.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افزایش شهر‌های زرد مازندران
۶ شهرستان مازندران ‏بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.(ادامه)
ورود مجلس به موضوع دریافت مالیات از تراکنش‌های صنفی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به موضوع دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی اصناف و بنگاه های اقتصادی ورود می‌کنند.(ادامه)
واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به شبکه برق پیوست
واحد ۴ بخار نیروگاه نکا پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه وارد مدار تولید شد.(ادامه)
زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت جاماندگان
معاون فناوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: مرحله سوم واریز سود سهام جاماندگان سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را ارائه و ثبت کرده اند، اواخر ماه جاری پرداخت می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :  کمبود و گرانی علوفه و خشکسالی مراتع سبب شده تا دامداران دل ماندن در روستاها و اشتغال در این حرفه را نداشته باشند و شمار دام هایشان روز به روز کمتر شود دل پردرد دامداران کوهپایه های شمال/تعداد دام ها هر روز کم می شود
شمال نیوز : کمبود و گرانی علوفه و خشکسالی مراتع سبب شده تا دامداران دل ماندن در روستاها و اشتغال در این حرفه را نداشته باشند و شمار دام هایشان روز به روز کمتر شود(ادامه)
نفس راحت جاده‌های شمال
آمد و شد خودرو‌ها امروز در جاده‌های شمالی عادی است.(ادامه)
دریای شمال مهیا برای فعالیت‌های دریایی
وضعیت دریای خزر امروز برای فعالیت‌های دریایی مساعد است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
علائم ترومبوز هشداری درباره سلامت پاها
ترومبوز خطرناک ترین مشکل برای پاها است که در صورت مشاهده علامت آن باید به سرعت به پزشک مراجعه کنید بنابراین شناخت علائم ترومبوز بسیار ضروری است.(ادامه)
رخ نمایی تابستان در بدو ورود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
۱۳ پیشنهاد برای افزایش IQ در سنین بالا
داشتن یک حافظه قوی و ضریب هوشی بالا، یکی از دغدغه‌های افراد است.(ادامه)
وریا غفوری در لیست فولاد
سرمربی فولاد گفت در صورتی که وریا غفوری با استقلال به توافق نرسد، دوست دارم در فولاد بازی کند.(ادامه)
خشکترین خرداد در پرباران‌ترین استان
خرداد ۱۴۰۱ مازندران، یکی از خشکترین ماه‌های خرداد در طول دوره آماری بوده است.(ادامه)
فروش ۱۵ مدل خودرو بدون قرعه کشی شد
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: در نخستین گام حذف قرعه کشی خودرو، ۱۵ طرح فروش بدون قرعه کشی عرضه می‌شود.(ادامه)
آغاز اعزام حجاج مازندرانی از ۶ تیرماه
نخستین گروه حجاج مازندرانی ۶ تیرماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.(ادامه)
افزایش ارزآوری با طلای سیاه
با تجهیز مرکز فرآوری ماهیان خاویاری میرود تا یک و نیم میلیون یورو برای کشور ارزآوری می‌شود.(ادامه)
پیش‌بینی سنجش بیش از ۴۷ هزار کلاس اولی در مازندران
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۷ هزار نوآموز آمادگی ورود به پایه اول دبستان در سطح استان در تابستان ۱۴۰۱ سنجش شوند.(ادامه)
مردان از بعضی رفتارهای خانم ها تنفر دارند و آنها را دلزده و خسته می کند مانند شخم زدن گذشته و رفتار کردن مانند یک بچه خانم ها خیلی جدی بگیرند / مردها از این رفتارها متنفرند!
مردان از بعضی رفتارهای خانم ها تنفر دارند و آنها را دلزده و خسته می کند مانند شخم زدن گذشته و رفتار کردن مانند یک بچه(ادامه)
از دست دادن سعید صادقی می تواند برای استقلال و هوادارانش یک خبر بد باشد اما حالا باشگاه استقلال درصدد جذب چند مهره سرشناس است تا به نوعی جبران مافات کند. رونمایی آجورلو از ۵ گزینه داغ استقلال
از دست دادن سعید صادقی می تواند برای استقلال و هوادارانش یک خبر بد باشد اما حالا باشگاه استقلال درصدد جذب چند مهره سرشناس است تا به نوعی جبران مافات کند.(ادامه)
پی انتشار اخباری مبنی بر تخلف احتمالی در واردات نهاده های دامی، رئیس جمهور به معاون اول و وزیر اطلاعات ماموریت داد به سرعت موضوع را بررسی و نتیجه انرا گزارش کنند. دستور رئیسی به معاون اول و وزیر اطلاعات
پی انتشار اخباری مبنی بر تخلف احتمالی در واردات نهاده های دامی، رئیس جمهور به معاون اول و وزیر اطلاعات ماموریت داد به سرعت موضوع را بررسی و نتیجه انرا گزارش کنند.(ادامه)
اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد. با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی زن متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید. خصوصیات اخلاقی زن متولد تیر
اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد. با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی زن متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.(ادامه)
دلایل و مشکلاتی که باعث می شود زیاد بخوابید را در مطلب زیر بخوانید . خواب زیاد نشانه وجود کدام بیماری هاست؟
دلایل و مشکلاتی که باعث می شود زیاد بخوابید را در مطلب زیر بخوانید .(ادامه)
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد نان وجود ندارد و با کارت بانکی هر تعدادی که نیاز است می‌توان خریداری کرد. تا به این لحظه اکثر مشکلات این طرح در زنجان و قزوین و ... رفع شده و در حال تعمیم به استان‌های دیگر است. جزئیاتی کامل از اجرای طرح هوشمندسازی نان و کارت نان در کشور
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد نان وجود ندارد و با کارت بانکی هر تعدادی که نیاز است می‌توان خریداری کرد. تا به این لحظه اکثر مشکلات این طرح در زنجان و قزوین و ... رفع شده و در حال تعمیم به استان‌های دیگر است.(ادامه)
واکنش مجیدی به استقلالی شدن مرد پرتغالی
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال به حضور سرمربی جدید آبی‌های تهرانی واکنش نشان داد.(ادامه)
آغاز همکاری کاسیانو و پرسپولیس برای فصل پیش روی قطعی است و این مهاجم قرار است برای توافق نهایی و عقد قرارداد راهی تهران شود. پرسپولیس سورپرایز جدید دارد
آغاز همکاری کاسیانو و پرسپولیس برای فصل پیش روی قطعی است و این مهاجم قرار است برای توافق نهایی و عقد قرارداد راهی تهران شود.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد. روایت خبرگزاری دولت از وضعیت فعلی ۷۶ وعده‌ انتخاباتی رئیسی + جدول
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: اگر در ادارات نیروهایی هستند که روحیه تحولی ندارند، از اداره اخراج نکنید اما در حاشیه و کنار بگذارید تا راه باز شود و کار کشور جلو رود.

فقر، فساد و تبعیض زیبنده نظام نیست / نیروهایی که روحیه کار تحولی ندارند کنار گذاشته شوند / دولت مردمی دولت حل مسئله است؛ نباید صورت مسئله پاک شود(خبر)
رئیس جمهور گفت: اگر در ادارات نیروهایی هستند که روحیه تحولی ندارند، از اداره اخراج نکنید اما در حاشیه و کنار بگذارید تا راه باز شود و کار کشور جلو رود. (ادامه)
بازیکن پرسپولیس به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوست
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با امضا قراردادی به تیم نساجی مازندران پیوست. (ادامه)
خوردن ویتامین ها و مکمل ها برای اکثر افراد بی فایده است
میلیون‌ها نفر هر روز ویتامین‌ها و مکمل‌ها را به امید جلوگیری از بیماری قلبی و سرطان مصرف می‌کنند، اما یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شواهدی برای حمایت از این رویکرد وجود ندارد.(ادامه)
محدودیت یک طرفه در کندوان و هراز
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یک طرفه می‌شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.