.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ خواب زائرین در حرم امام رضا (ع)
سرمای هوا و سختی مسیر با مال اندک هم نمی تواند از شوق زیارت حرم مطهر رضوی بکاهد عده ای از عاشقان و زائران حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در پناه حرم به استراحت می پردازند.تصاویر زیر از آقای حسین اسماعیلی- مهر منتشر شده است (ادامه)
زمان پرداخت يارانه آذر 94
یارانه نقدی می‌بایست در روز 22 ماه جاری واریز می‌شد، اما گویا تاخیر واریز به این ماه (مرحله 58) نیز قدم گذاشته و هنوز زمان پرداخت مشخص نیست. (ادامه)
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منحل می‌شود
در لایحه پیشنهای برنامه ششم توسعه ، انحلال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ادغام آن در سازمان جدید توسعه روستایی و عشایری مطرح شده است. (ادامه)
تعداد جان‌باختگان آنفلوآنزا در کشور به ۴۶ تن رسید
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اعلام اینکه آمار فوتی بیماران مبتلا به آنفولانزا در کشور به ۴۶ تن رسید، گفت: ویروس آنفلوانزا مرز نمی‌شناسد و در آینده نزدیک از آسیا به اروپا و آمریکا می‌رود.(ادامه)
۷ وزیر در راه مجلس
کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، در این هفته شاهد حضور هفت تن از وزرای دولت یازدهم خواهند بود تا به سوالات نمایندگان در حوزه‌های مختلف پاسخ دهند.(ادامه)
پیکر مطهر شهید "حبیب روحی چوکامی" در رشت تشییع شد
(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اخبار منتشر شده اقبال ایرانیها به شبکه تلگرام همچنان رو به افزایش است و مدیران تلگرام تایید کرده اند که ایرانیان درصدر مشتریان این پیام رسان موبایلی قرار دارد یک آمار خیره کننده دیگر درباره ایرانی ها ؛ مشتری اول تلگرام هستیم / ۲۳ میلیون کاربر ایرانی در تلگرام / ناشنیده های امنیتی در باره تلگرام
شمال نیوز: بر اساس اخبار منتشر شده اقبال ایرانیها به شبکه تلگرام همچنان رو به افزایش است و مدیران تلگرام تایید کرده اند که ایرانیان درصدر مشتریان این پیام رسان موبایلی قرار دارد(ادامه)
شمال نیوز : شنيده مي‌شود بخشي از درآمد شهرستان به استان و تهران فرستاده مي‌شود و آنها از اين درآمد استفاده مي‌کنند که اين امر بسيار نگران‌کننده بوده و نياز است اين درآمدها به جاي رفتن به تهران و استان در خود بابل هزينه شود. به اموال موقوفه در مازندران بی‌مهری و کم‌توجهی می شود !
شمال نیوز : شنيده مي‌شود بخشي از درآمد شهرستان به استان و تهران فرستاده مي‌شود و آنها از اين درآمد استفاده مي‌کنند که اين امر بسيار نگران‌کننده بوده و نياز است اين درآمدها به جاي رفتن به تهران و استان در خود بابل هزينه شود.(ادامه)
شنيده مي‌شود بخشي از درآمد شهرستان به استان و تهران فرستاده مي‌شود و آنها از اين درآمد استفاده مي‌کنند که اين امر بسيار نگران‌کننده بوده و نياز است اين درآمدها به جاي رفتن به تهران و استان در خود بابل هزينه شود. شنيده مي‌شود بخشي از درآمد اوقاف بابل به استان و تهران فرستاده مي‌شود
شنيده مي‌شود بخشي از درآمد شهرستان به استان و تهران فرستاده مي‌شود و آنها از اين درآمد استفاده مي‌کنند که اين امر بسيار نگران‌کننده بوده و نياز است اين درآمدها به جاي رفتن به تهران و استان در خود بابل هزينه شود.(ادامه)
شنيده مي‌شود بخشي از درآمد شهرستان به استان و تهران فرستاده مي‌شود و آنها از اين درآمد استفاده مي‌کنند که اين امر بسيار نگران‌کننده بوده و نياز است اين درآمدها به جاي رفتن به تهران و استان در خود بابل هزينه شود. شنيده مي‌شود بخشي از درآمد اوقاف بابل به استان و تهران فرستاده مي‌شود
شنيده مي‌شود بخشي از درآمد شهرستان به استان و تهران فرستاده مي‌شود و آنها از اين درآمد استفاده مي‌کنند که اين امر بسيار نگران‌کننده بوده و نياز است اين درآمدها به جاي رفتن به تهران و استان در خود بابل هزينه شود.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه موقت ساری گفت: استاندار مازندران و وزیر کشور باید بدانند برای مسئولی حکم صادر کنند که چندین‌ سال یا در دوره‌های قبلی تجربه مدیریت انتخابات را داشته باشد.


استاندار برای مسئولی حکم صادر کند که تجربه مدیریت انتخابات را داشته باشد
شمال نیوز: امام جمعه موقت ساری گفت: استاندار مازندران و وزیر کشور باید بدانند برای مسئولی حکم صادر کنند که چندین‌ سال یا در دوره‌های قبلی تجربه مدیریت انتخابات را داشته باشد. (ادامه)
عکس/ رهبر انقلاب در حرم مطهر امام رضا (ع)
تصاویری از حضور رهبر انقلاب اسلامی را در حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) منتشر کرد. این تصاویر مربوط به مراسم غبارروبی مضجع مطهر امام رضا علیه‌السلام در تاریخ بیست و سوم شهریورماه سال ۱۳۹۰ است.(ادامه)
گفتاری از آیت‌الله جوادی‌آملی درباره امام رضا(ع)
هیچ موجودی از هیچ موجود دیگری راضی نمی‌شود، مگر به وساطت مقام امام هشتم؛ هیچ انسانی به هیچ توفیقی دست نمی یابد و خوشحال نمی شود، مگر به وساطت مقام رضوان رضا (سلام الله علیه)؛ و هیچ نفس مطمئنه ای به مقام راضی و مَرضی بار نمی‌یابد، مگر به وساطت مقام امام رضا (ع). (ادامه)
پرمدال‌ترین ارتش نظامی جهان+عکس
کره شمالی با داشتن چهارمین ارتش بزرگ جهان، با ۱،۱۰۶،۰۰۰ کارمند مسلح، و حدود ۲۰ درصد از مردان بین ۱۷-۵۴ سال در قوای عادی نظامی، نظامی شده ترین کشور در جهان امروز است.(ادامه)
عکس جاسوسی که نخست وزیر انگلیس،آزادی اش را از روحانی خواسته
(ادامه)
12 علامتی که به شما می گوید سلامتیتان در خطر است !!
(ادامه)
مغز مردان زودتر از زنان پیر می‌شود
پژوهشگران مجارستانی دریافتند که مغز مردان در مقایسه با زنان زودتر پیر می‌شود. (ادامه)
اعضای تیم ایرانی مذاکرات محرمانه با آمریکا در دوران احمدی نژاد
ما با آمریکا تفاهم کردیم که با شما مذاکره می کنیم و نمی خواهیم دو بار مذاکره کنیم. بدین ترتیب گروه 1+5 را از طریق مذاکره محرمانه با آمریکا دور زدیم. مذاکره با آمریکا مهم بود چون سه کشور اروپایی به آمریکا نگاه می کردند حتی چین و روسیه نیز منتظر موضع گیری آمریکا بودند.(ادامه)
رکوردزنی عاشقان علی بن موسی الرضا (ع)
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) از ورود سه میلیون و 100 هزار زائر و مسافر به مشهد تا دیشب خبر داد. (ادامه)
یک کشور دیگر، جمهوری اسلامی شد
یحیی جامه رئیس جمهوری گامبیا روز جمعه این کشور آفریقایی را جمهوری اسلامی اعلام کرد ، اقدامی که به گفته وی با هدف دور کردن هرچه بیشتر کشور از گذشته استعماریش صورت گرفته است. (ادامه)
ناصر محمد آخوند قزل از استان گلستان که مدیر و مسئول حوزه علمیه و امام جمعه دهستان قازنقایه و مدرس اصول، فقه و تفسیر و حدیث است، از کرامت و شفایی که امام هشتم (ع) در حق وی روا داشته، می گوید. کرامت امام رضا (ع) به روحانی اهل سنت ترکمن
ناصر محمد آخوند قزل از استان گلستان که مدیر و مسئول حوزه علمیه و امام جمعه دهستان قازنقایه و مدرس اصول، فقه و تفسیر و حدیث است، از کرامت و شفایی که امام هشتم (ع) در حق وی روا داشته، می گوید.(ادامه)
تنها شهر ایران که "آب مجانی" دارد
قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با وجود ویلاها و آپارتمان‌های متعدد در شهر شمشک مصرف آب آنها رایگان است و هیچ قبض آبی برای آنها صادر نمی‌شود.(ادامه)
شهردار کلاردشت انتخاب شد
کليد شهرداري کلاردشت اين باربه دستان پرتوان اسحاق توني سپرده شد.(ادامه)
عسگری محمدیان عزادار شد
نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک سئول و بارسلون عزادار شد.(ادامه)
پسر قذافی آزاد شد
افرادی که هانیبال قذافی را در شرق لبنان ربوده بودند، وی را آزاد کردند.(ادامه)
علت کمتر دیده شدن دختران پاک و محجبه در ازدواج
حتما شما هم با این نظر موافق هستید که دخترانی که روابط اجتماعی بهتری دارند و منزوی و گوشه گیر نیستند زمینه ازدواج برایشان بهتر فراهم است. (ادامه)
۱۲ نکته تربیتی برای باحجاب کردن دختران(يادداشت)
(ادامه)
نظم ارتش کره شمالی را اینجا ببینید/ عکس
ارتش کره شمالی به نظم بسیار مشهور است. این تصویر به خوبی نشان می دهد که این شهرت بی دلیل نیست.(ادامه)
عابدزاده و همسرش در منزل مجری ورزشی تلویزیون + عکس
داوود عابدی مجری ورزشی شبکه خبر تصویر زیر را در شبکه اجتماعی اش به اشتراک گذاشت.(ادامه)
رکورد بلیت هواپیما در ایران شکسته شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.