.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

یلدا معیری, عکاس خبری که از ۳۰ شهریور ماه بازداشت و به زندان قرچک منتقل شده بود امروز با قید وثیقه آزاد شد. یلدا معیری، عکاس خبری به قید وثیقه آزاد شد
یلدا معیری, عکاس خبری که از ۳۰ شهریور ماه بازداشت و به زندان قرچک منتقل شده بود امروز با قید وثیقه آزاد شد.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، گفت: تلاش برای کاهش بوروکراسی اداری اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است.

معاون استاندار: بوروکراسی اداری مانع توسعه مازندران
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، گفت: تلاش برای کاهش بوروکراسی اداری اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است. (ادامه)

یک وکیل دادگستری این خبر را که قرار است محمدمهدی کرمی اعدام شود را تکذیب کرد.
تکذیب خبر اعدام محمدمهدی کرمی
یک وکیل دادگستری این خبر را که قرار است محمدمهدی کرمی اعدام شود را تکذیب کرد. (ادامه)
عکس | فرزندان مربی استقلال پشت ورودی جایگاه ویژه
مهر نوشت: فرزندان مربی تیم فوتبال استقلال که قصد داشتند برای تماشای بازی با پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شوند، با ممانعت مواجه شدند.(ادامه)

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: معوقات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در حقوق آذرماه آنان پرداخت می‌شود. خبر خوش برای کارکنان و بازنشستگان ؛ معوقات افزایش حقوق آذرماه پرداخت می‌شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: معوقات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در حقوق آذرماه آنان پرداخت می‌شود.(ادامه)
یکی از بخش‌های مهم بودجه سال آینده که چشم بسیاری از حقوق‌بگیران به آن دوخته شده، میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان است میزان افزایش حقوق کارمندان دولت اعلام شد/ اعلام جزییات
یکی از بخش‌های مهم بودجه سال آینده که چشم بسیاری از حقوق‌بگیران به آن دوخته شده، میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان است(ادامه)
۲ مجوز مهم رهبر انقلاب به دولت رئیسی ۲ مجوز مهم رهبر انقلاب به دولت رئیسی
۲ مجوز مهم رهبر انقلاب به دولت رئیسی(ادامه)
روزنامه توسعه ایرانی نوشت: افزایش رعدآسای قیمت مواد غذایی هزینه‌ی سفره‌ی شب یلدا را در ساده‌ترین حالت به یک میلیون تومان رساند. ساده‌ترین سفره شب یلدا برای یک خانواده ۴نفره چقدر آب می‌خورد؟
روزنامه توسعه ایرانی نوشت: افزایش رعدآسای قیمت مواد غذایی هزینه‌ی سفره‌ی شب یلدا را در ساده‌ترین حالت به یک میلیون تومان رساند.(ادامه)
بر اساس اطلاعات آژانس اتواستات روسیه، تا ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۰۴۰۰ خودروی ایران خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های روسیه وجود داشته است که بیشتر آن‌ها از مدل سمند (سدان کلاس C) بوده‌اند. این خودروی ایرانی در روسیه پرفروش شد
بر اساس اطلاعات آژانس اتواستات روسیه، تا ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۰۴۰۰ خودروی ایران خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های روسیه وجود داشته است که بیشتر آن‌ها از مدل سمند (سدان کلاس C) بوده‌اند.(ادامه)
عضو شورای شهر گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم. شهردار یک منطقه مدیر زن را عزل کرده و گفته من حوصله کار با زن جماعت را ندارم!
عضو شورای شهر گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم.(ادامه)
مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا چهارشنبه تعطیل شدند
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و کلاس‌های دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی شاهچراغ موجب رسوایی آمریکایی‌های منافق و سیاه‌دل شد، فرمودند: ما در مسائل مربوط به حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی و جنایت‌های دشمنان از نظر کار رسانه‌ای و تبلیغی، کوتاهی داریم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
حمید علیمی مداح در صفحه اینستاگرام خود مدعی شده است که در تماسی اعلام شده که جلسه روضه وی به دلیل «مشکل امنیتی» کنسل شده است.

تعطیلی «روضه‌» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی»
حمید علیمی مداح در صفحه اینستاگرام خود مدعی شده است که در تماسی اعلام شده که جلسه روضه وی به دلیل «مشکل امنیتی» کنسل شده است. (ادامه)
جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست
جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد(ادامه)
سود سهام عدالت همزمان با شب یلدا واریز می‌شود؟
اگر شرکت‌ها سود خود را واریز کنند احتمال واریز سود سهام عدالت در روز چهارشنبه زیاد است.(ادامه)
حضور شهاب حسینی مقابل زندان اوین + عکس
تصاویری از حضور شهاب حسینی در مقابل زندان اوین در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط در ساری
برخی زندانیان واجد شرایط شهرستان ساری مشمول آزادی مشروط و دیگر ارفاقات قانونی شدند.(ادامه)
ورود نخستین خودرو‌های خارجی به کشور از اوایل دی
لاهیجانی گفت: ورود نخستین خودرو‌های خارجی به کشور از هفته آینده اوایل دی ماه به کشور و پذیرش آن‌ها در بورس کالا انجام خواهد شد.(ادامه)
کلاهبرداری باربری/ از درخواست وجه زیاد تا سرقت اثاثیه
سرکلانتر شمال پایتخت گفت: افراد کلاهبرداری که با جعل عنوان شرکت های باربری فعالیت می کردند دستگیر شدند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۲۹ آذر
تداوم آلودگی‌ها در شهر تهران، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
قیمت بنزین تغییر نمی‌کند
شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: قیمت بنزین تغییر نخواهد کرد و با توجه به فعالیت تمام پالایشگاه‌های کشور، تامین آن نیز پایدار است.(ادامه)
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد.
هیئت مدیره اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری انتخاب شدند
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد. (ادامه)
گزینه‌های جدید سرمربیگری تیم ملی معرفی شدند
وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ نامشخص است. رییس فدراسیون فوتبال در این وضعیت گزینه‌های احتمالی نیمکت تیم ملی را معرفی کرده است.(ادامه)
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید درباره‌ی اینکه «کدام یک از چهار گزینه‌ی موجود برای مجازات فردی که به «محاربه» محکوم شده‌است، در صورتی که مرتکب قتل نشده باشد باید از سوی قاضی تعیین شود؟» گفت: همه‌ی محاربان مسلماً یکسان عمل نمى‌کنند و یکسان نیستند. پاسخ آیت‌الله مکارم به پرسشی درمورد حکم «محاربه»
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید درباره‌ی اینکه «کدام یک از چهار گزینه‌ی موجود برای مجازات فردی که به «محاربه» محکوم شده‌است، در صورتی که مرتکب قتل نشده باشد باید از سوی قاضی تعیین شود؟» گفت: همه‌ی محاربان مسلماً یکسان عمل نمى‌کنند و یکسان نیستند.(ادامه)
مهاجم هلندی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس بامداددیروز ایران را ترک کرد. دست یحیی در خط حمله خالی شد؛ ستاره خارجی پرسپولیس از ایران رفت
مهاجم هلندی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس بامداددیروز ایران را ترک کرد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برگزاری جلسات دستمزد سال آینده کارگران گفت: این موضوع در مرحله کارشناسی قرار دارد و منتظر اعلام نظرهای کارشناسان در این زمینه هستیم.
پاسخ وزیر کار درباره افزایش سن بازنشستگی و زمان تعیین دستمزد سال آینده کارگران
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برگزاری جلسات دستمزد سال آینده کارگران گفت: این موضوع در مرحله کارشناسی قرار دارد و منتظر اعلام نظرهای کارشناسان در این زمینه هستیم. (ادامه)
عکس یادگاری جالب همسران بازیکنان آرژانتین در جشن قهرمانی
همسران بازیکنان آرژانتین در جشن قهرمانی جام جهانی 2022 عکس یادگاری گرفتند.(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد که دو باشگاه پر طرفدار ایران به لیگ قهرمانان آسیا برگشتند. استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا بازگشتند
رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد که دو باشگاه پر طرفدار ایران به لیگ قهرمانان آسیا برگشتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.