.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۲ روز توفانی در دریای خزر
وضعیت دریای خزر روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مواج و توفانی است.(ادامه)
شمال نیوز : با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «رضا حسین خانی» به عنوان «بازرس ویژه» این دبیرخانه منصوب شد. حکم سعید محمد برای یک جوان 24 ساله در دبیرخانه مناطق آزاد
شمال نیوز : با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «رضا حسین خانی» به عنوان «بازرس ویژه» این دبیرخانه منصوب شد.(ادامه)
نمی‌شود پشت‌ درهای بسته یک اصل قانون اساسی را اجرایی کرد/ تمامی ذینفعان به کمیسیون دعوت شوند/ با حوصله، منضبط و حضور فعال کار را پیش ببرید/ نباید تحت فضاسازی گروه‌های خاص و فشارهای خارج از کشور قرار گرفت ....(خبر)
(ادامه)
چرا داروهای کرونایی وارد بازار سیاه می‌شوند؟ +اینفوگرافی
کمبود برخی داروها در طول سال‌های اخیر خبر ساز شده و نگرانی‌های بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است که تاکنون دلایل گوناگونی برای این کمبود در بازار مطرح بوده و هست.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۶ مهر/ خودنمایی ساینا با گرانی
قیمت خودرو در بازار امروز دوشنبه ۲۶ مهر با ثبات قیمت در تعداد زیادی از خودروها همراه است. تعداد محدودی از خودروها افزایش یا کاهش قیمت داشتند. (ادامه)
مصطفی و مجتبی بلال حبشی دوقلوهای پایتخت با تیپ جدید /عکس
عکس جدیدی از مصطفی و مجتبی بلال حبشی را در ادامه مشاهده می کنید. (ادامه)
تذکر جالب همسر احمدی نژاد هنگام عکس گرفتن وی با زنان خارجی در دبی+ فیلم
رصد : ویدئویی از کنارزدن موهای یکی از زنانی که سعی داشت با احمدی‌نژاد عکس بگیرد از روی سر رییس پیشین ایران توسط محافظ و به توصیه همسر احمدی‌نژاد را مشاهده می کنید. (ادامه)
برداشت انار از باغات بهشهر آغاز شده است. پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ بر ۱۴ هزار تن انار در این شهرستان با نام انار اشرف برداشت شود. برداشت انار “اشرف” از باغات رستمکلای بهشهر(خبر)
برداشت انار از باغات بهشهر آغاز شده است. پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ بر ۱۴ هزار تن انار در این شهرستان با نام انار اشرف برداشت شود.(ادامه)
عکس های جنجالی و حاشیه ساز محمود احمدی‌نژاد در نمایشگاه اکسپوی دوبی
تصاویری از احمدی‌نژاد در پاویون‌های مختلف اکسپو ۲۰۲۰ دوبی منتشر شده و در فضای مجازی دست به دست می گردد. (ادامه)
از ویتامین آفتاب غافل نباشیم
از آنجایی که اغلب ما از نورخورشید به اندازه کافی بهره نمی‌بریم و یا موادغذایی شامل ویتامین دی مانند ماهی‌های چرب روغن کبد ماهی و لبنیات به اندازه کافی مصرف نمی‌کنیم معمولاً دچار فقر ویتامین دی هستیم.(ادامه)
هوای مازندران آرامش قبل از طوفان
هوای مازندران امروز پایدار خواهد بود، اما اواخر این هفته باران و تندباد راه استان است.(ادامه)
افزایش صید ماهیان دریای خزر
روند صید ماهیان دریای خزر در چند روز گذشته مطلوب و رو به افزایش است.(ادامه)
آخرین عکس رنگی لورل و هاردی
آخرین عکس لورل و هاردی در سال ١٩٥٦ (رنگی شده) (ادامه)
بسته بودن آزاد راه تهران - شمال تا نیمه شب فردا
سرپرست پلیس راه مازندران از انسداد آزاد راه تهران - شمال تا نیمه شب فردا سه شنبه ۲۷ مهرماه خبر داد.(ادامه)
رایکا با تساوی استارت زد
رایکا بابل، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را با تساوی مقابل استقلال ملاثانی شروع کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آغاز تزریق دز یادآور واکسن بین کادر درمانی و مدافعان سلامت در استان خبر داد. آغاز تزریق دز یادآور واکسن/ ۲۱۲ هزار دانش آموز مازنی واکسینه شدند
شمال نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آغاز تزریق دز یادآور واکسن بین کادر درمانی و مدافعان سلامت در استان خبر داد.(ادامه)
روز بدون فوتی کرونایی دیگر در مازندران/بستری 96 بیمارجدید کرونایی
در شبانه‌روز گذشته با ادامه دردسرهای کرونایی، موارد ابتلا به کرونا باز هم در مرز سه‌ رقمی شدن قرار گرفت. (ادامه)
جزئیات استعفای شهردار منتخب شورای ششم قائم‌شهر
نایب ریس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر از استعفای شهردار این شهر خبر داد و گفت: ضمن موافقت همه اعضای شورا با استعفای صالح‌زاده، انتخاب سرپرست شهرداری قائم‌شهر در اولویت و دستور کار قرار گرفت و "کاظم علیپور" که قبلاً مسؤولیت دفتر سرمایه‌گذاری در شهرداری را به عهده داشت، با احتساب حداکثر رأی به سمت سرپرستی شهرداری قائم‌شهر منصوب شد.(ادامه)
توصیه‌هایی برای بهبود عملکرد کبد
بیماری کبد چرب بر اثر انباشت چربی مازاد در کبد ایجاد می شود و در چند دهه اخیر، سبک زندگی ناسالم موجب افزایش موارد ابتلا به بیماری کبد چرب غیرالکلی در بزرگسالان شده است. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز: در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب سه استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
رای اعتماد دولت به استانداران جدید سه استان کشور
شمال نیوز: در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب سه استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند. (ادامه)
جدیدترین آمار تقسیماتی کشور اعلام شد
براساس آخرین مصوبات تقسیماتی هیات وزیران که از سوی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور اعلام شد.(ادامه)
عکسی دیده نشده از احمدی نژاد و همسرش در دبی
سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم به همراه همسرش، برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی 2020 به دبی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. بر همین اساس، عکسی که کانال تلگرامی دولت بهار از رئیس جمهور سابق و همسرش منتشر کرده است، را مشاهده می کنید. (ادامه)
هر نوع تغییر قیمت در ماهی قزل‌ آلا به دلیل پر مصرف بودن به سرعت خود را در بازار آبزیان نشان می‌دهد و حتی بر قیمت سایر محصولات این حوزه اثر می‌گذارد. قیمت قزل‌ آلا چند برابر شد
هر نوع تغییر قیمت در ماهی قزل‌ آلا به دلیل پر مصرف بودن به سرعت خود را در بازار آبزیان نشان می‌دهد و حتی بر قیمت سایر محصولات این حوزه اثر می‌گذارد.(ادامه)
دولت همزمان با در نظر گرفتن تکالیف عدیده برای تشکلهای صنفی، باید اهتمام لازم را برای تخصیص حقوق و منابع مالی لازم داشته باشد. حقوق اصناف را به رسمیت بشناسیم(يادداشت)
دولت همزمان با در نظر گرفتن تکالیف عدیده برای تشکلهای صنفی، باید اهتمام لازم را برای تخصیص حقوق و منابع مالی لازم داشته باشد.(ادامه)
پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی نژاد به او اعلام کرده نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند. جزییات دیپورت محمود احمدی‌نژاد از دبی به درخواست پلیس امارات + ویدئو
پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی نژاد به او اعلام کرده نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند.(ادامه)
عکس| پیکر بی‌جان پسر افغان بر دوش پدر
تصویری دردناک از پیرمردی که پیکر پسر شهیدش را در مسجد فاطمه الزهرا قندهار در پی انفجارهایی که در این مسجد رخ داد بر دوش می‌کشد را ببینید.(ادامه)
تصاویری غیرقابل انتظار از دختران هوادار الهلال عربستان
پیش از این تصاویری که از استادیوم های عربستان به خاطر داشتیم سکوهای یکدست سفید از مردانی دشداشه پوش بود اما در بازی با پرسپولیس زنان و دختران هم در میان تماشاگران دیده می شدند که در نوع خود جالب توجه بود. دیگر خبری از آن سکوهای یکدست سفید نبود و زنان برقع پوش و حتی دخترانی با لباس الهلالبه راحتی در کنار مردان به حمایت از تیم محبوب خود می‌پرداختند.(ادامه)
عکس| شادی گل عجیب یک پرسپولیسی به سبک مهاجم مخوف الهلال!
مهاجم پیشین پرسپولیس به شکل عجیبی شادی گل مهاجم الهلال را تکرار کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار کرونا را اعلام کرد.طبق آمار وزارت بهداشت ۹ شهر کشور در وضع قرمز و ۱۰۵ شهر در وضع آبی قرار دارند. تزریق یک میلیون ۲۸۵ هزار دُز واکسن کرونا/ جان باختن ۱۹۹ بیمار/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۴ هزار و ۷۵ نفر رسید
شمال نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار کرونا را اعلام کرد.طبق آمار وزارت بهداشت ۹ شهر کشور در وضع قرمز و ۱۰۵ شهر در وضع آبی قرار دارند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.