.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ستاره‌های ایران و کره سوژه AFC +عکس
توئیتر رسمی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به برخورد گرم کاپیتان تیم ملی ایران با ستاره تاتنهام واکنش جالبی نشان داد.(ادامه)
قیمت پراید در بازار امروز ۲۱ مهر +جدول
گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت پراید در بازار به ۱۵۴ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.(ادامه)
خیز سنگین مسافران برای سفر به مازندران در پایان هفته
همزمان با روزهای پایانی هفته، مسافران برای سفر به شمال و مازندران خیز برداشتند و تردد در مسیرهای منتهی به استان سنگین گزارش شده است.(ادامه)
پیشکسوت کشتی درگذشت
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان از دنیا رفت.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از امحاء بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردانها در مازندران همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد. 

امحاء ۱۴۰۰ کیلو مواد مخدر و روانگردان در استان مازندران
شمال نیوز : دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از امحاء بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردانها در مازندران همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در توئیتی به موضوع سرو صدای خبری برخی رسانه های اصلاحات برای گرانی لبنیات در دولت سیزدهم،اشاره کرد. گرانی لبنیات به گردن کدام دولت است؟ + راه حل
شمال نیوز : نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در توئیتی به موضوع سرو صدای خبری برخی رسانه های اصلاحات برای گرانی لبنیات در دولت سیزدهم،اشاره کرد.(ادامه)
تشکیل شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده های موقوفات در مرکز مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران حفظ وقف و موقوفات و مدیریت صحیح آن را ضروری دانست و گفت: شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده های موقوفات در مرکز استان تشکیل شده است.(ادامه)
واکسن کرونا چه مدت در بدن شما باقی می‌ماند؟
در این مطلب به بررسی میزان ماندگاری واکسن کرونا پس از تزریق در بدن افراد پرداخته شده است. (ادامه)
شلیک سهوی جان کارآفرین رامسری را گرفت
کارآفرین حوزه شیلات رامسر با شلیک سهوی اسلحه شکاری جان خود را از دست داد.(ادامه)
دریا باب دل صیادان
وضعیت دریای خزر امروز برای فعالیت‌های دریایی آرام و مساعد است.(ادامه)
درحالی که در دولت قبل بیشتر شاهد توجیه گرانی‌ها بودیم دولت رئیسی و قوای دیگر اهتمام ویژه‌ای برای مهار این معضل دائمی در کشور دارند و این مسئله نوید بخش اتفاقات خوب در حوزه اقتصاد و معیشت خانوارهاست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران با افتخارآفرینی بی نظیر در رقابت های جهانی کشتی اخیر و حتی در بسیاری از آوردگاههای دیگر ورزشی نشان داد که قهرمانانش همچنان از مظلومیت و بی توجهی رنج می برند و حتی بسیاری از آنان از اشتغال نیز محروم هستند .... آقای وزیر نفت ؛ الان وقت همشهری بازی نیست / قهرمانان ورزشی مازندران را هم دریابید + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : استان مازندران با افتخارآفرینی بی نظیر در رقابت های جهانی کشتی اخیر و حتی در بسیاری از آوردگاههای دیگر ورزشی نشان داد که قهرمانانش همچنان از مظلومیت و بی توجهی رنج می برند و حتی بسیاری از آنان از اشتغال نیز محروم هستند ....(ادامه)
فیروزجایی :مجلس از طرح رتبه بندی معلمان حمایت می کند
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم یکپارچه از ‏طرح رتبه بندی معلمان کشور حمایت می‌کند، گفت: این طرح در کمیسیون آموزش نهایی شده است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.» روزه سکوت این دو نفر دارد می شکند / روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.»(ادامه)
تصاویر / دیدار فوتبال ایران و کره
تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر کره در ورزشگاه آزادی متوقف شد. (ادامه)
کاهش خطر ابتلا به افسردگی با مصرف قارچ
نتایج تحقیقات جدیدبه رهبری دانشکده پزشکی هرشی پنسیلوانیا نشان می‌دهد که این غذاهای فوق‌العاده نه تنها خطر ابتلا به سرطان و مرگ‌زودرس را کاهش می‌دهند بلکه ممکن است برای سلامت روان افراد نیز مفید باشند.(ادامه)
معرفی متخلفان قرارداد ویلموتس
با اعلام معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور مسببان و عامل پرونده ویلموتس به‌زودی معرفی خواهند شد. (ادامه)
حضور ۳ تیم مازندرانی در لیگ برتر کشتی فرنگی
فولادین ذوب آمل،سید بابل و دانشگاه آزاد اسلامی، نمایندگان مازندران در پیکار‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور خواهند بود.(ادامه)
ادامه روز‌های آفتابی در مازندران
مازندرانی‌ها امروز هم شاهد هوایی آفتابی و افزایش دما خواهند بود.(ادامه)
با ۵۰۰ میلیون تومان خودرو چی بخریم؟
گزارش ها از بازار خودرو نشان می دهد که قیمت دناپلاس تیپ دو دنده ای به ۳۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. (ادامه)
آغاز صید ماهیان استخوانی در دریای مازندران
مدیرکل شیلات مازندران گفت: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید سازمان شیلات ایران، صیادان منطقه میانکاله از ۱۵ مهر و سایر مناطق از ۲۰ مهرماه صید ماهی را آغاز می‌کنند که به‌دلیل شرایط نامساعد جوی ۱۷ مهر ماه نخستین مرحله پره‌کشی در استان مازندران شروع شده است. (ادامه)
بستری بودن حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در مازندران
در شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۹۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۹۶ نفر رسید. (ادامه)
انتشار کامنت محمد بنا در پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب
صفحه اینستاگرام رهبر انقلاب کامنت محمد بنا با این مضمون که همه‌مان سرباز وطنیم را منتشر کرد.(ادامه)
با این غذاها پوکی استخوان را برطرف کنید
فوق تخصص غدد گفت: انجام تست تراکم استخوان برای خانم‌هایی که هیچ فاکتور خطری ندارند ۵ سال پس از یائسگی و برای آقایان پس از ۶۵ سالگی ضروری است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
میوه‌ای که حکم بانک خون را برای بدن دارند
این میوه‌ها علاوه بر فواید دیگری که میتواند برای بدن داشته باشد، حکم بانک خون را برای بدن دارد و استفاده مستمر از آن‌ها توصیه میشود.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۰ مهر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات اندک همراه است.(ادامه)
کاهش ۲۹ درصدی کشته شدگان تصادفات رانندگی در مازندران
تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی مازندران در شهریور ماه امسال ۲۹ درصد کاهش داشت.(ادامه)
تشییع پیکر مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم
پیکر حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.