.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود.سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم. برنامه‌ای برای تغییر قیمت سوخت نداریم / ارز ترجیحی دارو قطع نمی‌شود / برخی افزایش نرخ ها به سال آینده موکول شود / اصلاح اقتصادی باید در دولت قبل اتفاق می‌افتاد/ وارد اصلاح اقتصادی مدرن شدیم / با پرداخت یارانه‌ها پولی نمی‌ماند که بخواهیم کسری بودجه خود را جبران کنیم (خبر)
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود.سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.(ادامه)
کارت آزمون کنکوری‌ها منتشر شد
کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان به مدت دو روز فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.(ادامه)
مازندران هفته‌ای گرم پیش رو دارد
هوای مازندران از امروز تا پایان هفته همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
راهکارهای جلوگیری از خشک شدن شالیزار‌ها
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران راه‌هایی را برای مقابله با خشک شدن شالیزار‌ها بیان کرد.(ادامه)
علت احساس تشنگی بعد از خوردن بستنی چیست؟
یخ و بستنی تولید بلغم و سودا در معده نمیکنند! بلکه به خاطر سردی بالفعلی که دارند موجب تجمع و غلیظتر شد رطوبتهای معده می شوند.(ادامه)
ریزش گسترده قیمت پراید و پژو/ سمند گران شد +لیست قیمتی خودروهای داخلی
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای پراید و پژو و افزایش قیمت خودروهای سمند و دنا است. (ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شیوع مجدد کرونا در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: طی روزهای اخیر با وجود ثبات نسبی مجموع بستری شدگان در بیمارستان‌ها، موارد تست مثبت کرونا در عموم مردم افزایش یافته است. شیب ملایم کرونا در مازندران/ شیوع مجدد کرونا نگران‌کننده است
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شیوع مجدد کرونا در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: طی روزهای اخیر با وجود ثبات نسبی مجموع بستری شدگان در بیمارستان‌ها، موارد تست مثبت کرونا در عموم مردم افزایش یافته است. (ادامه)
خوردن ماست در این زمان‌ها ممنوع
طبیعت ماست، سرد و تر بوده و اسید لاکتیک موجود در آن، در صورت عدم رعایت برخی موارد، می‌تواند خطراتی را به‌دنبال داشته باشد.(ادامه)
استاندار : عقب ماندن نوشهر از قطار توسعه/ دنبال کوچک شدن مازندران نباشیم
استاندار مازندران با بیان اینکه نوشهر هنوز از قطار توسعه عقب مانده است، راه اندازی جاده دسترسی نوشهر - کجور را از مهمترین برنامه ها بیان کرد.(ادامه)
فرماندار نوشهر معرفی شد
رستم زرودی در مراسمی با حضور استاندار مازندران به عنوان فرماندار نوشهر معرفی شد.(ادامه)

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن مشروعی‌فر با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت فرمانده سپاه حفاظت، ولی امر (عج) منصوب شد. سردار مشروعی‌فر فرمانده سپاه، ولی امر (عج) شد
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن مشروعی‌فر با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت فرمانده سپاه حفاظت، ولی امر (عج) منصوب شد.(ادامه)
پس از کش و قوس‌های فراران در نهایت سعید صادقی با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و با عقد قراردادی رسما به پرسپولیس پیوست. سعید صادقی به پرسپولیس پیوست
پس از کش و قوس‌های فراران در نهایت سعید صادقی با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و با عقد قراردادی رسما به پرسپولیس پیوست.(ادامه)
مهاجم فرانسوی سابق استقلالی‌ها پیشنهاد اولیه پرسپولیس را نپذیرفت تا درویش نیز فعلا قید این موضوع را بزند و سراغ سایر گزینه‌های خارجی برود. پاسخ «نه» شیخ دیاباته به پیشنهاد پرسپولیس
مهاجم فرانسوی سابق استقلالی‌ها پیشنهاد اولیه پرسپولیس را نپذیرفت تا درویش نیز فعلا قید این موضوع را بزند و سراغ سایر گزینه‌های خارجی برود.(ادامه)
زنگنه نوشت: پیرو نشر خبری دروغ مبنی بر دستگیری دختر اینجانب به نام ماندانا زنگنه به عنوان جاسوس، باید به اطلاع افکار عمومی برساند که اینجانب دخترى با این نام و مشخصات ندارم. واکنش زنگنه به شایعه‌ی دستگیری فرزندش
زنگنه نوشت: پیرو نشر خبری دروغ مبنی بر دستگیری دختر اینجانب به نام ماندانا زنگنه به عنوان جاسوس، باید به اطلاع افکار عمومی برساند که اینجانب دخترى با این نام و مشخصات ندارم.(ادامه)
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد. چرا «تصمیم بزرگ» برای تغییر در ریاست سازمان اطلاعات سپاه گرفته شد؟
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.(ادامه)
روز‌های صفر کرونایی در مازندران ادامه دارد
موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته هم در مراکز درمانی مازندران ثبت نشده است.(ادامه)
شناسایی ۱۳۶ بیمار جدید کرونا در کشور/ ۴ نفر دیگر جان باختند
در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه چهار بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.(ادامه)
دستگیری سارق گردنبند میلیاردی از طلافروشی
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق گردنبند میلیاردی از طلافروشی در بخش سرخرود آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
پلمب یک نانوایی متخلف در جویبار
مدیر جهاد کشاورزی جویبار از پلمب یک واحد نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مازندران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر به‌ویژه چهار شهید استان و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان خبر داد. (ادامه)
۵۳ هزار شغل جدید امسال در مازندران ایجاد می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه امسال ۵۳ هزار شغل جدید در استان ایجاد می شود، رصد و حفظ اشتغال موجود را ضروری دانست.(ادامه)
خداحافظی سید جلال از فوتبال به شکلی خاص
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برنامه منحصربه فردی برای خداحافظی از فوتبال در پیش خواهد گرفت.(ادامه)
قیمت انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز بدون تغییر بوده است.(ادامه)
معارفه رئیس اداره اوقاف شهرستان جویبار
محمود فیاض‌بخش بعنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار معرفی شد.(ادامه)
مازندران با تنش آبی روبرو است/ افزایش ۲۰ درصدی سرانه مصرف
معاون بهره برداری آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه اکنون از ۱۲ درصد آب های سطحی استفاده می شود، گفت: در استان با تنش آبی روبرو هستیم.(ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی فردا فردا یکشنبه ۵ تیر  به شهرستان چالوس سفر می‌کند تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.
استاندار مازندران فردا ( یکشنبه ) مهمان مردم چالوس است
سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی فردا فردا یکشنبه ۵ تیر به شهرستان چالوس سفر می‌کند تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند. (ادامه)
احیای ۲۸ واحد تولیدی مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از احیای ۲۸ واحد تولیدی توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی استان خبر داد.(ادامه)
قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
رئیس‌جمهور امشب با مردم سخن می‌گوید
آیت الله سید ابراهیم رئیسی امشب شنبه ۴ تیر بعد از خبر ۲۱ سیما، از طریق شبکه یک با مردم به صورت زنده سخن می‌گوید. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت : براساس قانون افزایش حوزه های انتخابیه باید اتفاق بیفتد و پیشنهاداتی که در این خصوص ارائه می‌شود نمایندگان کدام حوزه انتخابیه استان افزایش می‌یابد؟/ تبدیل ۳ روستا به شهر
شمال نیوز : مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت : براساس قانون افزایش حوزه های انتخابیه باید اتفاق بیفتد و پیشنهاداتی که در این خصوص ارائه می‌شود(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.