و باورهای عاشورایی مردم مازندران از قدیم الایام تاکنون، یکی از گسترده‌ترین رویکردها را به وسعت جغرافیایی استان داشته و مراسم امسال نه در شبکه مازندران که حتی در شبکه‌های سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز انعکاس گسترده و مطول داشته و....(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۳ شهریور ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۶۲ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۰۹۰۰ تومان است.(ادامه)
مخالفت دوباره استراماچونی با حضور دستیار ایرانی
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال با اضافه شدن دستیار ایرانی به کادرفنی خود مخالفت کرده است.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۶/۲۳ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۶/۲۳
قیمت دلار امروز ۲۳ شهریور به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : وی البته هیچ گاه از صحبت درباره زندگی شخصی اش امتناع نمی کرد. به صراحت درباره راه پولدار شدنش سخن می گفت و البته جوانان را همواره به کوشش و کار و تلاش دعوت می کرد. .... رازهای ثروتمندی مرحوم اسدالله عسگراولادی از زبان خودش
شمال نیوز : وی البته هیچ گاه از صحبت درباره زندگی شخصی اش امتناع نمی کرد. به صراحت درباره راه پولدار شدنش سخن می گفت و البته جوانان را همواره به کوشش و کار و تلاش دعوت می کرد. ....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ نمایی متفاوت از نماز ظهر عاشورا در کربلا
نمایی از برپایی نماز ظهر عاشورا در حرم مطهر امام حسین(ع).(ادامه)
ادامه بارندگی در روز‌های پایانی تابستان
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز شنبه ۲۳ شهریورماه نیمه ابری به تدریج ابری همراه با بارش پراکنده باران بینی می‌شود.(ادامه)
آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد پیام نور از فردا
ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاه پیام‌نور از فردا یکشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز می‌شود.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : اکنون و در ماههای آخر فعالیت نمایندگان مازندران در مجلس دهم ، زمان مناسبی برای ارزیابی عملکردی آنان در بخش های مختلف است که باید صورت پذیرد ..... عملکرد نمایندگان مازندران در رابطه با طرح در حال اجرای انتقال آب دریای خزر به سمنان را چکونه ارزیابی می کنید ؟!(خبر)
شمال نیوز : اکنون و در ماههای آخر فعالیت نمایندگان مازندران در مجلس دهم ، زمان مناسبی برای ارزیابی عملکردی آنان در بخش های مختلف است که باید صورت پذیرد .....(ادامه)
عکس/ دختران افتخارآفرین ایران زمین
اردوی تیم ملی ووشو بانوان که از قدرتهای جهان است، جهت آمادگی در مسابقات جهانی چین، به مدت یک ماه در شهر کرمانشاه در حال برگزاری است.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۳ شهریور
(ادامه)
اهمیت سم‌زدایی کبد برای سلامت بدن انسان
یکی از عملکردهای اصلی کبد تجزیه و حذف هورمون‌های اضافه در بدن است. عملکرد نامطلوب کبد می‌تواند موجب گردش دوباره این هورمون‌ها در خون و تبدیل آن‌ها به اشکالی سمی‌تر شود.(ادامه)
عکس/ شادی جالب استرالیایی‌ها در تهران
در حاشیه دیدار تیم‌های والیبال استرالیا و قطر در چهارچوب مسابقات قهرمانی آسیا در تهران(ادامه)
رشد 23 درصدی درآمد گمرکات مازندران
ناظر گمرکات استان مازندران گفت: درآمد گمرکات استان طی 5 ماهه امسال از مرز 768 میلیارد و 317 میلیون ریال گذشت که رشد 23 درصدی را نشان می دهد.(ادامه)
تصویری از حضور رهبر انقلاب بر سر مزار آیت‌الله اشراقی
تصویری از حضور آیت‌الله خامنه‌ای بر مزار آیت‌الله اشراقی در جوار حرم حضرت معصومه در دهه ۶۰ را ببینید.(ادامه)
پلیس محلات خبر ساز شد +عکس
تصویر منتشر شده یکی از ماموران راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی شهرستان محلات در فضای مجازی در حین ادای فریضه نماز در حاشیه عزاداری‌های حسینی در شام غریبان خبر ساز شد.(ادامه)
آیا در روز عاشورا اصحاب امام حسین (ع) با حفر چاه امکان دسترسی به آب را نداشتند؟
در جنگ عاشورا سپاه عمربن‌سعد آب فرات را بر خیمه گاه امام حسین (ع) بستند. دسترسی به آب برای امام حسین (ع) و یارانشان سخت شد. در عاشورا عطش و تشنگی بر امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان غالب گشت. بررسی وقوع این شرایط تشنگی را در ادامه بخوانید.(ادامه)
بحث شفافیت در تصمیم‌گیری‌های مجلس فرآیند خاص خودش را دارد، من شخصا با شفافیت موافق هستم به همین خاطر جز آن ۶۰-۷۰  نفری هستم که اعلام کردیم با شفافیت آرا نمایندگان موافق هستیم. به دلیل نزدیکی انتخابات به مجلس حمله می‌شود/ پناهیان از فرآیند قانون‌گذاری اطلاع ندارد
بحث شفافیت در تصمیم‌گیری‌های مجلس فرآیند خاص خودش را دارد، من شخصا با شفافیت موافق هستم به همین خاطر جز آن ۶۰-۷۰ نفری هستم که اعلام کردیم با شفافیت آرا نمایندگان موافق هستیم.(ادامه)
رییس مجلس درگذشت مرحوم عسگراولادی را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت اسدالله عسگراولادی را تسلیت گفت.(ادامه)
 اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

 - ... اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت + بیوگرافی و سوابق
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست. - ...(ادامه)
طرف تا ديروز سلام خلق الله را عليك نمي گرفت و با شاه پالوده و بستني بدون پالم نمي خورد، اما اين يك ماه بعد از سلام و احوالپرسي چنان ملت را در بغل مي فشارد كانه ممكن است جان عده اي از شانه شان خارج شود! ... صد کاندیدا که قبل از مردن باید به آنها رای داد!(بخوانيد)
طرف تا ديروز سلام خلق الله را عليك نمي گرفت و با شاه پالوده و بستني بدون پالم نمي خورد، اما اين يك ماه بعد از سلام و احوالپرسي چنان ملت را در بغل مي فشارد كانه ممكن است جان عده اي از شانه شان خارج شود! ...(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.