.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فرصت ۵ روزه پرسپولیس برای اعتراض به محرومیت آل کثیر
باشگاه پرسپولیس ۵ روز فرصت دارد به محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر اعتراض کند.(ادامه)
عکس/ کاظمین در روز رحلت پیامبر اکرم(ص)
مراسم عزاداری روز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) در حرم شریفین کاظمین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : آغاز مححدودیت‌ها از ساعت ۲۴ چهارشنبه به جای ساعتی مانند ۱۴ یا ۱۶، باعث شد که تصمیم قابل توجه و تحسین برانگیز ستاد کرونا تا حد زیادی اثرگذاری خود را از دست بدهد .... محدودیت هایی که به خاطر چند تبصره بی اثر شد / چرا ستاد کرونا ابتدا فرصت خروج از شهر و مسافرت را به شهروندان داد، سپس ممنوعیت را اعمال کرد؟
شمال نیوز : آغاز مححدودیت‌ها از ساعت ۲۴ چهارشنبه به جای ساعتی مانند ۱۴ یا ۱۶، باعث شد که تصمیم قابل توجه و تحسین برانگیز ستاد کرونا تا حد زیادی اثرگذاری خود را از دست بدهد ....(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۲۲ هزار و ۳۸۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۶۵ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۹ هزار و ۸۷۰ نفر رسیده است.... ۲۶۵ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۲۹۸۷۰ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۵۲۲۳۸۷ نفر افزایش یافت
شمال نیوز : سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۲۲ هزار و ۳۸۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۶۵ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۹ هزار و ۸۷۰ نفر رسیده است....(ادامه)
قیمت سکه و طلا امروز ۹۹/۰۷/۲۵
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
عکس/ استوری کنایه‌آمیز علی کریمی
شماره هشت سابق پرسپولیس با انتشار دو استوری در صفحه اینستاگرام خود به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ضعف مدیریت در حوزه اقتصادی کشور گفت: این مسئله مایه انتقاد مقام معظم رهبری نیز شده است. انتقاد خطیب جمعه ساری از ضعف مدیریت در حوزه اقتصادی کشور
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ضعف مدیریت در حوزه اقتصادی کشور گفت: این مسئله مایه انتقاد مقام معظم رهبری نیز شده است.(ادامه)
دوحه رسما میزبان فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا شد
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، شهر دوحه قطر میزبان فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا شد.(ادامه)
ممنوعیت ورود خودرو‌های سنگین به هراز
آمد و شد انواع خودرو‌های سنگین تا ۳ روز دیگر در محور هراز ممنوع است.(ادامه)
درخشش خورشید در آسمان آبی مازندران
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی صاف و آفتابی را شاهد خواهند بود.(ادامه)
اقامه نشدن نماز جمعه در سه شهر مازندران
نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های تنکابن، عباس آباد و سوادکوه اقامه نمی‌شود.(ادامه)
عکس/ زندگی در میان مخمل سبز شالیزار
تصویر هوایی زیبا از خانه‌های در میان مخمل سبز شالیزارهای تالش را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
آژیر قرمز کرونا| بستری شدن 583 بیمار کرونایی در مازندران
طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۲۰ مورد ابتلای جدید به کرونا ثبت شد و همچنین تعداد ۵۸۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.(ادامه)
تشدید اعمال محدودیت های جدید کرونایی در مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بازگشت و تشدید بسیاری از محدودیت ها برای مقابله با کرونا در استان گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر روند ابتلا به کرونا افزایشی شده است.(ادامه)
نماینده مردم استان مازندران در شورای عالی استانها با اشاره به وضعیت بحرانی بیماری کووید 19 و پر شدن ظرفیت بیمارستانها و خستگی کادر درمان از بی توجهی شهروندان به شیوع گسترده کرونا ویروس و تعدد سفرها به مازندران گلایه کرد. گلایه نماینده مازندران در شورای عالی استانها از بی توجهی به کرونا و تعدد مسافرت ها به استان
نماینده مردم استان مازندران در شورای عالی استانها با اشاره به وضعیت بحرانی بیماری کووید 19 و پر شدن ظرفیت بیمارستانها و خستگی کادر درمان از بی توجهی شهروندان به شیوع گسترده کرونا ویروس و تعدد سفرها به مازندران گلایه کرد.(ادامه)
دستورالعمل کاهش ریسک ابتلا به کرونا
توجه: این دستورالعمل، تضمینی برای عدم ابتلا به کرونا نیست. ولی از آنجا که باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی می شود، می تواند ریسک ابتلا و شدت آن را کاهش دهد. در حال حاضر، هیچ روش قطعی برای پیشگیری و درمان کرونا وجود ندارد./ دستورالعمل زیر به تایید تعدادی از پزشکان که عصر ایران با آنها گفت و گو کرده، رسیده است. (ادامه)
دوئل تازه ترامپ و بایدن با محوریت ایران و کرونا
دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا به جای شرکت در مناظره مجازی در پی لغو مناظره دوم به دلیل ابتلای ترامب به کرونا، با حضور در برنامه تلویزیونی به سوالات رای‌دهندگان و مخاطبان پاسخ دادند. (ادامه)


می دانیم که ماسک های جراحی یکبار مصرف هستند. در عین حال رطوبت باعث می‌شود که ماسک کارایی خودش را از دست بدهد، حالا که پاییز شروع شده و بارش باران و برف هم بیشتر می شود، باید پرسید چگونه از ماسک استفاده کنیم تا در روزهای بارانی از ابتلا به کرونا پیشگیری کند؟. چگونه در روزهای بارانی از ماسک استفاده کنیم؟
می دانیم که ماسک های جراحی یکبار مصرف هستند. در عین حال رطوبت باعث می‌شود که ماسک کارایی خودش را از دست بدهد، حالا که پاییز شروع شده و بارش باران و برف هم بیشتر می شود، باید پرسید چگونه از ماسک استفاده کنیم تا در روزهای بارانی از ابتلا به کرونا پیشگیری کند؟.(ادامه)
عابر بانک استقلال به داد آبی پوشان رسید
باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی وینفرد شفر با مشکل مواجه شده و قرار است یکی از اسپانسر های استقلال و دو هوادار متمول به این باشگاه کمک کنند تا پنجره نقل و انتقالات آبی ها باز شود.(ادامه)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: آماده‌سازی فضای جامعه برای تشکیل حکومت عدل جهانی و آماده‌سازی محیط برای اجرای عدالت و ریشه‌کن شدن درخت ستم از جمله مهمترین اعمال زمینه سازی برای ظهور است. مهمترین اعمال آخرین جمعه ماه صفر
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: آماده‌سازی فضای جامعه برای تشکیل حکومت عدل جهانی و آماده‌سازی محیط برای اجرای عدالت و ریشه‌کن شدن درخت ستم از جمله مهمترین اعمال زمینه سازی برای ظهور است.(ادامه)
علی لاریجانی رییس پیشین مجلس به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) پیامی صادر کرد. پیام تسلیت لاریجانی در وداع با شهدای خان طومان
علی لاریجانی رییس پیشین مجلس به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) پیامی صادر کرد.(ادامه)
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در پیامی؛ ضمن گرامیداشت دهه وقف، از واقفان نیکوکار و مردم خیراندیش استان در این راستا قدردانی کرد. ‎ پیام استاندار مازندران به مناسبت دهه وقف
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در پیامی؛ ضمن گرامیداشت دهه وقف، از واقفان نیکوکار و مردم خیراندیش استان در این راستا قدردانی کرد. ‎(ادامه)

اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند. یاران احمدی‌نژاد کجا هستند؟
اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند.(ادامه)
پرسپولیس با یوروی ۳۷ هزار تومانی چقدر به برانکو بدهکار است؟
مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رقم واقعی طلب برانکو نه ۷۰۰ هزار یورو بلکه ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو است که با نرخ ۳۷ هزار تومانی یورو این رقم بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پرسپولیسی ها آب می خورد.(ادامه)
کدام کشورها به ایران بدهکار هستند؟
برخی کارشناسان رقم بدهی ۱۰۰ میلیارد دلاری از اروپا را مطرح کرده و معتقدند که بخش بزرگ این طلب‌ها بابت فروش و انتقال نفت به کشورهای مذکور بوده است.(ادامه)
دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق گفت: اگر شوک روانی و سیاسی به بازار وارد شود، امکان کاهش نرخ ارز به محدوده ۲۰ هزار تومان وجود دارد. آیا دلار ۱۰ هزار تومان ارزان می‌شود؟
دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق گفت: اگر شوک روانی و سیاسی به بازار وارد شود، امکان کاهش نرخ ارز به محدوده ۲۰ هزار تومان وجود دارد.(ادامه)
وزیر کشور با دستوری به کمیته امنیتی، انتظامی اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا بر ضرورت اهتمام عوامل و نیروهای مجری و ضابط نسبت به اجرای دقیق ابلاغیه‌های ستاد ملی تاکید کرد. دستور رحمانی‌فضلی به معاون امنیتی وزارت کشور برای اجرای دقیق ابلاغیه‌های ستاد مقابله با کرونا
وزیر کشور با دستوری به کمیته امنیتی، انتظامی اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا بر ضرورت اهتمام عوامل و نیروهای مجری و ضابط نسبت به اجرای دقیق ابلاغیه‌های ستاد ملی تاکید کرد.(ادامه)
بازیکن عراقی پرسپولیس با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود، از هواداران این تیم درخواست کرد برای جدایی اش به وی کمک کنند.
درخواست عجیب رسن از هواداران پرسپولیس
بازیکن عراقی پرسپولیس با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود، از هواداران این تیم درخواست کرد برای جدایی اش به وی کمک کنند. (ادامه)

رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد؛ این سند در ۳۷ ماده از «حق بهره‌مندی از خدمات حقوقی» تا «منع بازداشت غیرقانونی و خودسرانه» را در برمی‌گیرد. رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد / بازداشت خودسرانه ممنوع است؛ تعیین شرایط قانونی بودن «بازداشت» و «اقامت اجباری» / بازداشت هر فردی باید در اسرع وقت به اطلاع خانواده او برسد / بازرسی بدنی بدون لباس ممنوع است، مگر در صورت ضرورت قطعی(خبر)
رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد؛ این سند در ۳۷ ماده از «حق بهره‌مندی از خدمات حقوقی» تا «منع بازداشت غیرقانونی و خودسرانه» را در برمی‌گیرد.(ادامه)
وازم خانگی گران می‌شود
سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی یادآور شد:‌ با وجود افزایش تولید، اما از آنجایی که تا پارسال ۶۰ درصد بازار لوازم‌خانگی در اختیار خارجی‌ها بود و امروز آنها متاثر از تحریم‌های آمریکا از کشورمان خارج شده‌اند، هنوز آن فاصله پُر نشده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.649 seconds.