.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتخاب رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون اجتماعی مجلس
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون اجتماعی و کاندیداهای نمایندگی در شوراهای عالی مرتبط با حوزه کاری کمیسیون اجتماعی در نشست امروز کمیسیون مشخص شدند.(ادامه)
ویروس بی رحم همچنان در بابل یکه تازی می کند
۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
مشترکان همکاری کنند تا قطعی برق نداشته باشیم
شرکت توزیع نیروی برق مازندران نسبت به گرمای هوا در روز‌های آینده و لزوم مدیریت مصرف برق برای عبور از قطعی هشدار داد.(ادامه)
تولید شربت کرونا به دست محققان آملی
محققان آملی در قالب یک طرح مهم پژوهشی موفق به تولید شربت گیاهی شدند که نتیجه استفاده از این شربت در درمان حدود ۲۹۰ بیماری کرونا موثر بوده است.(ادامه)
تصاویر: بشاراسد و همسرش پای صندوق رای
صبح امروز بشاراسد و همسرش در انتخابات پارلمانی سوریه شرکت کردند.(ادامه)
شمال نیوز:دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۹ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۲۴ نفر از آنها بستری شدند.... جان باختن ۲۰۹ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته / مجموع فوتی‌ها به ۱۴۱۸۸ نفر رسید / تعداد کل مبتلایان به ۲۷۳۶۵۶ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۹ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۲۴ نفر از آنها بستری شدند....(ادامه)
زمان اعلام رای بازی استقلال و پارس جنوبی‌جم
رییس کمیته استیناف گفت: به زودی درباره بازی استقلال و پارس جنوبی جم تشکیل جلسه می‌دهیم و ظرف ۴۸ ساعته آینده رای این مسابقه صادر خواهد شد.(ادامه)
سایپا مجوز افرایش قیمت گرفت/ تیبا ۷۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد
براساس قیمت های جدید شرکت سایپا درتیرماه امسال تیبا دو از ۶۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان به ۷۷ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان شده است.(ادامه)
سیل ۷۰ میلیارد ریال به راه های آمل و بابل خسارت زد
مدیرکل راهداری مازندران خسارت وارده ناشی از سیلاب هفته گذشته به راه های آمل و بابل را ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد.(ادامه)
۱۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد
- فرمانده انتظامی مازندران، جمع آوری معتادان متجاهر را مطالبات مردم دانست و گفت: امسال بیش از یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان ها در استان کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز: سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در ساعت صفر بامداد چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ در کارت‌های سوخت شخصی شارژ خواهد شد. زمان واریز سهمیه بنزین مرداد 99 اعلام شد
شمال نیوز: سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در ساعت صفر بامداد چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ در کارت‌های سوخت شخصی شارژ خواهد شد.(ادامه)
سقف تسهیلات ودیعه مسکن 100 میلیون شد
شمال نیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات وام ودیعه مسکن در انتظار نقل و انتقالات مستاجران در طول تعطیلات تابستان است و ...(ادامه)
شمال نیوز: لیست جدید قیمت سکه و طلا در بازار تهران امروز یکشنبه 29 تیرماه 99 منتشر شد. قیمت روز انواع سکه و طلا ; یکشنبه 29 تیرماه 99
شمال نیوز: لیست جدید قیمت سکه و طلا در بازار تهران امروز یکشنبه 29 تیرماه 99 منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: یک فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 تیر) مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. برنامه مجلس برای راه‌اندازی کارت الکترونیک خرید
شمال نیوز: یک فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 تیر) مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.(ادامه)
شمال نیوز: علیرغم شرایط خاص سه ماهه اول سال 99 به جهت پیدایش ویروس کرونا در جهان و مخاطرات آن در کشورمان، سازمان عمرانی شهرداری ساری، پیشرفت ملموسی را در ارائه خدمات بی منّت خود به مردم حاصل آوردند. بربسته: نهضت آبادانی ساری در شرایط سخت کرونایی رها نشده است
شمال نیوز: علیرغم شرایط خاص سه ماهه اول سال 99 به جهت پیدایش ویروس کرونا در جهان و مخاطرات آن در کشورمان، سازمان عمرانی شهرداری ساری، پیشرفت ملموسی را در ارائه خدمات بی منّت خود به مردم حاصل آوردند.(ادامه)
عکس/ خوشحالی پرسپولیسی‌ها با نماد استقلالی
پرسپولیس شب گذشته با برتری مقابل فولاد، از هر زمان دیگری به جشن چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر نزدیک شده و بازیکنان این تیم پس از بازی در رختکن عدد 4 را نشان دادند.(ادامه)
قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۴/۲۹
درحالی که قیمت ارز در بازار آزاد طی روز‌های اخیر رکورد‌های جدیدی را به ثبت رسانده، ولی در دو سه روز اخیر صرافی‌های بانکی قیمت خرید و فروش ارز را بدون تغییر اعلام می‌کنند؛ دلار در این صرافی‌ها ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
مراکز تفریحی و توریستی مازندران تعطیل شد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران از تعطیلی تمامی اماکن تفریحی و توریستی استان برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.(ادامه)
پیشی گرفتن مصرف برق شبانه از پیک روز
مصرف برق شبانه کشور شب گذشته از مرز ۵۸ هزار عبور کرد؛ به این ترتیب علاوه بر شکستن رکورد مصرف روزانه، بیش از هفت هزار و ۱۶۲ مگاوات در مقایسه با مدت مشابه پارسال برق مصرف شد.(ادامه)
آخرین تغییرات جهانی کرونا
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۴ میلیون و ۴۲۷ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۳ هزار مبتلا به مجموع ۳ میلیون و ۸۳۳ هزار نفر رسید.(ادامه)
اسامی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یازدهم
۲۰ نفر از نمایندگان مجلس به عضویت کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درآمدند.(ادامه)
عکس/ علی دایی بین دو استقلالی
علی دایی سال‌ها کاپیتان تیم ملی بود. جواد نکونام هم چند سالی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. علیرضا نیکبخت، اما بازیکنی نبود که خیلی در تیم ملی بازی کند. او اهل سفر‌های طولانی مدت نبود و به همین خاطر حتی همراه تیم ملی به جام جهانی آلمان نرفت! نیکبخت اخیرا فاش کرد خودش را به مصدومیت زد تا در لیست برانکو برای رقابت‌ها قرار نگیرد. این هم یکی از تصویر‌های قدیمی دایی، نکونام و نیکبخت در زمان پرواز تیم ملی به یکی از کشور‌های خارجی است. دایی بین دو استقلالی دیده می‌شود.(ادامه)
آرامش مجیدی از دلایل موفقیت استقلال بود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد آرامشی که سرمربی این تیم روی نیمکت داشت در پیروزی آبی پوشان برابر صنعت نفت تاثیرگذار بود.(ادامه)
کلاهبرداری با گونی‌های برنج/ جاسازی برنج‌ خارجی در کسیه‌های برنج شمال
مدیرعامل اتحادیه شالیکوبی‌کاران بابل گفت: یک واحد بوجاری که اقدام به تخلیط برنج در حدود ۳ هزار کیسه کرده بود،پلمب شد.(ادامه)
عکس/ عملکرد طارمی در این فصل از لیگ پرتغال
عملکرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه در این فصل از لیگ پرتغال را مشاهده می کنید.(ادامه)
شوک پنجمین سرمربی جواب داد/ برد خارج از خانه رایکا
تیم فوتبال رایکا بابل ازحیث جابه جایی مربیان رکورد جالب توجهی از خود بر جا گذاشت اما شوک حضور پنجمین سرمربی جدید دراین تیم جواب داد. (ادامه)
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در پی درگذشت حاج سید عقیل محمدپور
نماینده ولی فقیه در مازندران در پی درگذشت خطیب گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عقیل محمدپور زرومی پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
سیامک پرسپولیس را هزارتایی کرد+ عکس
سیامک نعمتی با گلزنی مقابل فولاد پرسپولیس را به سمت قهرمانی در لیگ برتر نوزدهم برد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس/ بیشترین امتیاز کسب شده در لیگ برتر
بیشترین تعداد امتیاز کسب شده در بین تیم‌های لیگ برتری به بهانه 1000 تایی شدن باشگاه پرسپولیس را مشاهده می کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.