.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرانسه با شکست آرژانتین قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌شود. پیش بینی پروین درباره قهرمان این دوره جام جهانی
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرانسه با شکست آرژانتین قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌شود.(ادامه)
پس از در گذشت مرحوم رستم قاسمی محور برخی تمجیدها از وزیر فقید راه و شهرسازی این بود که ایشان تا آخرین لحظات عمر خود نیز با جدیت در پی انجام وظایف محوله بود و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی کرد. شانه‌های نحیف و مسئولیت‌های سنگین !(يادداشت)
پس از در گذشت مرحوم رستم قاسمی محور برخی تمجیدها از وزیر فقید راه و شهرسازی این بود که ایشان تا آخرین لحظات عمر خود نیز با جدیت در پی انجام وظایف محوله بود و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی کرد. (ادامه)
رئیس جمهور در حکمی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور را با حفظ سمت و برای مدت یکسال به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب کرد. رئیسی حکم جدید صادر کرد
رئیس جمهور در حکمی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور را با حفظ سمت و برای مدت یکسال به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب کرد.(ادامه)
بهداشت نیوز : مطالعه اخیر نشان می دهد که مصرف بیش از حد نمک، اوج پاسخ استرس را دو برابر می کند. غذاهایی که استرس را زیاد می‌کند بشناسید
بهداشت نیوز : مطالعه اخیر نشان می دهد که مصرف بیش از حد نمک، اوج پاسخ استرس را دو برابر می کند.(ادامه)
سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف رخ به رخ بین ۲ خودرو سمند و برلیانس در محدوده گچسر جاده کرج – چالوس، عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. تصادف سنگین در جاده چالوس/چند نفر مصدوم شدند؟
سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف رخ به رخ بین ۲ خودرو سمند و برلیانس در محدوده گچسر جاده کرج – چالوس، عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.(ادامه)
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند.
جمهوری اسلامی هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر سقوط می‌کند! / ۹۷درصد بازداشتی ها گریه می‌کنند تا آزاد شوند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند. (ادامه)
عکسی از لحظه اعدام عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. عکس / لحظه اعدام قاتل دو بسیجی مشهدی
عکسی از لحظه اعدام عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
سریالِ کلاهبرداری با نامِ چهره‌ها ادامه دارد؛ این بار شخصی خودش را رستمِ سریال «ستایش» معرفی می‌کند. کلاهبرداری بدل بازیگر «ستایش» + عکس
سریالِ کلاهبرداری با نامِ چهره‌ها ادامه دارد؛ این بار شخصی خودش را رستمِ سریال «ستایش» معرفی می‌کند.(ادامه)
نخستین خودروهای وارداتی هفته آینده وارد کشور می‌شود
وزیر صمت با تاکید بر اینکه اولویت ما واردات خودروهای اقتصادی است، گفت: نخستین خودروهای وارداتی هفته آینده وارد کشور می‌شود.(ادامه)

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال خود برای ارتباط بیشتر با مردم، شماره‌ مخصوص خود برای این کار را اعلام کرد. برای ارتباط با وزیر ارتباطات به این شماره پیامک بزنید
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال خود برای ارتباط بیشتر با مردم، شماره‌ مخصوص خود برای این کار را اعلام کرد.(ادامه)
حمله ناموفق هکرها به سایت شهر فرودگاهی امام خمینی
مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی از حمله ناموفق گروه هکری انانیموس به سایت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد.(ادامه)
چه رسوایی جدیدی برای اینترنشنال و شرکا در راه است؟
ایلان ماسک مالک فعلی توییتر در حساب شخصی خود خبر از سورپرایزی برای حساب‌های رباتیک این رسانه اجتماعی داد.(ادامه)
برگزاری دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید در مازندران
مرحله منطقه‌ای دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

جزییات برنامه میزبانی مازندران از ۱۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد. (ادامه)
بدهکاران بانکی را معرفی نکنید
برخی افراد که می‌خواهند از تسهیلات بانکی برای خرید عمده مرکبات بهره‌مند شوند یا چک برگشتی دارند یا بدهکار بانکی هستند.(ادامه)
راه جشنواره بین المللی تئاتر فجر از مازندران می‌گذرد
۲۰۰ هنرمند کشور برای رسیدن به جشنواره بین المللی تئاتر فجر آثار خود را در مازندران روی صحنه خواهند برد.(ادامه)
مرمت قلعه تاریخی مارکوه
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از مرمت قلعه مارکوه در شهرستان رامسر خبر داد.(ادامه)
جهانشاهی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی شد
محسن جهانشاهی عضو هیأت علمی دانشگاه نوشیروانی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد.(ادامه)
مراسم ترحیم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی عصریکشنبه در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. تصاویر: مراسم ترحیم مرحروم رستم قاسمی(خبر)
مراسم ترحیم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی عصریکشنبه در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: در قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مجازات به اختیار قاضی است.
انتخاب حد محاربه به اختیار قاضی است/ نگران شماتت گران نباشید
رئیس قوه قضاییه گفت: در قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مجازات به اختیار قاضی است. (ادامه)
برخی منابع مدعی شدند محمد دلاوری، مجری با سابقه صداوسیما صبح امروز ممنوع الخروج و پاسپورتش ضبط شده است. هنوز درباره دلایل این اقدام خبری در دسترس نیست. مجری معروف تلویزیون ممنوع الخروج شد؟
برخی منابع مدعی شدند محمد دلاوری، مجری با سابقه صداوسیما صبح امروز ممنوع الخروج و پاسپورتش ضبط شده است. هنوز درباره دلایل این اقدام خبری در دسترس نیست.(ادامه)
جردن باروز بالاخره باخت / شکست طولانی‌ترین طلسم آمریکایی‌ها توسط سوادکوهی
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جام جهانی آمریکا، اولین کشتی گیر ایرانی نام گرفت که موفق به شکست جردن باروز آمریکایی شد.(ادامه)
شمال نیوز : ۲۰۰ هنرمند کشور برای رسیدن به جشنواره بین المللی تئاتر فجر آثار خود را در مازندران روی صحنه خواهند برد. راه جشنواره بین المللی تئاتر فجر از مازندران می‌گذرد
شمال نیوز : ۲۰۰ هنرمند کشور برای رسیدن به جشنواره بین المللی تئاتر فجر آثار خود را در مازندران روی صحنه خواهند برد.(ادامه)
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام اعدام شد
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده صبح امروز در مشهد و در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
نایب قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی سال ۲۰۲۲ در آمریکا رسید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۱ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پشت پرده کسری تجاری و حضور چین در حیات خلوت آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
مصطفی ولی زاده رسانه یار دوازدهم صنعت(يادداشت)
مصطفی ولی زاده(ادامه)
در ابتدای کار دولت به همه مدیران اعلام کردیم شرط همکاری، روحیه‌ فسادستیزی است/ مدیران باید در مقابل فساد حساس باشند/ جریان نظارت و بازرسی کمکی است برای خوب دیدن مسائل / سامانه مجوزهای کسب و کارها در وزارت اقتصاد فعال ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی سال ۲۰۲۲ در آمریکا رسید. نایب قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد/ تاریخ سازی سوادکوهی با شکست باروز آمریکایی
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی سال ۲۰۲۲ در آمریکا رسید.(ادامه)
آغاز ثبت نام نهضت ملی مسکن
نام نویسی متقاضیان نهضت ملی مسکن در سه شهرستان مازندران آغاز شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.