.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هیچ خدماتی در سواحل محمودآباد ارائه نمی‌شود
در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در محمودآباد،ارائه خدمات تفریحی در سواحل این شهرستان ممنوع است.(ادامه)
تصویری از شوخی عابدزاده با آرش برهانی!
برای احمدرضا عابدزاده فرقی نمی‌کرد که کدام بازیکن با چه سن و سال و کسوتی با او دست می‌دهد. او که کلا آدم شوخ طبعی هم هست حتی با علی دایی که آدم جدی‌ای هست هم از این شوخی‌ها کرده است! این تصویری است از یکی از آن شوخی‌های معروف عقاب آسیا با آرش برهانی.(ادامه)
امسال ۱۲ نفر براثر مصرف مشروبات الکلی در مازندران جان باختند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سه ماهه امسال ۱۲ نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست دادند در حالی که این رقم درسال گذشته یک نفر گزارش شده است.(ادامه)
افزایش نرخ رسمی یورو و پوند/ قیمت دلار ثابت ماند
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۲ ارز افزایش، ۵ ارز کاهش و دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز : نه ربطی به تحریم ها دارد و نه پای مشکلات ارزی در میان است. این روزها مردم از گرانی ماسک گلایه دارند و می گویند که ساده ترین ابزار رعایت پروتکل های بهداشتی با قیمتی گران تر از اقبل به دست مصرف کنندگان می رسد .... گرانی ماسک و مواد ضد عفونی نفس‌ مردم را تنگ کرد
شمال نیوز : نه ربطی به تحریم ها دارد و نه پای مشکلات ارزی در میان است. این روزها مردم از گرانی ماسک گلایه دارند و می گویند که ساده ترین ابزار رعایت پروتکل های بهداشتی با قیمتی گران تر از اقبل به دست مصرف کنندگان می رسد ....(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی در حالی حریف هفته بیست و ششم استقلال است که آبی ترین نیمکت لیگ به این تیم تعلق دارد. نساجی آبی ترین تیم قرمز/دوئل خانگی استقلالی‌ها در هفته بیست و ششم
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی در حالی حریف هفته بیست و ششم استقلال است که آبی ترین نیمکت لیگ به این تیم تعلق دارد.(ادامه)
حکم AFC به حضور بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان
کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شرایط کرونا به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2020 مجوز داد تا بازیکنان تازه به خدمت گرفته خود را به لیست تیمشان اضافه کنند.(ادامه)
آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌
با توجه به اینکه امکان ابتلا به ویروس از هر طریقی ممکن است اما آیا امکان ابتلا به کرونا از طریق غذا خوردن هم وجود دارد؟(ادامه)
تندباد ۷۰ کیلومتری در راه مازندران
هواشناسی مازندران درباره تندباد شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت در استان هشدار داد.(ادامه)
عکس/ حرم پدر در عزای پسر
همزمان با ایام شهادت حضرت جواد الائمه(علیه‌السلام) حرم مطهر رضوی به نشانه عزا سیاه‌پوش شد و زائران برای تسلیت شهادت آن حضرت، به حرم پدر بزرگوارشان حضرت رضا(علیه‌السلام) به مشرف می‌شوند.(ادامه)
«هموطن اجباری من، اگه پول لازم داری بگو دستی بهت بدم... لازم نیست واسه پنجاه دلار بیشتر وطن و هموطن رو با هم بفروشی...»
کنایه سنگین «بهنوش بختیاری» به مجری ضدایرانی؛ وطن‌فروشی نکن، خودم بهت پول می‌دم!
«هموطن اجباری من، اگه پول لازم داری بگو دستی بهت بدم... لازم نیست واسه پنجاه دلار بیشتر وطن و هموطن رو با هم بفروشی...» (ادامه)
استقلال همین الان هم کهکشانی است
پیشکسوت آبی پوشان گفت: این که قرار است استقلال برای فصل بعد تیمی کهکشانی باشد خبر خوبی است اما مگر امسال تیم ما کهکشانی نبود؟(ادامه)
پاسخ‌ کدخدایی به ادعای همکاری دخترش با پسر تاجگردون در یک شرکت
سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با ایرنا گفت: دیداری به‌شکل سازمان یافته با نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری نداشتیم. ممکن است در نماز جمعه، در خیابان یا مجلس یک کسی، فردی را ببیند و صحبتی شود که ما بیاییم یا نیاییم اما این گونه صحبت‌ها به عنوان مذاکره با شورا تلقی نمی‌شود. (ادامه)
مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: برای بقای ویروس در هوای اتاق یا فضای بسته یا جایی که نور خورشید وجود دارد، عوامل متعددی چون میزان تابش اشعه خورشید، رطوبت و دمای هوا تاثیرگذارند. عمر دقیق ویروس کرونا در محیط بسته چقدر است؟
مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: برای بقای ویروس در هوای اتاق یا فضای بسته یا جایی که نور خورشید وجود دارد، عوامل متعددی چون میزان تابش اشعه خورشید، رطوبت و دمای هوا تاثیرگذارند.(ادامه)
عکس/ از معدود تکل‌های عمر فوتبالی علی پروین!
علی پروین در زمان بازی خود یکی از بهترین‌های فوتبال ایران بود و افتخارات زیادی به همراه پرسپولیس و تیم ملی کسب کرد. پروین بازیکن هجومی بود و کمتر در کارهای دفاعی شرکت می‌کرد ولی این عکس که با لباس تیم ملی و در بازی با کره از پروین گرفته شده یکی از معدود دفعاتی است که او اقدام به تکل زدن برای گرفتن توپ کرد.(ادامه)
واریز سهمیه بنزین مرداد امشب/ سقف ذخیره بنزین اعلام شد
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت کارت سوخت تمام خودرو‌ها ساعت صفر امشب یکم مرداد ماه شارژ می‌شود.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس/ شب شهادت امام جواد(ع) در قم
ویژه برنامه شب شهادت امام جواد علیه‌السلام بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد در حرم مطهر بانوی کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.(ادامه)
عکس/ خمسه درکنار مجری ممنوع التصویر و فرزاد فرزین
علیرضا خمسه با انتشار این عکس نوشت: به ترتیب قد : فرزاد فرزین . محمد خاکپور . احسان کرمی . مجید میرفخرایی و بالاخره خودم(ادامه)
شمال نیوز : این فعال اصلاح طلب نقش واعظی در دولت و مواضع سیاسی او را آشکار خواند و اظهار کرد: به نظر می رسد دیگر آقای روحانی، آقای جهانگیری را به عنوان معاون اول خودش طرف مشورت و مرجع رسیدگی به امور نمی داند .... صوفی : جهانگیری اعلام کرده در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا خواهد شد
شمال نیوز : این فعال اصلاح طلب نقش واعظی در دولت و مواضع سیاسی او را آشکار خواند و اظهار کرد: به نظر می رسد دیگر آقای روحانی، آقای جهانگیری را به عنوان معاون اول خودش طرف مشورت و مرجع رسیدگی به امور نمی داند ....(ادامه)


سخنگوی وزارت بهداشت توضیحاتی درباره مناطق "سفید، زرد و قرمز" کرونایی ارائه داد و تنها شهرستان منطقه سبز یا بی خطر در کشور را معرفی کرد. تنها منطقه‌ آنتی کرونا در ایران کجاست؟
سخنگوی وزارت بهداشت توضیحاتی درباره مناطق "سفید، زرد و قرمز" کرونایی ارائه داد و تنها شهرستان منطقه سبز یا بی خطر در کشور را معرفی کرد.(ادامه)
عکس/ شکست کرونا توسط یک زوج ۸۸ و ۹۱ ساله!
زوج ۸۸ و ۹۱ ساله پس از شکست دادن کروناویروس از بیمارستان سلطنتی لستر در انگلیس مرخص شدند. مایکل و گیلیان انگلند، ۶۰ سال است که با هم زندگی مشترک دارند و ۳ هفته با کروناویروس مبارزه کرده و شکستش دادند.(ادامه)
محققان آملی در قالب یک طرح مهم پژوهشی موفق به تولید شربت گیاهی شدند که نتیجه استفاده از این شربت در بهبود وضعیت درمان حدود ۲۹۰ بیمار کرونایی موثر بوده است. شربت کرونایی محققان آملی در انتظار تایید!
محققان آملی در قالب یک طرح مهم پژوهشی موفق به تولید شربت گیاهی شدند که نتیجه استفاده از این شربت در بهبود وضعیت درمان حدود ۲۹۰ بیمار کرونایی موثر بوده است.(ادامه)
۱۰ دلیل احساس دائمی سرما در انگشتان
در گزارش زیر با برخی دلایل شایع احساس سرما در انگشتان بیشتر آشنا می‌شویم.(ادامه)
عکس/ آخرین پست مرحوم رجایی قبل از فوت بر اثر کرونا
روح الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم بود که متاسفانه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان جان باخت.(ادامه)
عکس/ نحوه استفاده صحیح از ‎ماسک در روزهای کرونایی
ئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به بیان توضیحاتی درباره نحوه استفاده صحیح از ماسک پرداخت. کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود به بیان توضیحاتی درباره نحوه استفاده صحیح از ماسک پرداخت.(ادامه)
عکس/ رهبر انقلاب بر مزار خلبان قهرمانی که کابوس صدام شد
همزمان با سالگرد شهادت شهید دوران، عکسی از حضور رهبر انقلاب بر مزار این شهید منتشر شد.(ادامه)
کرونا باز هم بازار آمل را به تعطیلی کشاند
بازار شهرستان آمل به دلیل ادامه وضعیت قرمز کووید ۱۹، از امروز به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.(ادامه)
هوای گرم و شرجی در مازندران ادامه دارد
دمای هوای مازندران امروز هم تا ۴۰ درجه خواهد رسید.(ادامه)
توصیه احسان علیخانی برای جدی گرفتن کرونا +عکس
مجری «عصر جدید» با انتشار پستی تاثیر‌گذار در صفحه اینستاگرامی‌اش، به مردم توصیه کرد کرونا را جدی بگیرند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.