.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ادامه گرمای هوا در مازندران
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
حرکت آرام امواج در سواحل مازندران
وضعیت دریای خزر امروز آرام و مساعد است.(ادامه)
شمال نیوز: محمد کوثری نماینده تهران در مجلس گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند به برجام بازگردند ولی هیچ تعهد و تضمینی نمی‌خواهند بدهند، اما ما می‌گوئیم ما تخلف نکرده‌ایم، این شما بودید که تعهدات خود را زیر پا گذاشته‌اید به همین دلیل باید تضمین معتبر بدهید. کوثری : آمریکایی‌ها می‌خواهند بدون دادنِ تضمین به برجام بازگردند / ما می‌گوییم باید تضمین دائمی داده شود؛ اگر هم تضمین دائمی داده نمی‌شود حداقل برای دو سال باقی مانده از دولت بایدن باید تضمین بدهند / به هیچ عنوان نمی‌توان قبول کرد که سپاه تحریم باشد(خبر)
شمال نیوز: محمد کوثری نماینده تهران در مجلس گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند به برجام بازگردند ولی هیچ تعهد و تضمینی نمی‌خواهند بدهند، اما ما می‌گوئیم ما تخلف نکرده‌ایم، این شما بودید که تعهدات خود را زیر پا گذاشته‌اید به همین دلیل باید تضمین معتبر بدهید.(ادامه)
گفتگوی کمال خرازی رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی ایران با شبکه الجزیره بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عبری زبان پیدا کرده و باعث درگیری جناح‌های مختلف صهیونیست با یکدیگر شده است. این حرف کمال خرازی اسرائیلی‌ها را به جان هم انداخت
گفتگوی کمال خرازی رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی ایران با شبکه الجزیره بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عبری زبان پیدا کرده و باعث درگیری جناح‌های مختلف صهیونیست با یکدیگر شده است.(ادامه)
کنکور ۱۴۰۲ با این ۴ تغییر قطعی برگزار می شود
کنکور ۱۴۰۲ با این ۴ تغییر قطعی برگزار می شود(ادامه)
در حاشیه مراسم جام جهانی فوتبال در کیش وزیر ورزش با برخورد سرد و بی‌اعتنایی علی دایی اسطوره فوتبال ایران مواجه شد. بی‌محلی علی دایی به وزیر رئیسی
در حاشیه مراسم جام جهانی فوتبال در کیش وزیر ورزش با برخورد سرد و بی‌اعتنایی علی دایی اسطوره فوتبال ایران مواجه شد.(ادامه)
همزمان با پیشرفت‌هایی که در صنعت پرداخت رخ می‌دهد، کلاهبرداری‌های مالی نیز در حال افزایش است. ۶ راه برای ایمن نگه داشتن کارت اعتباری
همزمان با پیشرفت‌هایی که در صنعت پرداخت رخ می‌دهد، کلاهبرداری‌های مالی نیز در حال افزایش است.(ادامه)
متخصص داخلی گفت: سستی، بی حالی، ضعف عمومی، خارش بدن و جوش زدن از علائم کبد چرب است. علائم کبد چرب که از آنها بی‌خبرید
متخصص داخلی گفت: سستی، بی حالی، ضعف عمومی، خارش بدن و جوش زدن از علائم کبد چرب است.(ادامه)
هر که من مولا و فرمانروای اویم علی مولای او است، خدایا دوست بدار آن کس که او را دوست دارد، و دشمن دار آن کس که او را دشمن دارد. عید سعید غدیرخم بر عموم شیعیان جهان مبارک باد(يادداشت)
هر که من مولا و فرمانروای اویم علی مولای او است، خدایا دوست بدار آن کس که او را دوست دارد، و دشمن دار آن کس که او را دشمن دارد.(ادامه)
سردار معروفی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شد. انتصاب تازه در سازمان بسیج / فرمانده کل سپاه حکم زد + عکس
سردار معروفی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شد.(ادامه)
شرایط عجیب وام مسکن
در حالی که وام گیرنده ماهانه ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان با بازپرداخت ۱۲ ساله اقساط این تسهیلات را پرداخت می‌کند، اما بیش از یک میلیارد تومان به بانک پس می‌دهد، تنها می‌تواند از ۳۴۶ میلیون تومان این تسهیلات بهره مند شود.(ادامه)
هیات عمومی دیوان عدالت اداری؛ کارگران شاغل در کارهای با ماهیت دائم جهت دریافت بیمه بیکاری نیاز به ارائه نامه عدم نیاز از سوی کارفرما ندارند. رای دیوان عدالت اداری برای دریافت بیمه بیکاری کارگران دائمی
هیات عمومی دیوان عدالت اداری؛ کارگران شاغل در کارهای با ماهیت دائم جهت دریافت بیمه بیکاری نیاز به ارائه نامه عدم نیاز از سوی کارفرما ندارند.(ادامه)

ايسنا : سخنگوی وزارت امور خارجه به برخی ادعاها و اتهامات مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه غرب آسیا از جمله اظهارات وی در نشست جده پاسخ داد. فوری/ پاسخ ایران به اظهارات بایدن
ايسنا : سخنگوی وزارت امور خارجه به برخی ادعاها و اتهامات مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه غرب آسیا از جمله اظهارات وی در نشست جده پاسخ داد.(ادامه)

دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ماندنی شد. فوری؛ اسکوچیچ در تیم ملی ماندنی شد
دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ماندنی شد.(ادامه)


جدال بر سر افزایش حقوق بازنشستگان ادامه دارد و این در حالی است که هنوز نحوه افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ بازنشستگان تامین‌اجتماعی ثابت مانده و تغییر نکرده است. این در شرایطی است که تا آخر تیر و زمان واریز مستمری ماهانه، فقط چند روز باقی مانده است. جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تا سقف ۱۰ میلیون تومان/ حقوق مستمری‌بگیران چگونه افزایش می‌یابد؟
جدال بر سر افزایش حقوق بازنشستگان ادامه دارد و این در حالی است که هنوز نحوه افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ بازنشستگان تامین‌اجتماعی ثابت مانده و تغییر نکرده است. این در شرایطی است که تا آخر تیر و زمان واریز مستمری ماهانه، فقط چند روز باقی مانده است.(ادامه)
پدر و پسر اهل کشور ترکیه در آب‌های ساحلی رامسر جان خود را از دست دادند. جان باختن دو مسافر اهل ترکیه در رامسر
پدر و پسر اهل کشور ترکیه در آب‌های ساحلی رامسر جان خود را از دست دادند.(ادامه)
ثبت‌ نام جاماندگان یارانه آغاز شد
سامانه ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه معیشتی سیصد و چهارصد هزارتومانی که هفته گذشته مسئولان وزارت کار قول راه اندازی آن را داده بودند، برای ثبت نام و بررسی درخواست متقاضیان در دسترس قرار گرفت.(ادامه)
پیام آیت الله جوادی آملی به دومین همایش ملی نهج البلاغه
آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: بشر باید بداند که نه جنگ جهانی اول و اول‌ها نه جنگ جهانی دوم و دوم‌ها نه جنگ‌های نیابتی نه تحریم‌ها نه سوء استفاده‌ها نه قلدری‌ها نه قدرت نمایی‌ها هیچ کدام جامعه را آرام نمی‌کند، متمدن نمی‌کند. (ادامه)
 زنی که در اتوبوس بی‌آرتی به فرد آمر به معروف فحاشی کرده بود، دستگیر شد.

بازداشت عوامل هتاک به دو خانم محجبه در اتوبوس
زنی که در اتوبوس بی‌آرتی به فرد آمر به معروف فحاشی کرده بود، دستگیر شد. (ادامه)
حجت الاسلام زکوی :انتخاب اصلح راهبرد نظام مقدس اسلامی است
رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات و شورای نگهبان در مازندران مشارکت بالا در انتخابات و انتخاب اصلح را راهبرد همیشگی و اصلی نظام مقدس اسلامی بیان کرد.(ادامه)
آیت الله لائینی :راست قامتی ارکان نظام اسلامی مرهون تلاش های شورای نگهبان است
نماینده ولی فقیه در مازندران راستی و راست قامتی موجود در ارکان نظام اسلامی را مرهون تلاش های شورای نگهبان برشمرد.(ادامه)
دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ماندنی شد
دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات در تیم ملی فوتبال ماندنی شد. (ادامه)
قطار مرگ کرونا در مازندران دوباره به راه افتاد
یک مازندران شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باخت.(ادامه)
شناسایی ۵۷۵۱ بیمار جدید کرونایی/ ۱۳ نفر فوت شدند
در شبانه روز گذشته ۵۷۵۱ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.(ادامه)
استاندار:مردم مازندران نخستین کسانی بودند که منشور غدیر را اجرا کردند
استاندار مازندران با تاکید بر ترویج فرهنگ غدیر در جامعه از طریق نسل جوان، گفت: مردم مازندران جزو اولین دسته شیعیانی هستند که منشور غدیر را اجرا کردند. ‎ (ادامه)
آزادی ۱۰۲ زندانی به برکت عید غدیر خم
مدیر کل زندان‌های مازندران از آزادی ۱۰۲زندانی به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.(ادامه)
گروگانگیری نافرجام مادر توسط پسر ۱۷ ساله اش
جانشین انتظامی شهرستان ساری از گروگانگیری نافرجام مادر توسط پسر ۱۷ ساله اش خبر داد.(ادامه)
پذیرش روزانه ۵۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در آمل
مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اشاره به اینکه تعداد بستری‌های بیماران کرونایی در این شهرستان نسبت به گذشته چهار برابر شد، گفت: بیش از ۵۰۰ بیمار مشکوک به کرونا روزانه در آمل پذیرش می‌شوند. (ادامه)
ثبت‌ نام جاماندگان یارانه آغاز شد
سامانه ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه معیشتی سیصد و چهارصد هزارتومانی که هفته گذشته مسئولان وزارت کار قول راه اندازی آن را داده بودند، برای ثبت نام و بررسی درخواست متقاضیان در دسترس قرار گرفت.(ادامه)
تجهیز محور‌های سوادکوه و کندوان به سامانه ثبت تخلف سرعت
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از تجهیز محور‌های سوادکوه و کندوان به سامانه ثبت تخلف سرعت خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.