.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آغاز سال تحصیلی کلاس اولی‌ها در روز چهارشنبه
سال تحصیلی حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌‌آموز کلاس اولی روز چهارشنبه (۲۹ شهریور) با برگزاری جشن شکوفه‌ها در سراسر کشور آغاز می‌شود.(ادامه)
عکس/ سیاه پوش شدن حرم امام علی (ع) در آستانه محرم
همزمان با فرارسیدن محرم الحرام، حرم مطهر امام علی(ع) در شهر نجف اشرف سیاه پوش شد.(ادامه)
چه کیف و کفشی برای دانش آموزان مناسب است؟
«نمی شود کاری کنید که کیف دانش آموزان سبک تر شود؟ آخه بچه هایمان گناه دارند! هر روز باید کلی دفتر و کتاب را ببرند و بیاورند، بخدا از کت‎و‎کول افتادند.» این جمله ها را خیلی از والدین در جلسات اولیا و مربیان شنیده اند. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستند که بارها و بارها این سوال را پرسیده اید و در انتخاب کیف و کفش مناسب مدرسه دچار سردرگمی شده اید، حتما این مطلب، به کار شما خواهد آمد.(ادامه)
علت تغییر استانداران به روایت وزیر کشور
وزیرکشور با بیان اینکه از تلاش همه نیروها در نقاط مختلف کشور استفاده می‌شود گفت: به‌زودی مقصد استاندار سابق لرستان مشخص می‌شود. (ادامه)
عکسی از لباس متفاوت علی لاریجانی
لباس متفاوت علی لاریجانی در سفر به آذربایجان شرقی(ادامه)
هشدار روحانی به ترامپ؛ خروج از برجام هزینه ی بالایی برای آمریکا به همراه خواهد داشت(خبر)
(ادامه)
آزادسازی 70 درصد سواحل مازندران تا سال 98
دبیر مدیریت یکپارچه‌سازی و آزادسازی سواحل و بنادر مازندران گفت: امیدواریم با همکاری ادارات کل تا سال 98 بتوانیم 70 درصد سواحل مازندران آزاد شود.(ادامه)
شمال نیوز: اذعان دارم که تلاش خویش را همواره مصروف بهتر شدن شرایط نموده ام و بر همان عهد برای ساختن «گیلان بهتر – گیلان برتر»، برنامه های مدیریتی را استوار نمودم.

یادداشت خداحافظی محمدعلی نجفی از مردم گیلان
شمال نیوز: اذعان دارم که تلاش خویش را همواره مصروف بهتر شدن شرایط نموده ام و بر همان عهد برای ساختن «گیلان بهتر – گیلان برتر»، برنامه های مدیریتی را استوار نمودم. (ادامه)
کارنامه علمی داوطلبان کنکور امروز منتشر می‌شود
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارنامه علمی داوطلبان آزمون سراسری امروز منتشر می‌شود، گفت: داوطلبان تا ۲۰ مهر فرصت دارند به این نتایج اعتراض کنند.(ادامه)
شمال نیوز : این اظهارات رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و خط و نشان برای وزیر کشور که تنها 4 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد بیشتر از آنکه قدرت آنان را نشان دهد ، انفعال نمایندگان مازندران را نمایان می کند ..... از قدرت نمایی نمایندگان یزدی تا انفعال نمایندگان مازندران !
شمال نیوز : این اظهارات رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و خط و نشان برای وزیر کشور که تنها 4 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد بیشتر از آنکه قدرت آنان را نشان دهد ، انفعال نمایندگان مازندران را نمایان می کند .....(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان منصوب شد
(ادامه)
تصویر۳قلاده یوزپلنگ توسط دوربین های تله ای پارک ملی توران ضبط شد
رئیس اداره پارک ملی توران شاهرود گفت: دوربین های تله ای نصب شده در پارک برای پایش جمعیت یوزپلنگ و طعمه های آن، تصویر سه قلاده یوزپلنگ را ثبت کردند.(ادامه)
پیش‌بینی پایان شهریور‌ماه پرترافیک در محور سوادکوه
رئیس‌‎پلیس راهور سوادکوه با اشاره به اینکه برای هفته پایانی شهریور‌ماه ترافیک سنگین در محور سوادکوه پیش‌بینی می‌شود، گفت: شهریور‌ماه، پر‌تردد‌تر‌ین و پر‌تصادف‌تر ین ماه سال است.(ادامه)
۲ عامل نزاع و قتل جوان جویباری دستگیر شدند
فرمانده انتظامی جویبار از شناسایی و دستگیری دو عامل نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان ۲۹ ساله در این شهرستان خبر داد(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران سه شنبه ۲۸ شهریور
(ادامه)
هوای مازندران صاف تا قسمتی ابری
هوای مازندران تا پایان شهریور (جمعه ۳۱ شهریور) همچنان صاف و آفتابی خواهد بود.(ادامه)
اولین واکنش به لیست خرید تبلت و ماشین برای اعضای شورای شهر
(ادامه)
خونه‌به‌خونه در خانه شکست خورد
تیم خونه‌به‌خونه مازندران نتوانست در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال در خانه امتیازی کسب کند و فجر سپاسی شیراز با به ثمر رساندن دو گل در دقایق پایانی بازی، سه امتیاز شیرین این بازی را به‌دست آورد. (ادامه)
انصاری رئیس تعزیرات حکومتی شد
با حکم وزیر دادگستری جمال انصاری به جای امیری اصفهانی ریاست سازمان تعزیرات حکومتی را بر عهده گرفت. (ادامه)
شمال نیوز : مدير باغبانی سازمان جهاد كشاورزی مازندران از پيش‌بينی برداشت 600 هزار تن نارنگی در استان خبر داد و گفت: از اين ميزان توليد، 130 هزار تن مربوط به نارنگی‌های پيش‌رس است.....
سبززدايی نارنگی‌های پيش‌رس اشتباه است
شمال نیوز : مدير باغبانی سازمان جهاد كشاورزی مازندران از پيش‌بينی برداشت 600 هزار تن نارنگی در استان خبر داد و گفت: از اين ميزان توليد، 130 هزار تن مربوط به نارنگی‌های پيش‌رس است..... (ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت 39 سال از وقوع انقلاب اسلامی، رویه بکارگیری مدیران نسل اول و دوم انقلاب به رویه ای تغییر ناپذیر در دولت ها تبدیل شده است.....

قبضه سیستم تصمیم گیری کشور توسط مدیران کهنسال و تکراری!
شمال نیوز : بعد از گذشت 39 سال از وقوع انقلاب اسلامی، رویه بکارگیری مدیران نسل اول و دوم انقلاب به رویه ای تغییر ناپذیر در دولت ها تبدیل شده است..... (ادامه)
شمال نیوز : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سه مجموعه ماهواره در کشور داریم که آماده پرتاب هستند و در نوبت پرتاب قرار گرفته‌اند.
سه مجموعه ماهواره در کشور آماده پرتاب است
شمال نیوز : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سه مجموعه ماهواره در کشور داریم که آماده پرتاب هستند و در نوبت پرتاب قرار گرفته‌اند. (ادامه)
توضیح دبیر هیئت دولت درباره تغییر ساعات اداری
شمال نیوز : دبیر هیئت دولت با تأکید بر اینکه تغییر سیستماتیک و سراسری برای کارکنان دولت در ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های دولتی با آغاز بازگشایی مدارس در اول مهرماه صورت نگرفته، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. (ادامه)
شمال نیوز : هر چه مسئولان بر ضرورت توسعه گردشگری کشورمان و افزایش سهم آن در اقتصاد تأکید دارند، آمار و ارقام از رشد منفی آمار گردشگران ورودی به کشور و افزایش شمار گردشگران وطنی که مقاصدی در بیرون مرزهای کشورمان را برای گردشگری برمی‌گزینند، دارد.
حتی با آمارهای مبهم نیز در گردشگری ورشکسته هستیم!
شمال نیوز : هر چه مسئولان بر ضرورت توسعه گردشگری کشورمان و افزایش سهم آن در اقتصاد تأکید دارند، آمار و ارقام از رشد منفی آمار گردشگران ورودی به کشور و افزایش شمار گردشگران وطنی که مقاصدی در بیرون مرزهای کشورمان را برای گردشگری برمی‌گزینند، دارد. (ادامه)
وزیر اطلاعات: در حوزه شهروندان فردی را دستگیر نمی‌کنیم بجز در ضرورت‌های خاص
شمال نیوز : وزیر اطلاعات با تاکید بر این‌که «دانشگاهیان باید دنبال ارائه راهکارهای مدیریت امنیت جامعه باشند»، گفت: امروزه امنیت یک علم و دانش است؛ بنابراین دانشگاه‌ها باید دنبال ارائه راهکارهایی باشند که با کمترین هزینه بیشترین امنیت را در جامعه فراهم کنند.(ادامه)
شمال نیوز : شرکت «اف.کی.اِی» (FKA) آلمان برای انتقال تجهیزات و دانش در زمینه باروری ابرها، با مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها تفاهمنامه همکاری امضا کرد.
ورود آلمان به طرح باروری ابرهای ایران
شمال نیوز : شرکت «اف.کی.اِی» (FKA) آلمان برای انتقال تجهیزات و دانش در زمینه باروری ابرها، با مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها تفاهمنامه همکاری امضا کرد. (ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان درباره شکایات مردمی نشان می‌دهد که نان و خدمات تعمیرگاهی مانند سابق در صدر شکایات مردمی به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قرار دارند.
مردم هنوز از نانوایی‌ها و تعمیرگاه‌ها شاکی هستند
شمال نیوز : آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان درباره شکایات مردمی نشان می‌دهد که نان و خدمات تعمیرگاهی مانند سابق در صدر شکایات مردمی به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قرار دارند. (ادامه)
تبدیل یک مدرسه به پاسگاه، یک اتفاق بد است
شمال نیوز : تبدیل یک مدرسه وقف شده به پاسگاه پیام بدی برای خیرین مدرسه ساز دارد. (ادامه)
عکس: مظفرالدین شاه درکنار آخرین امپراتور روسیه
عکسی دیده نشده از دیدار مظفرالدین شاه با نیکلای دوم، آخرین امپراتورروسیه دریکی از سفرهای فرنگ شاه ایرانزا مشاهده می کنید.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 63 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.