.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آغاز فروش هوشمند نان در آمل
فرماندار آمل از آغاز اجرای طرح فروش هوشمند نان در ۵۱۰ نانوایی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
امروز هر کاری در کشور علیه دین، سنت‌ها، مقدسات و شعائر دینی انجام می‌شود، متکی به یک انگیزه سیاسی و مورد استفاده دشمن است اگرچه ممکن است عامل انجام آن کار از این واقعیت غافل و ناآگاه باشد / امروز تکیه بدخواهان ایران و اسلام به جنگ نرم است....(خبر)
(ادامه)
معارفه بخشدار جدید لاریجان
روح الله صابری به عنوان بخشدار جدید لاریجان معارفه شد.(ادامه)
بهترین ورزش برای مغز چیست؟
دانشمندان اخیرا کشف کرده اند که ورزش علاوه بر سلامت جسمی برای مغز نیز مفید می باشد و با آزمایش هایی که انجام داده اند “بهترین ورزش مغز” را یافته و فواید آن را منتشر کرده اند.(ادامه)
نگه داری گوشت دام ذبح شده به مدت ۲۴ ساعت در یخچال
مدیر کل دامپزشکی مازندان از لزوم نگه داری گوشت دام ذبح شده به مدت ۲۴ ساعت در یخچال خبر داد.(ادامه)
پایان تخفیف‌های عجیب در فروشگاه‌ها
سرپرست اداره کل صمت مازندران از پایان تخفیف‌های عجیب در فروشگاه‌ها با درج قیمت روی کالا‌ها خبر داد.(ادامه)
ثبت نام ۱۱ هزار نفر در طرح خود مالک مسکن ملی
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از ثبت نام ۱۱ هزار و ۱۰۴ نفر در پروژه‌های خود مالک نهضت ملی مسکن خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
این افراد در خطر ابتلا به آب مروارید هستند
محققان دریافتند افرادی که دارای تغییرات ژنتیکی مرتبط با کاهش کلسترول بد LDL مشابه داروهای استاتین هستند، به نظر می رسد در معرض خطر ابتلا به آب مروارید قرار دارند.(ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ منتشر شد
دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.(ادامه)
شروع داغ تابستان در مازندران
هوای مازندران با شروع فصل تابستان آفتابی و گرم پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پیام‌های هشدارآمیز بدن
نشانه های ساده چون خال های پوستی،کم پشت شدن موها و تمایل به جویدن یخ می تواند حاکی از وجود یک مشکل در بدن باشد که باید آن را جدی بگیریم.(ادامه)
تیم ملی والیبال ایران برابر بلغارستان شکست خورد
شاگردان بهروز عطایی نخستین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت های والیبال را برابر میزبان این هفته واگذار کرد.(ادامه)
استفاده از چای کیسه‌ای چه خطراتی دارد؟
نتایج مطالعات یک متخصص ترکیه‌ای در دانشگاه سقاریه نشان داده است که حدود ۱۳ هزار ذره میکروپلاستیک از هر عدد چای کیسه‌ای (تی بگ) وارد آب جوشی می‌شود که از آن برای درست کردن چای استفاده می‌کنیم و می‌خوریم.(ادامه)
۶۵ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: ۶۵ واحد صنفی متخلف با نصب بنر پلمب شدند.(ادامه)
(عکس) اولین تصویر از سرمربی جدید استقلال در تهران
ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید استقلال دقایقی پیش وارد کشورمان شد.(ادامه)
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند(ادامه)
هشدار قالیباف به وزیر بهداشت
وی با اشاره به سوال مربوط به درمان ناباروری گفت: جمعیت حدود سه میلیون نفری نابارور داریم که پیش‌بینی‌های لازم برای توجه به آن‌ها در قانون جوانی جمعیت آمده است. وزیر بهداشت قول دهد با جدیت این موارد را دنبال کند.(ادامه)
استاد محمدعلی کریمخانی، خواننده قطعه مشهور «آمدم‌ ای شاه پناهم بده» ساعاتی پیش در ۷۲ سالگی درگذشت. درگذشت خواننده قطعه مشهور «آمدم‌ ای شاه پناهم بده»
استاد محمدعلی کریمخانی، خواننده قطعه مشهور «آمدم‌ ای شاه پناهم بده» ساعاتی پیش در ۷۲ سالگی درگذشت.(ادامه)
در پی تذکر رهبر معظم انقلاب درباره برخورد یکی از برنامه های صداوسیما با یکی از توفیقات نیروی انتظامی، رییس رسانه ملی در نامه‌ای به معظم‌له، از غفلت پیش آمده عذرخواهی کرد. رییس صداوسیما از رهبر معظم انقلاب عذرخواهی کرد
در پی تذکر رهبر معظم انقلاب درباره برخورد یکی از برنامه های صداوسیما با یکی از توفیقات نیروی انتظامی، رییس رسانه ملی در نامه‌ای به معظم‌له، از غفلت پیش آمده عذرخواهی کرد.(ادامه)
طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پوراستاندار مازندران سید مهدی امامی منش را به عنوان سر پرست معاونت فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی معرفی شدند. ‎ معاون فرمانداری سوادکوه شمالی معرفی شد
طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پوراستاندار مازندران سید مهدی امامی منش را به عنوان سر پرست معاونت فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی معرفی شدند. ‎(ادامه)
نام" مصطفی چمران" بیش از آنکه احترام برانگیز باشد افتخار برانگیز است. افتخار برای ملتی که هیچگاه در برابر بیگانه سر خم نکرد و در برابر ترس و تسلیم زمامدارانش همواره فریاد عصیان را سر داد. شیوه «شهید چمران»، نیاز امروز ماست(يادداشت)
نام" مصطفی چمران" بیش از آنکه احترام برانگیز باشد افتخار برانگیز است. افتخار برای ملتی که هیچگاه در برابر بیگانه سر خم نکرد و در برابر ترس و تسلیم زمامدارانش همواره فریاد عصیان را سر داد.(ادامه)
برخی اخبار نقل و انتقالاتی از این موضوع حکایت دارد که تعدادی از پرسپولیسی‌ها در لیست سرخ‌پوشان قائمشهری قرار دارند. چند پرسپولیسی در رادار مطهری
برخی اخبار نقل و انتقالاتی از این موضوع حکایت دارد که تعدادی از پرسپولیسی‌ها در لیست سرخ‌پوشان قائمشهری قرار دارند.(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)
قبلي 1 ... 28 29 30 31 32 33

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.