.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
معرفی لیست ۱۰۰ نفره ندا به اصلاح‌طلبان
سخنگوی حزب ندای ایرانیان از نهایی شدن لیست ۱۰۰ نفره این حزب برای معرفی به شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان خبر داد. (ادامه)
نقشه ایران در 286 سال قبل /عکس
در این مطلب نقشه ایران در سال 1729 میلادی را خواهید دید. این نقشه شامل: گرجستان، ارمنستان، آران، بحرین، مناطق شیعه نشین عربستان، بلوچستان پاکستان و افغانستان است.(ادامه)
عکس دیدنی از دایی ، قلعه نویی و
عکسی که شاید از علی دایی ، قلعه نویی و متعصب استقلالی ندیده اید .(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ساری نمایشگاه بین‌المللی ندارد، ساخت آن را در مرکز استان لازم دانست.
ساخت نمایشگاه بین المللی در مركز استان لازم است
شمال نیوز: نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ساری نمایشگاه بین‌المللی ندارد، ساخت آن را در مرکز استان لازم دانست. (ادامه)
نامه ۵ نماینده به آملی در مورد مرتضوی
احمد توکلی، الیاس نادران، علیرضا محجوب، دهدشتی و قاضی پور در نامه ای به رییس دستگاه قضا در مورد پرونده سعید مرتضوی سخن گفتند. (ادامه)
سه شرط روسیه برای بخشیدن ترکیه
سفیر روسیه در ترکیه عذر خواهی ، شناسایی و مجازات عاملان ساقط شدن جنگنده سوخوی روسی و پرداخت غرامت را سه شرط روسیه برای بخشیدن آنکارا اعلام کرد. (ادامه)
مدیرعامل گاز مازندران، مدیر برتر جهادی کشور
با حضور مدیران ارشد کشور در همایش مدیران جهادی توسعه ملی، دکتر محمد اسماعیل ابراهیم زاده، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران موفق به اخذ تندیس مدیر برتر کشور شد. (ادامه)
تذکر ۲۵ نماینده به روحانی
در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور قرائت شد. (ادامه)
غافلگیر کننده؛حداقل حقوق ۵۳۴ هزار تومان؟
با اینکه حداقل مزد ۷۱۲ هزار تومانی فعلی حتی توان تامین هزینه‌های ۱۰ روز اول ماه خانوار را هم ندارد، سازمان مدیریت در پیشنهادی غافلگیرکننده برای کاهش حداقل مزد زیر ۲۹ ساله‌ها چراغ سبز نشان داده است. (ادامه)
بشار اسد به تهران می‌آید
سایت خبری «پایش: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه ماه آینده برای دیدار و گفت و گو با مقامات جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر می کند. (ادامه)
شمال نيوز: دادستان عمومی و انقلاب نوشهر از اجرای حکم اعدام جوانی خبر داد که دو سال پیش یک زن 40 ساله کجوری را به قتل رسانده بود.
اعدام مجرم 20 ساله نوشهری در ملاء عام
شمال نيوز: دادستان عمومی و انقلاب نوشهر از اجرای حکم اعدام جوانی خبر داد که دو سال پیش یک زن 40 ساله کجوری را به قتل رسانده بود. (ادامه)
یک نماینده خطاب به لاریجانی: مهمترین دستور امروز استعفای کوچک‌زاده است
نشست علنی امروز (دوشنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ساعت 8:18 دقیقه به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس آغاز شد. (ادامه)
آغاز بیست وسومین جلسه دادگاه متهمان نفتی
بیست وسومین جلسه دادگاه متهمان نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب دقایقی پیش آغاز شد. (ادامه)
وقتی پای شاه به بخیه صدرا باز شد+تصاویر
حادثه تلخ بیمارستان خمینی شهر اصفهان مورد سوء استفاده معاندان جمهوری اسلامی قرار گرفت و دشمنان ایران اسلامی سعی کردند براساس کینه قدیمی‌شان از این موضوع نیز بهره‌برداری خود را کنند.(ادامه)
ارسطو در کنار جواد عزتی در جنگل های رامیان+ عکس
احمد مهرانفر با انتشار عکسی در اینستاگرامش... (ادامه)
پیشنهاد دولت برای افزایش سن بازنشستگی
افزایش سن و سابقه خدمت برای بازنشستگی، محدودیت هرگونه استخدام دولتی، تعدیل ۱۵ درصدی کارکنان دولتی و تشکیل وزارت خانه انرژی تنها بخشی از سرفصل های لایحه برنامه ششم توسعه بود. (ادامه)
وقتی دزدها هم آگهی می دهند
اعضای باندی که پس از سرقت چک از شهروندان، آنها را با انتشار آگهی در روزنامه به فروش می‌رساندند، دستگیر شدند. (ادامه)
کودکی و جوانی اوباما در روستای پدری+تصاویر
تصاویری از کودکی و جوانی باراک اوباما در روستای پدری اش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
دلايل طرح استيضاح مجدد وزير آموزش و پرورش
نمايندگان از عدم انجام تعهدات وزير آموزش و پرورش ناراحت شدند و اعتراض کردند و نمايندگان درخواست استيضاح بعدي وزير آموزش و پرورش را داشتند. (ادامه)
آمارهای عجیب در باشگاه صنعت ساری
صنعت ساری که در ماه های گذشته نوعی تغییر مدیریتی و مالکیتی را تجربه کرده در پایان 10 بازی تنها به یک برد دست یافت تا رتبه 9 جدول 10 تیمی را به نام خود ثبت کند. (ادامه)
12 روش برای پیشگیری از سرطان روده
معمولا خطر ابتلا به سرطان روده بعد از 50 سالگی افزایش پیدا می کند اما با رعایت 12 اصل می توان از ابتلا به سرطان کولورکتال( روده) پیشگیری کرد.(ادامه)
برف و باران دوشنبه به مرکز کشور می رسد
(ادامه)
دودانگه قائم مقام معاون اقتصادی وزیر صنعت شد
با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن وتجارت ؛« محمود دو دانگه » به سمت قائم مقام معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد. (ادامه)
زنان ميلياردي پوش‌ ايران +عکس
با يک حساب سر انگشتي، آن‌ها نزديک 1000 ميليارد تومان در سال هزينه براي لباس‌هايشان مي‌دهند. اشتباه نکنيد، اين زنان از شهرهاي پر درآمد ايران نيستند. آنان از خطه سيستان و بلوچستان هستند.(ادامه)
شهردار به سوالات اعضای شورا پاسخ می دهد
اعضای شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر دغدغه های خود در خصوص تعویق در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری، در جلسه آتی میزبان شهردار این شهر برای پاسخگویی به سوالات شان می شوند. (ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۲۳ آذرماه ۹۴
(ادامه)
واردات چه کالاهایی از آمریکا ممنوع است؟+لیست
بر اساس دستور وزیر صنعت ثبت سفارش ۸۰ تعرفه گروه ۹ کالایی و ۱۴۷ ردیف تعرفه گروه ۱۰ کالایی از آمریکا ممنوع شد.(ادامه)
پول نانواها در جیب بساز بفروش ها
قیمت نان در سال ١٣٩٠ طعم آزادسازی گرفت اما همراه با هدفمندی یارانه‌ها در سال ٩٢، دوباره آرد سهمیه‌بندی در اختیار نانوایان قرار گرفت. در این فرایند، که با افزایش قیمت و کیفیت نسبی نان همراه بود، براساس آمار اتحادیه نانوایان تهران، توزیع آرد سرانه ماهانه برای هر نفر در شهر تهران از ٩ به پنج کیلوگرم در اواخر سال ٩٣ رسید و همچنان این فرایند کاهشی در سال ٩٤ نیز ادامه دارد. این‌روزها صحبت درباره آزادسازی کامل قیمت نان در حالی به صورت جدی مطرح می‌شود که طبق گفته رئیس اتحادیه نانوایان تهران از سال ٩٠، که قیمت نان آزاد شد، تا آذرماه ٩٣ هیچ‌گونه اجازه افزایش نرخی به نانوایان ندادند و پس از آن هم فقط اندک قیمتی روی نان یارانه‌ای گذاشتند و همین مسئله نانوایان را با دشواری‌هایی مواجه کرده است. (ادامه)
افعانی‌ها در اردکان یزد چند نفر را مجروح و روانه بیمارستان کردند
صبح روز یکشنبه بازار جنت آباد اردکان چند شهروند اردکانی در پی نزاع با چند تبعه خارجی مجروح وروانه بیمارستان شدند. (ادامه)
شمال نیوز: دکتر علیرضا عظیمی ،مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری ساری در غم از دست دادن پدر خود داغدار شد.
مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری ساری داغدار شد
شمال نیوز: دکتر علیرضا عظیمی ،مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری ساری در غم از دست دادن پدر خود داغدار شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.