.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتقاد تند قلعه‌نویی از مهاجم تیمش
سرمربی تیم فوتبال سپاهان مدعی شد در دیدار منتهی به شکست تیمش مقابل تراکتور تبریز همه چیز در اختیار زردپوشان اصفهانی بوده است.(ادامه)
تاری دید شما به چه دلیل است؟
دید تار، غیرشفاف و نامتمرکز یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوط به بینایی است و به طور معمول، دلیلی برای نگرانی محسوب نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مالکینی که تا شهریور خانه‌های خالی خود را در سامانه ثبت کنند از مالیات سال‌های گذشته تا امروز معاف می‌شوند. چه کسانی از مالیات بر خانه‌های خالی سال‌های قبل معاف می‌شوند؟
شمال نیوز: مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مالکینی که تا شهریور خانه‌های خالی خود را در سامانه ثبت کنند از مالیات سال‌های گذشته تا امروز معاف می‌شوند.(ادامه)
عکس/ کشف لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای در کیاسر
لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای حدودا ۴ ساله در مجرای رودخانه سفید رود کیاسر کشف شد. رئیس اداره پارک ملی کیاسر گفت: با توجه به احتمال دخالت عامل انسانی پیگیری‌ها جهت شناسایی علت و یا عاملان این واقعه ادامه خواهد داشت و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.(ادامه)
عکس/ مدرسه آقا در دامغان
حوزه علمیه موسویه دامغان، معروف به مدرسه آقا در سال ۱۲۷۰ هجری قمری مطابق با ۱۲۳۸ شمسی در یکی از محله‌های دامغان، بنام بالا محله به دست بانی و سازنده آن، حاج موسی آقاخان قوانلو تأسیس شد. این حوزه علمیه که بنایی زیبا و تاریخی دارد محل تحصیل و تدریس بزرگانی همچون آیت الله خدایی، آیت الله نصیری، آیت الله خیری، آیت الله میرزا آقا بزرگ ترابی، آیت الله شاهچراغی و ... بوده است، اکنون نیز به عنوان مدرسه علمیه با دوکاربری آموزشی و خوابگاهی محل تحصیل بیش از ۶۰ طلبه علوم دینی است.(ادامه)
تصویر ویژه از حضور امام خمینی در حرم امام علی(ع)
(ادامه)
سلامت کبد را پیش از بیماری جدی بگیرید
فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به عوارض متعدد بیماری های کبدی بر بدن گفت:‌ قبل از آنکه کبد دچار مشکل شود، سلامت آن را جدی بگیرید.(ادامه)
عکس/ وقتی علی دایی با تیپ روز در تمرین تیم مایلی‌کهن ظاهر شد
تصویر زیر مربوط به دورانی است که محمد مایلی‌کهن هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت. وقتی که فوتبالیست‌های ایرانی سر اینکه چه کسی به روزتر تیپ می‌زند، با همدیگر کری داشتند! این تصویر هم برای زمانی است که علی دایی با تیپ روز در تمرین تیم مایلی‌کهن حاضر شده بود.(ادامه)
تعطیلی تمام شناگاه‌های مازندران
همه شناگاه‌های آب‌های ساحلی دریای خزر در مازندران تا اطلاع بعدی تعطیل شد.(ادامه)
شمال نیوز: مشترکان صنعت برق برای کاهش هزینه قبض برق خود از یک طرف و مدیریت مصرف از طرف دیگر می‌توانند با چند راهکار ساده که نیازی ... 8 راهکار ساده برای کم کردن مبلغ قبض برق
شمال نیوز: مشترکان صنعت برق برای کاهش هزینه قبض برق خود از یک طرف و مدیریت مصرف از طرف دیگر می‌توانند با چند راهکار ساده که نیازی ...(ادامه)
دربی خودروسازان بدون برنده ماند/ توقف نساجی مقابل نفت مسجد سلیمان
دیدار تیم‌های فوتبال سایپا با پیکان و نساجی با نفت مسجد سلیمان با نتیجه تساوی به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزایش شمار بیماران بستری و رشد بیماران کرونایی جوان و میانسال را در مازندران نگران کننده و نشانه ساده انگاری این بیماری دانست. رشد نگران کننده شمار بیماران کرونایی اطفال ، جوان و میانسال در مازندران
شمال نیوز : معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزایش شمار بیماران بستری و رشد بیماران کرونایی جوان و میانسال را در مازندران نگران کننده و نشانه ساده انگاری این بیماری دانست.(ادامه)
عکس/ برد استقلال مقابل صنعت نفت در آبادان
تصاویر دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال را مشاهده کنید.(ادامه)
عکس/ غلامپور دوباره به پرواز درآمد
شادی منحصر به‌فرد بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال این‌بار با سیدحسین حسینی، که با سیوهایش مقابل نفت آبادان برد آبی پوشان را رقم زد.(ادامه)
کرونا اسرار آمیز تر شد
جهشی که در پروتئین رخ می دهد، باعث می شود که سارس کووید-۲ وارد سلول شده و انتشار ویروس را ساده تر کند، شاید هم هیچ تغییری بوجود نیاورد.(ادامه)

وزیر ورزش و جوانان درحکمی سید میلاد تقوی رئیس هیأت والیبال استان مازندران را به سمت دبیرکلی فدراسیون والیبال منصوب کرد. حکم یک مازندرانی از وزیر ورزش / تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال شد
وزیر ورزش و جوانان درحکمی سید میلاد تقوی رئیس هیأت والیبال استان مازندران را به سمت دبیرکلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تصویر دیده نشده از دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدا
صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، تصویری دیده نشده از دیدار ایشان با خانواده معظم شهدا را منتشر کرد.(ادامه)
عکس تامل برانگیز از کادر درمان در روزهای کرونایی
آفرین بر ما که با کمک کردن به کرونا داریم کادر درمان رو شکست می‌دیم(ادامه)
کرونا چه تاثیری در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خواهد داشت؟
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برای جذب مشارکت سیاسی به مولفه‌های مختلفی نیاز است ایجاد فضای آزاد برای انتخابات، حضور نامزدهای سرشناس و مورد اعتماد مردم، حل مشکلات اقتصادی و امیدبخشی به مردم نسبت به تحولات آینده هم می‌تواند بر مشارکت مردم تاثیر مثبت بگذارد.(ادامه)
عکسی ویژه و دیده نشده از رهبر انقلاب به مناسبت «دحوالارض»
خط حزب الله تصویری دیده نشده از مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(ع) را منتشر کرد.(ادامه)
چرا باید قهوه بنوشیم؟
یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان قهوه است؛ قهوه ای که برزیل مهد آن است اما بی تردید انواع مرغوب آن را در نقاط دیگر دنیا نیز می توان یافت. (ادامه)
سوسن سلیمی در بهشت‌زهرا به خاک سپرده شد
سوسن سلیمی بازیگر قدیمی سینمای ایران امروز ۲۷ تیر ماه در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.(ادامه)
وزارت صمت: کمبود ماسک نداریم، ۱۸میلیون دپو شده
وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای با رد هرگونه کمبود در تولید و تأمین ماسک مورد نیاز مردم و کادر درمانی، از وجود ۱۸میلیون عدد ماسک در انبار‌ها خبر داد.(ادامه)
دستور روحانی به وزیر کشور درباره ایام سوگواری محرم
رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد: دستورالعمل‌های مرتبط با ایام سوگواری ماه محرم هر چه سریعتر برای تصویب در ستاد ملی مبارزه کرونا آماده شود(ادامه)
شمال نیوز : یک هزار و 465 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های مازندران بستری هستند. کرونا شرایط مازندران را از خط قرمز هم فراتر برد
شمال نیوز : یک هزار و 465 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های مازندران بستری هستند.(ادامه)
چرا به بیماری کرونا «کووید-۱۹» می‌گویند؟
هنگام آغاز شیوع اخیر بیشتر نام کروناویروس برده می‌شد و بعد از مدتی و جدی‌تر شدن آن نام «کروناویروس جدید» و بعدها «کووید-۱۹» به میان آمد. اما علت این تغییر نام‌ها چیست؟(ادامه)
جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ و پنجم
با برتری تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال، رقابت این دو تیم با سپاهان، شهر خودرو و فولاد خوزستان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا جذاب‌تر شد.(ادامه)
اطلاعیه پلیس درباره تجمعات شب گذشته در بهبهان
فرماندهی انتظامی بهبهان از برخورد قاطع با تحرکات در این شهر خبر داد.(ادامه)
در ادامه بازگشت مدیران میانی و کارمندان مامور به خدمت در استانداری به محل اصلی کار خود ، پایان ماموریت دو بخشدار و یک معاون فرماندار اعلام شد.

پایان ماموریت دو بخشدار و یک معاون فرماندار ابلاغ شد
در ادامه بازگشت مدیران میانی و کارمندان مامور به خدمت در استانداری به محل اصلی کار خود ، پایان ماموریت دو بخشدار و یک معاون فرماندار اعلام شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.