.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت سکه و طلا امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۵میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
۲۵۰ شغل در حوزه صنایع دستی مازندران ایجاد می شود
سرپرست میراث فرهنگی مازندران گفت: با پرداخت تسهیلات بند تبصره ۱۸ به هنرمندان ۲۵۰ فرصت شغلی در حوزه صنایع‌دستی ایجاد می‌شود.(ادامه)
استاندار : ۶۰ هزار مودی مالیاتی جدید در مازندران شناسایی شد
استاندار مازندران از شناسایی ۶۰ هزار مودی مالیاتی جدید در استان خبر داد و جلوگیری از فرار مالیاتی را یک اصل مهم بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اسلامی اعلام کرد که در سه ماه سالجاری حدود ۷۰ هزار مودی جدید شناسایی کردیم که رقم قابل توجه است کسانی که فعالیت اقتصادی انجام می دادند اما در سازمان ثبت نام نبوده‌اند و فاقد پرونده مالیاتی بوده اند که این رشد قایل توجه در بخش مالیات استانی است‌. بار اصلی درآمدهای مازندران به دوش اداره کل امور مالیاتی استان است / پرداخت مستقیم ۶۳۳ میلیارد تومان به شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری های مازندران
شمال نیوز: اسلامی اعلام کرد که در سه ماه سالجاری حدود ۷۰ هزار مودی جدید شناسایی کردیم که رقم قابل توجه است کسانی که فعالیت اقتصادی انجام می دادند اما در سازمان ثبت نام نبوده‌اند و فاقد پرونده مالیاتی بوده اند که این رشد قایل توجه در بخش مالیات استانی است‌.(ادامه)
شمال نیوز: شهردار بابل از آنچه که تضییع حق و حقوق این نهاد در گذشته به خاطر برخی کم کاری‌ها نامید انتقاد کرد و گفت که در یکی از این کم کاری‌ها ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد و یک پیمانکار هم شهرداری را به پرداخت ۲۸ میلیارد تومان محکوم کرد. شهردار بابل : ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد
شمال نیوز: شهردار بابل از آنچه که تضییع حق و حقوق این نهاد در گذشته به خاطر برخی کم کاری‌ها نامید انتقاد کرد و گفت که در یکی از این کم کاری‌ها ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد و یک پیمانکار هم شهرداری را به پرداخت ۲۸ میلیارد تومان محکوم کرد.(ادامه)
نرخ رسمی ۱۹ ارز افزایش یافت + جدول
نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز افزایش و نرخ ۱۲ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارز‌ها ثابت ماند.(ادامه)
شمار مبتلایان جدید کرونا در مازندران ۳رقمی شد
طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۰۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۲۰ نفر رسید که از این تعداد ۴۷ نفر بدحال هستند. (ادامه)
نظارت استاندارد بر باسکول‌های مراکز خرید برنج و شالیکوبی‌ها
سرپرست اداره کل استاندارد مازندران از نظارت بر باسکول‌های مستقر در مراکز خرید برنج و شالیکوبی‌های استان خبر داد.(ادامه)
ایمنی جاده‌های مازندران ارتقاء یافت
یک هزار و ۴۰۰ عدد تابلوی اخطاری، انتظامی و علائم در محور‌های مازندران با هدف ارتقای ایمنی نصب شد.(ادامه)
نیک نژاد ، مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت : در راستای کمک به سیاستهای حمایتی دولت برای ساماندهی بازار کاغذ کشور و علی رغم همه کمبودها و مشکلات موجود حاضریم ۵ تا ۶هزار تومان زیر قیمت بازار، کاغذ را تولید و عرضه نمائیم ....(خبر)
(ادامه)
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در بدو ورود به اسرائیل، سوالی عجیب را مطرح کرد.
بایدن نرسیده به اسرائیل سوتی داد!
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در بدو ورود به اسرائیل، سوالی عجیب را مطرح کرد. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران - 23 تير
(ادامه)
کلاهبرداری با استفاده از چک‌های بلامحل و فروش مال غیر
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی با استفاده از چک‌های بلامحل و فروش مال غیر خبر داد.(ادامه)
راهکارهایی برای پاک‌کردن جرم گوش
جرم گوش یا سرومن در کانال گوش ما تولید می‌شود. وجود جرم گوش معمولاً طبیعی و سالم است، اما گاهی تجمع جرم گوش می‌تواند ناراحت‌کننده و آزاردهنده باشد و در برخی موارد موقتاً بر شنوایی اثر بگذارد.(ادامه)
گرما و شرجی در مازندران ماندگار است
هوای مازندران امروز و فردا هم گرم و شرجی خواهد بود.(ادامه)
قیمت پراید ریخت؛ تیبا بالا کشید
در حالی که در ۲۴ ساعت گذشته ریزش قیمت‌ها در بین خودروهای پراید، دنا و پژو ادامه داشته است، خودروهای تیبا افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند. (ادامه)
فواید بی‌نظیر مصرف روزانه میوه و سبزیجات
مصرف روزانه میوه و سبزیجات احتمال ابتلا به سرطان و سکته‌های قلبی و مغزی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
آیت الله لائینی :ضرورت ایجاد کتابخانه سیار در سواحل
نماینده ولی فقیه در مازندران ساخت و توسعه کتابخانه های خرد و کوچک را در مناطق مختلف شهری و روستایی برای دسترسی آسان به کتاب لازم دانست.(ادامه)
بازگشت حجاج مازندرانی از ۶ مرداد
مدیر حج و زیارت مازندران از بازگشت حجاج به استان از ۶ مرداد خبر داد.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های جاده‌ای برای تعطیلات پایان هفته
محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۲۵ تیر در جاده‌های شمال ادامه دارد.(ادامه)
حرکت مازندران به سمت موج جدیدی از کرونا
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حرکت استان به سمت موج جدیدی از کرونا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: در حکم فرمانده کل انتظامی، «سردار حسن مومنی» به عنوان رئیس پلیس راه کشور معرفی شد.

سردار «حسن مومنی» رئیس پلیس راه کشور شد
شمال نیوز: در حکم فرمانده کل انتظامی، «سردار حسن مومنی» به عنوان رئیس پلیس راه کشور معرفی شد. (ادامه)
ابتلای تعداد زیادی از نمایندگان مجلس به کرونا
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شده اند.(ادامه)
اگر عملکرد مدیران را رصد کنیم می‌بینیم بسیاری از مدیران بر وظایف و تکالیف اصلی خود تمرکز کردند، برخی مدیران نیز تکالیف اصلی خود را رها کردند اما هر روز اقدامی یا فیلمی از آنان به شکلی مهندسی‌شده در شبکه‌های اجتماعی «وایرال» می‌شود . کمی عمیق تر ! / نقدی بر رفتارهای نمایشی فرماندار فریدونکنار
اگر عملکرد مدیران را رصد کنیم می‌بینیم بسیاری از مدیران بر وظایف و تکالیف اصلی خود تمرکز کردند، برخی مدیران نیز تکالیف اصلی خود را رها کردند اما هر روز اقدامی یا فیلمی از آنان به شکلی مهندسی‌شده در شبکه‌های اجتماعی «وایرال» می‌شود .(ادامه)
جریمه ۱میلیون تومانی تردد برای واکسن نزده‌ها
جانشین پلیس راهور انتظامی کشور از اعمال جریمه یک میلیون تومانی تردد برای مالکان خودروهایی خبر داد که دو دوز واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند.(ادامه)
۵ آسیب درآمد حرام در زندگی
کانال تلگرامی تبیان نوشت: نون حلال جزو چیزهاییه که تاثیرش روی زندگی آدمها بیشتر از حد تصوره، موضوعی که حتی رو رشد و تربیت بچه‌ها هم می‌تونه اثرگذار باشه. اینجا براتون ۵ مورد از مهمترین آسیب‌های درآمد حرام رو بررسی کردیم. (ادامه)
بازداشت عضو شورای شهر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: یکی از اعضای فعلی شورای شهر اردبیل امروز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران – چهارشنبه ۲۲ تیر
(ادامه)
بسیاری از مردم از خوردن گیلاس در تمام ساعات روز لذت می‌برند اما برخی افراد بر این باورند که خوردن گیلاس در شب می‌تواند برای سلامتی مضر باشد و علت آن احتمالا قند موجود در گیلاس است. علت اهمیت خوردن گیلاس در شب
بسیاری از مردم از خوردن گیلاس در تمام ساعات روز لذت می‌برند اما برخی افراد بر این باورند که خوردن گیلاس در شب می‌تواند برای سلامتی مضر باشد و علت آن احتمالا قند موجود در گیلاس است.(ادامه)
جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور یادداشتی با عنوان"مدپوشی در کشاکش عرفی گرایی و دین گرایی" در روزنامه ایران منتشر کرده است. نظر همسر ابراهیم رئیسی درباره مدپوشی
جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور یادداشتی با عنوان"مدپوشی در کشاکش عرفی گرایی و دین گرایی" در روزنامه ایران منتشر کرده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.