.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۶ آذر
تداوم آلودگی هوای تهران بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
کرونا تمام نشده، باید مراقب باشیم
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: همه باید بدانیم و فراموش نکنیم که کووید ۱۹ هنوز تمام نشده و همچنان باید مراقب باشیم.(ادامه)
مقصود مقدم فعال صنعت حمل و نقل بارقه امید در صنعت حمل و نقل کشور
مقصود مقدم فعال صنعت حمل و نقل(ادامه)
وقتی گلو درد دارید، به ۶ ماده غذایی نزدیک نشوید!
بعضی از غذا‌ها برای گلودرد مضر هستند و با خوردن آن‌ها درد گلو شدت پیدا می کند و خارش آن نیز چندین برابر می‌شود.(ادامه)
عجیب‌ترین سوالات پرسیده شده از گوگل
احتمالا با مرور سوالاتی که در این مطلب آورده شده متعجب شویم، اما حقیقت این است که شاید سوالات عجیب‌تری هم در ذهن‌مان مرور شود، اما چیزی به عنوان گوگل وجود نداشته باشد که آنها را ثبت کند.(ادامه)
چالشی بزرگ برای امباپه و مسی، دو فوق ستاره فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
لیونل مسی یا کیلیان امباپه کدامیک یکشنبه شب نام خود در را دل تاریخ ثبت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حاج سید رمضان علمدار پدر بزرگوار شهید سید مجتبی علمدار صبح جمعه پس از سال‌ها فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پدر شهید سید مجتبی علمدار دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : حاج سید رمضان علمدار پدر بزرگوار شهید سید مجتبی علمدار صبح جمعه پس از سال‌ها فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
ساماندهی معتادان متجاهر در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از جمع آوری معتادان متجاهر در نکا از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.(ادامه)
حریق منزل متروکه در ساری
حریق منزل متروکه در خیابان مدرس ساری اطفا شد.(ادامه)
زیبا سازی میدان قائم (عج) آمل
میدان قائم (عج) آمل با اجرای نورپردازی شهری زیباسازی شد.(ادامه)
آملی‌ها قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتسال بانوان
صنایع آشامیدنی نوا آمل قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتسال بانوان شد.(ادامه)
ورود سامانه سرد و بارشی به شمال
هوای مازندران امروز همراه با کاهش نسبی دما و بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ حرکت جوانمردانه سوادکوهی پس از غلبه بر جردن باروز
شمال نیوز: علی سوادکوهی که توانست طلسم نبردن جردن باروز توسط آزادکاران ایران را بشکند پس از غلبه بر این قهرمان به رسم جوانمردی دست باروز را بالا برد.(ادامه)
شغل جدید کتایون ریاحی بعد از ممنوع التصویر شد+ عکس
کتایون ریاحی نابود شدتصویری جالب در فضای مجازی از کتایون ریاحی در یک نانوایی بربری در حال پخت نان منتشر شد.(ادامه)
مهران مدیری را در کنار همسر دومش ببینید | ازدواج مجدد مجری دورهمی در فرانسه علنی شد +عکس
مهران مدیری را در کنار همسر فرانسویش ببینید | ازدواج مجدد مجری دورهمی در فرانسه علنی شد (ادامه)
متهم در دادگاه به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت نمی‌داند چرا مرتکب چنین جنایتی شده است. دوستم را در مستی کشتم؛ حالا پشیمانم
متهم در دادگاه به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت نمی‌داند چرا مرتکب چنین جنایتی شده است.(ادامه)
اینفوگرافیک / لیست خوراکی های شب یلدا | تنقلاتی که در شب یلدا باید خورد
برخی خوراکی‌ها به‌ویژه تنقلات در شب یلدا بیشتر مرسوم هستند. ما به برخی از آنها در زیر اشاره می‌کنیم.(ادامه)
پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند. این مامور قلابی را شناسایی کنید
پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.(ادامه)
پایگاه اینترنتی عبری زبان «اسرائیل دیفنس» اعلام کرد شناورهای بدون سرنشین ارتش رژیم صهیونیستی وارد آب‌های خلیج فارس شده است. شناورهای اسرائیل وارد خلیج فارس شدند
پایگاه اینترنتی عبری زبان «اسرائیل دیفنس» اعلام کرد شناورهای بدون سرنشین ارتش رژیم صهیونیستی وارد آب‌های خلیج فارس شده است.(ادامه)
یک مرجع تقلید درگذشت
آیت الله محمد صادق روحانی از مراجع تقلید شیعه ساعاتی قبل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
دکترای تخصصی علوم تغذیه با اشاره به یک باور غلط درباره تفاوت برنج کته و آبکش گفت: از نظر میزان انرژی و چاق‌کنندگی تفاوتی بین برنج کته و آبکش وجود ندارد. بهترین شیوه پخت برنج که نمی‌دانستید / برنج آبکش بخوریم یا کته؟ / این برنج ها آرسنیک بیشتری دارند / از بین بردن آرسنیک برنج با این روش
دکترای تخصصی علوم تغذیه با اشاره به یک باور غلط درباره تفاوت برنج کته و آبکش گفت: از نظر میزان انرژی و چاق‌کنندگی تفاوتی بین برنج کته و آبکش وجود ندارد.(ادامه)
سینیشا میهایلوویچ ستاره پیشین تیم ملی یوگسلاوی و سرمربی سابق میلان در ۵۳ سالگی درگذشت. درگذشت بازیکنی که مقابل ایران در جام جهانی گلزنی کرد!
سینیشا میهایلوویچ ستاره پیشین تیم ملی یوگسلاوی و سرمربی سابق میلان در ۵۳ سالگی درگذشت.(ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
عکس | قهرمان جام جهانی مشخص شد
رسانه‌های خارجی با برگزاری نظرسنجی‌های مختلف شانس اول قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ از میان فرانسه و آرژانتین را معرفی کردند.(ادامه)
این کمیسیون ماموریت دارد تا بهترین تصمیم را در زنجیره ساخت به عمل آورد اما متاسفانه این ماده به ابزاری برای شهرفروشی و کسب درامد تلقی شده است.

شهر فروشی زیر پرچم کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری / کسب در آمد از تخلفات ساخت و ساز
این کمیسیون ماموریت دارد تا بهترین تصمیم را در زنجیره ساخت به عمل آورد اما متاسفانه این ماده به ابزاری برای شهرفروشی و کسب درامد تلقی شده است. (ادامه)
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود. نوشتن قولنامه در بنگاه‌های املاک ممنوع می‌شود
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.(ادامه)
رییس پلیس راه البرز از اعمال ممنوعیت تردد با توجه به بار سنگین ترافیک از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد. تردد وسیله نقلیه در جاده کرج - چالوس ممنوع شد
رییس پلیس راه البرز از اعمال ممنوعیت تردد با توجه به بار سنگین ترافیک از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد.(ادامه)
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند. قبض گاز محرومان رایگان می‌شود
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند.(ادامه)
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت:‌ قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدا (ممتاز) حداکثر 350 هزار تومان تعیین شد. قیمت آجیل شب یلدا اعلام شد
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت:‌ قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدا (ممتاز) حداکثر 350 هزار تومان تعیین شد.(ادامه)
اگر چای را با چیزی جز قند می خورید، بخوانید!. در این مطلب در مورد دیابتی هایی صحبت می کنیم که خودشان را گول می زنند و مثلا به جای قند چای را با توت خشک می خورند. می خواهیم ببینیم آیا چای با قند خوردن به صرفه است یا با توت؟ اگر چای را با چیزی جز قند می خورید، بخوانید!
اگر چای را با چیزی جز قند می خورید، بخوانید!. در این مطلب در مورد دیابتی هایی صحبت می کنیم که خودشان را گول می زنند و مثلا به جای قند چای را با توت خشک می خورند. می خواهیم ببینیم آیا چای با قند خوردن به صرفه است یا با توت؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.