.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
حضور اسکوچیچ در تمرین نساجی منتفی شد
حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین تیم نساجی منتفی شد.(ادامه)
 فرماندار بابل گفت: تجمع مردمی در بازارهای بابل و استمرار دورهمی خانوادگی در انتشار ویروس کرونا بسیار نگران کننده است. استمرار دورهمی خانوادگی شهروندان بابلی در انتشار ویروس کرونا نگران کننده است
فرماندار بابل گفت: تجمع مردمی در بازارهای بابل و استمرار دورهمی خانوادگی در انتشار ویروس کرونا بسیار نگران کننده است.(ادامه)
تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا افزایش پیدا کرد+اسامی
با شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا تعداد نمایندگان مبتلا به این ویروس افزایش پیدا کرد.(ادامه)
پُست و تصاویر معنادار سایت رهبر انقلاب
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، تصاویری از همدلی مردم ایران در شرایط کرونا را منتشر کرده است.(ادامه)
احسان خواجه‌امیری هم به کرونا مبتلا شد
احسان خواجه امیری؛ خواننده پاپ با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد.(ادامه)
شورای پول و اعتبار سقف نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمايه‌گذاری را تعيين کرد. نرخ جدید سود سپرده‌های بانکی مشخص شد
شورای پول و اعتبار سقف نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمايه‌گذاری را تعيين کرد.(ادامه)

برخی فعالان فضای مجازی در توییت‌هایی نوشته‌اند که مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق فوت کرده است. علت مرگ مریم رجوی چیست؟/ کرونا یا توطئه درون گروهی!
برخی فعالان فضای مجازی در توییت‌هایی نوشته‌اند که مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق فوت کرده است.(ادامه)
در نامه وزارت راه‌وشهرسازی به برخی نمایندگان مجلس در تشریح دلایل اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه‌های خالی، مشخص شد عباس آخوندی تا لحظه آخر حضور خود در این وزارتخانه، هیچ اقدامی برای اجرای این قانون نکرده است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: افزایش شدید قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، مسأله مسکن را بار دیگر به موضوع مهم اقتصاد کشور تبدیل کرده. آمار‌های رسمی وزارت راه‌وشهرسازی و بانک مرکزی نشان می‌دهد قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران از ۵/۱۵ میلیون تومان به ۱/۱۹ میلیون تومان افزایش یافته و رشد ۲۳ درصدی را ثبت کرده است. رشد ۲۳ درصدی قیمت مسکن آن هم فقط طی ۲ ماه، نمود آشکاری از بحران موجود در بازار مسکن است. کار به جایی رسید که حسن روحانی در جلسه هیأت دولت مجبور شد به عقب‌ماندگی دولت خود در حوزه مسکن اعتراف کند. نامه وزارت راه به نمایندگان مجلس درباره نقش آخوندی در بحران مسکن
در نامه وزارت راه‌وشهرسازی به برخی نمایندگان مجلس در تشریح دلایل اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه‌های خالی، مشخص شد عباس آخوندی تا لحظه آخر حضور خود در این وزارتخانه، هیچ اقدامی برای اجرای این قانون نکرده است. سرویس اقتصادی جوان آنلاین: افزایش شدید قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، مسأله مسکن را بار دیگر به موضوع مهم اقتصاد کشور تبدیل کرده. آمار‌های رسمی وزارت راه‌وشهرسازی و بانک مرکزی نشان می‌دهد قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران از ۵/۱۵ میلیون تومان به ۱/۱۹ میلیون تومان افزایش یافته و رشد ۲۳ درصدی را ثبت کرده است. رشد ۲۳ درصدی قیمت مسکن آن هم فقط طی ۲ ماه، نمود آشکاری از بحران موجود در بازار مسکن است. کار به جایی رسید که حسن روحانی در جلسه هیأت دولت مجبور شد به عقب‌ماندگی دولت خود در حوزه مسکن اعتراف کند.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل جدید مرخصی زندانیان در موج دوم کرونا خبر داد و گفت: مرخصی مجدد ریاست قوه قضاییه به زندانیان همزمان با موج دوم کرونا در دستورالعمل جدیدی صادر و به سازمان زندانها و واحدهای قضایی ابلاغ شد تا متناسب با وضعیت روز زندانیان بتوانند از مرخصی بهره‌مند شوند. حکم اعدام سه نفر از عوامل حوادث آبان تایید شده / دو نفر از آنها در حال دزدی دستگیر شدند / در گوشی موبایل این افراد صحنه‌هایی از بانکی که خودشان آتش زدند، موجود بود؛ این فیلم‌ها را به خبرگزاری‌های خارجی ارسال کرده بودند / رضا عسگری، کارمند بازنشسته وزارت دفاع به جرم جاسوسی اعدام شد / «سیف» و «احمد عراقچی» در بازداشت نیستند / حکم پرونده مهدی جهانگیری صادر شده(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل جدید مرخصی زندانیان در موج دوم کرونا خبر داد و گفت: مرخصی مجدد ریاست قوه قضاییه به زندانیان همزمان با موج دوم کرونا در دستورالعمل جدیدی صادر و به سازمان زندانها و واحدهای قضایی ابلاغ شد تا متناسب با وضعیت روز زندانیان بتوانند از مرخصی بهره‌مند شوند.(ادامه)
اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ برتر
اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.(ادامه)
امروز تولد رهبر انقلاب است؟ +تصویر شناسنامه
تاریخ تولد رهبر انقلاب در شناسنامه روز ۲۴ تیرماه سال ۱۳۱۸ ثبت شده است، اما ایشان در یکی از دیدارهایشان فرمودند که تاریخ تولد صحیح‌‎شان روز ۲۹ فروردین است. حضرت آیت الله خامنه‌ای در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۳۱۸ در مشهد به دنیا آمدند. (ادامه)
محمدی لائینی:شورای نگهبان گلوگاه مهم مقابله با پروژه نفوذ است
نماینده ولی فقیه در مازندران، شورای نگهبان را گلوگاه مهم برای جلوگیری از نفوذ و ورود افراد ناصالح به حوزه های مختلف ذکر کرد.(ادامه)
شمال نیوز:دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند..... فوت ۱۷۹ نفر دیگر / مجموع جانباختگان به ۱۳۲۱۱ نفر رسید / تعداد مبتلایان به ۲۶۲۱۷۳ نفر افزایش یافت / ۲۵ استان در وضعیت هشدار و قرمز
شمال نیوز:دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند.....(ادامه)
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۴/۲۴|طلا رکورد زد
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۴ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
جهانپور: از دستفروشان ماسک نخرید
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت چگونگی امحای ماسک‌های استفاده شده از سوی مردم و در سطح شهر، تاکید کرد که مردم به هیچ عنوان ماسک را از منابع نامشخص و دستفروشان خرید نکنند.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:   ۲۴ تیر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۴۱ هجری قمری و ۱۴ جولای ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز .... شهادت ۲۰ دلاور مرد مازندرانی در یک روز !
شمال نیوز : شمال نیوز: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۴۱ هجری قمری و ۱۴ جولای ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز ....(ادامه)
کرونای کاپیتان استقلال منفی شد
وریا غفوری کاپیتان استقلال که اخیرا به خاطر ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، حالا به تمرینات بازخواهد گشت.(ادامه)
عکس/ پست احساسی بیرانوند و خداحافظی از هواداران پرسپولیس
بیرانوند با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.(ادامه)
عکس: پرچم سیاه بر فراز گنبد حرم مطهر امام رضا(ع)
چهارشنبه مصادف با ۲۳ ذی‌القعده روز زیارتی امام رضا(ع) است. در روایتی، امام رضا (ع) در این روز به شهادت رسیده‌اند از این رو زیارت امام، ثواب ویژه‌ای دارد.(ادامه)
کرونا مصرف گاز در مازندران را ۱۴ درصد افزایش داد
به علت شیوع کرونا در مازندران،مصرف گاز استان سه ماهه نخست امسال ۱۴ درصد افزایش داشت.(ادامه)
پرونده ۱۲ میلیاردی یک فروشگاه لاستیک روی میز تعزیرات
برای یک فروشگاه لاستیک در مازندران به جهت اعلام نکردن موجودی، پرونده تخلف به ارزش ۱۲ میلیارد ریال تشکیل شد.(ادامه)
اعطای مرخصی جدید به زندانیان با اوج گیری دوباره کرونا
سخنگوی قوه قضائیه، از اعطای مرخصی‌های جدید به زندانیان خبر داد.(ادامه)
برنامه سفر استقلال به آبادان
برنامه سفر تیم فوتبال استقلال مشخص شد.(ادامه)
ماسک می تواند از واکسن موثرتر باشد
معاون کل وزارت بهداشت، استفاده از ماسک را موثرتر از واکسن دانست، در صورتی که بیش از ۹۵ درصد مردم ماسک بزنند.(ادامه)
عکس/ امیر قلعه نویی در گذر زمان
گذر زمان در چهره امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان مشخص است. تصویر سمت چپ مربوط به دورانی است که برای استقلال بازی می‌کرد و تصویر سمت راست هم برای همین روزهاست.(ادامه)
قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۴/۲۴
هم‌اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۲۲هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت یورو ۲۵هزار و ۵۰ تومان تعیین شده است.(ادامه)
کرونا عروسی را عزا کرد؛ پدر و مادر عروس و داماد فوت کردند!
در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، این در حالی است که بار‌ها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده متاسفانه مردم کرونا را جدی نگرفته اند.(ادامه)
دولت در سیاست تنظیم بازار بازنگری کند
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اقدام فوری دولت برای بازگرداندن قیمت‌های کاذب اجناس به روال قبلی تأکید کرد.(ادامه)
سینما‌های تهران دوباره تعطیل شد
در پی اوج‌گیری کرونا محدودیت‌های جدید در تهران اعمال و در پی آن سالن‌های سینما و تئاتر مجددا تعطیل شدند.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.