.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جمله عجیب وحید شمسایی در برنامه 90
بهترین بازیکن فوتسال آسیا گویا قصد دارد حالا حالاها بازی کند. (ادامه)
توضیحی درباره حاشیه‌ دیدار اردوغان و جهانگیری
(ادامه)
هوای مازندران امروز بارانی و سرد است
(ادامه)
قائم‌شهر صادرکننده واقعی مرکبات ‌ندارد
(ادامه)
سقوط پژو از پل در ساري
(ادامه)
ابهام در سرنوشت یارانه‌های ۹۵
(ادامه)
 شمال نیوز: اصلاح‌طلبان به‌سختی از کانال شورای نگهبان تأیید می‌شوند، اگر شورای نگهبان آنها را تأیید کند، در انتخابات مردم به آنها رأی می‎دهند. اخلاق، گمشده جامعه ما است/ همه اصلاح‌طلبان به حسن خمینی رأی نمی‌دهند/شورای نگهبان از اصول‎گرایان طرفداری می‎کند
شمال نیوز: اصلاح‌طلبان به‌سختی از کانال شورای نگهبان تأیید می‌شوند، اگر شورای نگهبان آنها را تأیید کند، در انتخابات مردم به آنها رأی می‎دهند.(ادامه)
نقشه ترور «نوری المالکی» ناکام ماند
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
عکس دیده نشده از مادر صدام
عکس منتشر شده از صبحه طلفاح مادر صدام حسین که بعد از مرگ پدر صدام بار دیگر ازدواج کرد.(ادامه)
«خندوانه‌» مهمان شب‌های سرد زمستان
به گفته مدیر شبکه نسیم، سری جدید خندوانه گرما‌بخش روزهای سرد زمستان خواهد بود. فصل سوم این برنامه که به احتمال زیاد از بهمن ماه روی آنتن می‌رود، متنوع‌تر از گذشته تولید می‌شود و به همه مردم ایران در نقاط مختلف کشور خواهد پرداخت. (ادامه)
رئیس قوه قضاییه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار انجام وظایف قانونی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در حیطه های مختلف، پرهیز از تشویش اذهان عمومی از سوی افراد مختلف و رسانه ها و طرح سخنان و ادعاهای ناروا، غیرمنطقی و خلاف قانون در خصوص انتخابات شد.

«نظارت مجلس خبرگان بر رهبری» سخنی نادرست و غیرقانونی است(خبر)
رئیس قوه قضاییه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار انجام وظایف قانونی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در حیطه های مختلف، پرهیز از تشویش اذهان عمومی از سوی افراد مختلف و رسانه ها و طرح سخنان و ادعاهای ناروا، غیرمنطقی و خلاف قانون در خصوص انتخابات شد. (ادامه)
تعطیلی برخی مدارس کشور در روز سه شنبه
وزارت آموزش و پرورش در قالب اطلاعیه هایی تعطیلی برخی از مدارس کشور را به علت بارش برف و برودت هوا در نوبت صبح روز سه شنبه اعلام کرد. (ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
برنامه نود برخلاف تصور شب آرامی را پشت سر گذاشت و عادل فردوسی پور به نظر می رسد نتوانست مخاطبانش را در این برنامه به وجد بیاورد.(ادامه)
شمال نیوز: قاسم جان‌بابایی افزود: کسانی که به بیماری آنفلوآنزا مبتلا هستند، از روبوسی کردن، دست دادن و حضور در محافل عمومی خودداری کنند تا به افراد دیگری انتقال ندهند. آنفلوآنزا جان 2 مازندرانی را گرفت
شمال نیوز: قاسم جان‌بابایی افزود: کسانی که به بیماری آنفلوآنزا مبتلا هستند، از روبوسی کردن، دست دادن و حضور در محافل عمومی خودداری کنند تا به افراد دیگری انتقال ندهند.(ادامه)
واکنش رهبری فرد به 6تایی شدن پرسپولیس
پیشکسوت پرسپولیس واکنش تند و تیزی نسبت به شکست سنکین امیدهای این تیم به استقلال داشته است. (ادامه)
عکس دردناک از تعصب هادی نوروزی
نتیجه تعصب و بازی فداکارانه کاپیتان ابدی پرسپولیس شد گرفتن یک پنالتی، فرار از شکست.(ادامه)
عکس/ شادی بعد از گل به قصد کشتن دایی
مربی دروازه‌بانان صبا در تمام 14 گلی که صبا در این فصل به ثمر رسانده روی دوش سرمربی تیمش پریده است.غلامپور که نمی‌تواند خوشحالی‌اش را بروز ندهد بعد از تمام گل‌هایی که تیمشان در این فصل به ثمر رسانده از روی نیمکت بلند می‌شود و با سرعت باور نکردنی... خودش را روی دوش علی دایی می‌رساند.(ادامه)
«ساندرو»، محصول جدید سایپا را بیشتر بشناسید +عکس
رنو ساندرو از با کیفیت ترین خودروهای دنده اتوماتیک بازار ایران است که در رنج قیمتی زیر 50 میلیون عرضه می شود.(ادامه)
تورهای بی‌حیایی در مازندران
کاش من هم یک کاشانی بودم و مسئولانی این‎چنینی داشتم، کاش دادخواهی ضرورت گردشگری دینی و اسلامی و مبارزه با ناهنجاری اخلاقی در تورهای گردشگری در جنگل‌های شمال به گوش مسئولان می‌رسید. (ادامه)
مقایسه 3 خودروی چینی محبوب بازار ایران
با تنوع بازار سدان‌های چینی، انتخاب میان گزینه‌های موجود سخت‌تر از قبل شده است. از این‌رو در این مقایسه 3 مورد از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان‌های چینی را در مقابل یک‌دیگر قرار دادیم و به نقاط قوت و ضعف آنها پرداختیم. هر 3 این خودروها ساخته شناخته‌ شده‌ترین برندهای چینی هستند و از نظر کیفیت و وضعیت بازار در شرایط مناسبی قرار دارند.(ادامه)
دختری که علی دایی از آن می ترسد!! +عکس
یک دوست علی دایی را به ضیافتی دعوت کرده است که چند سفیر کشورهای اروپایی هم در آن ضیافت حضور داشتند. اما دایی عذرخواهی کرده است و به این ضیافت نرفته است. (ادامه)
اشک های بابک زنجانی بند نمی آید
عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی در مجلس، اشک ریختن بابک زنجانی در دادگاه را حاشیه هایی دانست که نباید به آن توجه کرد. (ادامه)
عکس/ ورود لکسوس 2016 به ایران
(ادامه)
عضو انجمن علمی انقلاب اسلامی گفت: کاندیداها باید در دقت در حرکت، گفتار و نطق خود به این مسئله توجه کنند که به دودستگی، اختلافات و تشویش اذهان عمومی دامن نزنند و انتخابات آینده را سرچشمه و مظهر وفاق ملی و آرامش و اعتماد عمومی بدانند.
کاندیداهای مجلس به اختلافات دامن نزنند/ عده‌ای به‌دنبال تنزل جایگاه خبرگان هستند
عضو انجمن علمی انقلاب اسلامی گفت: کاندیداها باید در دقت در حرکت، گفتار و نطق خود به این مسئله توجه کنند که به دودستگی، اختلافات و تشویش اذهان عمومی دامن نزنند و انتخابات آینده را سرچشمه و مظهر وفاق ملی و آرامش و اعتماد عمومی بدانند. (ادامه)
حضور ۵۰ شرکت خارجی در الکامپ بیست و یکم
(ادامه)
هاشمی: در این شرایط باید حرف‌های مردم‌پسند زد!
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اهمیت انتخابات اسفند ماه و شرایط کشور در پسابرجام گفت: در این شرایط باید حرف‌های عاقلانه و مردم‌پسند زد. (ادامه)
به نظر می‌رسد اشتیاق نمایندگی همچنان در اکثریت نمایندگان فعلی مجلس وجود دارد و اگر اتفاقی ویژه نیفتد،آن‌ها با هر سلیقه و توانمندی که داشته‌اند در انتخابات اسفند 94 هم شرکت می‌کنند.

این نماینده ها می خواهند همچنان نماینده بمانند
به نظر می‌رسد اشتیاق نمایندگی همچنان در اکثریت نمایندگان فعلی مجلس وجود دارد و اگر اتفاقی ویژه نیفتد،آن‌ها با هر سلیقه و توانمندی که داشته‌اند در انتخابات اسفند 94 هم شرکت می‌کنند. (ادامه)
با 30 میلیون‌ تومان چه ماشینی بخریم؟ +جدول
قیمت روز خودروهای صفر ارزان‌قیمت بازار تهران که کمتر از 30 میلیون تومان قیمت خورده به شرح جدول زیر است؛(ادامه)
تصویری از جنازه فرمانده نیروهای ویژه عربستان
سرتیپ ستاد عبدالله السهیان فرمانده نیروهای ویژه عربستان و فرمانده گردان مزدوران بلک واتر در حمله موشکی ارتش یمن به باب المندب کشته شدند. (ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.