.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تزریق واکسن برای مواجه نشدن با پیک هفتم کرونا
رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر از لزوم تزریق واکسن برای جلوگیری از ورود به پیک هفتم کرونا خبر داد.(ادامه)
کامبک کرونا با بازگشت رنگ قرمز به مازندران
شهرستان رامسر بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت به زنگ قرمز کرونایی درآمد.(ادامه)
آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد، لذا خوب است وضعیت منطقه و جهان را خوب نظاره کنند، یک بار گذشته را مرور کنند تا آینده را به درستی تحلیل کنند. سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در واکنش به استفاده بایدن از عبارت «توسل به زور» علیه ایران تاکید کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد ....(خبر)
آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد، لذا خوب است وضعیت منطقه و جهان را خوب نظاره کنند، یک بار گذشته را مرور کنند تا آینده را به درستی تحلیل کنند.(ادامه)
تصمیم عجیب شهردار خوانسار: مراسم‌ترحیم برای‌افرادی‌که به‌دلیل خودکشی فوت کرده اند در بهشت فاطمیه (س) خوانسار ممنوع است تصمیم عجیب‌ یک شهردار درباره متوفیانی که خودکشی کرده‌اند
تصمیم عجیب شهردار خوانسار: مراسم‌ترحیم برای‌افرادی‌که به‌دلیل خودکشی فوت کرده اند در بهشت فاطمیه (س) خوانسار ممنوع است(ادامه)
سرانجام از تیم جدید وریا غفوری مدافع راست آبی‌پوشان پایتخت که با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر هم دست پیدا کرد، رونمایی شد. فوری ؛ وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست
سرانجام از تیم جدید وریا غفوری مدافع راست آبی‌پوشان پایتخت که با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر هم دست پیدا کرد، رونمایی شد.(ادامه)
فناوری اطلاعات توسعه یافته یکی از پارامترهای تاثیرگذار در رشد اقتصادی است. استفاده از فناوری‌های اطلاعاتی ضمن تسهیل دسترسی به اطلاعات، بازار قابل دسترس کسب‌وکارها را افزایش می‌دهد و علاوه بر انجام آسانتر فرآیندها، بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی را افزایش می‌دهد. فناوری اطلاعات چگونه باعث رشد اقتصادی می‌شود؟(يادداشت)
فناوری اطلاعات توسعه یافته یکی از پارامترهای تاثیرگذار در رشد اقتصادی است. استفاده از فناوری‌های اطلاعاتی ضمن تسهیل دسترسی به اطلاعات، بازار قابل دسترس کسب‌وکارها را افزایش می‌دهد و علاوه بر انجام آسانتر فرآیندها، بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی را افزایش می‌دهد.(ادامه)
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس، برای انتخاب تیم جدید خود با مدیران باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد و پس از توافق با این تیم طلایی‌پوش شد.

بمب مازنی در اصفهان منفجر شد/ رامین رضاییان در تور سپاهان
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس، برای انتخاب تیم جدید خود با مدیران باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد و پس از توافق با این تیم طلایی‌پوش شد. (ادامه)
ترافیک در کندوان و هراز سنگین شد
ترافیک هم اکنون در محور‌های کندوان و هراز سنگین گزارش شده است.(ادامه)
روح‌الله مفیدی بازیگر پیشکسوت، سینما، تئاتر و تلویزیون روز جمعه بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت. کدخدای «آینه عبرت» درگذشت
روح‌الله مفیدی بازیگر پیشکسوت، سینما، تئاتر و تلویزیون روز جمعه بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.(ادامه)
فروش دوباره خودرو از فردا/ ثبت نام ۳ روز ادامه دارد
سخنگوی وزارت صمت از آغاز مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو از فردا شنبه بیست و پنج تیر از ساعت هفده به مدت سه روز خبر داد.(ادامه)
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد. حضور رئیس دولت اصلاحات بر مزار امام خمینی(ره)
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد.(ادامه)
دختر سردار سلیمانی هم منتقد گرانی‌ها شد
دختر سردار سلیمانی گفت: وضعیت اقتصادی و معیشتی برای مردم سخت شده است و این دلیل خستگی ها و تفرقه هاست.(ادامه)
خبرورزشی نوشت: مدافع ملی پوش استقلال دیشب با مدیران این باشگاه به توافق رسید. توافق شبانه بازیکن ملی پوش با استقلال
خبرورزشی نوشت: مدافع ملی پوش استقلال دیشب با مدیران این باشگاه به توافق رسید.(ادامه)
ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت تیبا، دنا، رانا و ساینا
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت خودروهای پراید، پژو، دنا و تیبا از ابتدای هفته تاکنون است.(ادامه)
معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران گفت: با وجود دو جنگ ترکیبی اقتصادی و نرم مدیران دستگاه‌های اجرای به دنبال شناسایی پتانسیل‌های موجود شهرستان‌ها و ظرفیت‌سازی به دنبال رونق اقتصادی داخلی باشند. معاون استاندار مازندران: مدیران با شناسایی ظرفیت‌‌های بومی به دنبال رونق اقتصاد باشند
معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران گفت: با وجود دو جنگ ترکیبی اقتصادی و نرم مدیران دستگاه‌های اجرای به دنبال شناسایی پتانسیل‌های موجود شهرستان‌ها و ظرفیت‌سازی به دنبال رونق اقتصادی داخلی باشند.(ادامه)
رخی خوراکی‌های پرطرفدار در فصل تابستان عوارضی مانند چاقی و اضافه وزن به همراه دارد.

چاق کننده‌های خوشمزه تابستانی را بشناسید
رخی خوراکی‌های پرطرفدار در فصل تابستان عوارضی مانند چاقی و اضافه وزن به همراه دارد. (ادامه)
احضار کاردار سفارت سوئد به وزارت امور خارجه
وزارت امور خارجه، کاردار سفارت سوئد در تهران را در غیاب سفیر آن کشور به وزارت امور خارجه احضار کرد.(ادامه)
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بااشاره به بدهکاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اداری و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی گفت که از این میزان بدهکاری ۴۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری ساری است. شهرداری ساری ۴۵۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بااشاره به بدهکاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اداری و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی گفت که از این میزان بدهکاری ۴۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری ساری است.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش تاکید کرد:
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش دانشجویان در برخی رشته‌ها بالاست و داوطلبان ریاضی مطمئن باشند که ۱۰۰ درصد در دانشگاه‌ها پذیرفته خواهد شد.(ادامه)
وزیر بهداشت با اشاره به افزایش آمار درگیری کرونا در کشور گفت:فکر می‌کنم کشور ما هم وارد موج هفتم کرونا شده است. وزیر بهداشت: وارد موج هفتم کرونا شده ایم
وزیر بهداشت با اشاره به افزایش آمار درگیری کرونا در کشور گفت:فکر می‌کنم کشور ما هم وارد موج هفتم کرونا شده است.(ادامه)
قبلا هم تاکید کرده‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که همه مدیران و دست‌اندرکاران دولتی باید از چهره‌های انقلابی که دغدغه مشکلات مردم را دارند، با مردم‌ و در میان مردم هستند، انتخاب شوند، به نحوی که مردم احساس کنند مدیران از خود آنها هستند. همه مدیران باید از چهره‌های انقلابی انتخاب شوند / هر کس روحیه تحول‌خواهی ندارد، باید کنار گذاشته شود
قبلا هم تاکید کرده‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که همه مدیران و دست‌اندرکاران دولتی باید از چهره‌های انقلابی که دغدغه مشکلات مردم را دارند، با مردم‌ و در میان مردم هستند، انتخاب شوند، به نحوی که مردم احساس کنند مدیران از خود آنها هستند.(ادامه)
روشی که از پنکه‌های خود برای خنک ماندن در تابستان امسال استفاده کرده‌اید، ممکن است کاملا اشتباه باشد. ۲ راه آسان برای خنک‌تر کردن خانه
روشی که از پنکه‌های خود برای خنک ماندن در تابستان امسال استفاده کرده‌اید، ممکن است کاملا اشتباه باشد.(ادامه)
قیمت برنج درجه یک چقدر است؟
برنج ایرانی در چند ماه اخیر با افزایش قیمت همراه بود اما قیمت انواع برنج ها با یکدیگر متفاوت است.(ادامه)
دادگاه سوئد روز پنجشنبه با صدور حکمی حمید نوری شهروند ایرانی را به حبس ابد محکوم کرد. این حکم در کنفرانس مطبوعاتی با حضور قضات پرونده «توماس زاندر» و «آنا لیلینبرگ گولسجو» قرائت شد. در حکم دادگاه که توسط توماس زاندر قرائت شد، نوری به دلیل آنچه دست داشتن در کشتار زندانیان سیاسی خوانده متهم شد. دادگاه سوئد «حمید نوری» را به حبس ابد محکوم کرد
دادگاه سوئد روز پنجشنبه با صدور حکمی حمید نوری شهروند ایرانی را به حبس ابد محکوم کرد. این حکم در کنفرانس مطبوعاتی با حضور قضات پرونده «توماس زاندر» و «آنا لیلینبرگ گولسجو» قرائت شد. در حکم دادگاه که توسط توماس زاندر قرائت شد، نوری به دلیل آنچه دست داشتن در کشتار زندانیان سیاسی خوانده متهم شد.(ادامه)
پیروانی در بیمارستان بستری شد
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
آیت الله لائینی:ساخت وسازهای متروپلی نوعی منکر است
نماینده ولی فقیه در مازندران ساخت وسازهای متروپلی را نوعی منکر و نتیجه عدم رعایت ضوابط فنی بیان کرد و خواستار مقابله با آن شد.(ادامه)
۲ رقم جدید برنج در آمل معرفی شد
محققان معاونت مؤسسه تحقیقات برنج کشور در آمل دو رقم جدید برنج با عملکرد تولید ۸.۵ تن در هکتار معرفی کردند.(ادامه)
متلاشی شدن باند سازمان یافته قاچاق سوخت در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند سازمان یافته قاچاق سوخت در استان خبر داد.(ادامه)
رایکا می‌رود یا می‌ماند؟
در حالیکه مالک موج سواران نوشهر می‌گوید امتیاز رایکا را خریده است اداره ورزش بابل اعلام کرد رایکا اجازه خروج از بابل را ندارد.(ادامه)
قیمت خودرو در بازار آزاد امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۱
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز بدون تغییر بوده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.