.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

مأمون به یک نکته توجه نکرده بود و آن اینکه اساساً امام رضا(ع) و شیعیان در پی کسب قدرت سیاسی نبودند و بنابراین قرار نبود از این مسیری که به اجبار در آن افتاده اند، برای آینده سیاسی خود اندوخته ای کسب کنند. جامعه شیعه امامی، راهی دیگر را انتخاب کرده بود. این سیاست، تقویت هویت و بنیه تشیع به عنوان یک جریان مذهبی بود. ممکن بود این جریان مذهبی در آن زمان نتواند قدرتی کسب کند، اما وقتی پابرجا بماند، برای همیشه به عنوان یک مذهب باقی خواهد ماند و چنین هم شد. ولایتعهدی؛ فرصت امام رضا(ع)، چالش مامون(خبر)
مأمون به یک نکته توجه نکرده بود و آن اینکه اساساً امام رضا(ع) و شیعیان در پی کسب قدرت سیاسی نبودند و بنابراین قرار نبود از این مسیری که به اجبار در آن افتاده اند، برای آینده سیاسی خود اندوخته ای کسب کنند. جامعه شیعه امامی، راهی دیگر را انتخاب کرده بود. این سیاست، تقویت هویت و بنیه تشیع به عنوان یک جریان مذهبی بود. ممکن بود این جریان مذهبی در آن زمان نتواند قدرتی کسب کند، اما وقتی پابرجا بماند، برای همیشه به عنوان یک مذهب باقی خواهد ماند و چنین هم شد. (ادامه)

علی مطهری در توییتر نسبت به اهانت های اخیر به حسن روحانی که در پی اظهار نظر وی درباره صلح و مذاکره مطرح شد واکنش نشان داد. واکنش علی مطهری به اهانت علیه روحانی
علی مطهری در توییتر نسبت به اهانت های اخیر به حسن روحانی که در پی اظهار نظر وی درباره صلح و مذاکره مطرح شد واکنش نشان داد.(ادامه)
قیمت مرغ دوباره پر کشید
قیمت هرکیلوگرم مرغ که بر اساس نرخ مصوب قرار بود حداکثر ۱۵ هزار تومان به فروش برسد به ۲۱ تا ۲۴ هزار تومان افزایش یافته و حتی در مواردی به قیمت ۲۶ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد و مرغ زنده به جای ۱۰ هزار تومان ۱۶.۵ تا ۱۸ هزار تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۲۶ هزار و ۴۹۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۵۳ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۰ هزار و ۱۲۳ نفر رسیده است..... مجموع جان‌باختگان کرونا در کشور از ۳۰ هزار نفر فراتر رفت/ ۲۵۳ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع مبتلایان به ۵۲۶۴۹۰ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۲۶ هزار و ۴۹۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۵۳ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۰ هزار و ۱۲۳ نفر رسیده است.....(ادامه)
عکس/ آخرین حضور حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر رضوی
تصویری از آخرین حضور حاج قاسم سلیمانی در مراسم خطبه‌خوانی حرم مطهر امام رضا علیه السلام در فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
محدودیت‌های کرونایی در تهران و ۴۵ شهر دیگر باید سختگیرانه‌تر باشد
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: در تهران و ۴۵ شهر بسیار آلوده به ویروس کرونا نیازمند تصمیمات سختگیرانه‌تر هستیم.(ادامه)
روی خوش خزر به صیادان
دریای خزر از امروز به مدت ۳ روز برای صید و صیادی مناسب است.(ادامه)
قیمت سکه، طلا و دلار در بازار آزاد ۲۶ مهر ۹۹
امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۳۱ هزار و ۷۰۰تومان است.قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
عکس / درخواست مهم علی دایی از فوتبالی‌ها
علی دایی که مدتی است از فضای فوتبال دور است در اینستاگرام خود درخواستی مهم کرد. او در اینستاگرام خود نوشت: «دوستان عزیزم، این فوتبال و زندگی کوتاه، ارزش این همه حاشیه، جدل و بی‌حرمتی را ندارد. از همه فوتبالی‌ها می‌خواهم طرفدار هر تیم و هر رنگی که هستید حرمت‌ها را حفظ کنید، مخصوصا در این روزهای سخت که جامعه و خانواده‌ها درگیر مشکلات بسیار بزرگتری هستند.»(ادامه)
تصویر زیبا از حرم امام رضا(ع)‌
تصویری زیبا از حرم مطهر هشتمین امام شیعیان امام رضا (ع) را ببینید.(ادامه)
خداحافظی با سرماخوردگی و آنفولانزا با خوردن این خوراکی‌ها
سرماخوردگی و آنفولانزا می‌توانند احساس سلامتی را در فرد ازبین ببرند. ولی رژیم‌های غذایی هستند که می‌توانند به شما در بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کنند.(ادامه)
عکس / نیکبخت قبل از تغییر چهره
علیرضا نیکبخت سال‌ها برای پرسپولیس، استقلال و تیم ملی بازی کرد و بازیکن پرحاشیه‌ای به حساب می‌آمد. زمانی که او برای استقلال بازی می‌کرد، عکسی از روی جلد یک مجله رفته است که در آن ظاهری بسیار متفاوت از امروزش دارد.(ادامه)
تصویری دیده نشده از رهبر انقلاب
در شماره جدید خط حزب الله تصویری از رهبر انقلاب در حین بازدید از اجتماع صدوده هزار نفری بسیجیان در اردوی فرهنگی رزمی یاران امام علی (ع) منتشر شده است. این بازدید در ۲۹ مهرماه سال ۷۹ صورت گرفته است.(ادامه)
تردد خودرو‌های سنگین در محور ممنوع است / جاده‌ها یک طرفه نمی‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع خودرو‌های سنگین امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.(ادامه)
روزهای به زنگ قرمز کرونایی/تعداد بیماران بستری کرونایی در مازندران به ۵۸۲ نفر رسید
تعداد بیماران بستری کرونایی در مازندران به ۵۸۲ نفر رسید.(ادامه)
وزش باد گرم جنوبی شدید در مازندران
هوای مازندران از امشب همراه با وزش باد گرم شدید پیش بینی می‌شود.(ادامه)
بزرگداشت آیت‌الله طبرسی در ساری برگزار شد + تصاویر
مراسم بزرگداشت آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران در ساری برگزار شد. (ادامه)
ماجرای «ضامن آهو» محمود فرشچیان چیست؟
روایت ضمانت امام رضا (ع) برای یک آهو را شاید بارها و بارها شنیده باشیم. داستانی که سال ها قبل توسط محمود فرشچیان به زبان رنگ ها روایت شد تا این بار هنر حافظ تاریخ باشد. (ادامه)
کدام مسئولان نظام باید دارایی خود، همسر و فرزندان‌شان را اعلام کنند؟
بر اساس آئین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، ۲۸ گروه از مقامات، مسئولان و کارگزاران موظفند حداکثر ظرف ۳ ماه آتی، فهرست دارایی‌های خود، همسر و فرزندان‌شان را به قوه قضائیه اعلام کنند.(ادامه)

مهاجم سابق فولاد خوزستان که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و سپاهان را هم در کارنامه خود دارد، به جمع شاگردان فاضلی اضافه شد تا در لیگ بیستم برای تیم نساجی به میدان رود. مهاجم سابق استقلال به نساجی مازندران پیوست
مهاجم سابق فولاد خوزستان که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و سپاهان را هم در کارنامه خود دارد، به جمع شاگردان فاضلی اضافه شد تا در لیگ بیستم برای تیم نساجی به میدان رود.(ادامه)
مازندرانی‌ها که چند هفته گذشته را به دلیل روند نزولی آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها تا حدودی عادی انگاری را سرلوحه رفتار اجتماعی خودشان قرار داده بودند ، با طرح الزام استفاده از ماسک و تدوین جریمه در ستاد ملی مقابله با کرونا بار دیگر با ماسک آشتی کردند. آشتی مازندرانی‌ها با ماسک
مازندرانی‌ها که چند هفته گذشته را به دلیل روند نزولی آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها تا حدودی عادی انگاری را سرلوحه رفتار اجتماعی خودشان قرار داده بودند ، با طرح الزام استفاده از ماسک و تدوین جریمه در ستاد ملی مقابله با کرونا بار دیگر با ماسک آشتی کردند.(ادامه)
کرونایی شدن ۱۵ شهروند بابلی در یک روز
۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)

مرجعیت عراق خرید و فروش از مراکزی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را جایز ندانست.
پاسخ آیت الله سیستانی به استفتایی درباره داد و ستد کالا و خدمات اسراییلی
مرجعیت عراق خرید و فروش از مراکزی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را جایز ندانست. (ادامه)
آخرین وضعیت حضور بشار رسن در باشگاه القطر
روزنامه الرایه قطر اعلام کرد خرید بشار رسن در تیم القطر یک معامله بسیار ویژه برای این تیم قطری خواهد بود. (ادامه)
تسلیت دختر شهید سلیمانی به مقام معظم رهبری +عکس
زینب سلیمانی، دختر شهید سلیمانی با انتشار عکسی از رهبر انقلاب، رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) را به ایشان تسلیت گفت.. به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع)، صبح امروز مراسمی در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.(ادامه)
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حساب توییتری خود مدعی شد اکثریت مردم خواستار عزل و مجازات رییس جمهور هستند. روحانی باید هزار بار اعدام شود تا مردم راضی شوند
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حساب توییتری خود مدعی شد اکثریت مردم خواستار عزل و مجازات رییس جمهور هستند. (ادامه)
پرسپولیس، حرف آخر را درباره بشار رسن زد
مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس بر مخالفت این باشگاه با جدایی بشار رسن تاکید کرد.(ادامه)
درخواست مهم علی دایی از فوتبالی‌ها
علی دایی پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد.(ادامه)
عکسی که دنیا را متحیر کرد
تچ کوانگ دوک یک راهب بودایی بود که در سال ۱۹۶۳ در اعتراض به سیاست‌های دولت ویتنام جنوبی در قبال راهب‌های بودایی خود را به آتش کشید و درگذشت. (ادامه)
تصویر خاص از مراسم امروز در حسینیه امام خمینی(ره)
تصویر معنادار در مراسم رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) که امروز در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.