.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نظارت بر قند خون بدون نیاز به سوزن!
افراد مبتلا به دیابت برای نظارت بر سطح گلوکز (قند) خونشان باید نمونه خون بدهند یا حسگرهایی زیر پوستشان قرار دهند که هر دوی این روش‌ها دردناک است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تصویری جالب از عبادت الهلالی‌ها در رختکن
بازیکنان الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس نماز خود را ادا کردند. (ادامه)
وداع تلخ پرسپولیس با آسیا / نتایج بازی با الهلال
تیم فوتبال الهلال با قدرت موفق شد پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد. (ادامه)
بستری 52 بیمار مشکوک به کرونا در مازندران
طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش مبتلایان به کرونا و احتمال وقوع پیک ششم در استان خبر داد. صدای پای پیک ششم کرونا در مازندران می‌آید
شمال نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش مبتلایان به کرونا و احتمال وقوع پیک ششم در استان خبر داد.(ادامه)
افتخارات کشتی نمادی از پیشرفت ایران شد
کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات جهانی کشتی علاوه بر تزریق شور و نشاط به جامعه نمادی از پیشرفت ایران شد.(ادامه)
قطع ۴۸ ساعته گاز در روستا‌های ساری و میاندورود
گاز برخی از روستا‌های شهرستان ساری و میاندورود امروز بمدت ۴۸ ساعت قطع می‌شود.(ادامه)
کشف ۱۸۰۰ کیلو برنج قاچاق در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از توقیف خودرو نیسان و کشف ۱۸۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق خبر داد.(ادامه)
۷۷۵ واحد راکد صنعتی و تولیدی در کشور احیا شد
معاون وزیر صمت از احیای ۷۷۵ واحد صنعتی و تولیدی راکد و تعطیل طی سال جاری در کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: در حالیکه تلفات روزانه کرونا روز گذشته(جمعه) ۱۹۷ نفر اعلام شد، امروز این رقم به ۱۸۱ رسید و به نظر نمی رسد با تاکید دولت سیزدهم بر واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون و مشروط به بوقوع نپیوستن خیز ششم کرونا، فوتی های ویروس شاخدار به روند کاهشی خود ادامه دهد. مرگ ۱۸۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۸۷۶ نفر رسید
شمال نیوز: در حالیکه تلفات روزانه کرونا روز گذشته(جمعه) ۱۹۷ نفر اعلام شد، امروز این رقم به ۱۸۱ رسید و به نظر نمی رسد با تاکید دولت سیزدهم بر واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون و مشروط به بوقوع نپیوستن خیز ششم کرونا، فوتی های ویروس شاخدار به روند کاهشی خود ادامه دهد. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ولی الله سیف به تحمل ۱۰ سال، احمد عراقچی به ۸ سال و سالار آقا خانی به ۱۳ سال حبس محکوم شدند. سیف به ۱۰ سال، عراقچی به ۸ سال و سالار آقاخانی به ۱۳ سال حبس محکوم شدند
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ولی الله سیف به تحمل ۱۰ سال، احمد عراقچی به ۸ سال و سالار آقا خانی به ۱۳ سال حبس محکوم شدند.(ادامه)
 ۴۲۰۰ صیاد مازندرانی در قالب ۵۴ شرکت تعاونی پره در مازندران به صورت رسمی برای پهن کردن تورهای ماهیگیری وارد دریا شدند. ماهیگیری در سواحل خزر به روش «پرهـ انجام می شود، سر صیاد، فوکا پوش ( صیادان باچکمه های بلند)، تور ریز، چینت چی (مرمت کار تور)، قایقران و راننده تراکتور از نیروهای اصلی در انجام صید پره هستند.تمامی صیادان مجازی که اقدام به صید ماهیان استخوانی می نمایند، از روش صید پره استفاده می کنند.تور پره با ارتفاع حداکثر هفت تا ۱۰ متر و طول ۱۰۰۰ متر و به وسیله قایق چوبی در فاصله دور از ساحل به شکل نیم دایره ای به آب انداخته و پس از انباشته شدن از ماهیان استخوانی شامل گونه های کفال، سفید و کپور به وسیله وینچ یا تراکتور به ساحل کشیده می‎ شود.صیادان از طلوع آفتاب تا ساعت ۲۳ هر روز، مجاز به پره کشی هستند و ماهیان استخوانی شامل سفید، کفال و کپور را می‌توانند صید کنند. آغاز فعالیت صیادان “پره ” در دریای فرح آباد ساری(خبر)
۴۲۰۰ صیاد مازندرانی در قالب ۵۴ شرکت تعاونی پره در مازندران به صورت رسمی برای پهن کردن تورهای ماهیگیری وارد دریا شدند. ماهیگیری در سواحل خزر به روش «پرهـ انجام می شود، سر صیاد، فوکا پوش ( صیادان باچکمه های بلند)، تور ریز، چینت چی (مرمت کار تور)، قایقران و راننده تراکتور از نیروهای اصلی در انجام صید پره هستند.تمامی صیادان مجازی که اقدام به صید ماهیان استخوانی می نمایند، از روش صید پره استفاده می کنند.تور پره با ارتفاع حداکثر هفت تا ۱۰ متر و طول ۱۰۰۰ متر و به وسیله قایق چوبی در فاصله دور از ساحل به شکل نیم دایره ای به آب انداخته و پس از انباشته شدن از ماهیان استخوانی شامل گونه های کفال، سفید و کپور به وسیله وینچ یا تراکتور به ساحل کشیده می‎ شود.صیادان از طلوع آفتاب تا ساعت ۲۳ هر روز، مجاز به پره کشی هستند و ماهیان استخوانی شامل سفید، کفال و کپور را می‌توانند صید کنند.(ادامه)
تصاویری از داخل ضریح امام حسن عسکری(ع)
مزار عمه و مادر امام زمان در همین ضریح قرار دارد "حکیمه خاتون دختر امام جواد (ع) و عمه امام حسن عسکری (ع)".(ادامه)
عکس/ گفتگوی صمیمی قالیباف با علی لاریجانی
محمدباقر قالیباف و علی لاریجانی در مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی(ره) که در مسجد جامع امام حسن عسکری(ع) تهران برگزار شد، با هم دیدار کردند.(ادامه)
اویس : ۷۶ درصد دانش آموزان مازندرانی دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند
معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران گفت: ۸۲ درصد جامعه هدف و ۷۶ درصد دانش آموزان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.(ادامه)
آزاد راه تهران شمال بسته شد
قطعه یک آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت ظهر امروز مسدود شد.(ادامه)
ویتامین «دی»، مکمل واکسن کرونا؟
اعلام نتایج بالینی تاثیر مصرف کافی ویتامین دی و مهار بیماری کرونا، تاکید بیشتری بر ضرورت مصرف کافی ویتامین «دی» دارد.(ادامه)
عکس/ دیدار وزیر بهداشت با آیت الله علم الهدی
بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در سفر خود به خراسان رضوی، با آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به ورود پرندگان مهاجر در میانکاله گفت: در بحث احیای خلیج و تالاب میانکاله برنامه و مصوبات مختلفی داشتیم اما دستگاه‌های متولی اقدام خاصی در زمینه احیای میانکاله انجام ندادند. احیای میانکاله؛ گزینه‌ای فراموش شده روی میز مسوولان
شمال نیوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به ورود پرندگان مهاجر در میانکاله گفت: در بحث احیای خلیج و تالاب میانکاله برنامه و مصوبات مختلفی داشتیم اما دستگاه‌های متولی اقدام خاصی در زمینه احیای میانکاله انجام ندادند.(ادامه)
سطح مطالبه گري و حضور بانوان كارآفرين مازندران بايد ارتقاء يابد
(ادامه)
تست کرونای یک پرسپولیسی مثبت شد
تست کرونای بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس مثبت اعلام شد تا او برای مبارزه با این بیماری به قرنطینه برود. (ادامه)
دلار و یورو امروز 24 مهر چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 24 مهر 1400 (ادامه)
شمال نیوز :سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، جزئیات و نحوه بازگشایی مدارس در آبان ماه را اعلام کرد و گفت: واکسیناسیون دانش آموزان شرط بازگشایی مدارس نبوده است. جزئیات بازگشایی مدارس از شنبه آینده / دانش آموزان مشمول حضور در مدارس
شمال نیوز :سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، جزئیات و نحوه بازگشایی مدارس در آبان ماه را اعلام کرد و گفت: واکسیناسیون دانش آموزان شرط بازگشایی مدارس نبوده است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر کشور در پاسخ به سوال تاریخ انتخاب آخرین استاندار دولت، گفت: بقیه استانداران در نوبت رأی اعتماد از هیأت دولت هستند و انتخاب استانداران خیلی طول نمی‌کشد. ۱۸ استاندار در نوبت رأی اعتماد / وحیدی: انتخاب استانداران طولی نمی‌کشد
شمال نیوز : وزیر کشور در پاسخ به سوال تاریخ انتخاب آخرین استاندار دولت، گفت: بقیه استانداران در نوبت رأی اعتماد از هیأت دولت هستند و انتخاب استانداران خیلی طول نمی‌کشد.(ادامه)
خطرات مصرف بیش از حد روغن ماهی
یک مطالعه جدید تأیید می کند که مکمل های روغن ماهی ممکن است خطر ابتلا به یک اختلال رایج ضربان قلب را افزایش دهد، به ویژه هنگامی که دوزهای روزانه از ۱ گرم بیشتر شود.(ادامه)
کاهش محدودیت‌های کرونایی در مکه و مدینه/ ماسک زدن زوار اختیاری شد
محدودیت‌های کرونایی در حرمین شریفین کاهش یافت؛ به طوری که فاصله‌گذاری اجتماعی حذف و استفاده از ماسک در فضا‌های روباز مسجدالحرام و مسجدالنبی (ص) اختیاری شد. (ادامه)
۹۷ درصد ابلاغ ها‌ی قضایی مازندران الکترونیکی انجام شد
۹۷ درصد ابلاغ‌های قضایی در مازندران در شش ماه گذشته الکترونیک انجام شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی وضعیت واکسیناسیون کرونا را در کشور در حد استاندارد عنوان نکرد. او با بیان اینکه نباید به اقدامات انتحاری خود در زمان شیوع کرونا ادامه دهیم، بر کاهش اثربخشی واکسن های کرونا علیه سویه های جدید کرونا و ایمن نگه داشتن شرایط دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد. محسنی بندپی: بازگشایی مدارس یک اقدام انتحاری است / پیک ششم غیر منتظره می آید / اثربخشی همه واکسن ها کم شده، حتی فایزر!
شمال نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی وضعیت واکسیناسیون کرونا را در کشور در حد استاندارد عنوان نکرد. او با بیان اینکه نباید به اقدامات انتحاری خود در زمان شیوع کرونا ادامه دهیم، بر کاهش اثربخشی واکسن های کرونا علیه سویه های جدید کرونا و ایمن نگه داشتن شرایط دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد.(ادامه)
۴ بازیکن کلیدی پرسپولیس و الهلال +عکس
رسانه سعودی به آنالیز دیدار پرسپولیس با الهلال پرداخت و ستاره های دو تیم را معرفی کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.