.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیش فروش ۳ محصول جدید سایپا آغاز شد
پیش فروش ۳ محصول جدید سایپا شامل شاهین، کوییک- اس و ساینا- اس آغاز شد.(ادامه)
کاهش ۱۷ درصدی حوادث در ساری
حریق و حوادث رخ داده در ساری،۳ ماهه نخست امسال ۱۷ درصد کاهش داشت.(ادامه)
برخورد قطار با عابر پیاده در بهشهر
سخنگوی مرکز فوریت های پیش بیمارستانی مازندران از برخورد قطار با یک عابر پیاده در حوالی روستای شاهکله بهشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران هم در این نشست گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای کمک به دانشجویان برای ترم تحصیلی آینده 1400-1399 شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند .... تخفیف 50 درصدی شهریه ورودی های99 در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
شمال نیوز : رییس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران هم در این نشست گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای کمک به دانشجویان برای ترم تحصیلی آینده 1400-1399 شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند ....(ادامه)
احتمال ابتلای همزمان کرونا و آنفلوانزا وجود دارد؟
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در خصوص احتمال ابتلای همزمان به ویروس کرونا و آنفلوانزا، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
عکس/ اولین حضور فرهاد مجیدی در استقلال
فرهاد مجیدی سرمربی فعلی تیم استقلال که بیش از ۲۰ سال پیش برای اولین بار به استقلال پیوسته بود، در تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۷۶ نخستین بازی اش را در لباس آبی برای این تیم انجام داد.(ادامه)
بیرانوند راهی بلژیک شد
«علیرضا بیرانوند» برای حضور در تمرینات تیم آنتورپ بلژیک بامداد دوشنبه راهی این کشور شد.(ادامه)
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: اصلاح طلبان استیضاح روحانی را فرصت می بینند بنابراین می کوشند تا به جامعه القا کنند «با دولت آقای روحانی خیلی ناعادلانه برخورد شد چون خیلی از ناکارآمدی های دولت ریشه در جای دیگر دارد». با این روش آنها یک موج اجتماعی پدید می آورند و در این کار هم بسیار هنرمند هستند .... سلیمی‌نمین: جریان مرموزی پشت ایده استیضاح رئیس‌جمهور قرار دارد/ اصلاح‌طلبان استیضاح روحانی را پیراهن عثمان می‌کنند/ استیضاح روحانی به نفع آمریکاست
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: اصلاح طلبان استیضاح روحانی را فرصت می بینند بنابراین می کوشند تا به جامعه القا کنند «با دولت آقای روحانی خیلی ناعادلانه برخورد شد چون خیلی از ناکارآمدی های دولت ریشه در جای دیگر دارد». با این روش آنها یک موج اجتماعی پدید می آورند و در این کار هم بسیار هنرمند هستند ....(ادامه)
دیدار پرسپولیس-فولاد در زمان مقرر برگزار می‌شود
سرپرست سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: تغییری در برنامه‌های ما ایجاد نشده است و دیدار پرسپولیس و فولاد در زمان تعیین شده، برگزار می‌شود.(ادامه)
ممنوعیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در ۴ شهرستان دارای وضعیت قرمز مازندران
تمامی فعالیت‌های فرهنگی هنری در شهرهای مازندران که دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند، ممنوع شد.(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
حریرچی: کرونا در پاییز و زمستان بدتر از بهار و تابستان خواهد بود
ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: کرونا در پاییز و زمستان بدتر از بهار و تابستان خواهد بود و مرگ و میر بیشتر خواهد شد.(ادامه)
پیام تسلیت مهندس طاهائی در پی درگذشت مرحومه نامی
سیدعلی اکبرطاهائی ،استاندار اسبق مازندران در گذشت مرحومه "ایران نامی" خیر مازندرانی پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
با این خوراکی‌ها خون خود را تصفیه کنید
خون شما وظیفه انتقال انواع مواد در بدن را دارد، از اکسیژن گرفته تا هورمون‌ها، فاکتور‌های لخته شدن، قند، چربی‌ها و سلول‌های سیستم ایمنی بدن نیز در خون وجود دارند.(ادامه)
عکس/ جاری شدن سیل در استان گلستان
بارش سنگین باران در حدود ساعت ۴ صبح روز یکشنبه ۲۲ تیرماه، باعث جاری شدن سیل در روستای «اجن قره خوجه»، شهرستان گالیکش در استان گلستان شد. این حادثه هیچگونه خسارت جانی به همراه نداشت.(ادامه)
مجلس از طرح سوال از روحانی عقب‌نشینی کرد؟
لارگانی نوشت: هدف از طرح ‎سوال از رئیس جمهور باامضای ۱۹۳ نماینده هم کشف نارسائیها وپاسخگوکردن دولت برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم عزیز است. (ادامه)
۱۲ تغییر جدید ویروس کرونا
۱۲ تغییر جدید ویروس کرونا که در این اینفوگرافیک مشاهده می کنید.(ادامه)
اسامی بازیکنان کرونایى استقلال: حال يك بازيكن بد است
سعید رمضانی اسامی بازیکنان کرونایی تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد.(ادامه)
سردار قاسم سلیمانی در کنار احمدشاه مسعود
تصویری از سردار شهید سلیمانی در کنار احمدشاه مسعود، در خبرگزاری فارس منتشر شده است.(ادامه)
شمال نیوز :  مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور"  در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان  از دیگر موقوفه‌های من هست .... تأسف یک واقف بزرگ برای عدم بهره برداری از یک کتابخانه وقف شده در مازندران
شمال نیوز : مرکز نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست، با نام "بچه‌های آسمان نور" در مازندران و یک مجموعه آپارتمانی در تهران برای عروس و دامادهای کم‌بضاعت که دو سال اول زندگیشان استفاده کنند، مدرسه حضرت خدیجه (س) در زاهدان از دیگر موقوفه‌های من هست ....(ادامه)
واکنش کدخدایی به فرمایشات رهبری در جمع نمایندگان مجلس
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توییتر نوشت: رهبری در دیدار با نمایندگان، منشور حل مشکلات کشور از طریق همکاری قوای سه گانه را ترسیم کردند. سه عنصر پرهیز از حاشیه سازی، معیشت مردم و اصلاح روند قانونگذاری به همراه همدلی و هماهنگی مقامات، مولفه های اصلی نقشه راه آینده کشور است که از مجلسی قوی، انقلابی و جوان بر می آید.(ادامه)
نقشه راه تعامل مجلس و دولت به روایت رهبر انقلاب
اردشیر مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت: نقشه راه تعامل مجلس و دولت را آقا ترسیم کردند: سال آخر دولت ها معمولا سال حساسی است و باید مراقبت شود که پیگیری امور به هیچ وجه سست نشود و بر همین اساس اعتقاد راسخ دارم که دولت ها باید تا روز آخر وظایف خود را انجام دهند. (ادامه)
پیام یک پرستار به رهبر معظم انقلاب
پس از سخنان رهبر انقلاب درباره شیوع کرونا در کشور، یکی از پرستاران با انتشار توئیتی نسبت به بیانات ایشان واکنش نشان داد.(ادامه)
چرا در خواب عرق می‌کنیم؟
اگر شما هم خیس از عرق از خواب بیدار می‌شوید، ممکن است بپرسید: چرا این‌قدر در خواب عرق می‌کنم؟!(ادامه)
بخشی از اراضی دولتی در رامسر رفع تصرف شد
سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی مازندران از رفع تصرف هزار متر مربع از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با ارزش حدود ۶۰ میلیارد ریال در رامسر خبر داد.(ادامه)
جدول/ قیمت جدید انواع مانیتور در بازار
مانیتور ایسوس مدل VP۲۲۸HE سایز ۲۱.۵ اینچ به قیمت ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.(ادامه)
عکسی که استقلالی‌ها دیگر هیچوقت مثل آن را نخواهند دید
فینال جام حذفی فصل ۸۶-۸۷ با قهرمانی تمام شد. در این بازی آبی‌ها موفق شدند تیم پگاه را شکست دهند و جام قهرمانی را بالای سر خود ببرند. علیرضا منصوریان در آن روز‌ها کاپیتان استقلال بود. امیر قلعه‌نویی هم روی او همواره حساب ویژه‌ای باز می‌کرد. محمد نوازی و وحید طالب لو هم از جمله چهره‌هایی بودند که در آن استقلال حضور داشتند. نکته اینجاست چنین عکسی احتمالا دیگر تکرار نخواهد شد، چون دیگر رابطه خوبی حداقل بین این چهره‌ها و امیر قلعه‌نویی وجود ندارد!(ادامه)
ورود ۲۰ شرکت تعاونی سهام عدالت به بورس/۲۹درصد سهام داران روش غیرمستقیم را انتخاب کردند
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: تاکنون ۲۰ شرکت سرمایه‌گذاری استانی نسبت به ساز و کار ورود به بورس ازجمله تشکیل مجمع و افزایش سرمایه برای ارائه خدمات به سهام‌داران اقدام کردند.(ادامه)
80 درصد کرونایی‌های جدید در مراسم عزا و عروسی مبتلا شدند/ظرفیت مسافران هر تاکسی 3 نفر
استاندار مازندران گفت: بیش از ۸۰ درصد افرادی که کرونایی شدند در مراسم عروسی، عزا و یا تجمعات شرکت کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.