.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویری دیوانه کننده از خیابان‌های بوینس‌آیرس بعد از فینالست شدن آرژانتین
هواداران آرژانتین روز باشکوهی را در بوینس‌آیرس رقم زدند.(ادامه)
شمال نیوز:  یک فعال در صنعت چاپ و سیلک گفت: برخی تاجران با درج برنج ایرانی و شمال در کیسه ها برنج نامرغوب و خارجی عرضه می کنند که نوعی تقلب محسوب می شود. تخلیط برنج خارجی و عرضه با برند ایرانی و شمال
شمال نیوز: یک فعال در صنعت چاپ و سیلک گفت: برخی تاجران با درج برنج ایرانی و شمال در کیسه ها برنج نامرغوب و خارجی عرضه می کنند که نوعی تقلب محسوب می شود.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: والله قسم آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. ما امروز موشک‌هایی داریم که امریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند. تجهیزاتی که زمان جنگ به میدان می‌آوریم چیزهایی نیست که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم/ موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند
شمال نیوز : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: والله قسم آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. ما امروز موشک‌هایی داریم که امریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند.(ادامه)


حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل خطیب ، وزیر اطلاعات گفت: هرکس در آشوب علیه مردم نقش داشته است هرکجای دنیا که باشد، مجازات خواهد شد / کسانی که به مردم و کشور آسیب‌زده‌اند، هرکجای دنیا که باشند، مجازات می‌شوند ....(خبر)
(ادامه)
اعلام زمان و مکان تشییع پیکر ۱۴ شهید گمنام در مازندران
پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام، ایام فاطمیه در مازندران تشییع و خاکپساری خواهد شد(ادامه)
مشاجره ۲ نوجوان بابلی رنگ خون گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از قتل نوجوان ۱۴ ساله در پی مشاجره با دوستان خود خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد. استان مازندران رتبه اول در شیوع بیماری دیابت را دارد / افراد دیابتی ۲ برابر بیشتر در معرض سکته
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد.(ادامه)
پدرکشی در بابل
فردی که پدر خود را به علت اختلافات ملکی به قتل رسانده بود،در بابل دستگیر شد.(ادامه)
نمایشگاه توانمندی های هوافضای سپاه پاسداران در ساری برپا شد
نمایشگاه میدانی تجهیزات و توانمندی های نیروی هوافضای سپاه پاسداران اسلامی در ساری برپا شد.(ادامه)
کلاهبرداری دختر شیاد با تشکیل صندوق خانگی
فرمانده انتظامی کوه‌چنار استان فارس از دستگیری دختری که با تشکیل صندوق خانگی اقدام به کلاهبرداری ۱۴۰ میلیارد ریالی کرده بود، خبر داد.(ادامه)
مسمومیت ۵۱ دختر هنرستانی در قم / علت اصلی حادثه نامشخص است
رئیس مجتمع خیرین سلامت قم گفت:۵۱ دانش آموز هنرستان دخترانه نور قم با علائم شبیه مسمومیت راهی بیمارستان شدند.(ادامه)
اینستاگرام و واتس‌آپ به ایران می‌آیند
حجت الاسلام نیک بین گفت: طبق گزارش‌هایی که داده شده اینستاگرام و واتس‌آپ کلیات شرایط ایران را پذیرفتند و احتمالا به ایران می‌آیند.(ادامه)
بازیگر نقش رحمت سریال پایتخت عزادار شد
هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت با انتشار یک استوری خبر از فوت مادرش داد.(ادامه)
سربازان گمنام امام زمان (عج) عامل شهادت مولوی عبدالواحد ریگی ‌امام جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسین(ع) را بازداشت کردند. عامل شهادت مولوی عبدالواحد ریگی دستگیر شد
سربازان گمنام امام زمان (عج) عامل شهادت مولوی عبدالواحد ریگی ‌امام جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسین(ع) را بازداشت کردند.(ادامه)
معاون نخست وزیر چین که به منظور توسعه روابط دو کشوردر صدر هیئتی تجاری و اقتصادی از دیروز وارد ایران شده بود، در ادامه دیدار‌ها و برنامه‌های خود ظهر امروز سه‌شنبه برای دیدار با رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاستور رفت. رئیسی: از رئیس‌جمهور چین گلایه‌مندیم/ تاکید طرف چینی بر احترام به تمامیت ارضی ایران
معاون نخست وزیر چین که به منظور توسعه روابط دو کشوردر صدر هیئتی تجاری و اقتصادی از دیروز وارد ایران شده بود، در ادامه دیدار‌ها و برنامه‌های خود ظهر امروز سه‌شنبه برای دیدار با رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاستور رفت.(ادامه)
توضیحات رئیس قوه قضائیه در خصوص محاکمه و مجازات برخی از عناصر اغتشاشات
رئیس قوه قضائیه توضیحات و توصیه‌های مهمی در باب موضوع محاکمه و مجازات برخی از عناصر اغتشاشات مطرح کرد و طی آن به بیان مواد ۲۷۹ تا ۲۸۸ قانون مجازات اسلامی پرداخت.(ادامه)
شهرآورد مازندرانی جام حذفی را دریا برد
مصاف تیم‌های دریای کاسپین بابل و پیام شهدای بابلسر در جام حذفی با برتری تیم بابلی به پایان رسید.(ادامه)
قاتل حواس پرت کلاهش را در محل وقوع جرم جا گذاشت و ۲ ساعت بعد دستگیر شد. کلاه به جا مانده،دست قاتل را رو کرد
قاتل حواس پرت کلاهش را در محل وقوع جرم جا گذاشت و ۲ ساعت بعد دستگیر شد.(ادامه)
مانور جستجو و نجات دریایی آدم به دریا در بندر امیرآباد
مانور جستجو و نجات دریایی آدم به دریا در بندر امیرآباد(ادامه)
هوای شمال گرم‌تر می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
خرید میوه شب عید در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از خرید و ذخیره سازی میوه شب عید از ۲۰ آذر تا ۱۵ بهمن ماه خبر داد.(ادامه)
رقابت سه نفره برای کفش طلای جام‌جهانی
سه بازیکن بیشترین شانس را برای کسب جایزه کفش طلای جام جهانی ۲۰۲۲ دارند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۲۲ آذر
ادامه واکنش‌ها به بیانیه مشترک چین و عربستان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
افزایش قیمت مصالح ساختمانی دوباره مسکن را گران می‌کند؟
بسیاری از سازندگان مسکن از گرانی مصالح ساختمانی گله‌مند هستند و آن را در رشد قیمت مسکن اثرگذار می‌دانند اما مسئولان وزارت صمت معتقدند مشکلات پیش آمده در این بازار به زودی رفع می‌شود.(ادامه)
وزارت امور خارجه تحریم‌‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و شخصیت و ۴ نهاد انگلیسی از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا، رئیس زندان دورهام، پایگاه نظامی منویث هیل و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد و ...اعمال کرد. فهرست تحریم‌‌های ایران علیه اشخاص و نهادهای بریتانیایی
وزارت امور خارجه تحریم‌‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و شخصیت و ۴ نهاد انگلیسی از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا، رئیس زندان دورهام، پایگاه نظامی منویث هیل و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد و ...اعمال کرد.(ادامه)
حرکت به سمت افزایش سلامت مالی انتخابات، ایجاد فرصت بیشتر برای شورای نگهبان در جهت بررسی دقیق‌تر صلاحیت نامزدها و پیش‌بینی سازکار تعاملی میان هیأت‌های مرکزی انتخابات با شورای نگهبان از جمله در تأیید صلاحیت‌ها و تأمین سلامت انتخابات و نیز سازکار برگزاری الکترونیک انتخابات از جمله این موارد است. از شفافیت مالی کاندیداها تا رفع شبهات صلاحیت ها
حرکت به سمت افزایش سلامت مالی انتخابات، ایجاد فرصت بیشتر برای شورای نگهبان در جهت بررسی دقیق‌تر صلاحیت نامزدها و پیش‌بینی سازکار تعاملی میان هیأت‌های مرکزی انتخابات با شورای نگهبان از جمله در تأیید صلاحیت‌ها و تأمین سلامت انتخابات و نیز سازکار برگزاری الکترونیک انتخابات از جمله این موارد است.(ادامه)
شمال نیوز :  برداشت پرتقال در مازندران به روزهای اوج خود رسید و دست باغداران از بازارهای صادراتی و مشوق های حمایتی کوتاه مانده است. دست باغداران کوتاه و پرتقال بر درخت/ سهم چهار هزار تومانی باغداران از فروش مرکبات
شمال نیوز : برداشت پرتقال در مازندران به روزهای اوج خود رسید و دست باغداران از بازارهای صادراتی و مشوق های حمایتی کوتاه مانده است.(ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
تمام دشمنان به میدان آمده‌اند تا انقلاب اسلامی را شکست دهند/ راه‌ها در زمین، هوا و دریا بر آن‌ها بسته است؛ برای همین به فضای مجازی و ذهن و باور‌ها هجوم آورده‌اند/ با آگاهی بخشی دشمن را ناکام خواهیم گذاشت....(خبر)
(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی گفت: من هستم و با قدرت هم کار هایمان را دنبال می‌کنیم. صالح آبادی شایعه خداحافظی و قهرش را تکذیب کرد
رئیس کل بانک مرکزی گفت: من هستم و با قدرت هم کار هایمان را دنبال می‌کنیم.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.378 seconds.