.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ایران نفتکش توقیف شده خود از سوی آمریکا را پس گرفت
یک مؤسسه رفاه دریانوردان اعلام کرد: نفتکشی که توسط آمریکا و به خاطر دور زدن تحریم‌های ایران توقیف شده بود، توسط ایران بازپس گرفته شده است. ایران نفتکشی را که توسط آمریکا توقیف شده بود پس گرفت(ادامه)
عادل فردوسی پور به ۴۰ ضربه شلاق محکوم شد!
عادل فردوسی پور به ۴۰ ضربه شلاق محکوم شد! (ادامه)
یک چهره نزدیک به محمود احمدی‌نژاد تأکید کرد: احمدی‌نژاد ۳ سال است که به هر دری می‌زند و التماس می‌کند با رهبری ملاقات کند. چرا احمدی‌نژاد به دنبال ملاقات با رهبر انقلاب است؟
یک چهره نزدیک به محمود احمدی‌نژاد تأکید کرد: احمدی‌نژاد ۳ سال است که به هر دری می‌زند و التماس می‌کند با رهبری ملاقات کند. (ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۸۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید. مرگ ۱۸۳ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته / مجموع جان باختگان به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید / ۱۰ استان در وضعیت قرمز
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۸۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر بهداشت در ابلاغی، مهندس رضا محمودی لموکی را به عنوان "نماینده خود در پیگیری امور خاص که مستقیما از سوی وی ارجاع می شود"، منصوب کرد. یک مازندرانی، نماینده وزیر بهداشت در پیگیری امور خاص شد
شمال نیوز: وزیر بهداشت در ابلاغی، مهندس رضا محمودی لموکی را به عنوان "نماینده خود در پیگیری امور خاص که مستقیما از سوی وی ارجاع می شود"، منصوب کرد.(ادامه)
استعفای کارمندان به خاطر معامله در بورس
در ماه‌های اخیر، دیده شده برخی کارمندان درخواست تغییر ساعات کاری و شروع کار بعد از ساعت ۱۲:۳۰ یعنی زمان بسته‌شدن بورس را مطرح کرده‌اند. آنهایی که با پاسخ منفی مواجه شدند، شغل خود را ترک کردند.(ادامه)
ترس‌های ثروتمندان جهان از پایان دنیا و پناهگاه‌های آخرالزمانی
پناهگاهی با تجهیزات مدرن و غیرقابل تصور در ایالت «کانزاس» آمریکا به بهانه مقابله با حوادث آخرالزمانی ساخته شده که از این راه دلارهای فراوانی از جانب ثروتمندان به جیب مالکان آن سرازیر می‌شود.(ادامه)
تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری در ۱۳ شهر مازندران
فعالیت‌های فرهنگی، هنری و سینمایی در ۱۳ شهر قرمز مازندران تعطیل شد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت: دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران به ۲۶۷ هزار و ۶۱ نفر رسید..... با فوت ۱۹۸ نفر دیگر تعداد جانباختگان به ۱۳۶۰۸ تن رسید / مجموع مبتلایان به بیش از ۲۶۷ هزار نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت: دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران به ۲۶۷ هزار و ۶۱ نفر رسید.....(ادامه)
دیاباته در تمرین استقلال آچار به دست شد +عکس
شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز تیمش با آچار به سراغ استوک هایش رفت تا میخ‌های آن را تعمیر کند.(ادامه)
لغو برگزاری نماز جمعه فردا در ۱۲ شهرستان مازندران
نماز جمعه فردا ۲۶ تیرماه در ۱۲ شهرستان مازندران که مناطق قرمز کرونایی اعلام شدند اقامه نمی‌شود.(ادامه)
عبور دلار در صرافی‌های بانکی از ۲۳ هزار تومان
هم‌اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو ۲۵هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.(ادامه)
لائینی :فساد دست و پای تولید را بسته است
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر مبارزه با فساد گفت: فساد دست و پای تولید و زنجیره تولید را بسته است.(ادامه)
بارندگی سیل آسا در مازندران یک فوتی برجا گذاشت
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ یک نفر براثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه در منطقه کوهستانی نمارستاق آمل خبر داد و هویت وی را اعلام کرد.(ادامه)
داوطلبان واکسن کرونا، باید در معرض ویروس قرار گیرند!
گروهی از دانشمندان برجسته در نامه‌ای به "مؤسسه ملی سلامت" آمریکا درخواست کردند که پس از اینکه داوطلبان جوان واکسن کووید-۱۹ را دریافت کردند، باید در معرض ویروس قرار بگیرند تا از قابلیت محافظتی واکسن اطمینان حاصل شود. (ادامه)
اوضاع مناطق سیل زده در مازندران عادی است
مدیرکل مدیریت بحران مازندران اوضاع مناطق سیل زده استان را عادی توصیف کرد و گفت: راه های ارتباطی مناطق سیل زده بازگشایی شده است.(ادامه)
هم اندیشی نمایندگان مجلس و مدیران صداوسیمای مرکز مازندران
نشست مشترک نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با مدیران صداوسیمای مرکز مازندران امروز برگزار شد.(ادامه)
تصویری غم‌انگیز از ۱۲۰ کادر درمان قربانی کرونا در ایران
«عشق» و «فداکاری» واژه‌هایی است که ماه‌هاست با ورود بیماری کرونا به کشور با نام پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان‌ها گره خورده است؛ آنانی که برای حفظ جان مردم از کوچک‌ترین روستا در سیستان و بلوچستان تا تهران و گوشه گوشه کشور سنگ تمام گذاشته و سلامتی و جانشان را هدیه داده‌اند. (ادامه)
قیمت سکه، طلا و دلار در ۲۶ تیر ۹۹
صرافی ملی ایران، امروز قیمت هر اسکناس یورو را ۲۵ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران به قیمت ۱۰ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
وعده بی‌سرانجام کاهش شهریه 100 درصدی یک مدرسه غیرانتفاعی در مازندران/ توپ افزایش شهریه در زمین وزارتخانه
در حالی که مسئوولان استانی از ورود به افزایش شهریه 100 درصدی یک مدرسه غیرانتفاعی خبر دادند که مدیر مدرسه اصرار برای اعمال شهریه دارد و متولیان استانی هم حاضر به پذیرش اشتباهات خویش نیستند.(ادامه)
در بابل روزانه ۳ فوتی کرونایی داریم
فرماندار بابل گفت: روزانه ۳ نفر در این شهرستان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند.(ادامه)
چگونه بسته‌های مواد غذایی در دوران کرونا شست‌وشو شوند؟
براساس شواهد موجود در پایگاه صنعت بسته‌بندی غذا، به منظور رعایت احتیاط در دوران کرونا، توصیه شده که هنگام استفاده از مواد غذایی بسته‌بندی شده، آنها را بلافاصله با آب و صابون شستشو دهید.(ادامه)
کرونا بازار‌های هفتگی ساری را به تعطیلی کشاند
بازار‌های هفتگی ساری به دلیل اوج‌گیری مجدد کرونا از شنبه بیست و هشتم تیرماه تعطیل شدند.(ادامه)
عکس/ صندلی خالی نماینده‌ای که بر اثر کرونا درگذشت
دو روز پیش بود که خبر درگذشت عیسی جعفری نماینده کبودرآهنگ بر اثر کرونا سر خط همه خبرگزاری‌ها شد؛ صندلی او در خانه ملت خالی بود و همکارانش به نشان یادبود صندلی‌اش را با گل و قاب عکسش تزئین کردند.(ادامه)
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۲۶ تیر
(ادامه)
واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به کشف واکسن کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تاکنون واکسنی برای کرونا تولید نشده است، گفت: بهترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا همچنان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم شرکت در مراسمات عروسی و عزا است.(ادامه)
ناگفته های دلسوز پدر از آخرین مکالمه تلفنی دخترش که در محاصره آتش کلینیک سینا بود + عکس
علی اصغر اعلایی پدر یکی از قربانیان حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینا مهر آخرین مکالمه خود با دخترش را روایت کرد. (ادامه)
نجات دو ماهیگیر از سیلاب رودخانه تجن
آتش نشانان ساروی دو شهروند ماهیگیر را که با بالا آمدن سطح آب در رودخانه تجن گرفتار شده بودند نجات دادند.(ادامه)
روایتی از حضور سردار سلیمانی در داخل ضریح امام رضا (ع)
بنیاد مکتب حاج قاسم، روایتی از ماجرای حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در داخل ضریح مطهر امام رضا (ع) به منظور غبارروبی را منتشر کرد.(ادامه)
وزارت بهداشت تکذیب کرد؛ تاکنون کرونا هیچ واکسن و دارویی ندارد
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تاکنون واکسنی برای کرونا تولید نشده، گفت: بهترین توصیه‌ها همچنان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم شرکت در مراسمات عروسی و عزا است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.