.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
در آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ بیست و یکم اتفاق جالب توجهی رخ داد که البته رسانه‌ای نشده بود. یک اتفاق جالب درباره پرسپولیس
در آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ بیست و یکم اتفاق جالب توجهی رخ داد که البته رسانه‌ای نشده بود.(ادامه)
با اتمام آخرین مسابقه از دور گروهی لیگ ملت‌ها مشخص شد که ایران باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لهستان برود. حریف ایران در یک چهارم نهایی لیگ ملت‌هامشخص شد
با اتمام آخرین مسابقه از دور گروهی لیگ ملت‌ها مشخص شد که ایران باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لهستان برود.(ادامه)
رئیس جمهمور : ورود مسافر از تمامی مرزها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست کرونا باشد/ اربعین امسال با حجم بسیار زیاد علاقمندان مواجه خواهیم بود/ ستاد مرکزی اربعین برنامه ریزی لازم را داشته باشد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: صدها تماشاگر پس از برتری ۱۰ بر صفر حسن یزدانی مقابل علیرضا کریمی وارد تشک کشتی شدند و او را در آغوش گرفتند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ... هجوم صدها تماشاگر به سمت حسن یزدانی در آزادی+فیلم / در رختکن را شکستند و کشتی‌گیران زندانی شدند
شمال نیوز: صدها تماشاگر پس از برتری ۱۰ بر صفر حسن یزدانی مقابل علیرضا کریمی وارد تشک کشتی شدند و او را در آغوش گرفتند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ...(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های مازندران - بیستم تیر
(ادامه)
۸۰ درصد زمان نمایندگان به مسائل حاشیه‌ای ختم می‌شود
جلال‌زاده گفت: متأسفانه ۸۰درصد از زمان نمایندگان مجلس به مسائل حاشیه‌ای و جزیی ختم می‌شود و این سبب پایین آمدن کارآیی نمایندگان است.(ادامه)
عکس/ کوتاه‌ترین رودخانه دنیا
تصویری از چشمه بل یا رود کانی بل " کوتاه‌ترین رودخانه دنیا " در کرمانشاه را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
توقیف 350 تن گندم آلوده در مازندران/ دادستان: افراد متخلف مجازات می‌شوند
دادستان مرکز استان مازندران با اشاره به توقیف350 تن گندم آلوده که وارد سیلوهای استان شده بود، گفت: حتما افراد متخلف مجازات شده و این اطمینان به مردم می‌دهیم که نظارت کافی بر سلامت مواد غذایی وجود دارد. (ادامه)
مضرات مصرف آب یخ
(ادامه)
هفته‌ای گرم و شرجی در انتظار مازندرانی‌ها
هوای مازندران از امروز تا پایان هفته گرم و شرجی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
حسن یزدانی کشتی گیر برتر آسیا شد
حسن یزدانی دلاور مرد جویباری جایزه برترین آزادکار کشتی آسیا را از آن خود کرد.(ادامه)
روز آخر محدودیت تردد در جاده‌های شمال
محدودیت‌های تردد امروز دوشنبه ۲۰ تیرماه هم در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
کدام واکسن‌ها اثرگذاری بیشتری روی BA ۵ دارند؟
گزارش‌ها نشان می‌دهد زیرسویه BA ۵ واکسن‌گریز است، اما آیا واکسن‌های موجود در ایران در برابر این زیرسویه ایمنی ایجاد می‌کنند؟(ادامه)
کی‌روش مجانی هم بیاید قبول نمی‌کنیم‌
رئیس کمیته فوتبال مجلس به احتمال تغییر سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.(ادامه)
میثم بائو معاون باشگاه نساجی مازندران شد
میثم بائو به عنوان معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران انتخاب شد. (ادامه)
در روزهای گذشته خبری منتشر شد، مبنی براینکه از مجموع ۲٫۵ میلیون تقاضای بررسی شده برای دریافت یارانه جدید، درخواست ۲٫۳ میلیون شهروند مورد موافقت قرار گرفت و حدود ۳۰۰ هزار نفر ... واریز یارانه معیشتی جدید به حساب یارانه بگیران
در روزهای گذشته خبری منتشر شد، مبنی براینکه از مجموع ۲٫۵ میلیون تقاضای بررسی شده برای دریافت یارانه جدید، درخواست ۲٫۳ میلیون شهروند مورد موافقت قرار گرفت و حدود ۳۰۰ هزار نفر ...(ادامه)
یکی از همسایه‌ها درباره اتفاق فجیعی که برای این خانواده می گوید: آنها یک خانواده ۵نفره بودند که از خانواده های قدیمی نجف آباد به شمار می رفتند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست و خانواده مزبور که شامل مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه بود، در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوب نجف آباد، زندگی می‌کردند. روایت همسایه‌ها از کشف اجساد حلق آویز شده ۵ نفر از اعضای یک خانواده
یکی از همسایه‌ها درباره اتفاق فجیعی که برای این خانواده می گوید: آنها یک خانواده ۵نفره بودند که از خانواده های قدیمی نجف آباد به شمار می رفتند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست و خانواده مزبور که شامل مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه بود، در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوب نجف آباد، زندگی می‌کردند.(ادامه)
(عکس) استوری خداحافظی مدافع پرسپولیس با هواداران
(ادامه)
شناسایی ۱۲۰ گلوگاه فساد در شهرداری تهران
رئیس سازمان بازرسی، امور مالی، قراردادها، واگذاری‌ها و برون‌سپاری‌ها را یکی دیگر از حوزه‌هایی دانست که امکان زد و بند و تخلف در آن وجود دارد.(ادامه)
در بریتانیا، جایی که عفونت‌های BA.۴ و BA.۵ نیز بیشترین موارد اخیر کووید را تشکیل می‌دهد، آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، سرفه‌های مداوم و خستگی به عنوان شایع‌ترین علائم هفته گذشته گزارش شده است. علائم سویه جدید کرونا چیست؟
در بریتانیا، جایی که عفونت‌های BA.۴ و BA.۵ نیز بیشترین موارد اخیر کووید را تشکیل می‌دهد، آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، سرفه‌های مداوم و خستگی به عنوان شایع‌ترین علائم هفته گذشته گزارش شده است.(ادامه)
شنیده می‌شود قرارداد بابایی دو ساله است. به این ترتیب پرونده خط حمله استقلالی‌ها با این خرید به احتمال فراوان بسته شده است. استقلال گزینه خط حمله پرسپو.لیس را شکار کرد
شنیده می‌شود قرارداد بابایی دو ساله است. به این ترتیب پرونده خط حمله استقلالی‌ها با این خرید به احتمال فراوان بسته شده است.(ادامه)
هیچ اجباری برای واکسیناسیون به عنوان پیش فرض ثبت نام در مدارس نیست
سخنگوی آموزش و پرورش گفت: هیچ اجباری برای انجام واکسیناسیون به عنوان پیش‌شرط ثبت‌نام در مدارس برای دانش‌آموزان نیست.(ادامه)
رئیسی: ورود مسافر از تمامی مرز‌ها باید همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تست کرونا باشد
رییس جمهور با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا با توجه به شرایط جدید این بیماری، گفت: ورود مسافر از تمامی مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی باید همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست تشخیص کرونا باشد.(ادامه)
کرونا از خواب برخاست
۴۱ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.(ادامه)
شناسایی کارگاه تولید و توزیع سموم کشاورزی تقلبی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از شناسایی کارگاه تولید و توزیع سموم کشاورزی تقلبی در استان خبر داد.(ادامه)
فوت ۲ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۸۹۴ بیمار جدید کرونایی
طی شبانه‌روز گذشته ۸۹۴ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده و دو نفر نیز جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند.(ادامه)
۶۰ هزار دانشجوی عراقی در ایران تحصیل می کنند
رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران گفت: در حال حاضر ۶۰ هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های مختلف ایران تحصیل می کنند.(ادامه)
قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی +جدول
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش همراه بوده است.(ادامه)
توزیع ۶۲ هزار تن کود شیمیایی در مازندران
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از توزیع ۶۲ هزار تن کود شیمیایی در استان خبر داد.(ادامه)
احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در مازندران
سرپرست اداره کل صمت مازندران از احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در استان خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.