.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : مرکز آمار مدعی است افرادی که بر اثر کرونا بیکار شده‌اند کلاً از جمعیت فعال کنار رفته‌اند؛ به عبارت دیگر، مرکز آمار به جای آن که افراد بیکارشده ناشی از کرونا را به جمعیت بیکاران اضافه کند، آن‌ها را از محاسبات بیکاری حذف کرده است .... ادعای مرکز آمار: نرخ بیکاری در شرایط کرونا به پایین‌ترین رقم ۶ سال اخیر رسید!/ کارشناسان : نرخ بیکاری اعلام شده مشکوک است
شمال نیوز : مرکز آمار مدعی است افرادی که بر اثر کرونا بیکار شده‌اند کلاً از جمعیت فعال کنار رفته‌اند؛ به عبارت دیگر، مرکز آمار به جای آن که افراد بیکارشده ناشی از کرونا را به جمعیت بیکاران اضافه کند، آن‌ها را از محاسبات بیکاری حذف کرده است ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری می‌افزاید: بیکاری نیز یکی دیگر از معضلات اساسی جامعه است که لایحه آن در دست شورای نگهبان بوده و دولت و مجلس باید به این موضوع ورود کنند .... طرح «هر ایرانی یک مسکن» در دستور کار مجلس یازدهم
شمال نیوز : نماینده مردم ساری می‌افزاید: بیکاری نیز یکی دیگر از معضلات اساسی جامعه است که لایحه آن در دست شورای نگهبان بوده و دولت و مجلس باید به این موضوع ورود کنند ....(ادامه)
شمال نیوز: اگر خودت را خبرنگار معرفی کنی و از یک صاحبخانه بپرسی چرا مبلغ اجاره را این قدر زیاد افزایش دادید، همین که نگوید... رودر رو با ‌صاحبخانه‌های بی رحم!
شمال نیوز: اگر خودت را خبرنگار معرفی کنی و از یک صاحبخانه بپرسی چرا مبلغ اجاره را این قدر زیاد افزایش دادید، همین که نگوید... (ادامه)
واکنش علی کفاشیان به پست علی کریمی
علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره پست علی کریمی گفت: «کسی جرات دارد به من حمله کند؟!»(ادامه)
شمال نیوز: کارشناس حقوق بانکی از صدور بخشنامه جدید رئیس دستگاه قضا درخصوص نرخ سود بانکی خبر داد و گفت: اجرای صحیح و کامل این بخشنامه ... حمایت دستگاه قضا از بخش تولید در برابر بانک های متخلف
شمال نیوز: کارشناس حقوق بانکی از صدور بخشنامه جدید رئیس دستگاه قضا درخصوص نرخ سود بانکی خبر داد و گفت: اجرای صحیح و کامل این بخشنامه ...(ادامه)
اعمال محدودیت‌های شدید‌تر در صورت شرایط سخت‌تر کرونا
فرماندار رامسر گفت: اگر به شرایط سخت تر کرونا برسیم مجبور به اعمال محدودیت‌های شدید تری هستیم.(ادامه)
شمال نیوز:  قطعه‌سازان مدت‌هاست خواستار افزایش قیمت قطعات تولیدی هستند، بنابراین رشد قیمت رسمی خودروهای داخلی در هفته‌های پیش‌رو نیز اگرچه ... قیمت خودرو دوباره افزایش خواهد یافت
شمال نیوز: قطعه‌سازان مدت‌هاست خواستار افزایش قیمت قطعات تولیدی هستند، بنابراین رشد قیمت رسمی خودروهای داخلی در هفته‌های پیش‌رو نیز اگرچه ...(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: شرکت پشتیبانی امور دام ... عرضه 10 هزار تن مرغ منجمد به بازار
شمال نیوز: سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: شرکت پشتیبانی امور دام ...(ادامه)
شب‌ها چه غذایی بخوریم که چاق نشویم؟
به توصیه متخصصان تغذیه، بهتر است در شب ماست بیشتری بخورید تا با معده سنگین به خواب نروید.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس دیده نشده از داوود رشیدی
همسر داوود رشیدی تعدادی از عکس‌های دیده نشده از این هنرمند را به موزه سینما هدیه داد. داوود رشیدی متولد ۲۵ تیر ۱۳۱۲، در خیابان ری تهران است. او ۵ شهریور ۱۳۹۵ درگذشت. داوود رشیدی هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بود.(ادامه)
برخورد قانونی با گران‌فروشی اینترنت از شنبه
شمال نیوز: 10 روز قبل اولین اخطار از سوی رگولاتوری برای برخورد با گران‌فروشی و تخلف به اپراتورها ارسال شد که فایده‌ای نداشت؛ با پایان مهلت قانونی ...(ادامه)
شمال نیوز: سهام خودروساز الکتریکی آمریکا، تسلا، رکورد زد و باعث شد ارزش این شرکت به 330 میلیارد دلار رسید. سرمایه‌گذاران همچنان امیدوارند که سهام این شرکت تحت شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ لیست شود. خودروسازی تسلا دهمین شرکت ارزشمند آمریکا شد
شمال نیوز: سهام خودروساز الکتریکی آمریکا، تسلا، رکورد زد و باعث شد ارزش این شرکت به 330 میلیارد دلار رسید. سرمایه‌گذاران همچنان امیدوارند که سهام این شرکت تحت شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ لیست شود.(ادامه)
رگبار باران و رعدوبرق در کمین مازندران
هوای مازندران امروز هم همراه با رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود. (ادامه)
اعلام وضعیت قرمز کرونایی در ساری
فرماندار ساری از اعلام وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
بهترین میوه‌ها برای افراد مبتلا به دیابت
افراد مبتلا به دیابت باید به مصرف میوه خود توجه داشته باشند اما به طور کلی، میوه همچنان بخش مهم و سالمی از هر رژیم غذایی برای مدیریت دیابت محسوب می شود.(ادامه)
دانشگاه علوم پزشکی: نام بیمارستان امام خمینی ساری تغییر نکرد
به دنبال نامگذاری اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ساری به نام یکی از خیرین ساروی و گمانه زنی در شبکه‌های اجتماعی در مورد تغییر نام این بیمارستان آموزشی درمانی ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران تغییر نام این بیمارستان را تکذیب کرد.(ادامه)
میزان حداقل دریافتی بازنشستگان اعلام شد
اسماعیلی نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد مصوب شد که از آخر مردادماه حداقل دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ سال سابقه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد.(ادامه)
زمان بندی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ +جدول
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) زمان بندی رسمی مسابقات جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.(ادامه)
نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی نگاه مجلس را در سیاست خارجی منطبق بر اصل عزت، مصلحت و حکمت بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: عزت ما ایجاب می‌کند که با اقتدار نسبت به آنچه کره جنوبی برابر ایران اسلامی انجام می‌دهد برخورد شود. نماینده شرق مازندران: با کره جنوبی برخورد می‌شود/ احضار سفیر کره جنوبی در دستور کار
نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی نگاه مجلس را در سیاست خارجی منطبق بر اصل عزت، مصلحت و حکمت بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: عزت ما ایجاب می‌کند که با اقتدار نسبت به آنچه کره جنوبی برابر ایران اسلامی انجام می‌دهد برخورد شود.(ادامه)
کرونا 70 درصد شهرهای مازندران را قرمز کرد/افزایش میزان بستری بیماران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد شهرستان‌های استان قرمز کرونایی شده است.(ادامه)
بوسه شهید ابومهدی المهندس به تصویر شهدای حشد شعبی +عکس
تصویری ماندگار از بوسه فرمانده شهید ابومهدی المهندس بر تصویر شهدای حشدالشعبی عراق را در این خبر ببیند.(ادامه)
این افراد بیشتر به آنفولانزا مبتلا می‌شوند
بر اساس نتایج تازه ترین بررسی صورت گرفته که در وب سایت دانشگاه میشیگان منتشر شد، بزرگسالان چاق بیشتر مستعد ابتلا به آنفولانزای H۱N۱ و نوع خوکی آن هستند.(ادامه)
تعطیلی واحدهای صنفی پرخطر در مازندران
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از تعطیلی واحدهای صنفی پرخطر در شهرستان های در وضعیت قرمز تا اطلاع ثانوی خبر داد.(ادامه)
محور گلوگاه - دامغان باز شد/جاری شدن روان‌آب در محور ساری - گرگان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از بازگشایی محور گلوگاه – دامغان که براثر جاری شدن سیلاب مسدود شده بود، خبر داد.(ادامه)
بهترین زمان تست قند خون در خانه + روش
بهترین زمان برای تست قند خون در خانه چه زمانی است؟ در ادامه با بهترین زمان تست قند خون، روش صحیح و آموزش اندازه گیری قند خون در خانه آشنا خواهید شد.(ادامه)
عکس/ روز زیارتی مخصوص امام رضا علیه السلام
حال و هوای ۲۳ ذیقعده، روز زیارتی مخصوص امام رضا علیه السلام در حرم امام رئوف وصف ناشدنی است.(ادامه)
۲ کشته ومفقودی براثر بارش سیل آسا/‏‬ راه ۲ روستای آمل مسدود است
معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، گفت، که براثر بارش سیل آسا و جارش شدن سیلاب در بخش کوهستانی لاریجان این شهرستان باعث مرگ یک شهروند و مفقود شدن یک نفر دیگر شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران از دستگیری عامل اصلی درگیری و تخریب خودروهای پارک شده مردم مقابل رستورانی در شهر سرخرود از توابع شهرستان محمودآباد خبر داد. عامل اصلی حمله به رستورانی در سرخرود محمودآباد دستگیر شد
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران از دستگیری عامل اصلی درگیری و تخریب خودروهای پارک شده مردم مقابل رستورانی در شهر سرخرود از توابع شهرستان محمودآباد خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.