.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کنایه عبدی به میرسلیم درباره دادگاه پسرش
عبدی نوشت: اگر پسر میرسلیم نیز فرایند عادی دادرسی را طی می‌کرد حتما پدرش متوجه زمان‌بندی این مراحل شده بود.(ادامه)
چرا می‌توان با دهه هشتادی ها گفت وگو کرد؟(يادداشت)
(ادامه)
 رئیس جمهور سودان جنوبی هنگام افتتاح یک پروژه جاده‌ای در ملاء عام که تصاویر آن به صورت زنده پخش شد، خودش را خیس کرد! رئیس‌جمهوری که در پخش زنده خود را خیس کرد! + ویدئو
رئیس جمهور سودان جنوبی هنگام افتتاح یک پروژه جاده‌ای در ملاء عام که تصاویر آن به صورت زنده پخش شد، خودش را خیس کرد!(ادامه)
۳۰ آذر ماه یعنی چهارشنبه هفته آینده شب یلدا یا همان شب چله است. با توجه به اینکه شب یلدا روز چهارشنبه است، برای بسیاری این سوال مطرح است که آیا چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل است یا نه؟ آخرین جزییات از تعطیلی شب یلدا
۳۰ آذر ماه یعنی چهارشنبه هفته آینده شب یلدا یا همان شب چله است. با توجه به اینکه شب یلدا روز چهارشنبه است، برای بسیاری این سوال مطرح است که آیا چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل است یا نه؟(ادامه)
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد. آمار کرونا در ایران/ فوت یک نفر در شبانه‌روز گذشته
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.(ادامه)
آخرین وضعیت سلامتی میرحسین موسوی
مدیر یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.(ادامه)
عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی در توئیتی با اشاره به روند صعودی دلار به واکنش دولتی‌ها کنایه زد. واکنش عجیب همتی به روند صعودی دلار + عکس
عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی در توئیتی با اشاره به روند صعودی دلار به واکنش دولتی‌ها کنایه زد.(ادامه)
اژه‌ای گفت: ممکن است بیش از ۹۰ درصد مشکلات ما به دشمن مربوط باشد، اما ما هم باید یک بازنگری کنیم و نسبت به اصلاح اقدام کنیم و نباید ضعف خودمان را فراموش کنیم که اگر این ضعف‌ها روی هم انباشته شود لاعلاج خواهد شد. باید بازنگری کنیم و نسبت به اصلاح اقدام کنیم / نباید ضعف خودمان را فراموش کنیم؛ اگر این ضعف‌ها روی هم انباشته شود لاعلاج خواهد شد
اژه‌ای گفت: ممکن است بیش از ۹۰ درصد مشکلات ما به دشمن مربوط باشد، اما ما هم باید یک بازنگری کنیم و نسبت به اصلاح اقدام کنیم و نباید ضعف خودمان را فراموش کنیم که اگر این ضعف‌ها روی هم انباشته شود لاعلاج خواهد شد.(ادامه)
دوئل والیبالی مازندرانی‌ها با تهرانی‌ها
نمایندگان والیبال مازندران در لیگ دسته یک فردا مهمان حریفان تهرانی هستند.(ادامه)
دروغی بزرگ به نام دفاع از حقوق زنان
آمریکا و متحدانش در حالی ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد خارج کردند که طبق اسناد موجود خودشان از ناقضان حقوق زنان در جهان هستند.(ادامه)
تشدید اقدامات نظارتی بر بازار شب یلدا
با توجه به نزدیک شدن شب یلدا اقدامات نظارتی در بازار تشدید خواهد شد.(ادامه)
ترمز قیمت خودرو کشیده می‌شود؟
با وجود اینکه راهکارهایی همچون واردات و عرضه در بورس کالا برای ایجاد تعادل در بازار خودرو مطرح می‌شود اما قیمت خودرو طی روزهای اخیر دوباره صعودی شده است.(ادامه)
جاماندگان سود سهام عدالت، اطلاعات بانکی خود را اصلاح کنند
حسین قشمی گفت: افرادی که دوره‌های قبل برای آن‌ها سود سهام عدالت واریز نشده، می‌توانند با اصلاح مشکلات حساب بانکی خود، در لیست واریزی‌های جدید قرار بگیرند.(ادامه)
گرما درمانی برای مرکبات
میزان ضایعات مرکبات در مرحله انبار داری با روش گرما درمانی کاهش پیدا کرده است.(ادامه)
اعزام ۱۷ نفر از کادر درمان مازندران به کربلا
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام ۱۷ نفر از کارد درمان استان به کربلا خبر داد.(ادامه)
(عکس) پوستر جذاب فیفا برای فینال جام جهانی
فیفا به بهانه برتری فرانسه مقابل مراکش از پوستر رسمی برای مسابقه فینال جام جهانی قطر بین فرانسه و آرژانتین رونمایی کرد.(ادامه)
صفر شدن آمار بیماران تالاسمی ماژور در مازندران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از صفر شدن آمار بیماران تالاسمی ماژور در استان خبر داد.(ادامه)
ناکامی جویندگان گنج در نوشهر
۴ حفار غیر مجاز در شهرستان نوشهر دستگیر شدند.(ادامه)
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند. ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شد
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند.(ادامه)
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند. ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شد
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند.(ادامه)
دستگیری قاچاقچیان پرندگان مهاجر در فریدونکنار
ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار ۲ قاچاقچی پرندگان را به همراه ۴۸ قطعه پرنده مهاجر دستگیر کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۴ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر مسئولان آژانس بین المللی اتمی به تهران و نقش آشوب‌ها در افزایش التهاب بازار ارز پرداخته اند.(ادامه)
سربازان غایب از کسرخدمت ایثارگری بهره مند می‌شوند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از امکان بهره‌مندی سربازان غایب حین خدمت از کسرخدمت ایثارگری والدین خبرداد.(ادامه)
پلیس وظیفه شناس کیف پول ۳۰۰ میلیون ریالی را به صاحبش برگرداند
مامور پلیس راهور شهرستان بهشهر، یک عدد کیف پول حاوی ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد و مدارک را به صاحبش برگرداند.(ادامه)
دستگیری باند کلاهبرداری املاک در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری اعضای یک باند بزرگ خانوادگی کلاهبرداری املاک در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مایلی رستمی گفت: مصرف روزانه گاز در مازندران هفته قبل ۲۰ میلیون متر مکعب بود، اما اکنون به حدود ۴۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

مصرف گاز یک اداره معادل مصرف یک روستا / بهینه سازی مصرف گاز ادارات با هزینه چند میلیونی
شمال نیوز : مایلی رستمی گفت: مصرف روزانه گاز در مازندران هفته قبل ۲۰ میلیون متر مکعب بود، اما اکنون به حدود ۴۰ میلیون متر مکعب رسیده است. (ادامه)
تصویب قطعنامه غیراجماعی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (اکوسوک) را اقدامی سیاسی، فاقد وجاهت قانونی، برخلاف منشور و ایجاد کننده رویه‌ای نادرست در این نهاد بین المللی....(خبر)
(ادامه)
صدور ویزای آمریکا برای علی کریمی / او الان کجاست؟
مواضع اخیر علی کریمی ماجراها و حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده است. یکی از رسانه‌های اصولگرا هم صدور ویزای آمریکا برای او را نتیجه همین حواشی عنوان کرده است.(ادامه)
حکم اعدام ماهان صدرات متوقف شد
حکم اعدام “ماهان صدرات مرنی” یکی از متهمان اغتشاشات اخیر تا حصول نتیجه از دیوان عالی کشور متوقف شد.(ادامه)
حکم مقصران حادثه متروپل صادر شد
پس از حدود ۶ ماه از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان احکام نهایی مقصران این حادثه صادر شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.79 seconds.