.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) از دستگیری یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی خبر داد که قصد داشت نماینده ولی فقیه در این استان را به شهادت برسانند.



سوءقصد به جان « آیت الله علم الهدی» / نقشه ترور شکست خورد
روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) از دستگیری یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی خبر داد که قصد داشت نماینده ولی فقیه در این استان را به شهادت برسانند. (ادامه)
شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در رابطه با جزییات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش اظهار کرد: مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مسجد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند. شهادت مولوی عبدالواحد ریگی توسط افراد ناشناس
شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در رابطه با جزییات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش اظهار کرد: مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مسجد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.(ادامه)
دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند. وداع تلخ برزیل با جام جهانی / کرواسی در پنالتی، برزیل را شکست داد
دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند.(ادامه)
انتقادی که رئیس جمهور برای آن پاسخی نداشت(يادداشت)
(ادامه)
منع تردد در جاده های شمال
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال تا روز شنبه ۱۹ آذر همچنان ادامه دارد.(ادامه)
چیدن میوه خوش عطر نارنج در باغ ارم که یکی از زیباترین و معروف‌ترین باغ‌های ایران است، طبق روال هر ساله در آخر فصل پاییز، انجام می‌شود. درختان نارنج و عطر میوه نارنج در این باغ زیبا منظره ایی فوق العاده و تماشایی پدید می‌آورد که نظیرش را در هیچ کجای دنیا، نمی‌توان یافت. نارنج چینی در باغ ارم (خبر)
چیدن میوه خوش عطر نارنج در باغ ارم که یکی از زیباترین و معروف‌ترین باغ‌های ایران است، طبق روال هر ساله در آخر فصل پاییز، انجام می‌شود. درختان نارنج و عطر میوه نارنج در این باغ زیبا منظره ایی فوق العاده و تماشایی پدید می‌آورد که نظیرش را در هیچ کجای دنیا، نمی‌توان یافت. (ادامه)
حضور علی دایی در مراسم تدفین کریم باوی
علی دایی چهره برجسته و سرشناس فوتبال ایران امروز در مراسم تدفین مرحوم کریم باوی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در بی‌بی سکینه کرج شرکت کرد و مورد استقبال حاضران و علاقمندانش قرار گرفت.(ادامه)
تیم های استقلال و پرسپولیس روز ۲۹ آذر باید در دربی تهران به مصاف هم بروند. آخرین وضعیت حضور تماشاگر در دربی تهران
تیم های استقلال و پرسپولیس روز ۲۹ آذر باید در دربی تهران به مصاف هم بروند.(ادامه)
اگر مسئولیتی کلیدی داشته و به اصطلاح  کاره ای بودم بجای پرداختن به مواردی از ری تا بغداد روی اولویت هایی محدود مثل آنچه ذیلاً  عرض خواهم کرد متمرکز می شدم: اگر کاره ای بودم!...(يادداشت)
اگر مسئولیتی کلیدی داشته و به اصطلاح کاره ای بودم بجای پرداختن به مواردی از ری تا بغداد روی اولویت هایی محدود مثل آنچه ذیلاً عرض خواهم کرد متمرکز می شدم:(ادامه)
در نظرسنجی که روزنامه ابولا پرتغال انجام داد بیشتر هواداران تیم ملی فوتبال این کشور خواستار نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در دیدار برابر مراکش هستند. شوک جدید به رونالدو قبل از بازی با مراکش
در نظرسنجی که روزنامه ابولا پرتغال انجام داد بیشتر هواداران تیم ملی فوتبال این کشور خواستار نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در دیدار برابر مراکش هستند.(ادامه)
۵ گزینه روزنامه دولت برای جانشینی کی‌روش
کی‌روش بدون مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال تهران را ترک کرد و در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی مطرح شده است.(ادامه)
آغاز پیش فروش ۴ محصول سایپا | اسامی خودروها، مبلغ پیش پرداخت
گروه خودروسازی سایپا از امروز طرح پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را آغاز می کند.(ادامه)
 نگه داشتن عطسه فشار درون سیستم تنفسی را افزایش می دهد بنابراین نگاه داشتن فشار اضافی داخل بدن، باعث ایجاد آسیب‌های احتمالی بسیاری خواهد شد. ۷ بلایی که نگه داشتن عطسه سرتان می آورد!
نگه داشتن عطسه فشار درون سیستم تنفسی را افزایش می دهد بنابراین نگاه داشتن فشار اضافی داخل بدن، باعث ایجاد آسیب‌های احتمالی بسیاری خواهد شد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد: بهره‌مندی خانوارها از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است و مردم استان هرمزگان می‌توانند با آغاز اجرای طرح از مزایای آن بهره‌مند شوند. اعلام جزئیات جدید از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ؛ یارانه نقدی قطع می شود؟ | توضیحات مهم وزارت رفاه را بخوانید
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد: بهره‌مندی خانوارها از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است و مردم استان هرمزگان می‌توانند با آغاز اجرای طرح از مزایای آن بهره‌مند شوند.(ادامه)
در زبان فارسی کسی که جیبش خالی است را گدا می گویند، کلمه گدا بار علمی ندارد، قرآن کریم از چنین شخصی با نام «فقیر» یاد می کند، فقیر یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است و قدرت .... اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود
در زبان فارسی کسی که جیبش خالی است را گدا می گویند، کلمه گدا بار علمی ندارد، قرآن کریم از چنین شخصی با نام «فقیر» یاد می کند، فقیر یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است و قدرت ....(ادامه)
دستگیری سارق به عنف طلای زن سالخورده در نکا
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارقان به عنف طلای زن سالخورده در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مهرمولانا چالوس فاتح لیگ یک والیبال نشسته کشور
مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.(ادامه)
تئاتر آزاد روی دست فیلم سینمایی زد
سروری‌نژاد گفت: وقتی سینماداری می‌بیند که یک سانس فیلم ۵۰ مخاطب دارد، ولی اجرای یک تئاتر آزاد شبی ۲۰۰ تماشاگر دارد، تئاتر آزاد را ترجیح می‌دهد.(ادامه)
تدبیری برای تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی در وزارت صمت نیست؟
تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی ثبات ندارد و نبود نظارت وزارت صمت علاوه بر نارضایتی شهروندان صدای پلیس را هم درآورده است.(ادامه)
آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد + جزئیات
وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ۲۶ شرکت و ۵ فرد به ادعای ارتباط با ایران اعمال کرد.(ادامه)
رضا رویگری: تا حلوای همه را نخورم، نمی‌میرم!
بازیگر پیشکسوت تلویزیون در واکنش به خبر فوتش گفت: این اخبار کذب است و من زنده‌ام.(ادامه)
مهرداد بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد. پیام تسلیت بذرپاش به مناسبت درگذشت مهندس قاسمی
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد.(ادامه)
رئیس‌جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند. پیام رئیس‌جمهور برای درگذشت مرحوم رستم قاسمی
رئیس‌جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «محسن شکاری، اغتشاشگری که سوم مهرماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز اعدام شد.»
اعدام برای اولین متهم ناآرامی‌های تهران+ جزئیات پرونده
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «محسن شکاری، اغتشاشگری که سوم مهرماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز اعدام شد.» (ادامه)
برخی مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت مسئولان لشکری و کشوری به مناسبت درگذشت رستم قاسمی
برخی مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند.(ادامه)
کمپین نخجوانی های خواستار الحاق به ایران خبرساز شد+ عکس
تصویری که کمپین مردمی "نخجوان ایران" در واکنش به حرکت کودکانه علیف منتشر کرد و نوشت:Aslan tacını geri alır... ona sadəcə hiyenaların axmaqlığı lazımdır شیر برای آنکه تاجش را پس بگیرد به حماقت کفتار‌ها نیاز دارد.(ادامه)
قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه) در بازار آزاد تهران به 17 میلیون و 390 هزار تومان رسید است.(ادامه)
توقیف ۲۴ تن میگوی فاسد در محمودآباد
فرمانده انتظامی محمودآباد از شناسایی و توقیف ۲۴ تن میگوی فاسد از یک سردخانه در آن شهرستان، خبر داد.(ادامه)
یاران هادی نوروزی تنها پیروز مازندرانی لیگ ۳ فوتبال
یاران هادی نوروزی بابل تنها تیم پیروز مازندرانی در هفته ششم مرحله نخست مسابقات لیگ دسته ۳ فوتبال کشور بود.(ادامه)
پیکر مطهر ۱۱۱ شهید تازه تفحص‌شده دفاع مقدس وارد کشور شد
پیکر مطهر ۱۱۱ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با شناور از طریق اروند وارد آبادان شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.