.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در مازندران افرادی که به ظاهر دانشگاهی و علمی هستند حرکتی را به‌وجود آوردند و ادعا کردند مصرف زیاد کود سرطان‌زا است و به تبع آن در مازندران در مظان اتهام هستیم که مصرف کود و سم بیشتر... آمار بیماری سرطان در مازندران ارتباطی با کودهای کشاورزی ندارد
شمال نیوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در مازندران افرادی که به ظاهر دانشگاهی و علمی هستند حرکتی را به‌وجود آوردند و ادعا کردند مصرف زیاد کود سرطان‌زا است و به تبع آن در مازندران در مظان اتهام هستیم که مصرف کود و سم بیشتر...(ادامه)
رییس جدید سازمان مالیاتی کشور انتخاب شد
در جلسه امروز هیات دولت، تقوی نژاد به عنوان رییس جدید سازمان مالیاتی کشور از هیات وزیران رای اعتماد گرفت. (ادامه)
ادعای جدید اردوغان علیه ایران و روسیه
(ادامه)
روایت هاشمی شاهرودی از جلسه با موسوی
رئیس سابق قوه قضائیه روایتی از جلسه‌اش با میرحسین موسوی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از انتخابات 88 را بازگو کرد. (ادامه)
یک زن عضو شورای شهر مکه مکرمه شد+عکس
کمیته انتخابات شهرداری عربستان روز یکشنبه اعلام کرد سالمه العتیبی موفق شد از شهرک مدرکه به شورای شهر منطقه مکه مکرمه راه یابد.(ادامه)
رهبر داعشی اُزبک کشته شد
صفحات وابسته به طالبان افغانستان با انتشار خبری مدعی شدند که افراد ملا اختر منصور، عثمان غازی رهبر حرکت اسلامی ازبکستان را که پیش از این به داعش پیوسته بود، کشته‌اند. (ادامه)
انتصاب معنادار نعمت‌زاده در حوزه بازرگانی وزارت صنعت
در حالی روز گذشته لایحه پیشنهادی دولت برای برنامه ششم توسعه و خبر ادغام بخش بازرگانی وزارت صنعت با وزارت اقتصاد منتشر شد که امروز وزیر صنعت با صدور حکمی محمود دودانگه را به سمت قائم مقام معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت منصوب کرد.(ادامه)
کیهان: «آیت‌الله خمینی در برابر آیت‌الله خمینی»!
بازی با نام سید حسن خمینی در آستانه ثبت‌نام از نامزدهای مجلس خبرگان، اقدامی برای استتار بازی اصلی جریان تجدید نظرطلب و نفاق جدید است که پنهان و آشکار با بیگانگان پیوند خورده و در آشوب نیابتی ۱۳۸۸ دچار شکست سهمگین شد. (ادامه)
توضیحات اژه ای درباره ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات
سخنگوی دستگاه قضا گفت: شورای عالی امنیت ملی در ارتباط با ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات مستقیما مصوبه صادر نکرده بلکه مصوبه‌ای داشته و دبیرخانه مصادیق آن مصوبه را تعیین کرده و دادستانی نیز طبق آن دستور قضایی صادر کرده است. (ادامه)
فیلم های مستهجن برای متأهل ها سم است!
آمار تکان دهنده است، «سکس» و «پورن»، در رده پنج واژه اصلی جست و جوی اینترنتی قرار دارد. ۴۳ درصد کاربران اینترنت مطلب پورنوگرافی را مشاهده می کنند. (ادامه)
حضور حسن روحانی، سید حسن خمینی و ناطق نوری در کنار آیت‌الله هاشمی می‌تواند پیروزی قطعی لیست مشترک این چهار نفر با سرلیستی هاشمی در تهران را قطعی کند و در کنار آن جذابیت این چهار ضلع برجسته کشور می‌تواند سایر استان‌ها را نیز با تهران همراه کند حضور روحانی و ناطق پس از حضور هاشمی و سیدحسن خمینی
حضور حسن روحانی، سید حسن خمینی و ناطق نوری در کنار آیت‌الله هاشمی می‌تواند پیروزی قطعی لیست مشترک این چهار نفر با سرلیستی هاشمی در تهران را قطعی کند و در کنار آن جذابیت این چهار ضلع برجسته کشور می‌تواند سایر استان‌ها را نیز با تهران همراه کند(ادامه)
جزییات وام جدید 70 میلیونی خرید مسکن
عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ۶۰ میلیونی خرید مسکن از محل اوراق از دی ماه اجرایی می شود ، گفت : متقاضیان می‌توانند ۱۰ میلیون وام جعاله نیز دریافت کنند و ساختمان‌هایی که بیش از ۲۰ تا ۲۵ سال از تاریخ صدور پروانه ساختمانی آنها گذشته باشد ، تا ۳۵ میلیون می توانند وام بگیرند. (ادامه)
تصاویر تازه از سامسونگ گلکسی S7
دیگر هیچ شکی وجود ندارد که گلکسی S7 در حال طی مراحل تولید بوده و به احتمال بسیار زیاد اوایل سال 2016 میلادی از آن رونمایی می‌شود.(ادامه)
نطق آتشین علیه سعید مرتضوی در مجلس
حسین دهدشتی در نطق میان دستور خود به تخلفات متعدد سعید مرتضوی اشاره کرد و گفت: آقای مرتضوی همچنان در دادگاه فکر می کند که قاضی است و با محافظ مسلح در دادگاه حاضر می‌شود، ایشان به جای دادگاه وقت دادرسی تعیین می کند. (ادامه)
شایعه ورود سرمای منفی 45 درجه به ایران
«ال‌نینو آخر آذر به خاورمیانه می‌رسد»، «٣٠ آذرماه امسال موج سرمای عظیمی به کشور می‌رسد که یک‌ماه ادامه خواهد داشت و دمای هوا حتی در گرمسیرترین نقطه کشور به منفی ٤٥ درجه خواهد رسید» و «سازمان هواشناسی جهانی، وقوع این پدیده را بی‌سابقه خوانده و به تمامی نیروهای امدادی ازجمله صلیب‌سرخ اعلام آماده‌باش کرده است. (ادامه)
این کودک زیباترین چشم ها را دارد + تصاویر
پسر آفریقایی با چشم های رنگی خود زیباترین چشم را دارد.(ادامه)
درخشش فيلمساز مازندراني در سينماي جهان
مستند سد توقف ساخته یاسر طالبی جایزه بهترین مستند جشنواره بین‎المللی فیلم و ادبیات گورگائون هندوستان را به دست آورد.(ادامه)
شلیک به محیط‌بان در مازندران
ساچمه‌های شلیک شده از اسلحه شکارچی فراری در پای محیط‌بان محمودآبادی جای گرفت.(ادامه)
مغز متفکر انفجارهای انتحاری لبنان بازداشت شد
مغز متفکر انفجارهای انتحاری لبنان بازداشت شدنیروهای ضربت شعبه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان، عصر شنبه در منطقه القبه شهر طرابلش در شمال لبنان،« بلال البقار» مغز متفکر و از برنامه ریزان اصلی انفجارهای تروریستی انتحاری در منطقه برج البراجنه ضاحیه جنوبی بیروت را بازداشت کردند. (ادامه)
شمال نيوز: در این حکم ابراز امیدواری شده است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از کلیه امکانات موجود و اتخاذ راهکارها و تمهیدات مناسب، در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله موفق باشید. رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان مازندران منصوب شد
شمال نيوز: در این حکم ابراز امیدواری شده است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از کلیه امکانات موجود و اتخاذ راهکارها و تمهیدات مناسب، در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله موفق باشید.(ادامه)
جزئیات سقوط مرگبار بالابر در مسجد امام حسین تهران
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از فوت دو خانم نمازگزار به علت سقوط بالابر در مسجد امام حسین تهران خبر داد.(ادامه)
وای فای با بدن ما چه می کند؟
(ادامه)
تغییر ساختار ۵ وزارتخانه اقتصادی
متن کامل لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه را که از سوی سازمان مدیریت به دولت ارائه شده و در حال بررسی است، منتشر شده است. در این لایحه ۵ وزارتخانه نیرو، نفت، اقتصاد، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت دستخوش تغییر ساختار شده‌اند.(ادامه)
عکس های شخصی خانم بازیگر لو رفت +عکس
مهراوه شریفی نیا ، نسبت به انتشار عکس های شخصی اش در فضای مجازی واکنش نشان داد.(ادامه)
کارهایی که می توان با نوشابه انجام داد!
با همه‌ی معایب این نوشیدنی، طرفداران کوکاکولا خوشحال می‌شوند اگر بدانند که به‌جز خوردن استفاده‌های دیگری نیز از این محصول غذایی می‌توانند داشته باشند.(ادامه)
عکسی کمتر دیده شده از جهان پهلوان تختی
تصویری قدیمی از آرشیو شخصی یکی از علاقمندان پیگیر و آرشیویست کشتی ایران علیرضا رجبی ، 4 قهرمان نامی ایران را در یک قاب نشان می دهد. عکسی که خاطرات زیادی برای علاقمندان قدیمی کشتی به همراه دارد. تصویری از 61 سال قبل. (ادامه)
شمال نیوز: محسن رضایی در خصوص اینکه چه زمانی پرونده اتمی بسته می‌شود، گفت: باید شورای حکام بگوید ایران در پی برنامه هسته‌ای نبوده و پرونده اتمی ایران بسته شده است. لذا باید دوستان بر روی متن کار کنند و به شورای حکام بگویند که ایران با هر متنی موافقت نخواهد کرد.


منطقه در آستانه انفجار بزرگی است/ سربازان ترکیه در کنار داعشی‌ها قرار گرفته‌اند/ حدود 6 ماه پیش داعش تا 30 کیلومتری مرزهای ما آمد
شمال نیوز: محسن رضایی در خصوص اینکه چه زمانی پرونده اتمی بسته می‌شود، گفت: باید شورای حکام بگوید ایران در پی برنامه هسته‌ای نبوده و پرونده اتمی ایران بسته شده است. لذا باید دوستان بر روی متن کار کنند و به شورای حکام بگویند که ایران با هر متنی موافقت نخواهد کرد. (ادامه)
کارت پایان خدمت تضمینی 15 ملیون تومان +عکس
این روزها ظاهرا تهیه کردن کارت پایان خدمت خیلی هم سخت به نظر نمی رسد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
خواص شلغم در طب سنتی
شلغم را اگر خوب بپزند غذایی بسیار و متراکم می دهد و اگر همیشه خورند سبب بند آمده ها می شود و بادزا است...(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.