.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:
فرمانده معظم کل قوا در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم این نیرو قدردانی کردند.


قدردانی رهبری از نیروی انتظامی / مردم از ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات استقبال می کنند؛ سلام من را به کارکنان نیروی انتظامی برسانید فرمانده معظم کل قوا در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم این نیرو قدردانی کردند(خبر)
شمال نیوز: فرمانده معظم کل قوا در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم این نیرو قدردانی کردند. (ادامه)
قیمت خرید دلار در صرافی های بانکی وارد کانال ۲۵ هزارتومان شد
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، دقایقی پیش(۱۷:۱۲) در صرافی‌های بانکی یک پله دیگر عقب نشست و به ۲۷ هزار و ۵۸۰ تومان رسید (ادامه)
در بازار آزاد تهران عصر امروز سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. بازگشت سکه به کانال ۱۳ میلیون تومانی
در بازار آزاد تهران عصر امروز سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
تصاویر: وضعیت قرمز کرونا در گیلان
طی تحقیقات جدید کره جنوبی، ویروس کرونا می‌تواند تا سه هفته داخل مخاط بینی کودکان باقی بماند. این امر قابلیت بالای کودکان در انتقال و پخش ویروس را نشان می‌دهد. از این‌رو می‌توان مدارس را به‌عنوان یکی از مراکز پرخطر انتشار ویروس دانست. طبق اعلام آموزش و پرورش، فعالیت مدارس در استان‌هایی با وضعیت قرمز کرونایی به‌صورت مجازی و از طریق تلویزیون و نرم‌افزار شاد انجام می پذیرد. در برخی مدارس در استانهایی که هنوز در وضعیت بحران قرار ندارند حضور در مدارس به صورت اختیاری است.(ادامه)
زمان اعلام نتیجه کنکور سراسری و ارشد
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه کنکور کارشناسی ارشد اواسط هفته آینده و نتیجه آزمون سراسری تا ۱۰ آبان ماه منتشر می‌شود.(ادامه)
سرایت کرونا در فصل سرد بیشتر است
استاد اپیدمیولوژی، معتقد است که ایران در قله انتقال ویروس کرونا قرار دارد.(ادامه)
ابتلای ۱۹ بابلی به کرونا
۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
لاری: باید سه هفته محدودیت‌های شدید کرونایی اعمال شود
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در شرایط جنگی حاد هستیم و باید سه هفته محدودیت های شدید کرونایی اعمال شود.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۲۲ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۳۴ نفر رسیده است.... تعداد جان باختگان کرونا در کشور از ۳۱ هزار نفر گذشت / ۳۲۲ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع مبتلایان به ۵۳۹۶۷۰ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۲۲ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۳۴ نفر رسیده است....(ادامه)
عکس/ نمای پایانی کار امروز بازار سهام
در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس پس از افت ۴۲هزار و ۹۷۰ واحدی (۳ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۹هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افت ۱.۴ درصدی مواجه شد.(ادامه)
افت ۱۰ میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو
در پی کاهش نرخ ارز، قیمت‌ها در بازار خودرو نیز کاهشی شد به طوری که قیمت خودرو‌های داخلی ۷ تا ۱۰ میلیون تومان پایین آمد. در عین حال قیمت خودرو‌های خارجی نیز به طور متوسط حدود ۳۰ میلیون تومان کاهش یافت.(ادامه)
فردا آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون بیش از ۱۹۳ هزار متقاضی در مرحله دوم ثبت نام وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
عکس/ طبیعت بکر هفت حوض لرستان
هفت حوض در نزدیکی روستای پیرجد از توابع شهرستان خرم آباد است که منطقه ای زیبا و شامل صخره های مخملی و صیقلی است. در مسیر رودخانه این منطقه حوضچه های زیادی وجود دارد که به هفت حوض معروف شده است.(ادامه)
کرونا، جابجایی مسافر در مازندران را ۴۴ درصد کاهش داد
مسافر جابجا شده توسط ناوگان مسافربری عمومی بین شهری مازندران در ۶ ماهه اول امسال ۴۴ درصد کاهش داشت.(ادامه)
عکس/ حضور متفاوت احمدی نژاد در قم
تصاویری از حضور محمود احمدی نژاد در قم و زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه (س) منتشر شده است.(ادامه)
مهاجم استقلال به نفت پیوست +عکس
بازبکن فصل گذشته استقلال به نفت مسجدسلیمان پیوست.(ادامه)
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۷/۲۹
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۹۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان است.(ادامه)
نامه به فدراسیون برای تعویق لیگ برتر
فدراسیون پزشکی ورزشی با ارسال نامه‌ای درخواست کرده رقابت‌های لیگ با تاخیر آغاز شود.(ادامه)
عکس/ وقتی پسر یحیی در تیم ملی گلر شد
یحیی گل محمدی این روز‌ها با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده است. او در زمان جوانی هم سال‌ها برای تیم ملی بازی کرد. او در یکی از تمرینات تیم ملی پسرش را هم با خود برده و گلر شده بود.(ادامه)
جلسه نهایی باشگاه پرسپولیس و نادری
باشگاه پرسپولیس امروز جلسه سرنوشت‌سازی با محمد نادری برگزار خواهد کرد.(ادامه)
خمیر دندان می‌تواند از ابتلا به کرونا پیشگیری کند
یک استاد دندانپزشکی ادعا کرد: خواص ضد میکروبی خمیر دندان با کاهش بار ویروسی در دهان می‌تواند از ابتلای افراد به بیماری کرونا پیشگیری کند بنابراین مسواک زدن در زمانی که می‌خواهید از خانه خارج شوید به پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ کمک می‌کند.(ادامه)
دلار به کانال ۲۹ هزار تومانی بازگشت
امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۹هزار و ۶۸۰ تومان است.(ادامه)
روند ریزشی قیمت خودرو که از ابتدای هفته جاری آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و کاهش ۱۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی قیمت‌ها در انواع خودروهای داخلی، مونتاژی و خارجی به چشم می‌خورد. ریزش ۱۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار
روند ریزشی قیمت خودرو که از ابتدای هفته جاری آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و کاهش ۱۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی قیمت‌ها در انواع خودروهای داخلی، مونتاژی و خارجی به چشم می‌خورد.(ادامه)
قرعه کشی سومین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات سایپا آغاز شد
مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا، با حضور نهاد‌های نظارتی آغاز شد.(ادامه)
۲.۷ تن مواد مخدر در مازندران امحاء می شود
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به کشف سه تن انواع مواد مخدر طی سال جاری گفت: بیش از دو هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان امحاء می شود.(ادامه)
علت رکورد‌های پیاپی اخیر کرونا در ایران
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به نگرانی‌ها از روند فزاینده کرونا در کشور، این موضوع را نتیجه بی‌توجهی به الگو‌های پیشنهادی ستاد کرونا دانست و گفت: حتی برای تعطیلات اخیر نیز محدودیت‌ها به شکلی اجرا شد که افراد وقت رفتن به سفر را پیش از اعمال محدودیت داشتند و همین نوع اعمال محدودیت‌ها نگرانی مارا از تعطیلات روز‌های آینده نیز افزایش می‌دهد.(ادامه)
تغییر زمان برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته آینده
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تغییر زمان برگزاری جلسات علنی در هفته آینده خبر داد.(ادامه)
هشدار؛ نوشیدن چای سبز در این زمان‌ها ممنوع!
اگر از مشکلات بی خوابی رنج می‌برید، شما نباید پیش از خواب چای سبز بنوشید.(ادامه)
شمال نیوز : زهرا احمدی تاکید کرد : وزارت کشور هم بارها اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای تشکیل استان جدید در کشور ندارد .... مخالفت دوباره وزارت کشور با تشکیل استان های جدید
شمال نیوز : زهرا احمدی تاکید کرد : وزارت کشور هم بارها اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای تشکیل استان جدید در کشور ندارد ....(ادامه)
عکس/ تعویض پرچم بارگاه امام رضا(ع)
پرچم سیاه گنبد مطهر امام رضا(ع) صبح امروز باز شد و پرچم سبز در حرم مطهر رضوی به اهتزاز در آمد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.222 seconds.