.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چند مدل خودروی داخلی گران شد
در این هفته قیمت پراید SE111 معادل 100 هزار تومان، پژو 405 معادل 500 هزار تومان، پژو پارس سال 200 هزار تومان، پژو 206 تیپ 5 معادل 400 هزار تومان و پژو 206 V8 معادل 200 هزار تومان افزایش یافته است.(ادامه)
عسکری: استعفاء ندادم !
علی عسگری در مورد جدایی از وزارت اقتصاد و رفتن از سازمان امور مالیاتی، اظهار داشت: استعفاء ندادم و برکنار هم نشدم و دلیلی برای استعفاء نداشتم. (ادامه)
4 خدمت دندانپزشکی بیمه می‌شود
رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت از آغاز بیمه دندانپزشکی برای دانش‌آموزان در زمینه ترمیم، پیشگیری ثانویه، فیشورسیلانت و فلورایدتراپی از اواسط دی ماه خبر داد.(ادامه)
افشای اسرار ربوده شدن امام موسی صدر
فرزند دیکتاتور سابق لیبی فاش کرد کسی که خود را به جای امام موسی صدر معرفی کرده بود، شخصیت معروفی است که در حال حاضر در یکی از کشورهای عربی به سر می برد.(ادامه)
شمال نیوز: شورای  حزب اعتدال و توسعه مازندران نسبت به اعلام حمایت حزب از برخی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در انتخابات هفتم اسفند  ۹۴ اطلاعیه صادر کرد.   اطلاعیه حزب اعتدال و توسعه مازندران نسبت به اعلام حمایت حزب از برخی کاندیداهای مجلس
شمال نیوز: شورای حزب اعتدال و توسعه مازندران نسبت به اعلام حمایت حزب از برخی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در انتخابات هفتم اسفند ۹۴ اطلاعیه صادر کرد. (ادامه)
قیمت بلیت قطار از امروز گران می شود
(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه شهادت وی پس از تأیید آزمایش و تطبیق با خانواده‌اش طی دیداری با ایشان اطلاع‌رسانی شد، افزود: هم‌اکنون با هماهنگی لازم با خانواده شهید حافظی و طی مراحل شرعی و قانونی از سوی نماینده ولی فقیه ارتش جمهوری اسلامی ایران انتقال آن به شهرستان آمل انجام خواهد شد....
بازگشت شهید جاویدالاثر آملی به زادگاهش
شمال نیوز : وی با بیان اینکه شهادت وی پس از تأیید آزمایش و تطبیق با خانواده‌اش طی دیداری با ایشان اطلاع‌رسانی شد، افزود: هم‌اکنون با هماهنگی لازم با خانواده شهید حافظی و طی مراحل شرعی و قانونی از سوی نماینده ولی فقیه ارتش جمهوری اسلامی ایران انتقال آن به شهرستان آمل انجام خواهد شد.... (ادامه)
رایزنی اصلاح طلبان با آیات یزدی و مومن
رییس کمیته رایزنی و تعامل شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان از دیدار با برخی از اعضای شورای نگهبان خبرداد. (ادامه)
۶۰ درصد صادرات مازندران در حوزه صنایع غذایی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۶۰ درصد صادرات استان در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی است. (ادامه)
ده نکته که درباره تخم مرغ باید بدانید
(ادامه)
ستاد انتخابات مازندران آغاز به‌کار کرد
با حضور استاندار مازندران، ستاد انتخابات استان در محل استانداری افتتاح و فعالیت‌های این ستاد به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد. (ادامه)
تصاویر: قوهای مهاجر شالیزارهای سرخ‌رود(خبر)
(ادامه)
تصادف خونین در شهر زیراب/ 6 مجروح و یک کشته
سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران از کشته و مجروح شدن هفت تن در حادثه تصادف رانندگی در شهر زیراب سوادکوه خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: سید روح الله حسینی مقدم طی حکمی از طرف دکتر حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس به سمت معاون بورس اوراق بهادار منصوب شد.
یک مازندرانی معاون بورس اوراق بهادار شد
شمال نیوز: سید روح الله حسینی مقدم طی حکمی از طرف دکتر حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس به سمت معاون بورس اوراق بهادار منصوب شد. (ادامه)
بازیکن استقلال ازدواجش را رسانه ای کرد +عکس
مدافع تیم استقلال تهران خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد. (ادامه)
این فرد قاتل شیعیان نیجریه است +عکس
تصویری از "توکور یوسف بوراتای" فرمانده ارتش نیجریه که دستور قتل شیعیان این کشور را صادر کرد در فضای مجازی منتشر شده است. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
عکس/ شیخ زکزاکی در حرم رضوی
شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه که طبق آخرین اخبار( تا لحظه تنظیم این خبر) در حادثه خونین روز یکشبه شهر زاریا به شدت مجروح و به شهر کادونا در شمال نیجریه منتقل شده و آخرین پسر و همسر و جمعی از یارانش نیز در این حادثه به شهادت رسیده اند، چندی پیش و در نخستین روزهای شهریور ماه به منظور شرکت در جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به مشهد الرضا(ع) سفر کرد و در شب اختتامیه جشنواره، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از او به عنوان خادم نمونه فرهنگ رضوی تقدیر کرد.(ادامه)
بدترین غذاهایی که شب ها نباید خورد
اگر شب ها احساس گرسنگی می کنید هیچ اشکالی ندارد که برای خود یک میان وعده در نظر بگیرید. اما وقتی بحث ، دیر وقت غذا خوردن است باید انتخابی هوشمندانه داشته باشید.انتخاب اشتباه علاوه بر اضافه کردن کالری بی مورد به برنامه روزانه باعث می شود خوابتان نیز بهم بخورد. (ادامه)
12 نکته‌ای که باعث می‌شود خواب راحت داشته باشید
بخش زیادی از عمر انسان در خواب می‌گذرد. خواب آرام و راحت اما تنها راهکار برای ریکاوری یا احیای بدن بعد از یک روز پرتلاش است. به گزارش دویچه وله ۱۲ نکته وجود دارد که با رعایت آن می‌توانید خواب بهتر و با کیفیت‌تری داشته باشید. (ادامه)
علائم جدی سرطان ریه
این سال‌ها سرطان غوغای زیادی به پا کرده و جان شمار زیادی از مردم جهان را گرفته است. اطلاع از علائم و نشانه‌های سرطان و مراجعه زودهنگام به پزشک نقش بسیار مؤثری در روند موفقیت‌آمیز درمان دارد.(ادامه)
شورای حکام آژانس، پرونده PMD ایران را بست
قطعنامه پیشنهادی گروه 1+5 برای مختومه اعلام کردن پرونده فعالیت‌های پیشین هسته‌ای ایران تصویب شود. (ادامه)
یونسی: دولت یازدهم دولت اصلاح طلبان نیست
شمال نیوز: دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌ها و اقوام دینی و مذهبی با بیان اینکه طرفداران دولت در مجلس آینده بیشتر خواهند بود، گفت: دولت حق ندارد از هیچ لیستی و از هیچ فرد خاصی حمایت کند. (ادامه)
ادعای جنجالی رئیس‌سابق سازمان‌مالیاتی
رئیس سابق سازمان مالیاتی می‌گوید که «در سوال آخری که از آقای دکتر طیب‌نیا صورت گرفت، کسی که اعتراض کرد، یکی از بدهکاران مالیاتی است.» (ادامه)
شمال نیوز: هاشمی در جلسه ای به اعضای کارگزاران در مورد عارف تذکراتی داده است .
با عارف کنار بیایید/ باید روی سرلیستی عارف در تهران و ریاست مجلس او به تفاهم برسیم
شمال نیوز: هاشمی در جلسه ای به اعضای کارگزاران در مورد عارف تذکراتی داده است . (ادامه)
سیف: مشکل موسسه ثامن الحجج حل می‌شود
سیف درباره موسسه ثامن الحجج و مشکلاتی که برای سپرده‌گذاران این موسسه به وجود آمده است، اظهارداشت: این موسسه هم‌اکنون با همکاری که بین چند دستگاه از جمله بانک مرکزی وجود دارد، فکر می‌کنیم به تدریج مسائل این موسسه حل خواهد شد و سپرده‌گذاران پس اندازهای خودشان را می‌توانند بگیرند. (ادامه)
اخاذی تلگرامی پزشک قلابی از 149 زن
یک تبهکار 35 ساله در نقش پزشک در تلگرام به شکار 149 زن دست زد. (ادامه)
تصاویر برگزیده سال 2015 به انتخاب تایم
تصاویر برگزیده سال 2015 به انتخاب تایم(ادامه)
عکس/ لحظه دستگیری رهبر جنبش شیعیان نیجریه
پایگاه خبری شبکه العالم به تصویری از ابراهیم یعقوب الزکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه ( جنبش شیعیان ) دست یافت که نشان دهنده وحشیگری نظامیان نیجریه ای درحق این روحانی است(ادامه)
متن کامل قطعنامه شورای حکام آژانس درباره ایران
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.111 seconds.