.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیش بینی برداشت 160 تن دانه آفتابگردان در بهشهر
مدیر جهاد کشاورزی بهشهر، از پیش بینی برداشت حدود 160 تن دانه آفتابگردان در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
لزوم توجه به سه اصل دانش، بینش و کوشش در نظام مدیریت
مدیران سه اصل دانش، بینش و کوشش را در نظام مدیریتی خود باید قرار دهند.(ادامه)
بهترین میوه ها و سبزیجات برای آغاز فصل پاییز!
هوا در حال سرد تر شدن است و حالا باید از میوه های شگفت انگیز این فصل استفاده کنیم. سوپرفودهای پاییزی خواص بیشماری برای حفظ سلامت شما در این فصل دارند. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: با شکست های پی در پی و خرد کننده ای که آمریکایی‌ها به ویژه در منطقه از ایران دریافت کرده‌اند طبیعی است که سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته باشد.
اتهام زنی به ایران، زیبنده دولت فاسد و قلدر آمریکا است/ زمان آن رسیده که محاسبات غلط آمریکا را تصحیح کنیم(خبر)
فرمانده کل سپاه گفت: با شکست های پی در پی و خرد کننده ای که آمریکایی‌ها به ویژه در منطقه از ایران دریافت کرده‌اند طبیعی است که سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته باشد. (ادامه)
پرداخت سود سهام عدالت در هفته اول مهرماه
مرحله اول واریز سود سهام عدالت در نخستین هفته مهر ماه به حساب مشمولین واریز خواهد شد و وارث باید برای دریافت سود متوفیان خود، مراحل انحصار وراثت را به طور کامل انجام دهند.(ادامه)
مازندرانی‌ها و برپایی ۱۸ موکب پذیرایی از زائران اربعین
فرمانده سپاه کربلای مازندران از برپایی ۱۸ موکب پذیرایی از زائران اربعین در عراق خبر داد.(ادامه)
زمان به عقب کشیدن ساعت رسمی کشور
ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت ۲۴ روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود و در ساعت ۲۴ روز سی ام شهریور به حال سابق برگردانده می شود.(ادامه)
پاکسازی تب کریمه کنگو در مازندران
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران گفت: تب کریمه کنگو که در استان مطرح بود پاک‌سازی‌شده که این کار با اقدامات پیشگیرانه در اداره کل دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مازندران صورت گرفت.(ادامه)
مقابل ورود محصولات تراریخته می‌ایستم
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: مقابل ورود محصولات تراریخته و دست‌کاری شده ژنتیکی می‌ایستم و اجازه تاخت و تاز در این حوزه را نمی‌دهم چرا که سلامت افراد باید رعایت شود و همه ما مسؤول هستیم.(ادامه)
بلایی که سر جنازه قاتل آتنا آمد! +عکس
اهالی روستای قره آغاج ازپذیرش جنازه قاتل آتنا،امتناع کرده وبامخالفت شدیدمانع دفن ایشان درخاک اباوذاجدادی خویش شدند. (ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا اول مهر در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی استان تا روز شنبه (اول مهر ماه) خبر داد.(ادامه)
نجات ۲۶ مسافر از دریای سهمگین مازندران
ناجیان سواحل مازندران با نجات ۲۶ مسافر به صدو هفدهمین روز کاری خود خاتمه دادند.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری در آخرین پنج شنبه شهریور ماه
آسمان مازندران امروز ۳۰ شهریور ماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
واکنش توییتی رضایی به نطق ترامپ+عکس
محسن رضایی در واکنش به اظهارات گستاخانه دونالد ترامپ پیرامون ایران، در حساب توییتری خود نوشت: ظاهرا پیش نویس نطق ترامپ را نتانیاهو نوشته است.(ادامه)
عکس/ نمایندگان امریکا هنگام سخنرانی روحانی در سازمان ملل
در مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل که دقایقی قبل در سازمان ملل برگزار شد تعداد زیادی از نمایندگاه کشور های مختلف در این مراسم حضور یافتند.(ادامه)
دیدار فرزند کروبی با ضرغامی
عزت الله ضرغامی در یادداشت کوتاهی از گفتگو ی خود با حسین کروبی فرزند مهدی کروبی خبر داد وی در این یادداشت که با عنوان یک استکان چای با حسین کروبی (شهریور۹۶)منتشر کرد نوشت: (ادامه)
بعد از استعفای علیرضا منصوریان از هدایت استقلال، سایر دستیاران ایرانی او هم از حضور در استقلال کناره گیری کردند. منصوریان استعفا داد / سرمربی موقت استقلال مشخص شد
بعد از استعفای علیرضا منصوریان از هدایت استقلال، سایر دستیاران ایرانی او هم از حضور در استقلال کناره گیری کردند.(ادامه)
نیویورک- ایرنا-رئیس جمهوری در هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ادبیات جاهلانه، زشت، کینه‌توزانه و مشحون از اطلاعات غلط و اتهامات بی‌پایه از زبان رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران دیروز در این مجمع محترم شنیده شد، نه تنها این گونه سخن‌ها در شأن سازمان ملل نبود، بلکه در تقابل با خواسته امروز همه ملت‌ها از این اجلاس است، یعنی اتحاد دولتها برای مقابله با جنگ و تروریسم. ادبیات جاهلانه و کینه‌توزانه رئیس جمهورآمریکا در شان سازمان ملل نبود/عکس العمل متناسب و قاطع در مواجهه با نقض برجام(خبر)
نیویورک- ایرنا-رئیس جمهوری در هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ادبیات جاهلانه، زشت، کینه‌توزانه و مشحون از اطلاعات غلط و اتهامات بی‌پایه از زبان رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران دیروز در این مجمع محترم شنیده شد، نه تنها این گونه سخن‌ها در شأن سازمان ملل نبود، بلکه در تقابل با خواسته امروز همه ملت‌ها از این اجلاس است، یعنی اتحاد دولتها برای مقابله با جنگ و تروریسم.(ادامه)
شمال نیوز : برجام حاصل بیش از دو سال مذاکرات فشرده است که نتیجه آن، مورد حمایت شورای امنیت ملل متحد، و جامعه جهانی قرار گرفت و به صورت بخشی از قطعنامه 2231 شورای امنیت در آمد. برجام متعلق به یک یا دو کشور نیست، برجام سند شورای امنیت، و متعلق به کل جامعه بین‌المللی است.
ایران در مواجهه با نقض برجام عکس العمل متناسب و قاطع خواهد داشت/ ما با حافظ جهان را فتح کرده‌ایم پس چه نیازی دیگر، به فتح جدید داریم؟!(خبر)
شمال نیوز : برجام حاصل بیش از دو سال مذاکرات فشرده است که نتیجه آن، مورد حمایت شورای امنیت ملل متحد، و جامعه جهانی قرار گرفت و به صورت بخشی از قطعنامه 2231 شورای امنیت در آمد. برجام متعلق به یک یا دو کشور نیست، برجام سند شورای امنیت، و متعلق به کل جامعه بین‌المللی است. (ادامه)
شمال نیوز : با پیشنهاد استاندار خراسان شمالی و طی حکمی از سوی  رحمانی فضلی وزیر  کشور،  مهرداد ابراهیمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی منصوب شد..... «مهرداد ابراهیمی» معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی شد
شمال نیوز : با پیشنهاد استاندار خراسان شمالی و طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور، مهرداد ابراهیمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی منصوب شد.....(ادامه)
شمال نیوز : کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود جریانات بارشی در هفته آینده خبر داد و گفت: در آخرین روزهای شهریور ماه فقط بخشهایی از چهار استان کشور با بارش مواجه می‌شوند و سایر نقاط کشور در دو روز آینده جوی نسبتاً آرام خواهند داشت.
آخرین وضعیت جوی روزهای آینده
شمال نیوز : کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود جریانات بارشی در هفته آینده خبر داد و گفت: در آخرین روزهای شهریور ماه فقط بخشهایی از چهار استان کشور با بارش مواجه می‌شوند و سایر نقاط کشور در دو روز آینده جوی نسبتاً آرام خواهند داشت. (ادامه)
شمال نیوز : کارشناسان عوامل مختلفی را در مصرف بالای بنزین دخیل دانسته اند اما مهمترین عامل در این زمینه عدم استفاده از CNG به عنوان سوخت، شناخته شد. اما علت عدم استقبال مردم از CNG به عنوان یک سوخت پاک چیست؟ چرا مردم از سوخت CNG استقبال نمی‌کنند؟
شمال نیوز : کارشناسان عوامل مختلفی را در مصرف بالای بنزین دخیل دانسته اند اما مهمترین عامل در این زمینه عدم استفاده از CNG به عنوان سوخت، شناخته شد. اما علت عدم استقبال مردم از CNG به عنوان یک سوخت پاک چیست؟(ادامه)
در بهترین حالت، سالی ۴۰۰ هزار شغل ایجاد می‌شود
شمال نیوز : درست چند روز قبل هنگامی که یکی از خبرنگاران از آثار رشد اقتصادی از سخنگوی دولت پرسید وی در پاسخ به 703 هزار شغل ایجاد شده در فصل بهار سال جاری اشاره نمود و آن را یکی از آثار این رشد اقتصادی دانست. پاسخی که با انتقاد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همراه شد و صحت یا عدم صحت آن را منوط به تایید وزارت کار دانست. حالا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است که در بهترین حالت می توانیم سالانه 400 هزار شغل ایجاد کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : گزارش های اخیر بانک مرکزی پیرامون وضعیت بودجه عمومی دولت نشان می دهد که بیش از 98 درصد پرداختی های دولت در 4 ماهه نخست امسال مربوط به هزینه های جاری بوده است. همچنین از آنچه برای بودجه عمرانی برای 4 ماهه نخست امسال تصویب شده است تنها 5 درصد تخصیص یافته است. این در حالی است که اگر بخواهیم موتور اقتصاد کشور را روشن کنیم باید سهم بودجه عمرانی را افزایش داده و از سهم بودجه جاری بکاهیم. اما علت این موضوع چیست؟
مصیبت عظمای دولت اینبار در پرداخت حقوق و دستمزد
شمال نیوز : گزارش های اخیر بانک مرکزی پیرامون وضعیت بودجه عمومی دولت نشان می دهد که بیش از 98 درصد پرداختی های دولت در 4 ماهه نخست امسال مربوط به هزینه های جاری بوده است. همچنین از آنچه برای بودجه عمرانی برای 4 ماهه نخست امسال تصویب شده است تنها 5 درصد تخصیص یافته است. این در حالی است که اگر بخواهیم موتور اقتصاد کشور را روشن کنیم باید سهم بودجه عمرانی را افزایش داده و از سهم بودجه جاری بکاهیم. اما علت این موضوع چیست؟ (ادامه)
شمال نیوز : سفیر کشورمان در لندن از برگزاری مراسم امضای قرارداد ساخت نیروگاه بزرگ خورشیدی 600 مگاواتی در ایران خبر داد که یکی از بالاترین حجم قراردادهای سرمایه‌گذاری شرکت‌های انگلیسی در کشورمان محسوب می‌شود.
انگلیس در ایران نیروگاه بزرگ خورشیدی می سازد
شمال نیوز : سفیر کشورمان در لندن از برگزاری مراسم امضای قرارداد ساخت نیروگاه بزرگ خورشیدی 600 مگاواتی در ایران خبر داد که یکی از بالاترین حجم قراردادهای سرمایه‌گذاری شرکت‌های انگلیسی در کشورمان محسوب می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: آتش سوزی بخشی از مناطق جنگلی مراوه تپه و کلاله همچنان ادامه دارد.

آتش‌سوزی بزرگ در جنگل‌های شرق گلستان (فیلم)
شمال نیوز : مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: آتش سوزی بخشی از مناطق جنگلی مراوه تپه و کلاله همچنان ادامه دارد. (ادامه)
شمال نیوز : سازمان اداری و استخدامی کشور برای رفع ابهام در تبصره ۱۲ قانون بودجه مبنی بر احیای حقوق‌های مادام العمر بخشنامه صادر کرد.

بخشنامه دولت برای رفع ابهام حقوق‌های مادام‌العمر
شمال نیوز : سازمان اداری و استخدامی کشور برای رفع ابهام در تبصره ۱۲ قانون بودجه مبنی بر احیای حقوق‌های مادام العمر بخشنامه صادر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در خصوص آتش سوزی بامداد امروز در بافت تاریخی گرگان، گفت: بی توجهی مالکین عامل اصلی آتش سوزی بخشی از بافت ارزشمند تاریخی گرگان بود.
سوختن بخشی از بافت تاریخی گرگان
شمال نیوز : معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در خصوص آتش سوزی بامداد امروز در بافت تاریخی گرگان، گفت: بی توجهی مالکین عامل اصلی آتش سوزی بخشی از بافت ارزشمند تاریخی گرگان بود. (ادامه)
ابتکار: ادامه رایزنی‌ها برای حضور بانوان در استادیوم‌ها
شمال نیوز : معاون زنان و امورخانواده رئیس جمهور از ادامه رایزنی‌ها برای حضور بانوان در استادیوم‌ها خبر داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.