.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : این فعال سیاسی اصولگرا گفت : آقای ضرغامی از یک سال پیش فعال است و خودش را برای 1400 گرم می کند، ابایی هم از بیان این موضوع ندارد. او جزء هیچ گروه و حزبی نیست و قدری هم روحیه استقلال طلبی دارد. این مسئله شاید در جذب آرای حزبی.... مقدم : قالیباف در مجلس می‌ماند/کارگزاران می‌خواهد لاریجانی را خراب کند/جلیلی ظرفیت ۴ میلیون رأیی دارد / ضرغامی روحیه استقلال طلبی دارد و آرای حزبی ندارد
شمال نیوز : این فعال سیاسی اصولگرا گفت : آقای ضرغامی از یک سال پیش فعال است و خودش را برای 1400 گرم می کند، ابایی هم از بیان این موضوع ندارد. او جزء هیچ گروه و حزبی نیست و قدری هم روحیه استقلال طلبی دارد. این مسئله شاید در جذب آرای حزبی....(ادامه)
با خوردن این میوه‌ها سلامتی خود را تضمین کنید
خوردن سیب و سایر میوه‌ها طیف گسترده‌ای از فواید سلامتی را فراهم می‌کند. اگر به دنبال یک مکمل غذایی، یک میان وعده سالم و یا یک وعده غذایی کامل هستید ما به شما میوه‌ها را معرفی می‌کنیم.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
ترامپ: در انتخابات ببازم آمریکا را ترک می کنم
رئیس جمهور آمریکا که نظرسنجی‌ها از وضعیت بد وی در رقابت‌های انتخاباتی حکایت دارند در اظهاراتی عنوان داشت که در صورت شکست در انتخابات ماه نوامبر، ایالات متحده را ترک می‌کند.(ادامه)
حقایق جالبی که در مورد اینستاگرام نمی‌دانید!
کانال تلگرامی مجازیست اینفوگرافیکی از حقایق جالب درباره اینستاگرام را منتشر کرد. (ادامه)
تقلب نماینده سابق مجلس در جلسه کنکور!
محمدعلی پورمختار رییس کمیسیون اصل نود مجلس پیشین فرد دیگری را به جای خود به آزمون دانشگاه آزاد اسلامی فرستاده است. این فرد دستگیر شده و موضوع صورتجلسه شده است.(ادامه)
کهن‌ترین قالیچه جهان در ایران +عکس
کهن‌ترین قالیچه جهان، قالی پازیریک نام دارد و متعلق به ایرانیان است. قدمت قالی به قرن ‌ها پیش از میلاد مسیح بر می‌گردد و هم اکنون، در کشور روسیه نگهداری می‌شود(ادامه)
هوشنگ می گوید زنش را در خلوتی مرد خوش تیپی دیده است و تحمل نکرده است.
سوار شدن زن جوان در خودروی شاسی بلند کار دستش داد! +عکس
هوشنگ می گوید زنش را در خلوتی مرد خوش تیپی دیده است و تحمل نکرده است. (ادامه)
عکس/ تیم‌ملی جوانان ایران مدل ۵۵
دهه ۵۰ و ۶۰ فوتبال در ایران هوادار زیادی پیدا کرده بود و رقابت پرسپولیس و استقلال همواره تماشایی بود. در آن دوره ایران برای اولین بار به جام جهانی صعود کرد و همچنین به المپیک راه یافت. تصویری از تیم ملی جوانان ایران را مشاهده می‌کنید که ابراهیم نیکپور، فرامرز امیدوار، غلامحسین رحمانیان، حمید درخشان، مرتضی شاهپرست، علی کرم سوری، رضا چاچا، نعلچگر، فرهاد بهرامی، امیرهوشنگ زرین کمر، جواد حسن زاده، وحید نیتی و ... را در اختیار داشت.(ادامه)
تبلور پاییز در پلنگ‌دره گیلان +عکس
یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از پلنگ دره در رودبار گیلان را منتشر کرد.(ادامه)
“آبشكه” پنجره های چوبی خانه‌های روستایی در مازندران
پنجره را به گويش مازندرانی “آبشكه” مي گويند در مناطق ييلاقي و سردسير بیشتر خانه‌های گلی و قديمی پنجره‌هايشان كوچك بوده تا از سرمای سخت كوهستان و هدر رفت گرما جلوگيری شود.برخی از روستاييان دور پنجره‌های خانه را با گل سفيد پوشانده كه هم ايجاد منظر نمايد و نيز از ورود حشرات به داخل جلوگيری شود.خانه‌های زيگالی و ريسی نيز طوری طراحی شدند كه حفاظی برای پنجره‌ها باشند.(ادامه)
نامه رسمی پرسپولیس به باشگاه قطری در خصوص بشار رسن
سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:پرسپولیسی‌ها در نامه‌ای رسمی اعتراض خودشان به باشگاه قطری و فدراسیون فوتبال قطر درباره مذاکره با بشار رسن را اعلام کردند.(ادامه)
عکس/ تلاش خستگی ناپذیر بیرانوند برای غلبه بر مصدومیت
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه آنتورپ بلژیک که چند هفته ای است به دلیل مصدومیت بازی های آنتورپ را از دست داده و حتی به اردوی تیم ملی برای بازی با ازبکستان هم دعوت نشد، این روزها در تلاش است تا با انجام تمرینات فشرده بدن سازی، آمادگی خود را مجددا به دست آورد و بتواند هرچه زودتر به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود.(ادامه)
بیانیه ایران درباره پایان محدودیت‌های تسلیحاتی
وزارت امور خارجه در ساعات پایانی منتهی به پایان تحریم های تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.(ادامه)
بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا
با شروع فصل سرما و افزایش احتمال ابتلاء به بیماری‌های تنفسی و بیماری‌های عفونی و ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفلوانزا، تجویز این واکسن توصیه می‌شود.(ادامه)
فغانی به لیست ایران برگشت
علیرضا فغانی بار دیگر در لیست بین المللی فوتبال ایران قرار گرفت و با پرچم کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت خواهد کرد.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی یکشنبه ۲۷ مهر
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
تصویری عجیب از ریه فرد کرونایی طی ۱۰ روز
این ریه‌های فردی ۳۵ ساله است، کاملا سالم بدون بیماری زمینه ای، ۱۰ روز پیش به کووید ۱۹ مبتلا می‌شود که پس از مراجعه به پزشک عفونی و توصیه شدن به استراحت وضعیت رو به بهبودی پیدا نمی‌کند. وی هم اکنون با سچوریشن ۸۴ درصدی روبرو است.(ادامه)
عکس/مراسم شام غریبان امام رضا(ع) درحرم شاهچراغ(ع)
مراسم شام‌غریبان و لاله گردانی شهادت امام رضا (علیه السلام) شنبه ۲۶ مهر 1399 پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه‌السلام شیراز برگزار شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ظریف ، بامداد امروز (یکشنبه) در توئیتی در آستانه پایان محدودیت تسلیحاتی ایران نوشت: روزی بسیار مهم برای جامعه بین‌المللی که - در مخالفت با تلاش‌های بدخواهانه ایالات متحده - از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد و برجام صیانت کرده است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : جمع بندی بیماران بستری شده کرونایی در استان نشان می دهد ، تعداد موارد بستری کرونایی در مازندران به ۶۰۵ نفر رسید .... تداوم نگرانی ها در مازندران / تعداد بستری‌های کرونایی همچنان ۳ رقمی
شمال نیوز : جمع بندی بیماران بستری شده کرونایی در استان نشان می دهد ، تعداد موارد بستری کرونایی در مازندران به ۶۰۵ نفر رسید ....(ادامه)
نساجی در اولین بازی جدی با مربیگری وحید فاضلی در کیش تیم گل گهر را متوقف کرد. مازنی ها پیش از این بازی در دیدار دوستانه با منتخب کیش که البته نیمه تمام ماند دو بر یک پیروز شده بودند.
نساجی در کیش تیم گل گهر را متوقف کرد
نساجی در اولین بازی جدی با مربیگری وحید فاضلی در کیش تیم گل گهر را متوقف کرد. مازنی ها پیش از این بازی در دیدار دوستانه با منتخب کیش که البته نیمه تمام ماند دو بر یک پیروز شده بودند. (ادامه)


باشگاه پرسپولیس نامه ای تهدید آمیز به باشگاه القطر ارسال کرده است. نامه تهدید آمیز پرسپولیس به مشتری بشار
باشگاه پرسپولیس نامه ای تهدید آمیز به باشگاه القطر ارسال کرده است.(ادامه)
دست نشان نیامده رفت / خداحافظی نادر با بابلسر
تیم فوتبال شهدای بابلسر به عنوان نماینده استان مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.(ادامه)
اگر ترامپ پیروز شود با ایران چه خواهد کرد؟
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تشریح چشم‌انداز سیاست‌های دولت دوم «دونالد ترامپ» تأکید کرد که واشنگتن به دنبال برچیده شدن فعالیت‌های هسته‌ای ایران است.(ادامه)
پاسخ تند داماد روحانی به سخنان جنجالی ذوالنور
کامبیز مهدی‎زاده، داماد رئیس‌جمهور به سخنان توهین‌آمیز ذوالنور، نماینده قم در مجلس علیه روحانی واکنش نشان داد. (ادامه)
علی لاریجانی، جدی‌ترین رقیب جلیلی در ۱۴۰۰؟
8 ماه دیگر موعد ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرا می رسد و از همین حالا صف بلندبالایی از چهره های اصولگرا تشکیل شده که مرتصد کاندیداتوری هستند. اما کارشناسان سیاسی معتقدند «بسیاری از چهره های حاضر در این صف را نباید جدی گرفت، با این وجود اصولگرایان باید برای کم کردن تعداد نامزدها تلاش جدی کنند».(ادامه)

رئیس دفتر رئیس جمهور خطاب به منتقدان دولت گفت: اگر می‌خواهید، کار تبلیغاتی و انتخاباتی کنید و سفر بروید ولی این که در سفر، فقط شعار دهید و کار تبلیغاتی کنید و بگوئید فقط ما می‌توانیم کار انجام بدهیم، مردم می‌دانند که شما قبلا سرکار بودید و قبلا هم مسئولیت داشتید ولی هیچ کدام از این کارها را نتوانستید، انجام بدهید. واعظی به قالیباف: بعدا نوبت خودتان هم می‌شود
رئیس دفتر رئیس جمهور خطاب به منتقدان دولت گفت: اگر می‌خواهید، کار تبلیغاتی و انتخاباتی کنید و سفر بروید ولی این که در سفر، فقط شعار دهید و کار تبلیغاتی کنید و بگوئید فقط ما می‌توانیم کار انجام بدهیم، مردم می‌دانند که شما قبلا سرکار بودید و قبلا هم مسئولیت داشتید ولی هیچ کدام از این کارها را نتوانستید، انجام بدهید.(ادامه)
جدایی هافبک عراقی پرسپولیس از این تیم منتفی شد.
بشار رسن در پرسپولیس ماندنی شد
جدایی هافبک عراقی پرسپولیس از این تیم منتفی شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.