.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کلاهبرداری مالی با ترفند هویت جعلی امور مالی دانشگاه
افرادی که با ترفند هویت جعلی امور مالی دانشگاه " از کارمندان و اساتید دانشگاه‌های مازندران کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.(ادامه)
مجیدی رسما با استقلال ۳ ساله تمدید کرد
سرمربی استقلال قرارداد خود را با باشگاه استقلال به مدت سه سال به صورت رسمی تمدید کرد. (ادامه)
افزایش طول عمر با مصرف زیاد میوه و سبزیجات
طبق نتایج یک مطالعه، کاهش مصرف گوشت قرمز و فرآوری شده و مصرف بیشتر میوه و سبزیجات می تواند میانگین طول عمر افراد را تا ۸ ماه افزایش دهد.(ادامه)
عکس/ ادای احترام سرلشکر سلامی به شهید سلیمانی
فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.(ادامه)
تیم نساجی با حفظ شاکله اصلی لیگ جدید را شروع می کند
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیمش با حدود ۸۰ درصد حفظ بازیکنان فصل گذشته و جذب چند بازیکن جدید لیگ بیست ویکم را شروع خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تاکنون حکم ۲۸ شهردار در استان صادر و ۱۰ شهردار منتخب شوراها نیز از سوی دستگاه های نظارتی رد صلاحیت شدند. ۱۰ شهردار منتخب شوراهای مازندران رد صلاحیت شدند
شمال نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تاکنون حکم ۲۸ شهردار در استان صادر و ۱۰ شهردار منتخب شوراها نیز از سوی دستگاه های نظارتی رد صلاحیت شدند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
پیام احمدی‌نژاد بعد از بازگشت از امارات
پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد که نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور در طی حکمی محمدرضا سبطی را به سمت شهردار گرگان منصوب کرد. وزیر کشور حکم شهردار جدید گرگان را امضا کرد
شمال نیوز: وزیر کشور در طی حکمی محمدرضا سبطی را به سمت شهردار گرگان منصوب کرد.(ادامه)
 با وجود تصویب ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نجات خلیج، متاسفانه امسال هیچ اعتباری برای این امر در دستگاه های متولی پیش بینی نشده است. خلیجی که دیگر خلیج نیست/ عروس خزر حال و روز خوشی ندارد(يادداشت)
با وجود تصویب ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نجات خلیج، متاسفانه امسال هیچ اعتباری برای این امر در دستگاه های متولی پیش بینی نشده است. (ادامه)
مشاور رئیس مجلس دهم گفت: «درباره دلیل رد صلاحیت علی لاریجانی آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است، چرا که دختر ایشان دلیل ردصلاحیت لاریجانی، تحصیلات تکمیلی دختر او در سال ۸۶ است / علت عدم انتشار نامه شورای نگهبان توسط خودِ لاریجانی، «مهر محرمانه» آن است
مشاور رئیس مجلس دهم گفت: «درباره دلیل رد صلاحیت علی لاریجانی آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است، چرا که دختر ایشان(ادامه)
شمال نیوز: سردار حاج «ناصر فارابی» دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. سردار حاج ناصر فارابی به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: سردار حاج «ناصر فارابی» دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
شمال نیوز: به گفته وزارت بهداشت از ۲۵ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۸۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۰۴ نفر از آن‌ها بستری شدند. فوت ۱۸۱ نفر دیگر/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۴ هزار و ۲۵۶ نفر رسید
شمال نیوز: به گفته وزارت بهداشت از ۲۵ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۸۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۰۴ نفر از آن‌ها بستری شدند. (ادامه)
کشف ۸۰۰۰ تن چوب جنگلی قاچاق در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند بزرگ قاچاق چوب و کشف بیش از هشت هزار تن چوب‌های جنگلی به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال در استان خبر داد. (ادامه)
بهترین و ضعیف‌ترین بازیکن دیدار پرسپولیس - الهلال +عکس
سایت سوفا اسکور به ارزیابی فنی دیدار پرسپولیس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.(ادامه)
مراسم بزرگداشت «حجت الاسلام طاهری» در ساری برگزار شد
مراسم بزرگداشت ارتحال حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری مدیر سابق حوزه علمیه مازندران از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مصلی ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: دولت رئیسی در حال تبدیل شدن به مسئول شرایط وقت است و در مقابل کارگزاران دولت سابق از مدافعان وضع موجود به منتقدان در حال تغییر وضعیت هستند. سلیمی نمین : اصلاح‌طلبان می‌خواهند رئیسی را وارد دام کنند
شمال نیوز: دولت رئیسی در حال تبدیل شدن به مسئول شرایط وقت است و در مقابل کارگزاران دولت سابق از مدافعان وضع موجود به منتقدان در حال تغییر وضعیت هستند.(ادامه)
آخرین وضعیت بیماری طاعون در مازندران/تعداد لاشه‌های مبتلا به ۲۴ قطعه رسید
رئیس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به ادامه پایش‌ها در طبیعت استان، گفت: از ۲۲ مهر ماه سال جاری ۱۷ لاشه دام دیگر در روستاهای ناتر چالوس و کلاردشت پیدا شد که در مجموع تعداد لاشه‌های به ۲۴ راس رسیده است.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۶ مهر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات اندک همراه است.(ادامه)
شمال نیوز:  مسئولان سازمان بسیج اساتید کشور و استان مازندران از شرکت خودروسازی خزر بازدید کردند و از نزدیک با روند فعالیت آن آشنا شدند . آمادگی بسیج اساتید برای حل مسائل خودروسازی، بومی سازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های مازندران
شمال نیوز: مسئولان سازمان بسیج اساتید کشور و استان مازندران از شرکت خودروسازی خزر بازدید کردند و از نزدیک با روند فعالیت آن آشنا شدند .(ادامه)
ارزان‌ترین خودرو در بازار تهران چند؟ +قیمت ها
در حال حاضر در بازار خودرو پراید ۱۳۱ در حدود ۱۳۹ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ حدود ۱۳۴ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ حدود ۱۴۷ میلیون تومان است. (ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 27 مهر چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 27 مهر 1400 (ادامه)
بازدید بازرگانان قزاقستانی از بندرامیرآباد
(ادامه)
۱۳ مرکز تخصصی دانش آموزان مازندران را علیه کرونا واکسینه می کنند
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه ۱۳ مرکز تخصصی واکسیناسیون دانش آموزان راه اندازی شد، گفت: دانش آموزان براساس نوبت دهی می توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.(ادامه)
شیر داغ بنوشید خواب آرامی داشته باشید
طبق توصیه های قدیمی، نوشیدن یک لیوان شیر گرم هنگام خواب باعث خواب خوب شبانه می شود.(ادامه)
راه اندازی گشت مشترک بازرسی تعزیرات
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از راه اندازی گشت مشترک بازرسی در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : آمیتیس رمضانی، متخصص بیماری‌های عفونی در پاسخ به این سوال که چرا برخی افراد با وجود تزریق ۲ دز وکسن بر اثر کرونا فوت می‌کنند؟ پاسخ داد. چرا برخی افراد با وجود تزریق ۲ دز واکسن بر اثر کرونا فوت می‌کنند؟
شمال نیوز : آمیتیس رمضانی، متخصص بیماری‌های عفونی در پاسخ به این سوال که چرا برخی افراد با وجود تزریق ۲ دز وکسن بر اثر کرونا فوت می‌کنند؟ پاسخ داد.(ادامه)
برف و باران در راه مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به درپیش بودن سامانه سرد و بارشی گفت: نفوذ این سامانه سبب افت محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.(ادامه)
عکس/ جادوی رنگ‌های پاییزی
باران‌های زیبای پاییزی، برگ‌های رنگارنگ درختان، هوای مه آلود و رویایی و دمای خنک هوا همگی باعث شده تا این فصل به یکی از زیباترین فصول سال تبدیل شود و این لقب را شایسته خود کند.(ادامه)
تشکیل ۹۳ پرونده تخلف در مازندران
۹۳ پرونده تخلف شبانه روز گذشته در مازندران تشکیل شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.